Mag je ook wasco gebruiken?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:19 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Die ''What if'' vraag zorgt voor zoveel scenario's die je zelf met viltstiften, kleurpotloden, handverf en alles kan inkleuren. Ik doe er graag glitters bij
JAquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:17 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Geef gewoon antwoord op mijn vraag
Neequote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:15 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Onmogelijke liefdes/verhoudingen zijn mooi he
Done. Misschien kunnen we de dag erna wel een feestje vierenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik ben best lief
Zet het maar in je agenda![]()
Finale EK toch?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:23 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Done. Misschien kunnen we de dag erna wel een feestje vieren
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet??quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:26 schreef automatic_ het volgende:
Volgens mij gaat het niet zo goed met IHA
Als het lukt welquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:15 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Onmogelijke liefdes/verhoudingen zijn mooi he
Geen idee, maar ze zit wel weer in een rare gedachtenkronkel volgens mij. Zo een die ik niet echt kan volgenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:26 schreef automatic_ het volgende:
Volgens mij gaat het niet zo goed met IHA
Haha, ik ook nietquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:28 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze zit wel weer in een rare gedachtenkronkel volgens mij. Zo een die ik niet echt kan volgen
Niks aan de hand. Heb gewoon last van zonnesteek in mijn hoofdquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:28 schreef MsMessy het volgende:
Geen idee, maar ze zit wel weer in een rare gedachtenkronkel volgens mij. Zo een die ik niet echt kan volgen
TNS Nipo?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:38 schreef MsMessy het volgende:
Was enquetes aan het invullen.Goedkope manier om aan cadeaubonnen te komen.
Zonnesteek is mijn excuus om deze week niet te werken. Verzin een ander smoesje.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:39 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Niks aan de hand. Heb gewoon last van zonnesteek in mijn hoofd
Ga je naar de Beer van Lemmer?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:40 schreef JK1982 het volgende:
Ik ga maar eens richting Lemmer.. Tot later!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |