abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 juni 2012 @ 19:02:48 #251
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_113200266
ergste van dat al is dat het een toestel was dat in Ierland verkocht was..... bibberrrrrrrr.......
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_113200514
Hij wordt bij mij niets eens heet. :')
pi_113200561
Ik heb trouwens wel die lichtjes van die knopjes uitgezet. Super irritant. :P
  donderdag 21 juni 2012 @ 19:33:30 #254
371602 xSouL
kaak dicht
pi_113201651
Vast weer zo'n goedkope autolader uit Taiwan :')

Overigens is mijn SIII niet zo warm geworden tot nu toe.
Mijn Galaxy S werd nog 10 warmer, en dan terwijl ik (zwaar) gamede op mijn SIII
met scherm op maximaal en Wi-FI en andere toestanden stonden ook aan.

Weer zo'n lariekoek verhaal om Samsung zwart te maken, net als met Apple's antennagate.
Ook bullshit.
  donderdag 21 juni 2012 @ 20:40:22 #255
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_113205533
Dat notification scherm bovenaan is handig, alleen bij Facebook berichten opent hij ze niet in de Facebook app. Is dit bij iedereen zo of komt het omdat met Opera Mobile heb ingesteld dat dat de standaard browser is? Misschien heeft dat een override.

Heb trouwens iets geniaals gevonden om icoontjes weg te krijgen. ^O^

1 - Ga naar het scherm waar alle apps staan, druk op het optieknopje (linksonder), ga naar hide, en verberg alles.

2 - Vervolgens zal je nog steeds aparte pagina's hebben. Druk weer op het optieknopje, dan op edit, en verschuif dan icoontjes van pagina tot pagina, naar eigen wens. Lege pagina's worden vanzelf verwijderd :)

Ik heb nu dit als standaard apps scherm:

En dit zijn m'n geinstalleerde:

Dan ook maar even de home laten zien:

En het lockscherm

Dat roaming dingetje is sinds kort, heb nu een abonnement simkaart erin zitten en ik ben buiten het bereik van het internet netwerk. Moet nog kijken hoe ik dat weghaal, denk waarschijnlijk via de widgets. :)

Maar hij is nu in ieder geval lekker clean :)

Op zich zou je ook als je weinig icoontjes doet per pagina metrostyle een achtergrond plaatje doen met typografische tekst onderaan of in het midden :)

[ Bericht 40% gewijzigd door Mirel op 21-06-2012 20:56:50 ]
When all else fails, you always have delusion.
pi_113213541
Vanmiddag van Vodafone ontvangen :)

Morgen even bellen om de sim te activeren ^O^
pi_113218802
Dat is niet roaming van internet maar van je provider.

Zet roaming eens uit? Dan is dit ook wel weg.

Welke provider geeft ie dan aan?
  vrijdag 22 juni 2012 @ 08:13:15 #258
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_113222850
Mijn batterij gaat toch wel erg hard :(
10% per uur bijna, met alleen spotify en browser actief. ;(
pi_113222975
Dat is wel heel vreemd. Staat ie dan niet te syncen? En als je je toestel reboot?

Voor mensen die hun geheugenkaartje nog zoeken :

http://www.kieskeurig.nl/(...)en/bezorgen/1032521/

Krankzinnig verschil ttussen de goedkoopste en de duurste zeg! Ik ben toch niet gek?
pi_113223293
quote:
2s.gif Op donderdag 21 juni 2012 22:40 schreef Papabear het volgende:
Vanmiddag van Vodafone ontvangen :)

[ afbeelding ]

Morgen even bellen om de sim te activeren ^O^
Ik vind die blauwe ook wel erg mooi hoor! Heb zelf de witte besteld
Same shit different day
  vrijdag 22 juni 2012 @ 09:30:29 #261
371602 xSouL
kaak dicht
pi_113224170
Batterij van de SGS III is gewoon _O_ Vanaf 7 uur s'ochtends haal ik hem uit de lader vandaan.
Scherm lekker op vol staan, dynamisch voor dat extra verzadigde effect. Prachtig, je geniet gewoon als je er naar kijkt.

Over de hele dag ben ik iets van 2 uur aan het browsen en aan het neuzen in nieuws apps, jokes app en forums i.v.m. de lange reistijden met de bus en trein.

Tegelijkertijd staat PowerAmp aan als mijn muziek-speler en zodra ik op stage ben loop ik hier en daar wel eens te bellen en te whatsappen. 3G staat de hele dag aan, ook op stage aangezien ik daar geen Wi-Fi heb.

Als ik om 6 uur thuis kom en nog 40% heb, ben ik al blij aangezien mijn vorige SGS met hetzelfde gebruik al was leeg gelopen en ik hem alweer aan de lader moet hangen tegen een uurtje of 2. :')

SGS III gewoon ^O^

[ Bericht 3% gewijzigd door xSouL op 22-06-2012 09:37:31 ]
  vrijdag 22 juni 2012 @ 09:43:58 #262
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_113224547
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 09:30 schreef xSouL het volgende:
Batterij van de SGS III is gewoon _O_ Vanaf 7 uur s'ochtends haal ik hem uit de lader vandaan.
Scherm lekker op vol staan, dynamisch voor dat extra verzadigde effect. Prachtig, je geniet gewoon als je er naar kijkt.

Over de hele dag ben ik iets van 2 uur aan het browsen en aan het neuzen in nieuws apps, jokes app en forums i.v.m. de lange reistijden met de bus en trein.

Tegelijkertijd staat PowerAmp aan als mijn muziek-speler en zodra ik op stage ben loop ik hier en daar wel eens te bellen en te whatsappen. 3G staat de hele dag aan, ook op stage aangezien ik daar geen Wi-Fi heb.

Als ik om 6 uur thuis kom en nog 40% heb, ben ik al blij aangezien mijn vorige SGS met hetzelfde gebruik al was leeg gelopen en ik hem alweer aan de lader moet hangen tegen een uurtje of 2. :')

SGS III gewoon ^O^
Bizar hoe groot dat verschil is....
Hoe ben je er de eerste dagen mee omgegaan qua opladen enzo?
  vrijdag 22 juni 2012 @ 09:46:57 #263
371602 xSouL
kaak dicht
pi_113224645
Ik heb hem nog maar 1,5 week, maar ik hang hem elke avond voor ik ga slapen aan de lader. Tegen die tijd zit die al op 20% en kan ik hem de volgende ochtend weer met 100% eruit halen. :) Niet goed voor de batterij, maar zodra ik merk dat hij minder lang meegaat bestel ik voor twee tientjes weer een nieuwe (officiele) accu.

Heb jij niet bepaalde zaken als GPS, Bluetooth, NFC aanstaan?
Of heb jij Wi-Fi en 3G tegelijkertijd aan? Kan ook slurpen, namelijk.

Misschien applicaties op de achtergrond draaien die nog al slurpen?
Je kunt je batterijverbruik namelijk meten bij instellingen en zien welke applicaties of processen het meeste vreten.
pi_113225869
Zo, ik heb een 1gig bundel en na week 1 al de helft verbruikt. :P
  vrijdag 22 juni 2012 @ 10:55:20 #265
87680 Mirel
pi_113226724
Je kan brightness op 60% zetten ofzo, en het is nog steeds erg duidelijk te lezen. :) Dit is wel mijn eerste smartphone en ik moest wel wennen aan de batterijduur, elke avond opladen voor het slapen gaan, wat een maf idee : P Eerst kon ik 4/5 dagen met m'n oude telefoon :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 00:14 schreef JohnB52 het volgende:
Dat is niet roaming van internet maar van je provider.

Zet roaming eens uit? Dan is dit ook wel weg.

Welke provider geeft ie dan aan?
Ik moest bij VPN internet.tele2.nl invullen, en toen pas had ik internet. Maar kan ik dan roaming uitzetten? Roaming is toch als ik buiten het bereik van tele2 ben? En als dat zo is, betaal ik dan extra?

En wat is Wi-fi Direct? Is dat om met andere vergelijkbare smartphones te verbinden voor dataoverdracht?
pi_113228606
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 10:55 schreef Mirel het volgende:
Je kan brightness op 60% zetten ofzo, en het is nog steeds erg duidelijk te lezen. :) Dit is wel mijn eerste smartphone en ik moest wel wennen aan de batterijduur, elke avond opladen voor het slapen gaan, wat een maf idee : P Eerst kon ik 4/5 dagen met m'n oude telefoon :P

[..]

Ik moest bij VPN internet.tele2.nl invullen, en toen pas had ik internet. Maar kan ik dan roaming uitzetten? Roaming is toch als ik buiten het bereik van tele2 ben? En als dat zo is, betaal ik dan extra?

En wat is Wi-fi Direct? Is dat om met andere vergelijkbare smartphones te verbinden voor dataoverdracht?
Dat kan nog steeds hoor, 4/5 dagen met je telefoon. Als je alles uitzet behalve 2g (als ik t goed zeg)

Mn sgs1 doe ik nu ook 8 dagen mee, gebruik mmalleen als wekkertje.

Volgens mij zit tele2 op tmobile netwerk, daarom heb je denk ik roaming? Wel uitkijken dan als je in de buurt vd grens zit. Heeft mn oom n keer gehad, die zat lekker op t strand, maar pikte dus t signaal op uit belgie, zonder te weten, en dat n hele maand. Voor de tijd dat ze n melding stuurden dat je teveel had geinternet
pi_113228651
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wi-Fi_Direct

En nog meer tekst:

http://wifidirect.nl/

Dus daarmee films op je tv afspelen, of tegen elkaar gamen.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 11:48:47 #268
87680 Mirel
pi_113229076
Het is overigens wel zo dat ik gemiddeld zo'n 3,5 uur per dag muziek luister op dat ding :P Maar moet ik me zorgen maken over roaming? Ik heb in ieder geval een mobile data limiet ingesteld. :P
pi_113257335
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 18:45 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Maar dat is toch net de bedoeling. Als ik de bijgeleverde standaard browser gebruik moet ik telkens als ik onderaan een page ben helemaal naar boven scrollen als ik wil refreshen omdat de refresh net naast het URL veld zit. En bij Opera zit er fijn de refresh knoo onderaan en alle menuknoppies ook. Vind ik persoonlijk prettiger. Anderen zullen weer wel de standaard browser fijn vinden werken :)
Menu knop -> vernieuwen :?
Run rabbit, run.
pi_113258492
Huh waar dan, die knop links onder staat ie niet tussen de lrijst hoor
  zaterdag 23 juni 2012 @ 00:29:52 #271
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_113262652
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:46 schreef Expression het volgende:

[..]

Menu knop -> vernieuwen :?
Wat begrijp je niet aan: vind ik persoonlijk prettiger?
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_113267506
Is het mogelijk om andere beltonen te gebruiken dan de meegeleverde tonen?
kan het zo gauw niet vinden? :?
  zaterdag 23 juni 2012 @ 09:55:48 #273
87680 Mirel
pi_113267788
Het lukt idd niet via het beltonenscherm. Zoek met je muziekplayer of de filebrowser naar je mp3 en dan via het optiescherm kan je het instellen als ringtone.
pi_113268167

heb deze besteld met een screenprotector erbij

heb em al twee keer laten kletteren, kleine buts aan de onderkant opgelopen helaas ;(
pi_113268244
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 00:29 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet aan: vind ik persoonlijk prettiger?
Sorry dat ik een tip gaf.
Run rabbit, run.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')