Is Tijn al bij het station?quote:
Wisselend, maar ik heb al voor ¤150,- aan bolletje bonnen gehad denk ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:51 schreef sylvesterrr het volgende:
spam!
Hoeveel levert dat eigenlijk op?
Time of death: 16:54
Die kunnen niet bij TNS, toch?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:57 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Doe ik ook wel en ook Irischeques. Altijd handig
Nee dacht het niet, maar wel bij een van de andere bureaus. Maar vraag me even niet welke want ik heb er echt wel een aantal. Vul ook alleen maar in wat me kan boeien.quote:
quote:
Hehe, vervelendquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik spaar geld, maar het gaat alleen niet zo snel
Hij wil graag een meisje zijnquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
MsMessy is gekloond door sylvesterrr zie ik?
Waarom zat je dat te kijkenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:10 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Over meisje gesproken. Ik heb gisteren gezien hoe ze van een piemel een vagina maken
Goed... tijd om maar eens naar het station te rijden.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:10 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Over meisje gesproken. Ik heb gisteren gezien hoe ze van een piemel een vagina maken
Ik lag in een scheur.. Ik zat toen aan mijn 5e biertje denk ik... Het was super gezellig... Echt, gewoon van narigheid in een scheur gaan liggen...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:10 schreef IHaveAmnesia het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Goed... tijd om maar eens naar het station te rijden.
quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:10 schreef IHaveAmnesia het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:16 schreef Waaghals het volgende:
ik heb wel vaker een piemel in een vagina zien verdwijnen, maar dit nog nooit
Dat zijn waarschijnlijk een ander soort "documentaires"quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:16 schreef Waaghals het volgende:
Zelfs bij mijn eigen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:17 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat zijn waarschijnlijk een ander soort "documentaires"
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:16 schreef Waaghals het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:17 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat zijn waarschijnlijk een ander soort "documentaires"
Ik zelfs in een anus!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:16 schreef Waaghals het volgende:
Neeee?! Ook al?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |