Is dat tegenwoordig nog steeds zo? Ik dacht je dat vroeger alleen met die cadmium batterijen had.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:20 schreef xSouL het volgende:
[..]
Hoe lang hem heb je hem al? Want accu's gaan de eerste paar dagen altijd razensnel leeg. Daarna worden ze steeds beter en verbeterd de durability zich. Ook moet je rekening mee houden om je telefoon altijd helemaal leeg te laten lopen en DAN pas je telefoon weer aan je lader aan te sluiten, want accu's kunnen heel slecht tegen als je ze halverwege gaat opladen.
Wat een gedoe zeg...Zoveel mogelijk netvoeding gebruiken, maar tevens tot maar 97% opladen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:33 schreef Catch22- het volgende:
is alleen de eerste 4-5 ladingen handig om te doen, daarna maakt het niet zoveel meer uit.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lithium-ion-accu
Dit is al zo'n tien jaar niet meer zo. Lithium-ion accu's moet je juist zo vaak mogelijk opladen om ze in te werken. Dus als je hem bij elke mogelijkheid aan de lader hangt, is dat veel beter dan hem helemaal leeg laten lopen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:43 schreef Catch22- het volgende:
je moet de eerste dagen je accu zoveel mogelijk leeg laten lopen en volladen, na een weekje maakt dat niet meer uit.
Maar dan moet je m niet helemaal vol laten stromenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dit is al zo'n tien jaar niet meer zo. Lithium-ion accu's moet je juist zo vaak mogelijk opladen om ze in te werken. Dus als je hem bij elke mogelijkheid aan de lader hangt, is dat veel beter dan hem helemaal leeg laten lopen.
jawel. En de weergegeven 100% hoeft natuurlijk niet de 100% van de accu te zijn hequote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:39 schreef Mirel het volgende:
Zitten er dan geen failsafes in tegenwoordig die de accu níet tot 100% maar tot 97 uploaden? Lijkt me eigenlijk wel iets wat er standaard al in zit, maar dat zit het vast niet.
Die dan vanzelf in je broek smelten, nee dan liever n orginele... kost max 20quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:34 schreef xSouL het volgende:
Boeie, zodra je merkt dat de accu niet meer zo lang mee gaat Gewoon voor een tientje een nieuwe accu halen bij een telefoon Turk.
Heb ook nooit gezegd dat je een neppe moet kopen, want dat is gewoon ronduit troep. Maar die turken kunnen ook gewoon originele shizzle verkopen en dan heb ik het niet over die gasten op de markt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:53 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Die dan vanzelf in je broek smelten, nee dan liever n orginele... kost max 20
Nee, maar je had t over n accu van n tientje, dan denk ik aan namaak :-)quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:26 schreef xSouL het volgende:
[..]
Heb ook nooit gezegd dat je een neppe moet kopen, want dat is gewoon ronduit troep. Maar die turken kunnen ook gewoon originele shizzle verkopen en dan heb ik het niet over die gasten op de markt.
als je ook dezelfde features accepteert dan kom je een eind hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:34 schreef xSouL het volgende:
Dat is wel ideaal, altijd een reserve batterij bij je hebben.
Ze moeten wel opschieten met het verbeteren van de accuduur.
Ik wil mijn Galaxy S3 ook 1x per jaar opladen net als mijn oud vertrouwde Nokia 3310.
Welke app bedoel je precies?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:45 schreef mtv het volgende:
Heb vandaag de galaxy pebble blue opgehaald bij de belcompany
Hoe kom ik aan de samsung GO app??, kan het nergens vinden
Niemand??quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:44 schreef ElizabethR het volgende:
Ik snap niet wat ik verkeerd heb ingesteld maar als ik met de koptelefoon in naar uitzending gemist kijk via app 'gemist' dan heb ik vreselijke distortion in het geluid en overheerst achtergrondmuziek in plaats van het praten van bjv de presentator. Ook heb ik allerlei bijgeluiden. Iemand een idee wat ik fout doe?
Nope, en het kan denk ik de app niet zijn, want heb ik de oordopjes niet in, dan is het geluid perfect. De oordopjes zijn degene die ik bij het toestel kreeg, dus dat moet toch goed zijn dunkt me?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:01 schreef JohnB52 het volgende:
Denk dat t aan de app zelf ligt. Heb je t ook met andere apps?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |