quote:Op maandag 11 juni 2012 17:37 schreef yes-yes het volgende:
Vorige week maandag een S3 besteld bij Vodafone, nog steeds niet verzonden. Meer mensen die hier last van hebben ?
Hebben jullie de blauwe besteld?quote:
Wanneer heb je hem aangevraagdquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:08 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb met vodafone nooit problemen gehad en heb ook mijn abo verlengt met toch een S3! Ik krijg hem vandaag als het goed is.
Vodafone heeft in mijn ervaring juist de beste dekking.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:02 schreef draadstalig het volgende:
[..]
S3 = top
Vodafone = ruk
Conclusie. Top telefoon met een slechte provider. ik zou het niet doen.
Shiitt dat is wel geniaal!!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:34 schreef JohnB52 het volgende:
'Samsung Galaxy S3: Connectivity demo - USB OTG, MHL, bluetooth keyboards/mice, games controllers' bekijken op YouTube -
Hoe cool is dat? Gamen op je S3!
Dus meewerkende artiest EN albumartiest is via de pc ingevuld? Want sommige spelers pakken altijd net de verkeerde..quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:16 schreef Mirel het volgende:
Schopje![]()
Ik heb bepaalde mp3's die gewoon goed zijn qua tags, ze zijn niet corrupt en alle tags zijn ingevuld, niks is leeggelaten. En toch laat de S3 ze zien met <unknown> in het artiestenveld. Het is in de standaard musicplayer zo, in cubed en in meridian.
Hebben meer mensen hier last van? Kan iemand een van mijn mp3's testen? dan PM ik het wel ofzo
Je zegt net dat alle tags ingevuld zijn, dat is dus niet zoquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:27 schreef Mirel het volgende:
Ik heb bijna op mijn hele collectie alleen 'artist'. Sommige albums hebben ook 'album artist' daarnaast (allebei dus).
Maar ik vergelijk 2 nummers, eentje die het wel doet en eentje niet, en er is geen verschil qua ingevulde en niet-ingevulde tags.
Omdat in Opera de refresh knop makkelijker te hanteren is bijvoorbeeld als je op fok zit, dan hoef je niet helemaal naar boven te scrollen. En omdat het ik opera lekkerder vind werken in zijn algemeenheid.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:34 schreef JohnB52 het volgende:
Gewoon de standaard browser gebruiken?
Waarom wil je opera?
Je kan ook gewoon de menuknop indrukken toch?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Omdat in Opera de refresh knop makkelijker te hanteren is bijvoorbeeld als je op fok zit, dan hoef je niet helemaal naar boven te scrollen. En omdat het ik opera lekkerder vind werken in zijn algemeenheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |