Ik vind die blauwe ook wel erg mooi hoor! Heb zelf de witte besteldquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:40 schreef Papabear het volgende:
Vanmiddag van Vodafone ontvangen![]()
[ afbeelding ]
Morgen even bellen om de sim te activeren
Bizar hoe groot dat verschil is....quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:30 schreef xSouL het volgende:
Batterij van de SGS III is gewoonVanaf 7 uur s'ochtends haal ik hem uit de lader vandaan.
Scherm lekker op vol staan, dynamisch voor dat extra verzadigde effect. Prachtig, je geniet gewoon als je er naar kijkt.
Over de hele dag ben ik iets van 2 uur aan het browsen en aan het neuzen in nieuws apps, jokes app en forums i.v.m. de lange reistijden met de bus en trein.
Tegelijkertijd staat PowerAmp aan als mijn muziek-speler en zodra ik op stage ben loop ik hier en daar wel eens te bellen en te whatsappen. 3G staat de hele dag aan, ook op stage aangezien ik daar geen Wi-Fi heb.
Als ik om 6 uur thuis kom en nog 40% heb, ben ik al blij aangezien mijn vorige SGS met hetzelfde gebruik al was leeg gelopen en ik hem alweer aan de lader moet hangen tegen een uurtje of 2.
SGS III gewoon![]()
Ik moest bij VPN internet.tele2.nl invullen, en toen pas had ik internet. Maar kan ik dan roaming uitzetten? Roaming is toch als ik buiten het bereik van tele2 ben? En als dat zo is, betaal ik dan extra?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:14 schreef JohnB52 het volgende:
Dat is niet roaming van internet maar van je provider.
Zet roaming eens uit? Dan is dit ook wel weg.
Welke provider geeft ie dan aan?
Dat kan nog steeds hoor, 4/5 dagen met je telefoon. Als je alles uitzet behalve 2g (als ik t goed zeg)quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:55 schreef Mirel het volgende:
Je kan brightness op 60% zetten ofzo, en het is nog steeds erg duidelijk te lezen.Dit is wel mijn eerste smartphone en ik moest wel wennen aan de batterijduur, elke avond opladen voor het slapen gaan, wat een maf idee : P Eerst kon ik 4/5 dagen met m'n oude telefoon
[..]
Ik moest bij VPN internet.tele2.nl invullen, en toen pas had ik internet. Maar kan ik dan roaming uitzetten? Roaming is toch als ik buiten het bereik van tele2 ben? En als dat zo is, betaal ik dan extra?
En wat is Wi-fi Direct? Is dat om met andere vergelijkbare smartphones te verbinden voor dataoverdracht?
Menu knop -> vernieuwenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar dat is toch net de bedoeling. Als ik de bijgeleverde standaard browser gebruik moet ik telkens als ik onderaan een page ben helemaal naar boven scrollen als ik wil refreshen omdat de refresh net naast het URL veld zit. En bij Opera zit er fijn de refresh knoo onderaan en alle menuknoppies ook. Vind ik persoonlijk prettiger. Anderen zullen weer wel de standaard browser fijn vinden werken
Wat begrijp je niet aan: vind ik persoonlijk prettiger?quote:
Sorry dat ik een tip gaf.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:29 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan: vind ik persoonlijk prettiger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |