Net mn S3 binnen. Opera werkt wel als een trein hier.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:16 schreef ElizabethR het volgende:
Opera is supertraag bij mij. Echt gewoon minuten duurt het eer een pagina opent, en volledig is opgebouwd. Geen idee wat er fout gaat
Maar dat is toch net de bedoeling. Als ik de bijgeleverde standaard browser gebruik moet ik telkens als ik onderaan een page ben helemaal naar boven scrollen als ik wil refreshen omdat de refresh net naast het URL veld zit. En bij Opera zit er fijn de refresh knoo onderaan en alle menuknoppies ook. Vind ik persoonlijk prettiger. Anderen zullen weer wel de standaard browser fijn vinden werkenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:40 schreef JohnB52 het volgende:
Maar met opera heb je toch nog knoppen onder in beeld?
Probeer anders Chrome of Firefox
Hier nu ook, geen idee wat er eerder voor zorgde dat ie enorm aan het stallen wasquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:58 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Net mn S3 binnen. Opera werkt wel als een trein hier.
Opera Miniquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar dat is toch net de bedoeling. Als ik de bijgeleverde standaard browser gebruik moet ik telkens als ik onderaan een page ben helemaal naar boven scrollen als ik wil refreshen omdat de refresh net naast het URL veld zit. En bij Opera zit er fijn de refresh knoo onderaan en alle menuknoppies ook. Vind ik persoonlijk prettiger. Anderen zullen weer wel de standaard browser fijn vinden werken
http://my.opera.com/mobil(...)-10-and-opera-mini-5quote:Op zondag 17 juni 2012 10:50 schreef Mirel het volgende:
Wat zijn de verschillen tussen Opera Mini en Opera Mobile?Mobile heeft in ieder geval tabbed browsing, een vorige én volgende knop en een mobiele versie van de speeddial
Dat is jouw mening. Maar bloatware is inderdaad vervelend.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:38 schreef xSouL het volgende:
Heb net Go Launcer er op gegooid met wat aanpassingen en dat HTC klokje gekaaid van de HTC One X
En man, wat ziet het er gelikt uit t.o.v. dat OER-lelijke Touchwizz
Enigste wat ik nog kut vind, zijn de standaard apps. Die hebben nog steeds die lelijke interface, maar ik hoop dat de community binnenkort wat stable custom roms gaan releasen.Ben ik ook meteen van die standaard Samsung apps af.![]()
Kut apps, verspilt meteen 3 pagina's van je App Drawer terwijl ik 5% nog niet eens gebruik
Doe eens wat screencaps posten danquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:38 schreef xSouL het volgende:
Heb net Go Launcer er op gegooid met wat aanpassingen en dat HTC klokje gekaaid van de HTC One X
Enigste wat ik nog kut vind, zijn de standaard apps. Die hebben nog steeds die lelijke interface, maar ik hoop dat de community binnenkort wat stable custom roms gaan releasen.Ben ik ook meteen van die standaard Samsung apps af.![]()
Kut apps, verspilt meteen 3 pagina's van je App Drawer terwijl ik 5% nog niet eens gebruik
Of je zet Apex Launcher erop, stock Android 4.0 UIquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:48 schreef xSouL het volgende:
Vind dit toch stukken strakker uitzien als dat gare TouchWizz
Er zijn nog mooiere en strakkere thema's te downloaden voor Go Launcher
Alleen heb ik nog geen tijd gehad om er mee te spelen.
Dit is gewoon de default thema.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:48 schreef xSouL het volgende:
Vind dit toch stukken strakker uitzien als dat gare TouchWizz
jij bent 12?quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:38 schreef xSouL het volgende:
Hoezo dat? Ik geef toch gewoon mijn persoonlijke mening. Ik vind TouchWizz gewoon 10x niks. Dat vond ik bij mijn Galaxy S al, bij mijn Galaxy SII en bij de SIII nog steeds.quote:
of Apex Launcher, stock Android 4.0 launcherquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:31 schreef Mirel het volgende:
Als ik dit ding al een tijdje heb ga ik denk ook custom zooi erop doen.
Net gedownload is inderdaad erg mooi.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:04 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
of Apex Launcher, stock Android 4.0 launcher![]()
Ik vind die blauwe ook wel erg mooi hoor! Heb zelf de witte besteldquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:40 schreef Papabear het volgende:
Vanmiddag van Vodafone ontvangen![]()
[ afbeelding ]
Morgen even bellen om de sim te activeren
Bizar hoe groot dat verschil is....quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:30 schreef xSouL het volgende:
Batterij van de SGS III is gewoonVanaf 7 uur s'ochtends haal ik hem uit de lader vandaan.
Scherm lekker op vol staan, dynamisch voor dat extra verzadigde effect. Prachtig, je geniet gewoon als je er naar kijkt.
Over de hele dag ben ik iets van 2 uur aan het browsen en aan het neuzen in nieuws apps, jokes app en forums i.v.m. de lange reistijden met de bus en trein.
Tegelijkertijd staat PowerAmp aan als mijn muziek-speler en zodra ik op stage ben loop ik hier en daar wel eens te bellen en te whatsappen. 3G staat de hele dag aan, ook op stage aangezien ik daar geen Wi-Fi heb.
Als ik om 6 uur thuis kom en nog 40% heb, ben ik al blij aangezien mijn vorige SGS met hetzelfde gebruik al was leeg gelopen en ik hem alweer aan de lader moet hangen tegen een uurtje of 2.
SGS III gewoon![]()
Ik moest bij VPN internet.tele2.nl invullen, en toen pas had ik internet. Maar kan ik dan roaming uitzetten? Roaming is toch als ik buiten het bereik van tele2 ben? En als dat zo is, betaal ik dan extra?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:14 schreef JohnB52 het volgende:
Dat is niet roaming van internet maar van je provider.
Zet roaming eens uit? Dan is dit ook wel weg.
Welke provider geeft ie dan aan?
Dat kan nog steeds hoor, 4/5 dagen met je telefoon. Als je alles uitzet behalve 2g (als ik t goed zeg)quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:55 schreef Mirel het volgende:
Je kan brightness op 60% zetten ofzo, en het is nog steeds erg duidelijk te lezen.Dit is wel mijn eerste smartphone en ik moest wel wennen aan de batterijduur, elke avond opladen voor het slapen gaan, wat een maf idee : P Eerst kon ik 4/5 dagen met m'n oude telefoon
[..]
Ik moest bij VPN internet.tele2.nl invullen, en toen pas had ik internet. Maar kan ik dan roaming uitzetten? Roaming is toch als ik buiten het bereik van tele2 ben? En als dat zo is, betaal ik dan extra?
En wat is Wi-fi Direct? Is dat om met andere vergelijkbare smartphones te verbinden voor dataoverdracht?
Menu knop -> vernieuwenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar dat is toch net de bedoeling. Als ik de bijgeleverde standaard browser gebruik moet ik telkens als ik onderaan een page ben helemaal naar boven scrollen als ik wil refreshen omdat de refresh net naast het URL veld zit. En bij Opera zit er fijn de refresh knoo onderaan en alle menuknoppies ook. Vind ik persoonlijk prettiger. Anderen zullen weer wel de standaard browser fijn vinden werken
Wat begrijp je niet aan: vind ik persoonlijk prettiger?quote:
Sorry dat ik een tip gaf.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:29 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan: vind ik persoonlijk prettiger?
Ik moest ook even zoeken, maar mij is het gelukt via Apps --> mp3-speler. Daar selecteer je het gewenste bestand en druk je op de knop links van de Menu-knop --> Instellen als... Beltoon.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:30 schreef Mip1988 het volgende:
Is het mogelijk om andere beltonen te gebruiken dan de meegeleverde tonen?
kan het zo gauw niet vinden?
Sorry, ik las over jouw post heen. Zo werkt het iddquote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:55 schreef Mirel het volgende:
Het lukt idd niet via het beltonenscherm. Zoek met je muziekplayer of de filebrowser naar je mp3 en dan via het optiescherm kan je het instellen als ringtone.
Ik gebruik Poweramp als music player. Was er al tevreden mee met mijn S1, dus ook weer op mijn nieuwe S3 gezet.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:17 schreef Mirel het volgende:
Ja beetje omslachtig, maar het werkt wel.
Ik gebruik nu dus al een tijdje 3 (cubed) mp3 player. Niet helemaaaaaaal naar m'n wensen, maar stukken beter dan de standaard mp3 speler, meridian en winamp mobile. Wat gebruiken jullie?
Ik vind het altijd zo jammer dat veel spelers je hele queue lijst wegdonderen als je een ander liedje opzoekt en gelijk afspeelt. Geef dan tenminste de mogelijkheid om het vooraan in de queue te proppen, en maak die queue niet random ookal heb ik shuffle aan, shuffle staat aan voor wanneer het laatste nummer in de queue klaar is.
Gedrag van winamp desktop zeg maar
Ik ook poweramp. vind het een beetje raar werken met albums, de helft herkent hij niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:35 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ik gebruik Poweramp als music player. Was er al tevreden mee met mijn S1, dus ook weer op mijn nieuwe S3 gezet.
dafuqquote:Op zondag 24 juni 2012 00:39 schreef Mirel het volgende:
godverdomme, ding viel uit m'n zak op het Beats en Roots Festival. Ik had geen specifieke apps geinstalleerd. Kan ik op technische wijze dat ding tracken hoe dan ook? Ik weet dat ik via Google Play op m'n laptop dingen kan downloaden, maar kan ik ze ook installeren?
verdomme
Kan niet, tenzij je je toestel root of een andere camera app installeerd.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:39 schreef JohnB52 het volgende:
Krijg spiegelgeluid van mn camera niet uit, behalve als ik aan t filmen ben.
Iemand n tip hoe t uit te zetten?
Om van ads af te komen moeten er volgens mij altijd host files aangepast worden en dat kan alleen met root access.quote:Op zondag 24 juni 2012 11:59 schreef DuchessX het volgende:
Yes telefoon binnen gister!
Ben benieuwd of er al iemand is die hem geroot heeft?
En ik gebruikte op mijn Desire Ad free maar die telefoon was geroot, werkt niet op de sgs3. Iemand een idee hoe ik van de ads af kom of kan dat enkel door hem te rooten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |