abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 juni 2012 @ 14:53:36 #121
371602 xSouL
kaak dicht
pi_112568110
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 14:47 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Het blijft me verbazen hoe erg sommige fanboys over een enkel ding kunnen struikelen, en al de rest dan voor het gemak maar vergeten :')
Ik ben geen fanboy homie... :')

Ik vind Apple zelfs super toffe shizzle maken, maar hun je kunt niet ontkennen dat ze soms enorm hypocriet kunnen zijn. Wat heeft Google gedaan, toen Apple de Notification-bar overnam in iOS? Iets wat Android al jaren in zijn OS had en Google de patent voor heeft? Juist ja, helemaal niks.

Apple daarintegen denkt dat zij wel technologie en ideen kunnen overnemen, maar zodra het bij hun gebeurd is het een rechtzaak.

Zal mij benieuwen of Apple dit keer weer met gephotoshop bewijsmateriaal aan komt zetten. :')
pi_112568146
Mijn Samsung met Symbian kon jaaaren geleden al met voicecommands werken. Echt, waar heeft Apple het over.
  donderdag 7 juni 2012 @ 14:55:16 #123
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_112568188
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 14:53 schreef xSouL het volgende:

[..]

Ik ben geen fanboy homie... :')

Ik vind Apple zelfs super toffe shizzle maken, maar hun je kunt niet ontkennen dat ze soms enorm hypocriet kunnen zijn. Wat heeft Google gedaan, toen Apple de Notification-bar overnam in iOS?

Google heeft de patenten ervoor, maar heeft helemaal niks gedaan. Apple daarintegen denkt dat zij wel technologie en ideen kunnen overnemen, maar zodra het bij hun gebeurd is het een rechtzaak.

Zal mij benieuwen of Apple dit keer weer met gephotoshop bewijsmateriaal aan komt zetten. :')
Oh, ik ben het met je eens dat al die rechtszaken bijzonder kleinzielig zijn, hoor. Maar dat doet niets af aan het feit dat Samsung, in tegenstelling tot bijvoorbeeld HTC, bijzonder hard zijn best doen om producten zo "Apple-like" te maken als mogelijk is.
pi_112568299
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 14:55 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Oh, ik ben het met je eens dat al die rechtszaken bijzonder kleinzielig zijn, hoor. Maar dat doet niets af aan het feit dat Samsung, in tegenstelling tot bijvoorbeeld HTC, bijzonder hard zijn best doen om producten zo "Apple-like" te maken als mogelijk is.
En Apple probeert er weer een Android van te maken met notification scrolldown. Zo kun je wel bezig blijven, wat een onzin.
Probleem is dat patenten nu misbruikt worden om de concurrentie onmogelijk te maken, niet als defensief maar als offensief middel waar uiteindelijk de consument de dupe van wordt.
pi_112568333
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 14:55 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Waarom doen ze daar zo hard hun best voor? Als ik een goede auto wil bouwen die concurreert in het topsegment heeft die waarschijnlijk ook vier wielen en een stuur. Maar dat betekent nog niet dat ik probeer de auto zoveel mogelijk op een Ferrari te laten lijken...

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2012 14:58:53 ]
  donderdag 7 juni 2012 @ 15:01:01 #126
371602 xSouL
kaak dicht
pi_112568448
Nou ik vind dat Samsung keihard zijn best heeft gedaan om dit keer niet op Apple te lijken. Het ontwerp is in het echt nog best strak als je de zwarte metallic versie hebt en hij lijkt totaal niet op iets wat van Apple afkomstig is.

Ze hebben vele nieuwe innovatieve functies bedacht:
- zoals het scherm wat niet uitvalt als hij je gezicht herkent tijdens het lezen van een lang stuk tekst.

- Als jij je telefoon op tafel legt en je bent gebeld/gewhatsappt etc, En je drukt je telefoon meteen in je zak zonder te kijken, dat het toestel een keer gaat trillen van "Hey, je hebt message".

- Stel je bevind je op de contact-pagina of je smst iemand en je wilt hem bellen, gewoon meteen tegen je oor aan houden en hij belt diegene op.

En nog veel meer dingen zoals die video pop-up functie.

Verrekt handige functies die ik dagelijks veel gebruik, waar Samsung toch wel innovatief over heeft nagedacht.
  donderdag 7 juni 2012 @ 15:07:07 #127
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_112568712
Handige functies inderdaad. Je hoeft tegen mij ook echt geen verkooppraatje te houden om mij te overtuigen dat de S3 een goed toestel is, hoor. Het is alleen geen toestel voor mij, omdat het op sommige punten tekort schiet tov zijn concurrenten.
  donderdag 7 juni 2012 @ 15:08:19 #128
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_112568758
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 14:58 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Waarom doen ze daar zo hard hun best voor? Als ik een goede auto wil bouwen die concurreert in het topsegment heeft die waarschijnlijk ook vier wielen en een stuur. Maar dat betekent nog niet dat ik probeer de auto zoveel mogelijk op een Ferrari te laten lijken...
Klopt. Dat is dan ook niet hetzelfde als wat Samsung doet. Maar als je het actief niet wilt zien, zul je altijd wel met "ja, maar.."-antwoorden kunnen komen.
  donderdag 7 juni 2012 @ 15:12:56 #129
371602 xSouL
kaak dicht
pi_112568910
Het was geen verkooppraatje ;)
Ik wou alleen het tegendeel bewijzen van wat Samsung wel niet kan naast het feit dat ze heer en meester zijn op het gebied van massa-productie van schermen/display en chips.

En je moet mij ook begrijpen dat ik Apple echt een top bedrijf vind op het gebied van wat ze doen. Ze kunnen de meest technische dingen in een mooi jasje stoppen en vervolgens kan elke halve gare er mee werken. Uiteraard met een wat strictere uitvoering, maar het werkt vrij goed. En hebben zij uiteraard oog voor design.

Ik kan mij alleen storen aan het feit dat Apple de laatste tijd zo minder presteert, terwijl de concurrentie in hoog tempo een doorslag maakt als je kijkt naar Samsung en HTC met de record aantal pre-orders en sales.

Elk bedrijf heeft zo zijn up's and down's, maar bij Apple is het meteen. "Oh shit, we voelen hun hete adem, laten we ze aanklagen". :') Ze aimen ook meteen voor een verkoopverbod i.p.v. het weghalen van de functie.

Ik hoop voor Apple dat ze 12 juni keihard knallen, met een super toestel! Zodat Samsung, HTC en Sony weer keihard hun best moeten doen om dat te evenaren,
  donderdag 7 juni 2012 @ 15:24:46 #130
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_112569349
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 15:12 schreef xSouL het volgende:
Het was geen verkooppraatje ;)
Ik wou alleen het tegendeel bewijzen van wat Samsung wel niet kan naast het feit dat ze heer en meester zijn op het gebied van massa-productie van schermen/display en chips.

En je moet mij ook begrijpen dat ik Apple echt een top bedrijf vind op het gebied van wat ze doen. Ze kunnen de meest technische dingen in een mooi jasje stoppen en vervolgens kan elke halve gare er mee werken. Uiteraard met een wat strictere uitvoering, maar het werkt vrij goed. En hebben zij uiteraard oog voor design.

Ik kan mij alleen storen aan het feit dat Apple de laatste tijd zo minder presteert, terwijl de concurrentie in hoog tempo een doorslag maakt als je kijkt naar Samsung en HTC met de record aantal pre-orders en sales.

Elk bedrijf heeft zo zijn up's and down's, maar bij Apple is het meteen. "Oh shit, we voelen hun hete adem, laten we ze aanklagen". :') Ze aimen ook meteen voor een verkoopverbod i.p.v. het weghalen van de functie.

Ik hoop voor Apple dat ze 12 juni keihard knallen, met een super toestel! Zodat Samsung, HTC en Sony weer keihard hun best moeten doen om dat te evenaren,
Ik denk dat jij en ik wat dit betreft wel grotendeels op een lijn zitten ^O^
  donderdag 7 juni 2012 @ 15:36:15 #131
371602 xSouL
kaak dicht
pi_112569728
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 15:24 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik denk dat jij en ik wat dit betreft wel grotendeels op een lijn zitten ^O^
Zo hoort het ook ^O^

Altijd die achterlijke discussies over wel systeem nou beter is.
Beide hebben voor- en nadelen. Het is maar net welke voordeel meer weegt in jouw gebruikers ervaring.
  donderdag 7 juni 2012 @ 16:33:25 #132
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_112572072
Pffffff, pre ordered de S3 ergens in 1723 bij Vodafone en nog steeds geen eta.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  donderdag 7 juni 2012 @ 16:57:13 #133
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_112573150
Maandag via Studentmobiel een blauwe met abbo genomen. Heeft iemand al via Studentmobiel z'n blauwe binnen? Ze mailden me en zeiden dat ze al een beperkte voorraad hebben binnengekregen en dat de mensen die als eerst bestelden voorrang hebben.
When all else fails, you always have delusion.
pi_112574170
Ik denk dat je nog best ff kan wachten, veel mensen bestellen daar namelijk.

En als je t zeker wilt weten: bel ze op :-)
  donderdag 7 juni 2012 @ 19:22:59 #135
371602 xSouL
kaak dicht
pi_112578883
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 16:57 schreef Mirel het volgende:
Maandag via Studentmobiel een blauwe met abbo genomen. Heeft iemand al via Studentmobiel z'n blauwe binnen? Ze mailden me en zeiden dat ze al een beperkte voorraad hebben binnengekregen en dat de mensen die als eerst bestelden voorrang hebben.
Mijn kameraad heeft ze gebeld en het kan nog wel een week tot 2 weken duren tot ze de blauwe kunnen versturen. De witte hadden genoeg van op voorraad. :)
  donderdag 7 juni 2012 @ 20:20:01 #136
217555 TitaToven
Mijn vader is een tovenaar
pi_112581802
Kreeg net een mailtje van Typhone

Hij is verstuurd :) :) :)

De blauwe
Ik schijn nogal ongeduldig te zijn
Zal iedereen af en toe maar stilzetten dan (klik)
  donderdag 7 juni 2012 @ 22:15:13 #137
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_112587901
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 16:57 schreef Mirel het volgende:
Vandaag binnen gekregen ja van Student Mobiel.

Geil toestel, wel even wennen, en het assortiment aan widgets vind ik er beperkt en matig.

Ook gaat de batterij behoorlijk rap.

Maar damn O+
pi_112594867
Als ik de S2 goed in mijn hand vind passen, hoe zal dat dan zijn met de S3? Zou ik hem te groot kunnen vinden? Heb wel even in mijn hand gehad, maar dat was in de winkel.. Met zo'n groot ding erachter. Nu weet ik het alsnog niet. ;(
De microfoon heeft gesproken.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 00:15:23 #139
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_112594970
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 00:12 schreef Microfoon het volgende:
Als ik de S2 goed in mijn hand vind passen, hoe zal dat dan zijn met de S3? Zou ik hem te groot kunnen vinden? Heb wel even in mijn hand gehad, maar dat was in de winkel.. Met zo'n groot ding erachter. Nu weet ik het alsnog niet. ;(
Ik vind hem vrij groot om vast te houden, en nu heb ik wel heel kleine handjes. Babyhandjes zeggen ze altijd. Maar verder vind ik het echt wel een geil stukkie speelgoed hoor. Ik heb dus de sprong gemaakt van de Galaxy naar de Galaxy III en ik ben erg blij met de nieuwe features
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
  vrijdag 8 juni 2012 @ 00:40:05 #140
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_112595938
Jezus wat is dat ding achterlijk snel met browsen :D

Verder vind ik em goed in de hand liggen, al is ie wel een beetje glad. Al bijna uit m'n handen laten glippen ;(
  vrijdag 8 juni 2012 @ 00:46:05 #141
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_112596132
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 00:40 schreef Verbodsbord het volgende:
al is ie wel een beetje glad. Al bijna uit m'n handen laten glippen ;(
Dat! Gauw een rubber hoesje scoren.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_112596493
Ik las dat er een Wolfson WM1811 sound chip in zit en support voor FLAC.
Dat zou het een zeer goed klinkende mobile moeten maken.

Iemand al ervaringen hiermee?
  vrijdag 8 juni 2012 @ 09:39:42 #143
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_112601792
Kan je gewoon bij een drukkerij een design opsturen om dat als hoesje te gebruiken? En een hoesje erbij leveren? Of zijn er websites waar je een design naar kan mailen?

Ik ken iemand die een custom hoesje heeft en ik vraag me af waar je dat kan laten maken. :)

[ Bericht 5% gewijzigd door Mirel op 08-06-2012 10:47:53 ]
When all else fails, you always have delusion.
pi_112603946
Apple. :')
  vrijdag 8 juni 2012 @ 10:52:02 #145
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112604144
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 00:12 schreef Microfoon het volgende:
volgens mij is de buitenmaat maar minimaal groter hoor
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 8 juni 2012 @ 11:00:21 #146
371602 xSouL
kaak dicht
pi_112604474
Grootte's van schermen zijn altijd even wennen.

Neem de Galaxy Note als voorbeeld, dat ding is een joekel en iedereen die ik ken die er een heeft is er zo tevreden mee. Dat ze nooit meer terug zouden willen naar een kleiner scherm.

En d'r zit wel 5 inch verschil tussen de S3 en Note.

Ik zelf heb de S3 en ik kan zeggen. Het was even wennen aangezien ik van een Samsung Galaxy S kom en daarvoor kwam ik ook van een iPhone 3Gs wat ook wennen was naar de Galaxy S toe.

Nu kan ik niet meer zonder een kleiner scherm. Je hebt zo'n mooi overzicht over alles.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 11:05:07 #147
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112604651
0.5" verschil :)

Het is wel kut hoor, want zelfs de s3 vind ik wat aan kleine kant.. Gelukkig komt er een nieuwe note.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 8 juni 2012 @ 11:12:46 #148
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_112604959
Jezus wat gaat die batterij snel :( half uurtje in de trein van 98%(vers van de oplader) naar 93% met alleen muziek en wat browsen ;(
  vrijdag 8 juni 2012 @ 11:20:55 #149
371602 xSouL
kaak dicht
pi_112605245
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 11:12 schreef Verbodsbord het volgende:
Jezus wat gaat die batterij snel :( half uurtje in de trein van 98%(vers van de oplader) naar 93% met alleen muziek en wat browsen ;(
Hoe lang hem heb je hem al? Want accu's gaan de eerste paar dagen altijd razensnel leeg. Daarna worden ze steeds beter en verbeterd de durability zich. Ook moet je rekening mee houden om je telefoon altijd helemaal leeg te laten lopen en DAN pas je telefoon weer aan je lader aan te sluiten, want accu's kunnen heel slecht tegen als je ze halverwege gaat opladen.

Heb je scherm op volle brightness staan? Want dat is echt een accuvreter en het is zonde als je hem op maximaal zet, zolang je geen film / video of foto's bekijkt.

Heb je veel (onnodige) applicaties op de achtergrond draaien? Of GPS, Bluetooth of Wi-Fi?
  vrijdag 8 juni 2012 @ 11:23:19 #150
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_112605340
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 11:20 schreef xSouL het volgende:

[..]

Hoe lang hem heb je hem al? Want accu's gaan de eerste paar dagen altijd razensnel leeg. Daarna worden ze steeds beter en verbeterd de durability zich. Ook moet je rekening mee houden om je telefoon altijd helemaal leeg te laten lopen en DAN pas je telefoon weer aan je lader aan te sluiten, want accu's kunnen heel slecht tegen als je ze halverwege gaat opladen.

Heb je scherm op volle brightness staan? Want dat is echt een accuvreter en het is zonde als je hem op maximaal zet, zolang je geen film / video of foto's bekijkt.

Heb je veel (onnodige) applicaties op de achtergrond draaien? Of GPS, Bluetooth of Wi-Fi?
Nee geen onnodige dingen op de achtergrond, maar heb em ook pas sinds gister :P nu nog 90
Procent haha. Maar helemaal leeg laten lopen was toch ook slecht voor de batterij dacht ik?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')