Ook al goedkoper?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:57 schreef alwaysonhold het volgende:
Galaxy S3 mettalic blue per direct leverbaar bij TPH:
http://www.phonehouse.nl/(...)estel/?color=metblue
quote:Samsung Galaxy S 3 Metblue ¤ 599.00
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:34 schreef ElizabethR het volgende:
Ik krijg hem morgen. Abo voor 2 jaar, all you can eat data, in de praktijk is dat maandelijks 15G internet, en 350 flexi units, waarbij 1 flexi unit staat voor 1 belminuut of twee texts. Ik ga 40,66 euro per maand betalen, toestel gratis. Ik had geen twee jaar genomen als ie niet net uit was, en ik toch mocht upgraden. Ik zit bij Three in Ierland. Ik denk dat het een leuke deal is zo??
Hier in Nederland is er geen een provider die zulke voorwaarden nog aanbied en wil je ongeveer een gelijkbaar abonnement, betaal je 50 tot 55 euro per maand met nog eens 200 euro toestelkosten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:34 schreef ElizabethR het volgende:
Ik krijg hem morgen. Abo voor 2 jaar, all you can eat data, in de praktijk is dat maandelijks 15G internet, en 350 flexi units, waarbij 1 flexi unit staat voor 1 belminuut of twee texts. Ik ga 40,66 euro per maand betalen, toestel gratis. Ik had geen twee jaar genomen als ie niet net uit was, en ik toch mocht upgraden. Ik zit bij Three in Ierland. Ik denk dat het een leuke deal is zo??
Wow, ziet er super strak uit.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:32 schreef alwaysonhold het volgende:
Definitieve kleur blauw voor de S3 in beeld: https://plus.google.com/p(...)933813969?banner=pwa
Hij ziet er eigenlijk gewoon goed uit jaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:16 schreef xSouL het volgende:
[..]
Hier in Nederland is er geen een provider die zulke voorwaarden nog aanbied en wil je ongeveer een gelijkbaar abonnement, betaal je 50 tot 55 euro per maand met nog eens 200 euro toestelkosten.
En mensen beweren dat telco's in Nederland niet eens zo duur zijn.
[..]
Wow, ziet er super strak uit.
Alleen is het niet meer echt dat kiezelige-effect (pebble), maar meer chrome / metallic.
Vind dit dus stukken strakker en zakelijker ogen.
De vorm en design qua uiterlijk valt nu ook reuze mee, terwijl ik daarvoor vrij skeptisch over was. Maar de kleur maakt veel goed.
Hangt er maar net vanaf he. Verlengen of geen verlengen. En bij verlengen is het ook belangrijk wat voor klant je bent geweest.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:51 schreef Catch22- het volgende:
Bij vf is hij ook gratis met 50 eu per maand en een half jaar geen abokosten hoor
Je wordt als verlenger meestal benadeeld.quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:26 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Hangt er maar net vanaf he. Verlengen of geen verlengen. En bij verlengen is het ook belangrijk wat voor klant je bent geweest.
Tenminste, bij Telfort.
M'n laatste 3 telefoons liggen ook nog steeds in de la...quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:39 schreef Catch22- het volgende:
ja dan is hij niet van jou en je mag hem niet verkopen. Je mag hem aan het eind van je abo overnemen van Hi. Echt handig is dat niet.
dat is zonde geldquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:42 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
M'n laatste 3 telefoons liggen ook nog steeds in de la...
Wat moeten zij nou weer na twee jaar met zo'n uitgeleefd toestel?quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:39 schreef Catch22- het volgende:
ja dan is hij niet van jou en je mag hem niet verkopen. Je mag hem aan het eind van je abo overnemen van Hi. Echt handig is dat niet.
krijg je toch niks voorquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:45 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat is zonde geldik verkoop ze liever als ik een ander krijg.
Serieus? Van 2 jaar oud?quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:07 schreef Catch22- het volgende:
Kreeg 150 euro voor mijn galaxy s. is toch geld
Wat kostte een sgs1 destijds nieuw? Iemand die dat weet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |