Ik zal maandag eens op het werk informeren wanneer ie werkelijk verwacht wordt. Vorige week vrijdag zeiden ze tegen mij dat het 5 of 6 juni bij ons binnenkomt en wij het dan versturen naar de winkels.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:26 schreef JohnB52 het volgende:
Volgens mij eind vd maand, gelezen op tweakers...
Heb ik ook vind hem steeds minder lelijkquote:Op maandag 4 juni 2012 11:02 schreef xSouL het volgende:
Wow, die nieuwe kleur is veeeel mooier zeg.
Hij straalt veel zakelijker uit en en oogt een stuk strakker.
Mijn beeld dat het design en vorm lelijk was, vaagt nu steeds meer weg.
Maar ik zelf heb de Pebble Blue versie besteld, krijg ik dan deze versie (ik hoop het)?
Aangezien er staat dat dit de 'Pebble Blue' versie is.
Anders annuleer ik mijn bestelling en wacht ik op deze kleur.
Stijlvol idd.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:30 schreef Verbodsbord het volgende:
http://www.samsunggalaxys(...)blue-kleur/#comments
Nieuwe kleur?
Lijkt meer antraciet dan blauw, ik vind het wel mooi
thank god dat je t zeiquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:30 schreef Catch22- het volgende:
Nee
Nee idd microsim. Maar die kan je zo ophalen bij een telefoonzaak (makkelijkst is bij een winkel van je provider)
Half Juni las ik ergens. Kan je niet meer vertellen waar..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:43 schreef Partyboy1991 het volgende:
Weet iemand er trouwens wanneer die blauwe te verwachten is?
Welke?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:06 schreef -Datdus- het volgende:
Jezus man. Wat zijn al die abonnementen duur.
Bijna overal.. ik zal effe kijken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:08 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Welke?
Kijk maar eens op studentmobiel.nl
quote:Op maandag 4 juni 2012 23:31 schreef xSouL het volgende:
Voor mensen die 1 jaar willen heb ik hier een vrij goede deal via Vodafone:
http://www.pdashop.nl/productmetabonnement/200454/samsung-galaxy-siii-wit-16-gb-vodafone.html?brandId=217&prolongation=0&duration=12&servicePlanGroupId=1363&servicePlanId=199728&template=Overview
Hier betaal je de eerste 3 maanden niks en vervolgens 9 maanden 42,50 euro.
Daarkomt bij maar 259,00 euro toestelkosten! Dus nog geen 650 euro over 1 jaar en dat is praktisch gezien de nieuwprijs van het toestel... op het moment!!!
Je krijgt 90 minuten - onbeperkt SMS en 1GB data met een snelheid tot 14.4 Mbit/s,
Vrij goede voorwaarden voor een vrij voordelige prijs.
Nadeel wel is, je kan een Vodafone branded toestel van ze krijgen. Maar dit is makkelijk te unbranden, zoals de S2 dat kon volgens XDA
Als je mij een goedkopere weet te vinden voor dezelfde voorwaarden 1 GB dataverkeert met 14.4 Mbit snelheid. Let me know, want heb nog niet besteld.quote:
Serieus man.quote:
WTF, T-mobile vermoed ik?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:12 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Serieus man.![]()
300 belminuten en echt onbeperkt internet + gratis telefoon had ik voor 17 euro per maand eerste jaar en het dubbele het tweede jaar.
Dat is mijn oude abo van 2 jaar terug. + een htc desire. Toen een top telefoon.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:13 schreef xSouL het volgende:
[..]
WTF? Waar heb je dat gefixt, want T-Mobile vraagt 130 euro toestelkosten. Gratis zit er niet in bij mij
neem je geen abo... Simonly en los kopen kan ook hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:13 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja. fuck de telco's dan. Laten ze maar lekker failliet gaan dan.
ik kan jammergenoeg geen 699 euro uit mijn zak kloppen... En mijn oude is kapot.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:14 schreef Catch22- het volgende:
risico dat eea wat langer duurt.
http://www.pdashop.nl/pro(...)40&template=Overview
9*65 euro = 585 + 169 = 754 euro
dan heb je 300 minuten, 1 jaar.
[..]
neem je geen abo... Simonly en los kopen kan ook hoor
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:19 schreef Catch22- het volgende:
oke. Ik heb al een tijdje geen nieuw abo afgesloten dus echt veel vergelijken doe ik het niet.
Maar ik snap dat gezeik "het is zo duur" niet zo goed. Ja, het is een apparaat van 600 euro. Als je dat geld niet hebt moet je niet zeuren en een telefoon kopen die wel bij je portomonnee past.
Het is wel verdomd traag internet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:24 schreef -Datdus- het volgende:
Of sim-only..
http://www.bliep.nl/#/home
En dan de s3 goedkoper uit het buitenland halen.
Das wel waar. Grrmbl. Dan maar geen S3 ben ik bang.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:32 schreef xSouL het volgende:
[..]
Het is wel verdomd traag internet.
386 Kbps
Terwijl providers al 7.2 Mbit/s of zelfs 14.4 Mbit/s aanbieden...
scheelt 15 euroquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:27 schreef -Datdus- het volgende:
http://www.amazon.de/Sams(...)id=1338888452&sr=8-2
Inderdaad. En daar betaal je dan ook nog eens 15 euro per maand voor.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:32 schreef xSouL het volgende:
[..]
Het is wel verdomd traag internet.
384 Kbps
Terwijl providers al 7.2 Mbit/s of zelfs 14.4 Mbit/s aanbieden...
Dit is de blauwe variant, die is Nederland nog geen eens uitgekomenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:37 schreef Catch22- het volgende:
Ja verloop van 1 maand waarin hij 2 weken daadwerkelijk beschikbaar was
Ook al goedkoper?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:57 schreef alwaysonhold het volgende:
Galaxy S3 mettalic blue per direct leverbaar bij TPH:
http://www.phonehouse.nl/(...)estel/?color=metblue
quote:Samsung Galaxy S 3 Metblue ¤ 599.00
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:34 schreef ElizabethR het volgende:
Ik krijg hem morgen. Abo voor 2 jaar, all you can eat data, in de praktijk is dat maandelijks 15G internet, en 350 flexi units, waarbij 1 flexi unit staat voor 1 belminuut of twee texts. Ik ga 40,66 euro per maand betalen, toestel gratis. Ik had geen twee jaar genomen als ie niet net uit was, en ik toch mocht upgraden. Ik zit bij Three in Ierland. Ik denk dat het een leuke deal is zo??
Hier in Nederland is er geen een provider die zulke voorwaarden nog aanbied en wil je ongeveer een gelijkbaar abonnement, betaal je 50 tot 55 euro per maand met nog eens 200 euro toestelkosten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:34 schreef ElizabethR het volgende:
Ik krijg hem morgen. Abo voor 2 jaar, all you can eat data, in de praktijk is dat maandelijks 15G internet, en 350 flexi units, waarbij 1 flexi unit staat voor 1 belminuut of twee texts. Ik ga 40,66 euro per maand betalen, toestel gratis. Ik had geen twee jaar genomen als ie niet net uit was, en ik toch mocht upgraden. Ik zit bij Three in Ierland. Ik denk dat het een leuke deal is zo??
Wow, ziet er super strak uit.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:32 schreef alwaysonhold het volgende:
Definitieve kleur blauw voor de S3 in beeld: https://plus.google.com/p(...)933813969?banner=pwa
Hij ziet er eigenlijk gewoon goed uit jaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:16 schreef xSouL het volgende:
[..]
Hier in Nederland is er geen een provider die zulke voorwaarden nog aanbied en wil je ongeveer een gelijkbaar abonnement, betaal je 50 tot 55 euro per maand met nog eens 200 euro toestelkosten.
En mensen beweren dat telco's in Nederland niet eens zo duur zijn.
[..]
Wow, ziet er super strak uit.
Alleen is het niet meer echt dat kiezelige-effect (pebble), maar meer chrome / metallic.
Vind dit dus stukken strakker en zakelijker ogen.
De vorm en design qua uiterlijk valt nu ook reuze mee, terwijl ik daarvoor vrij skeptisch over was. Maar de kleur maakt veel goed.
Hangt er maar net vanaf he. Verlengen of geen verlengen. En bij verlengen is het ook belangrijk wat voor klant je bent geweest.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:51 schreef Catch22- het volgende:
Bij vf is hij ook gratis met 50 eu per maand en een half jaar geen abokosten hoor
Je wordt als verlenger meestal benadeeld.quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:26 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Hangt er maar net vanaf he. Verlengen of geen verlengen. En bij verlengen is het ook belangrijk wat voor klant je bent geweest.
Tenminste, bij Telfort.
M'n laatste 3 telefoons liggen ook nog steeds in de la...quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:39 schreef Catch22- het volgende:
ja dan is hij niet van jou en je mag hem niet verkopen. Je mag hem aan het eind van je abo overnemen van Hi. Echt handig is dat niet.
dat is zonde geldquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:42 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
M'n laatste 3 telefoons liggen ook nog steeds in de la...
Wat moeten zij nou weer na twee jaar met zo'n uitgeleefd toestel?quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:39 schreef Catch22- het volgende:
ja dan is hij niet van jou en je mag hem niet verkopen. Je mag hem aan het eind van je abo overnemen van Hi. Echt handig is dat niet.
krijg je toch niks voorquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:45 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat is zonde geldik verkoop ze liever als ik een ander krijg.
Serieus? Van 2 jaar oud?quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:07 schreef Catch22- het volgende:
Kreeg 150 euro voor mijn galaxy s. is toch geld
Wat kostte een sgs1 destijds nieuw? Iemand die dat weet?quote:
Meerdere bedrijven hebben ze binnen hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:37 schreef Geester het volgende:
Heb em vanochtend bij the phone house besteld .. de blauwe... ik krijg em morgen omdat ie nog op t hoofdkantoor ligt.. wel vreemd dat zij ze wel hebben en de rest nog niet eigenlijk
en is dat die nieuwe kleur of die oude blauwe ( als je snapt wat ik bedoel .. )quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:54 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Meerdere bedrijven hebben ze binnen hoor.
Die van mij is ook verstuurd vandaag, en al meerdere mensen hebben een blauwe binnen.
Het is dezelfde kleur, alleen het ligt heel erg aan de lichtinval zeg maar,als ik de verhalen op internet mag geloven.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:57 schreef Geester het volgende:
[..]
en is dat die nieuwe kleur of die oude blauwe ( als je snapt wat ik bedoel .. )
Als je bij the phone house een telefoon los koopt is die wel simlock vrij lijkt me, sowieso niet branded op een merk.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:23 schreef Geester het volgende:
NEEE IK BEN ZO FUCKING DOMMMMMM
ik heb die telefoon bij tph besteld en heb een abbo bij vodafone en die telefoon is volgens mij niet sim lock vrij!!!! KUUUT
klopt je hebt gelijk im sorry ik zat mezelf te mind-fuckenquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:25 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Als je bij the phone house een telefoon los koopt is die wel simlock vrij lijkt me, sowieso niet branded op een merk.
Hoe bedoel je? Denk wel dat ie simkaart dr gewoon in kan bij hem toch?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:33 schreef JohnB52 het volgende:
Dat is je dan goed gelukt :-)
En hoe zouden ze m dan gelocked moeten hebben? Welke provider?
Wist niet dat het zoveel scheelt met Nederland, dan ben ik benieuwd wanneer het hier weer wat minder zal gaan worden, maar voorlopig ben ik er natuurlijk erg blij meequote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:16 schreef xSouL het volgende:
[..]
Hier in Nederland is er geen een provider die zulke voorwaarden nog aanbied en wil je ongeveer een gelijkbaar abonnement, betaal je 50 tot 55 euro per maand met nog eens 200 euro toestelkosten.
En mensen beweren dat telco's in Nederland niet eens zo duur zijn.
Ja. Geen probleem, misschien op maat knippen, en dan krijg je n microsim mee, die het n dag later doet.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:23 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Denk wel dat ie simkaart dr gewoon in kan bij hem toch?
Ja dat vroeg ik sowieso al die word inderdaad op maat gekniptquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:46 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ja. Geen probleem, misschien op maat knippen, en dan krijg je n microsim mee, die het n dag later doet.
Ik ookquote:Op donderdag 7 juni 2012 09:18 schreef Verbodsbord het volgende:
Vandaag tussen 14:00 en 15:30 heb ik em eindelijk
Haha ja herkenbaarquote:Op donderdag 7 juni 2012 09:24 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Alleen m'n belcompany pakket met hoesje etc. laat nog op zich wachten
Accessoire pakket twv 89 euro, gekocht voor 39,- Met batterij, bureau-dock, hoesje (twv 35 al,-) en screenprotector.quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:45 schreef xSouL het volgende:
Wou net zeggen, ga naar zo'n telefoon Turk en koop daar een hoesje voor 4/5 euro.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:32 schreef Catch22- het volgende:
Apple
Spraakherkenning zat al in Android voor het in iOs zat (Google Voice) en telefoonnummers in tekst herkennen is ook al zo oud als de weg naar Rome.
[ afbeelding ]
ze zien gewoon in dat ze stervende zijn, wanhopig zijn ze daar in cupertino
Jammer dat ze toen nog niet konden bellen ;-)quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:32 schreef Catch22- het volgende:
Apple
Spraakherkenning zat al in Android voor het in iOs zat (Google Voice) en telefoonnummers in tekst herkennen is ook al zo oud als de weg naar Rome.
De sneuheid.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:26 schreef Parafernalia het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)od-galaxy-s-iii.html
Maar hadden ze er ook patent op?quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:32 schreef Catch22- het volgende:
Apple
Als jij werkelijk waar denkt dat Samsung van Apple steelt, dan ben jij toch wel diegene die het niet snapt.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]Apple stervende noemen. Jij snapt het duidelijk niet.
Ik vind het ook triest van Apple dat ze Samsung om elke scheet aanklagen, maar het is natuurlijk wel zo dat Samsung de fabrikant is die het meest zijn best doet om producten te maken die erg op de producten van Apple lijken. Bij de laatste Galaxy doen ze dat wat minder dan bij de vorige twee, en het is meteen een lelijker toestel. Samsung maakt mooie producten, maar erg origineel kunnen ze niet zijn.
Ik heb de afgelopen week eindelijk met de S3 mogen spelen. Het uiterlijk en de bouwkwaliteit vallen in werkelijkheid nog best mee, maar de One X van HTC voelt kwalitatief toch een flink stuk beter aan. Verder werkt het toestel wel bijzonder fijn. Fijner dan de One X, vind ik. Maar het scherm is echt een teleurstelling: mooi scherp, maar de kleurweergave slaat nergens op. Witte pagina's hebben een vieze blauw/gele teint, kleuren zijn veel te verzadigd en bij pagina's met veel tekst heeft hij er bijzonder veel moeite mee om de kleurverdeling overal hetzelfde te houden. In een side-by-side met de S2 vond ik de S2 in alles behalve de scherpte een mooier scherm hebben. En met de One X is de vergelijking al helemaal niet eerlijk. Dat is echt geen marginaal verschil: het scherm van de One X steekt met kop en schouders boven dat van de S3 uit.
Jammer, want in de meeste belangrijke opzichten vind ik de S3 wel het betere toestel.
Het blijft me verbazen hoe erg sommige fanboys over een enkel ding kunnen struikelen, en al de rest dan voor het gemak maar vergetenquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:27 schreef xSouL het volgende:
[..]
Als jij werkelijk waar denkt dat Samsung van Apple steelt, dan ben jij toch wel diegene die het niet snapt.
Want Siri is een technologie wat afkomstig is van SRI en dat heeft Apple in 2010 opgekocht. Ook is Samsung al sinds 2006 bezig met spraakherkenning, hiervoor heette dat Vlingo (nu S Voice)
Wat dus betekent:
Apple heeft Siri opgekocht en NIET zelf ontwikkeld, terwijl Samsung wel met een eigen technologie is gekomen ondanks het idee veel op Siri lijkt. Had Samsung al veel en veel langer plannen om dit in hun telefoon te integreren. Alleen zette ze er geen prioriteit achter en er moest nog wat ontwikkeld worden qua spraak-algoritme's, terwijl Apple gewoon kant-en-klaar Siri heeft opgekocht en in hun nieuwste 4s gestopt.
En het hangt allemaal van 12 juni af of Apple stervende is of niet. Ik hoop dat Apple met iets gloed nieuws en keihards komen, zodat ze mijn Galaxy S3 van de tafel afvegen. Vind het alleen maar mooi als bedrijven elkaars technologieën kunnen overtreffen of van elkaar gebruiken. Dit steunt de innovativiteit, maar met al die rechtzaken van Apple lijkt het als of ze bang zijn dat ze Samsung niet kunnen evenaren en voelen ze hun hete adem.
Ik ben geen fanboy homie...quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het blijft me verbazen hoe erg sommige fanboys over een enkel ding kunnen struikelen, en al de rest dan voor het gemak maar vergeten
Oh, ik ben het met je eens dat al die rechtszaken bijzonder kleinzielig zijn, hoor. Maar dat doet niets af aan het feit dat Samsung, in tegenstelling tot bijvoorbeeld HTC, bijzonder hard zijn best doen om producten zo "Apple-like" te maken als mogelijk is.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:53 schreef xSouL het volgende:
[..]
Ik ben geen fanboy homie...
Ik vind Apple zelfs super toffe shizzle maken, maar hun je kunt niet ontkennen dat ze soms enorm hypocriet kunnen zijn. Wat heeft Google gedaan, toen Apple de Notification-bar overnam in iOS?
Google heeft de patenten ervoor, maar heeft helemaal niks gedaan. Apple daarintegen denkt dat zij wel technologie en ideen kunnen overnemen, maar zodra het bij hun gebeurd is het een rechtzaak.
Zal mij benieuwen of Apple dit keer weer met gephotoshop bewijsmateriaal aan komt zetten.
En Apple probeert er weer een Android van te maken met notification scrolldown. Zo kun je wel bezig blijven, wat een onzin.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Oh, ik ben het met je eens dat al die rechtszaken bijzonder kleinzielig zijn, hoor. Maar dat doet niets af aan het feit dat Samsung, in tegenstelling tot bijvoorbeeld HTC, bijzonder hard zijn best doen om producten zo "Apple-like" te maken als mogelijk is.
Waarom doen ze daar zo hard hun best voor? Als ik een goede auto wil bouwen die concurreert in het topsegment heeft die waarschijnlijk ook vier wielen en een stuur. Maar dat betekent nog niet dat ik probeer de auto zoveel mogelijk op een Ferrari te laten lijken...quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Oh, ik ben het met je eens dat al die rechtszaken bijzonder kleinzielig zijn, hoor. Maar dat doet niets af aan het feit dat Samsung, in tegenstelling tot bijvoorbeeld HTC, bijzonder hard zijn best doen om producten zo "Apple-like" te maken als mogelijk is.
Klopt. Dat is dan ook niet hetzelfde als wat Samsung doet. Maar als je het actief niet wilt zien, zul je altijd wel met "ja, maar.."-antwoorden kunnen komen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:58 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Waarom doen ze daar zo hard hun best voor? Als ik een goede auto wil bouwen die concurreert in het topsegment heeft die waarschijnlijk ook vier wielen en een stuur. Maar dat betekent nog niet dat ik probeer de auto zoveel mogelijk op een Ferrari te laten lijken...
Ik denk dat jij en ik wat dit betreft wel grotendeels op een lijn zittenquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:12 schreef xSouL het volgende:
Het was geen verkooppraatje
Ik wou alleen het tegendeel bewijzen van wat Samsung wel niet kan naast het feit dat ze heer en meester zijn op het gebied van massa-productie van schermen/display en chips.
En je moet mij ook begrijpen dat ik Apple echt een top bedrijf vind op het gebied van wat ze doen. Ze kunnen de meest technische dingen in een mooi jasje stoppen en vervolgens kan elke halve gare er mee werken. Uiteraard met een wat strictere uitvoering, maar het werkt vrij goed. En hebben zij uiteraard oog voor design.
Ik kan mij alleen storen aan het feit dat Apple de laatste tijd zo minder presteert, terwijl de concurrentie in hoog tempo een doorslag maakt als je kijkt naar Samsung en HTC met de record aantal pre-orders en sales.
Elk bedrijf heeft zo zijn up's and down's, maar bij Apple is het meteen. "Oh shit, we voelen hun hete adem, laten we ze aanklagen".Ze aimen ook meteen voor een verkoopverbod i.p.v. het weghalen van de functie.
Ik hoop voor Apple dat ze 12 juni keihard knallen, met een super toestel! Zodat Samsung, HTC en Sony weer keihard hun best moeten doen om dat te evenaren,
Zo hoort het ookquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij en ik wat dit betreft wel grotendeels op een lijn zitten
Mijn kameraad heeft ze gebeld en het kan nog wel een week tot 2 weken duren tot ze de blauwe kunnen versturen. De witte hadden genoeg van op voorraad.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:57 schreef Mirel het volgende:
Maandag via Studentmobiel een blauwe met abbo genomen. Heeft iemand al via Studentmobiel z'n blauwe binnen? Ze mailden me en zeiden dat ze al een beperkte voorraad hebben binnengekregen en dat de mensen die als eerst bestelden voorrang hebben.
Vandaag binnen gekregen ja van Student Mobiel.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:57 schreef Mirel het volgende:
Maandag via Studentmobiel een blauwe met abbo genomen. Heeft iemand al via Studentmobiel z'n blauwe binnen? Ze mailden me en zeiden dat ze al een beperkte voorraad hebben binnengekregen en dat de mensen die als eerst bestelden voorrang hebben.
Ik vind hem vrij groot om vast te houden, en nu heb ik wel heel kleine handjes. Babyhandjes zeggen ze altijd. Maar verder vind ik het echt wel een geil stukkie speelgoed hoor. Ik heb dus de sprong gemaakt van de Galaxy naar de Galaxy III en ik ben erg blij met de nieuwe featuresquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:12 schreef Microfoon het volgende:
Als ik de S2 goed in mijn hand vind passen, hoe zal dat dan zijn met de S3? Zou ik hem te groot kunnen vinden? Heb wel even in mijn hand gehad, maar dat was in de winkel.. Met zo'n groot ding erachter. Nu weet ik het alsnog niet.
Dat! Gauw een rubber hoesje scoren.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:40 schreef Verbodsbord het volgende:
al is ie wel een beetje glad. Al bijna uit m'n handen laten glippen
volgens mij is de buitenmaat maar minimaal groter hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:12 schreef Microfoon het volgende:
Als ik de S2 goed in mijn hand vind passen, hoe zal dat dan zijn met de S3? Zou ik hem te groot kunnen vinden? Heb wel even in mijn hand gehad, maar dat was in de winkel.. Met zo'n groot ding erachter. Nu weet ik het alsnog niet.
Hoe lang hem heb je hem al? Want accu's gaan de eerste paar dagen altijd razensnel leeg. Daarna worden ze steeds beter en verbeterd de durability zich. Ook moet je rekening mee houden om je telefoon altijd helemaal leeg te laten lopen en DAN pas je telefoon weer aan je lader aan te sluiten, want accu's kunnen heel slecht tegen als je ze halverwege gaat opladen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:12 schreef Verbodsbord het volgende:
Jezus wat gaat die batterij snelhalf uurtje in de trein van 98%(vers van de oplader) naar 93% met alleen muziek en wat browsen
Nee geen onnodige dingen op de achtergrond, maar heb em ook pas sinds gisterquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:20 schreef xSouL het volgende:
[..]
Hoe lang hem heb je hem al? Want accu's gaan de eerste paar dagen altijd razensnel leeg. Daarna worden ze steeds beter en verbeterd de durability zich. Ook moet je rekening mee houden om je telefoon altijd helemaal leeg te laten lopen en DAN pas je telefoon weer aan je lader aan te sluiten, want accu's kunnen heel slecht tegen als je ze halverwege gaat opladen.
Heb je scherm op volle brightness staan? Want dat is echt een accuvreter en het is zonde als je hem op maximaal zet, zolang je geen film / video of foto's bekijkt.
Heb je veel (onnodige) applicaties op de achtergrond draaien? Of GPS, Bluetooth of Wi-Fi?
Is dat tegenwoordig nog steeds zo? Ik dacht je dat vroeger alleen met die cadmium batterijen had.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:20 schreef xSouL het volgende:
[..]
Hoe lang hem heb je hem al? Want accu's gaan de eerste paar dagen altijd razensnel leeg. Daarna worden ze steeds beter en verbeterd de durability zich. Ook moet je rekening mee houden om je telefoon altijd helemaal leeg te laten lopen en DAN pas je telefoon weer aan je lader aan te sluiten, want accu's kunnen heel slecht tegen als je ze halverwege gaat opladen.
Wat een gedoe zeg...Zoveel mogelijk netvoeding gebruiken, maar tevens tot maar 97% opladen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:33 schreef Catch22- het volgende:
is alleen de eerste 4-5 ladingen handig om te doen, daarna maakt het niet zoveel meer uit.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lithium-ion-accu
Dit is al zo'n tien jaar niet meer zo. Lithium-ion accu's moet je juist zo vaak mogelijk opladen om ze in te werken. Dus als je hem bij elke mogelijkheid aan de lader hangt, is dat veel beter dan hem helemaal leeg laten lopen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:43 schreef Catch22- het volgende:
je moet de eerste dagen je accu zoveel mogelijk leeg laten lopen en volladen, na een weekje maakt dat niet meer uit.
Maar dan moet je m niet helemaal vol laten stromenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dit is al zo'n tien jaar niet meer zo. Lithium-ion accu's moet je juist zo vaak mogelijk opladen om ze in te werken. Dus als je hem bij elke mogelijkheid aan de lader hangt, is dat veel beter dan hem helemaal leeg laten lopen.
jawel. En de weergegeven 100% hoeft natuurlijk niet de 100% van de accu te zijn hequote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:39 schreef Mirel het volgende:
Zitten er dan geen failsafes in tegenwoordig die de accu níet tot 100% maar tot 97 uploaden? Lijkt me eigenlijk wel iets wat er standaard al in zit, maar dat zit het vast niet.
Die dan vanzelf in je broek smelten, nee dan liever n orginele... kost max 20quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:34 schreef xSouL het volgende:
Boeie, zodra je merkt dat de accu niet meer zo lang mee gaat Gewoon voor een tientje een nieuwe accu halen bij een telefoon Turk.
Heb ook nooit gezegd dat je een neppe moet kopen, want dat is gewoon ronduit troep. Maar die turken kunnen ook gewoon originele shizzle verkopen en dan heb ik het niet over die gasten op de markt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:53 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Die dan vanzelf in je broek smelten, nee dan liever n orginele... kost max 20
Nee, maar je had t over n accu van n tientje, dan denk ik aan namaak :-)quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:26 schreef xSouL het volgende:
[..]
Heb ook nooit gezegd dat je een neppe moet kopen, want dat is gewoon ronduit troep. Maar die turken kunnen ook gewoon originele shizzle verkopen en dan heb ik het niet over die gasten op de markt.
als je ook dezelfde features accepteert dan kom je een eind hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:34 schreef xSouL het volgende:
Dat is wel ideaal, altijd een reserve batterij bij je hebben.
Ze moeten wel opschieten met het verbeteren van de accuduur.
Ik wil mijn Galaxy S3 ook 1x per jaar opladen net als mijn oud vertrouwde Nokia 3310.
Welke app bedoel je precies?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:45 schreef mtv het volgende:
Heb vandaag de galaxy pebble blue opgehaald bij de belcompany
Hoe kom ik aan de samsung GO app??, kan het nergens vinden
Niemand??quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:44 schreef ElizabethR het volgende:
Ik snap niet wat ik verkeerd heb ingesteld maar als ik met de koptelefoon in naar uitzending gemist kijk via app 'gemist' dan heb ik vreselijke distortion in het geluid en overheerst achtergrondmuziek in plaats van het praten van bjv de presentator. Ook heb ik allerlei bijgeluiden. Iemand een idee wat ik fout doe?
Nope, en het kan denk ik de app niet zijn, want heb ik de oordopjes niet in, dan is het geluid perfect. De oordopjes zijn degene die ik bij het toestel kreeg, dus dat moet toch goed zijn dunkt me?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:01 schreef JohnB52 het volgende:
Denk dat t aan de app zelf ligt. Heb je t ook met andere apps?
Ok, ik zal er nog eens naar kijken, al mee zitten spelen, maar mijn geduld raakte snel op toen het geen effect had na een paar minutenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:23 schreef Mirel het volgende:
Dan zijn er misschien equalizer settings die van kracht gaan wanneer je je oordopjes indoet. Per soort luisterapparaat andere settings. Oordopjes, speakerset en telefoon bijvoorbeeld.
http://www.samsung.com/nl/galaxy-s3/feature.html#goquote:
overrated en onnodig voor een forumquote:Op zondag 10 juni 2012 07:52 schreef Mirel het volgende:
Fok moet een responsive layout krijgen
http://stephencaver.com/ (vergroot en verklein je browserbreedte maar eens)
Je kan zelf acties inspreken.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:02 schreef Partyboy1991 het volgende:
Ik hoop dat er een nederlandse versie van S voice komtzou wel IDEAAL zijn
Ik heb t ook gezien in een vd tabbladen, maar weggedaan, vond t nutteloos. Hoop gesponsorde zooiquote:Op zondag 10 juni 2012 19:17 schreef mtv het volgende:
[..]
http://www.samsung.com/nl/galaxy-s3/feature.html#go
http://www.mocreate.nl/index.php?page=50
het zou standaard geïnstalleerd moeten zijn op de SIII volgens de laatste link
ik heb mijn toestel bij de belcompany gehaald, dus gewoon een Nederlands toestel
S3 = topquote:Op maandag 11 juni 2012 16:59 schreef yobliT het volgende:
Jongens, ik had een vraag. Ik ben van plan om een S3 te gaan bestellen, nu is de vraag waar ik dat zou moeten doen. Ik heb de afgelopen 2 abonementen bij T-mobile gezeten en dit vond ik prettig. Toch zit ik erover te denken om naar Vodafone te gaan, dit vooral om het feit dat het abonnement dat ik wel daar goedkoper is.
Hebben jullie goede of slechte ervaringen met Vodafone?
Maar wat bedoel je dan met ''ruk''? Gaat het dan over die storing van een tijd geleden, of zit er meer achter? Voor mij is het bijvoorbeeld niet erg als ik een tijd niet kan bellen, mits ik dan wel internet heb.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:02 schreef draadstalig het volgende:
[..]
S3 = top
Vodafone = ruk
Conclusie. Top telefoon met een slechte provider. ik zou het niet doen.
Met name met de landelijke dekking had ik problemen. Ik zit voor mijn werk in heel NL en merk regelmatig dat ik op veel plaatsen geen bereik heb, en dus ook geen internet. Aangezien dit voor mij van essentieel belang is vind ik het rukquote:Op maandag 11 juni 2012 17:04 schreef yobliT het volgende:
[..]
Maar wat bedoel je dan met ''ruk''? Gaat het dan over die storing van een tijd geleden, of zit er meer achter? Voor mij is het bijvoorbeeld niet erg als ik een tijd niet kan bellen, mits ik dan wel internet heb.
Ik zou even per jaar uitrekenen wat goedkoper is. Via bijvoorbeeld studentmobiel.nlquote:Op maandag 11 juni 2012 16:59 schreef yobliT het volgende:
Jongens, ik had een vraag. Ik ben van plan om een S3 te gaan bestellen, nu is de vraag waar ik dat zou moeten doen. Ik heb de afgelopen 2 abonementen bij T-mobile gezeten en dit vond ik prettig. Toch zit ik erover te denken om naar Vodafone te gaan, dit vooral om het feit dat het abonnement dat ik wel daar goedkoper is.
Hebben jullie goede of slechte ervaringen met Vodafone?
Hmmm, hier heb ik wat aan!quote:Op maandag 11 juni 2012 17:06 schreef draadstalig het volgende:
[..]
Met name met de landelijke dekking had ik problemen. Ik zit voor mijn werk in heel NL en merk regelmatig dat ik op veel plaatsen geen bereik heb, en dus ook geen internet. Aangezien dit voor mij van essentieel belang is vind ik het ruk
Waar heb je die informatie vandaan?quote:Op maandag 11 juni 2012 17:07 schreef Catch22- het volgende:
waar dan? Vodafone heeft de beste dekking zon beetje, KPN is misschien iets completer, maar die heeft net zo goed gaten.
Op Samsunggalaxys3.net kan je de top 10 zien van de goedkoopste abonnementen, dit heb ik gebruikt. Zodoende ben ik bij dit abonnement uitgekomen. Toch bedankt voor de tip!quote:Op maandag 11 juni 2012 17:11 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ik zou even per jaar uitrekenen wat goedkoper is. Via bijvoorbeeld studentmobiel.nl
Zou best kunnen, maar op mijn privémobiel heb ik altijd beter bereik (KPN) dan mijn zakelijke (vodafone).quote:Op maandag 11 juni 2012 17:07 schreef Catch22- het volgende:
waar dan? Vodafone heeft de beste dekking zon beetje, KPN is misschien iets completer, maar die heeft net zo goed gaten.
jarenlange interessequote:
Yup.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:37 schreef yes-yes het volgende:
Vorige week maandag een S3 besteld bij Vodafone, nog steeds niet verzonden. Meer mensen die hier last van hebben ?
quote:Op maandag 11 juni 2012 17:37 schreef yes-yes het volgende:
Vorige week maandag een S3 besteld bij Vodafone, nog steeds niet verzonden. Meer mensen die hier last van hebben ?
Hebben jullie de blauwe besteld?quote:
Wanneer heb je hem aangevraagdquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:08 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb met vodafone nooit problemen gehad en heb ook mijn abo verlengt met toch een S3! Ik krijg hem vandaag als het goed is.
Vodafone heeft in mijn ervaring juist de beste dekking.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:02 schreef draadstalig het volgende:
[..]
S3 = top
Vodafone = ruk
Conclusie. Top telefoon met een slechte provider. ik zou het niet doen.
Shiitt dat is wel geniaal!!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:34 schreef JohnB52 het volgende:
'Samsung Galaxy S3: Connectivity demo - USB OTG, MHL, bluetooth keyboards/mice, games controllers' bekijken op YouTube -
Hoe cool is dat? Gamen op je S3!
Dus meewerkende artiest EN albumartiest is via de pc ingevuld? Want sommige spelers pakken altijd net de verkeerde..quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:16 schreef Mirel het volgende:
Schopje![]()
Ik heb bepaalde mp3's die gewoon goed zijn qua tags, ze zijn niet corrupt en alle tags zijn ingevuld, niks is leeggelaten. En toch laat de S3 ze zien met <unknown> in het artiestenveld. Het is in de standaard musicplayer zo, in cubed en in meridian.
Hebben meer mensen hier last van? Kan iemand een van mijn mp3's testen? dan PM ik het wel ofzo
Je zegt net dat alle tags ingevuld zijn, dat is dus niet zoquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:27 schreef Mirel het volgende:
Ik heb bijna op mijn hele collectie alleen 'artist'. Sommige albums hebben ook 'album artist' daarnaast (allebei dus).
Maar ik vergelijk 2 nummers, eentje die het wel doet en eentje niet, en er is geen verschil qua ingevulde en niet-ingevulde tags.
Omdat in Opera de refresh knop makkelijker te hanteren is bijvoorbeeld als je op fok zit, dan hoef je niet helemaal naar boven te scrollen. En omdat het ik opera lekkerder vind werken in zijn algemeenheid.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:34 schreef JohnB52 het volgende:
Gewoon de standaard browser gebruiken?
Waarom wil je opera?
Je kan ook gewoon de menuknop indrukken toch?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Omdat in Opera de refresh knop makkelijker te hanteren is bijvoorbeeld als je op fok zit, dan hoef je niet helemaal naar boven te scrollen. En omdat het ik opera lekkerder vind werken in zijn algemeenheid.
Net mn S3 binnen. Opera werkt wel als een trein hier.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:16 schreef ElizabethR het volgende:
Opera is supertraag bij mij. Echt gewoon minuten duurt het eer een pagina opent, en volledig is opgebouwd. Geen idee wat er fout gaat
Maar dat is toch net de bedoeling. Als ik de bijgeleverde standaard browser gebruik moet ik telkens als ik onderaan een page ben helemaal naar boven scrollen als ik wil refreshen omdat de refresh net naast het URL veld zit. En bij Opera zit er fijn de refresh knoo onderaan en alle menuknoppies ook. Vind ik persoonlijk prettiger. Anderen zullen weer wel de standaard browser fijn vinden werkenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:40 schreef JohnB52 het volgende:
Maar met opera heb je toch nog knoppen onder in beeld?
Probeer anders Chrome of Firefox
Hier nu ook, geen idee wat er eerder voor zorgde dat ie enorm aan het stallen wasquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:58 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Net mn S3 binnen. Opera werkt wel als een trein hier.
Opera Miniquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar dat is toch net de bedoeling. Als ik de bijgeleverde standaard browser gebruik moet ik telkens als ik onderaan een page ben helemaal naar boven scrollen als ik wil refreshen omdat de refresh net naast het URL veld zit. En bij Opera zit er fijn de refresh knoo onderaan en alle menuknoppies ook. Vind ik persoonlijk prettiger. Anderen zullen weer wel de standaard browser fijn vinden werken
http://my.opera.com/mobil(...)-10-and-opera-mini-5quote:Op zondag 17 juni 2012 10:50 schreef Mirel het volgende:
Wat zijn de verschillen tussen Opera Mini en Opera Mobile?Mobile heeft in ieder geval tabbed browsing, een vorige én volgende knop en een mobiele versie van de speeddial
Dat is jouw mening. Maar bloatware is inderdaad vervelend.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:38 schreef xSouL het volgende:
Heb net Go Launcer er op gegooid met wat aanpassingen en dat HTC klokje gekaaid van de HTC One X
En man, wat ziet het er gelikt uit t.o.v. dat OER-lelijke Touchwizz
Enigste wat ik nog kut vind, zijn de standaard apps. Die hebben nog steeds die lelijke interface, maar ik hoop dat de community binnenkort wat stable custom roms gaan releasen.Ben ik ook meteen van die standaard Samsung apps af.![]()
Kut apps, verspilt meteen 3 pagina's van je App Drawer terwijl ik 5% nog niet eens gebruik
Doe eens wat screencaps posten danquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:38 schreef xSouL het volgende:
Heb net Go Launcer er op gegooid met wat aanpassingen en dat HTC klokje gekaaid van de HTC One X
Enigste wat ik nog kut vind, zijn de standaard apps. Die hebben nog steeds die lelijke interface, maar ik hoop dat de community binnenkort wat stable custom roms gaan releasen.Ben ik ook meteen van die standaard Samsung apps af.![]()
Kut apps, verspilt meteen 3 pagina's van je App Drawer terwijl ik 5% nog niet eens gebruik
Of je zet Apex Launcher erop, stock Android 4.0 UIquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:48 schreef xSouL het volgende:
Vind dit toch stukken strakker uitzien als dat gare TouchWizz
Er zijn nog mooiere en strakkere thema's te downloaden voor Go Launcher
Alleen heb ik nog geen tijd gehad om er mee te spelen.
Dit is gewoon de default thema.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:48 schreef xSouL het volgende:
Vind dit toch stukken strakker uitzien als dat gare TouchWizz
jij bent 12?quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:38 schreef xSouL het volgende:
Hoezo dat? Ik geef toch gewoon mijn persoonlijke mening. Ik vind TouchWizz gewoon 10x niks. Dat vond ik bij mijn Galaxy S al, bij mijn Galaxy SII en bij de SIII nog steeds.quote:
of Apex Launcher, stock Android 4.0 launcherquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:31 schreef Mirel het volgende:
Als ik dit ding al een tijdje heb ga ik denk ook custom zooi erop doen.
Net gedownload is inderdaad erg mooi.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:04 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
of Apex Launcher, stock Android 4.0 launcher![]()
Ik vind die blauwe ook wel erg mooi hoor! Heb zelf de witte besteldquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:40 schreef Papabear het volgende:
Vanmiddag van Vodafone ontvangen![]()
[ afbeelding ]
Morgen even bellen om de sim te activeren
Bizar hoe groot dat verschil is....quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:30 schreef xSouL het volgende:
Batterij van de SGS III is gewoonVanaf 7 uur s'ochtends haal ik hem uit de lader vandaan.
Scherm lekker op vol staan, dynamisch voor dat extra verzadigde effect. Prachtig, je geniet gewoon als je er naar kijkt.
Over de hele dag ben ik iets van 2 uur aan het browsen en aan het neuzen in nieuws apps, jokes app en forums i.v.m. de lange reistijden met de bus en trein.
Tegelijkertijd staat PowerAmp aan als mijn muziek-speler en zodra ik op stage ben loop ik hier en daar wel eens te bellen en te whatsappen. 3G staat de hele dag aan, ook op stage aangezien ik daar geen Wi-Fi heb.
Als ik om 6 uur thuis kom en nog 40% heb, ben ik al blij aangezien mijn vorige SGS met hetzelfde gebruik al was leeg gelopen en ik hem alweer aan de lader moet hangen tegen een uurtje of 2.
SGS III gewoon![]()
Ik moest bij VPN internet.tele2.nl invullen, en toen pas had ik internet. Maar kan ik dan roaming uitzetten? Roaming is toch als ik buiten het bereik van tele2 ben? En als dat zo is, betaal ik dan extra?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:14 schreef JohnB52 het volgende:
Dat is niet roaming van internet maar van je provider.
Zet roaming eens uit? Dan is dit ook wel weg.
Welke provider geeft ie dan aan?
Dat kan nog steeds hoor, 4/5 dagen met je telefoon. Als je alles uitzet behalve 2g (als ik t goed zeg)quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:55 schreef Mirel het volgende:
Je kan brightness op 60% zetten ofzo, en het is nog steeds erg duidelijk te lezen.Dit is wel mijn eerste smartphone en ik moest wel wennen aan de batterijduur, elke avond opladen voor het slapen gaan, wat een maf idee : P Eerst kon ik 4/5 dagen met m'n oude telefoon
[..]
Ik moest bij VPN internet.tele2.nl invullen, en toen pas had ik internet. Maar kan ik dan roaming uitzetten? Roaming is toch als ik buiten het bereik van tele2 ben? En als dat zo is, betaal ik dan extra?
En wat is Wi-fi Direct? Is dat om met andere vergelijkbare smartphones te verbinden voor dataoverdracht?
Menu knop -> vernieuwenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar dat is toch net de bedoeling. Als ik de bijgeleverde standaard browser gebruik moet ik telkens als ik onderaan een page ben helemaal naar boven scrollen als ik wil refreshen omdat de refresh net naast het URL veld zit. En bij Opera zit er fijn de refresh knoo onderaan en alle menuknoppies ook. Vind ik persoonlijk prettiger. Anderen zullen weer wel de standaard browser fijn vinden werken
Wat begrijp je niet aan: vind ik persoonlijk prettiger?quote:
Sorry dat ik een tip gaf.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:29 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan: vind ik persoonlijk prettiger?
Ik moest ook even zoeken, maar mij is het gelukt via Apps --> mp3-speler. Daar selecteer je het gewenste bestand en druk je op de knop links van de Menu-knop --> Instellen als... Beltoon.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:30 schreef Mip1988 het volgende:
Is het mogelijk om andere beltonen te gebruiken dan de meegeleverde tonen?
kan het zo gauw niet vinden?
Sorry, ik las over jouw post heen. Zo werkt het iddquote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:55 schreef Mirel het volgende:
Het lukt idd niet via het beltonenscherm. Zoek met je muziekplayer of de filebrowser naar je mp3 en dan via het optiescherm kan je het instellen als ringtone.
Ik gebruik Poweramp als music player. Was er al tevreden mee met mijn S1, dus ook weer op mijn nieuwe S3 gezet.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:17 schreef Mirel het volgende:
Ja beetje omslachtig, maar het werkt wel.
Ik gebruik nu dus al een tijdje 3 (cubed) mp3 player. Niet helemaaaaaaal naar m'n wensen, maar stukken beter dan de standaard mp3 speler, meridian en winamp mobile. Wat gebruiken jullie?
Ik vind het altijd zo jammer dat veel spelers je hele queue lijst wegdonderen als je een ander liedje opzoekt en gelijk afspeelt. Geef dan tenminste de mogelijkheid om het vooraan in de queue te proppen, en maak die queue niet random ookal heb ik shuffle aan, shuffle staat aan voor wanneer het laatste nummer in de queue klaar is.
Gedrag van winamp desktop zeg maar
Ik ook poweramp. vind het een beetje raar werken met albums, de helft herkent hij niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:35 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ik gebruik Poweramp als music player. Was er al tevreden mee met mijn S1, dus ook weer op mijn nieuwe S3 gezet.
dafuqquote:Op zondag 24 juni 2012 00:39 schreef Mirel het volgende:
godverdomme, ding viel uit m'n zak op het Beats en Roots Festival. Ik had geen specifieke apps geinstalleerd. Kan ik op technische wijze dat ding tracken hoe dan ook? Ik weet dat ik via Google Play op m'n laptop dingen kan downloaden, maar kan ik ze ook installeren?
verdomme
Kan niet, tenzij je je toestel root of een andere camera app installeerd.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:39 schreef JohnB52 het volgende:
Krijg spiegelgeluid van mn camera niet uit, behalve als ik aan t filmen ben.
Iemand n tip hoe t uit te zetten?
Om van ads af te komen moeten er volgens mij altijd host files aangepast worden en dat kan alleen met root access.quote:Op zondag 24 juni 2012 11:59 schreef DuchessX het volgende:
Yes telefoon binnen gister!
Ben benieuwd of er al iemand is die hem geroot heeft?
En ik gebruikte op mijn Desire Ad free maar die telefoon was geroot, werkt niet op de sgs3. Iemand een idee hoe ik van de ads af kom of kan dat enkel door hem te rooten?
Ja, vroeg ik me ook al af. Volgens mij kan het gewoon niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:52 schreef BlackLodge het volgende:
Iemand enig idee hoe je het shutter geluidje compleet uit kan zetteh, ook bij de burst mode? Is daar (of komt daar) een app voor o.i.d.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |