Net mn S3 binnen. Opera werkt wel als een trein hier.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:16 schreef ElizabethR het volgende:
Opera is supertraag bij mij. Echt gewoon minuten duurt het eer een pagina opent, en volledig is opgebouwd. Geen idee wat er fout gaat
Maar dat is toch net de bedoeling. Als ik de bijgeleverde standaard browser gebruik moet ik telkens als ik onderaan een page ben helemaal naar boven scrollen als ik wil refreshen omdat de refresh net naast het URL veld zit. En bij Opera zit er fijn de refresh knoo onderaan en alle menuknoppies ook. Vind ik persoonlijk prettiger. Anderen zullen weer wel de standaard browser fijn vinden werkenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:40 schreef JohnB52 het volgende:
Maar met opera heb je toch nog knoppen onder in beeld?
Probeer anders Chrome of Firefox
Hier nu ook, geen idee wat er eerder voor zorgde dat ie enorm aan het stallen wasquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:58 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Net mn S3 binnen. Opera werkt wel als een trein hier.
Opera Miniquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar dat is toch net de bedoeling. Als ik de bijgeleverde standaard browser gebruik moet ik telkens als ik onderaan een page ben helemaal naar boven scrollen als ik wil refreshen omdat de refresh net naast het URL veld zit. En bij Opera zit er fijn de refresh knoo onderaan en alle menuknoppies ook. Vind ik persoonlijk prettiger. Anderen zullen weer wel de standaard browser fijn vinden werken
http://my.opera.com/mobil(...)-10-and-opera-mini-5quote:Op zondag 17 juni 2012 10:50 schreef Mirel het volgende:
Wat zijn de verschillen tussen Opera Mini en Opera Mobile?Mobile heeft in ieder geval tabbed browsing, een vorige én volgende knop en een mobiele versie van de speeddial
Dat is jouw mening. Maar bloatware is inderdaad vervelend.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:38 schreef xSouL het volgende:
Heb net Go Launcer er op gegooid met wat aanpassingen en dat HTC klokje gekaaid van de HTC One X
En man, wat ziet het er gelikt uit t.o.v. dat OER-lelijke Touchwizz
Enigste wat ik nog kut vind, zijn de standaard apps. Die hebben nog steeds die lelijke interface, maar ik hoop dat de community binnenkort wat stable custom roms gaan releasen.Ben ik ook meteen van die standaard Samsung apps af.![]()
Kut apps, verspilt meteen 3 pagina's van je App Drawer terwijl ik 5% nog niet eens gebruik
Doe eens wat screencaps posten danquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:38 schreef xSouL het volgende:
Heb net Go Launcer er op gegooid met wat aanpassingen en dat HTC klokje gekaaid van de HTC One X
Enigste wat ik nog kut vind, zijn de standaard apps. Die hebben nog steeds die lelijke interface, maar ik hoop dat de community binnenkort wat stable custom roms gaan releasen.Ben ik ook meteen van die standaard Samsung apps af.![]()
Kut apps, verspilt meteen 3 pagina's van je App Drawer terwijl ik 5% nog niet eens gebruik
Of je zet Apex Launcher erop, stock Android 4.0 UIquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:48 schreef xSouL het volgende:
Vind dit toch stukken strakker uitzien als dat gare TouchWizz
Er zijn nog mooiere en strakkere thema's te downloaden voor Go Launcher
Alleen heb ik nog geen tijd gehad om er mee te spelen.
Dit is gewoon de default thema.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:48 schreef xSouL het volgende:
Vind dit toch stukken strakker uitzien als dat gare TouchWizz
jij bent 12?quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:38 schreef xSouL het volgende:
Hoezo dat? Ik geef toch gewoon mijn persoonlijke mening. Ik vind TouchWizz gewoon 10x niks. Dat vond ik bij mijn Galaxy S al, bij mijn Galaxy SII en bij de SIII nog steeds.quote:
of Apex Launcher, stock Android 4.0 launcherquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:31 schreef Mirel het volgende:
Als ik dit ding al een tijdje heb ga ik denk ook custom zooi erop doen.
Net gedownload is inderdaad erg mooi.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:04 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
of Apex Launcher, stock Android 4.0 launcher![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |