Ik zal maandag eens op het werk informeren wanneer ie werkelijk verwacht wordt. Vorige week vrijdag zeiden ze tegen mij dat het 5 of 6 juni bij ons binnenkomt en wij het dan versturen naar de winkels.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:26 schreef JohnB52 het volgende:
Volgens mij eind vd maand, gelezen op tweakers...
Heb ik ook vind hem steeds minder lelijkquote:Op maandag 4 juni 2012 11:02 schreef xSouL het volgende:
Wow, die nieuwe kleur is veeeel mooier zeg.
Hij straalt veel zakelijker uit en en oogt een stuk strakker.
Mijn beeld dat het design en vorm lelijk was, vaagt nu steeds meer weg.
Maar ik zelf heb de Pebble Blue versie besteld, krijg ik dan deze versie (ik hoop het)?
Aangezien er staat dat dit de 'Pebble Blue' versie is.
Anders annuleer ik mijn bestelling en wacht ik op deze kleur.
Stijlvol idd.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:30 schreef Verbodsbord het volgende:
http://www.samsunggalaxys(...)blue-kleur/#comments
Nieuwe kleur?
Lijkt meer antraciet dan blauw, ik vind het wel mooi
thank god dat je t zeiquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:30 schreef Catch22- het volgende:
Nee
Nee idd microsim. Maar die kan je zo ophalen bij een telefoonzaak (makkelijkst is bij een winkel van je provider)
Half Juni las ik ergens. Kan je niet meer vertellen waar..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:43 schreef Partyboy1991 het volgende:
Weet iemand er trouwens wanneer die blauwe te verwachten is?
Welke?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:06 schreef -Datdus- het volgende:
Jezus man. Wat zijn al die abonnementen duur.
Bijna overal.. ik zal effe kijken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:08 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Welke?
Kijk maar eens op studentmobiel.nl
quote:Op maandag 4 juni 2012 23:31 schreef xSouL het volgende:
Voor mensen die 1 jaar willen heb ik hier een vrij goede deal via Vodafone:
http://www.pdashop.nl/productmetabonnement/200454/samsung-galaxy-siii-wit-16-gb-vodafone.html?brandId=217&prolongation=0&duration=12&servicePlanGroupId=1363&servicePlanId=199728&template=Overview
Hier betaal je de eerste 3 maanden niks en vervolgens 9 maanden 42,50 euro.
Daarkomt bij maar 259,00 euro toestelkosten! Dus nog geen 650 euro over 1 jaar en dat is praktisch gezien de nieuwprijs van het toestel... op het moment!!!
Je krijgt 90 minuten - onbeperkt SMS en 1GB data met een snelheid tot 14.4 Mbit/s,
Vrij goede voorwaarden voor een vrij voordelige prijs.
Nadeel wel is, je kan een Vodafone branded toestel van ze krijgen. Maar dit is makkelijk te unbranden, zoals de S2 dat kon volgens XDA
Als je mij een goedkopere weet te vinden voor dezelfde voorwaarden 1 GB dataverkeert met 14.4 Mbit snelheid. Let me know, want heb nog niet besteld.quote:
Serieus man.quote:
WTF, T-mobile vermoed ik?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:12 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Serieus man.![]()
300 belminuten en echt onbeperkt internet + gratis telefoon had ik voor 17 euro per maand eerste jaar en het dubbele het tweede jaar.
Dat is mijn oude abo van 2 jaar terug. + een htc desire. Toen een top telefoon.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:13 schreef xSouL het volgende:
[..]
WTF? Waar heb je dat gefixt, want T-Mobile vraagt 130 euro toestelkosten. Gratis zit er niet in bij mij
neem je geen abo... Simonly en los kopen kan ook hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:13 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja. fuck de telco's dan. Laten ze maar lekker failliet gaan dan.
ik kan jammergenoeg geen 699 euro uit mijn zak kloppen... En mijn oude is kapot.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:14 schreef Catch22- het volgende:
risico dat eea wat langer duurt.
http://www.pdashop.nl/pro(...)40&template=Overview
9*65 euro = 585 + 169 = 754 euro
dan heb je 300 minuten, 1 jaar.
[..]
neem je geen abo... Simonly en los kopen kan ook hoor
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:19 schreef Catch22- het volgende:
oke. Ik heb al een tijdje geen nieuw abo afgesloten dus echt veel vergelijken doe ik het niet.
Maar ik snap dat gezeik "het is zo duur" niet zo goed. Ja, het is een apparaat van 600 euro. Als je dat geld niet hebt moet je niet zeuren en een telefoon kopen die wel bij je portomonnee past.
Het is wel verdomd traag internet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:24 schreef -Datdus- het volgende:
Of sim-only..
http://www.bliep.nl/#/home
En dan de s3 goedkoper uit het buitenland halen.
Das wel waar. Grrmbl. Dan maar geen S3 ben ik bang.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:32 schreef xSouL het volgende:
[..]
Het is wel verdomd traag internet.
386 Kbps
Terwijl providers al 7.2 Mbit/s of zelfs 14.4 Mbit/s aanbieden...
scheelt 15 euroquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:27 schreef -Datdus- het volgende:
http://www.amazon.de/Sams(...)id=1338888452&sr=8-2
Inderdaad. En daar betaal je dan ook nog eens 15 euro per maand voor.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:32 schreef xSouL het volgende:
[..]
Het is wel verdomd traag internet.
384 Kbps
Terwijl providers al 7.2 Mbit/s of zelfs 14.4 Mbit/s aanbieden...
Dit is de blauwe variant, die is Nederland nog geen eens uitgekomenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:37 schreef Catch22- het volgende:
Ja verloop van 1 maand waarin hij 2 weken daadwerkelijk beschikbaar was
Ook al goedkoper?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:57 schreef alwaysonhold het volgende:
Galaxy S3 mettalic blue per direct leverbaar bij TPH:
http://www.phonehouse.nl/(...)estel/?color=metblue
quote:Samsung Galaxy S 3 Metblue ¤ 599.00
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:34 schreef ElizabethR het volgende:
Ik krijg hem morgen. Abo voor 2 jaar, all you can eat data, in de praktijk is dat maandelijks 15G internet, en 350 flexi units, waarbij 1 flexi unit staat voor 1 belminuut of twee texts. Ik ga 40,66 euro per maand betalen, toestel gratis. Ik had geen twee jaar genomen als ie niet net uit was, en ik toch mocht upgraden. Ik zit bij Three in Ierland. Ik denk dat het een leuke deal is zo??
Hier in Nederland is er geen een provider die zulke voorwaarden nog aanbied en wil je ongeveer een gelijkbaar abonnement, betaal je 50 tot 55 euro per maand met nog eens 200 euro toestelkosten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:34 schreef ElizabethR het volgende:
Ik krijg hem morgen. Abo voor 2 jaar, all you can eat data, in de praktijk is dat maandelijks 15G internet, en 350 flexi units, waarbij 1 flexi unit staat voor 1 belminuut of twee texts. Ik ga 40,66 euro per maand betalen, toestel gratis. Ik had geen twee jaar genomen als ie niet net uit was, en ik toch mocht upgraden. Ik zit bij Three in Ierland. Ik denk dat het een leuke deal is zo??
Wow, ziet er super strak uit.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:32 schreef alwaysonhold het volgende:
Definitieve kleur blauw voor de S3 in beeld: https://plus.google.com/p(...)933813969?banner=pwa
Hij ziet er eigenlijk gewoon goed uit jaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:16 schreef xSouL het volgende:
[..]
Hier in Nederland is er geen een provider die zulke voorwaarden nog aanbied en wil je ongeveer een gelijkbaar abonnement, betaal je 50 tot 55 euro per maand met nog eens 200 euro toestelkosten.
En mensen beweren dat telco's in Nederland niet eens zo duur zijn.
[..]
Wow, ziet er super strak uit.
Alleen is het niet meer echt dat kiezelige-effect (pebble), maar meer chrome / metallic.
Vind dit dus stukken strakker en zakelijker ogen.
De vorm en design qua uiterlijk valt nu ook reuze mee, terwijl ik daarvoor vrij skeptisch over was. Maar de kleur maakt veel goed.
Hangt er maar net vanaf he. Verlengen of geen verlengen. En bij verlengen is het ook belangrijk wat voor klant je bent geweest.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:51 schreef Catch22- het volgende:
Bij vf is hij ook gratis met 50 eu per maand en een half jaar geen abokosten hoor
Je wordt als verlenger meestal benadeeld.quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:26 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Hangt er maar net vanaf he. Verlengen of geen verlengen. En bij verlengen is het ook belangrijk wat voor klant je bent geweest.
Tenminste, bij Telfort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |