quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:50 schreef Vlindur het volgende:
Gezocht:
De slaapzak 70 cm is te kort en de 90 cm is te lang. Ik ben op zoek naar een tussenmaat! Heeft iemand nog een zomerzakje over?
Maar als je nog niets weet verder, zal je dan niet even wachten met inslaan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:24 schreef MeNicole2 het volgende:
En ik dus naar een babynestje voor in een duobuggy!
Nee want dan heb ik hem nodig voor het broertje of zusje van mijn oppaskindje. Dus nodig hebben we hem toch!!quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar als je nog niets weet verder, zal je dan niet even wachten met inslaan?
Heb je een foto?quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vlindur ik heb een 80cm nog. Het is niet zo dun als een lakentje maar wel katoen zonder mouwen.
Truetrue...quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:12 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Heb je een foto?
Linda, ik denk als die van DML wat is dat dat makkelijker isOf heb je nog leuke kleren te klein?
Heb jij wel genoeg kastruimte joh?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:19 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb voor lex 19 shirtjes korte mouw en 17 l. mouw
Ah wel neequote:Op donderdag 31 mei 2012 14:44 schreef mefke79 het volgende:
Vlindur, die van mij moeten zelf ook nog kleren aan he.
Nou, denk aan mij!quote:Ik ga er maandag aan beginnen, het uitzoeken dus. En dat is nogal een klus. Wat wel handig is, vanaf nu is alles wat Tienus niet meer past meteen rijp voor verkoop.
nee, alleen deze 2 nog. Ze zijn niet eens zo vaak gedragen omdat Eva rond die tijd overging op ondergoed (broekje hemdje bedoel ik)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.reacties graag via dm/pm
[ Bericht 3% gewijzigd door Kaarr op 31-05-2012 15:52:01 ]
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:41 schreef Vlindur het volgende:
Kaar, als ik nu zwanger was had ik alle broeken zo van je overgenomenHelemaal mijn smaak
Ik vind al haar kleren ook zo geweldig! Jammer dat het niet past.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:41 schreef Vlindur het volgende:
Kaar, als ik nu zwanger was had ik alle broeken zo van je overgenomenHelemaal mijn smaak
Niet alles past, maar het meerendeel had moeten lukken! Wie gaat er nu in de mooie broeken lopen? Ik zie dat het een en ander verkocht isquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:04 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Ik vind al haar kleren ook zo geweldig! Jammer dat het niet past.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:08 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Niet alles past, maar het meerendeel had moeten lukken! Wie gaat er nu in de mooie broeken lopen? Ik zie dat het een en ander verkocht is
Voor de moeder van het oppaskindje?quote:
shirtjes in mt 80 zoek ik nog! korte mouwenquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:48 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb gisteren Anne's kast zomerklaar gemaakt. Alle spulletjes maat 74/80 zijn op de foto gezet, maar dat is wel vnl. najaarsspul. Ik zal de foto's vanavond uploaden.
Anne heeft overigens 27 shirtjes korte mouw in maat 86-ish. En 12 jurkjes. Pff. Ben ook een beetje koopziek geloof ik.
Das een klein chinees vrouwtje dus gaat nooit niet passen. En die heeft het al bijna niet meer nodigquote:
Helaas. Anne droeg maat 80 in de winter, dus alles is met lange mouw.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:47 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
shirtjes in mt 80 zoek ik nog! korte mouwendus ik houd me aanbevolen!
Maat 80 Ik heb ook nog shirtjes maat 80 Bj...quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:47 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
shirtjes in mt 80 zoek ik nog! korte mouwendus ik houd me aanbevolen!
Pmquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:56 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik vond nog wat leuke dingen in Cas zijn kast...
Maat 68, H&M
[ afbeelding ]
Maat 62, Hema (ongedragen)
[ afbeelding ]
Maat 80, Hema (ongedragen)
[ afbeelding ]
Maat 74, H&M
[ afbeelding ]
Maat 68, ISI Mini
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maat 62, Noppies
[ afbeelding ]
Maat 62, Zeeman (Fijn tussen jasje)
[ afbeelding ]
Maat 68, Prenatal
[ afbeelding ]
Graag PM/DM bij interesse
U heeft PMquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:34 schreef Asyniur het volgende:
Te koop:
Gazelle Solide moederfiets incl Bobike stoeltje voor ¤320
In nette staat. Hij is te groot voor mij dus ik wil hem graag kwijt zodat ik een kleinere kan kopen.
7 versnellingen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi zo!! Veel plezier ervanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:31 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Lamb, de schoentjes zijn binnen! Super gaaf zijn ze. Dank!
Dank voor de tip. We hebben een kleintje hier, maar ik zal toch eens kijkenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:03 schreef Kleurdoos het volgende:
De zeeman heeft alle soorten maten en kleuren voor 1,95 morretje..zoals die van Amaranta
de hema heeft een ridderpak voor 10 equote:Op maandag 4 juni 2012 10:46 schreef ymme het volgende:
Ik ben nog op zoek naar iets van een ridder of prins qua kleding etc.
Mart heeft eind juni een feestje op de peuterspeelzaal met als thema prinsen/prinsessen/ridders..
En om hiervoor nou een pak te kopen á 20 euro vind ik persoonlijk een beetje zonde.
quote:Op maandag 4 juni 2012 18:40 schreef Sannne het volgende:
Spring, het vestje past al best wel! En staat haar heel leuk! Bedankt nogmaals!!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan heb ik ook nog wel een mooi borstvoedingtopje te koop!
3,50 bijna niet gebruikt
Ja? Wat kost je?quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:29 schreef Kleurdoos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan heb ik ook nog wel een mooi borstvoedingtopje te koop!
3,50 bijna niet gebruikt![]()
![]()
Condooms? Ook als we alleen mosselen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:07 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
3,75 incl. het topje. zelf condooms meenemen!
Tjeck!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:12 schreef Kleurdoos het volgende:
Neem dan maar gewoon wat dettol mee
wel je mossel desinfecteren
Ja, ze wordt eindelijk een echt meisje!quote:
Een (ongestreken) positietuniek.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:27 schreef Sannne het volgende:
* Sannne is toch benieuwd wat Amaranta nou te koop had
Geen idee? Wie maakt er een probleem vanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:16 schreef Morretje het volgende:
[..]
Een (ongestreken) positietuniek. MET VLEKKEN JEEJ
Als ze het toch op deze manier alsnog verkoopt, wat is dan het probleem?
Je hebt een berichtje!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:42 schreef loeszie het volgende:
Ik (nog zwanger![]()
) verkoop alvast mijn zwangerschapskleding. Er zitten oa jurkjes bij, shirtjes, jumpsuit, winterjas etc, meeste van Mama Licious. Over prijzen valt te onderhandelen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:06 schreef Lamb29 het volgende:
Ik zou er bijna voor gaan bakken en alles overnemen..
Ik ben ook op zoek naar dat laatste boekquote:Op donderdag 7 juni 2012 08:12 schreef Mevr_Mus het volgende:
Iemand misschien nog het boek 'lekker slapen zonder huilen' en/of 'raising boys' in de aanbieding?
En ik ben altijd op zoek naar meer jongenskleding, maat 80 en 86 momenteel
Cyntiaaaaa, ik heb een hartstikke mooi blousje ontvangenquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:56 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik vond nog wat leuke dingen in Cas zijn kast...
Maat 68, H&M
[ afbeelding ]
Maat 62, Hema (ongedragen)
[ afbeelding ]
Maat 80, Hema (ongedragen)
[ afbeelding ]
Maat 74, H&M
[ afbeelding ]
Maat 68, ISI Mini
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maat 62, Noppies
[ afbeelding ]
Maat 62, Zeeman (Fijn tussen jasje)
[ afbeelding ]
Maat 68, Prenatal
[ afbeelding ]
Graag PM/DM bij interesse
Had je mijn post gezien? De doos was binnen en we zijn er erg blij mee <3 inclusief de toegiften en mooie tekeningen <3quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:07 schreef miss_sly het volgende:
de kleertjes waren gisteren ineens spoorloos, nadat de werkster was geweest. Ze stonden nog in een doos in de kamer en toen we thuiskwamen, was de doos leeg. Bleek dat ze dacht dat het een donatie was voor haar om op te sturen naar Braziliëik krijg ze woensdag gelukkig weer terug en ruil ze dan wel voor wat te kleine kleertjes!
Nee nog niet. Morgen denk ik.quote:
Ik heb je een PM gestuurd, DM is mobiel iets lastigerquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:42 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb mijn gezochte Indio Viola gevonden, dus mijn Indio Flieder mag gaan! Middelste doek op de foto (google voor meer plaatjes...)
[ afbeelding ]
Graag DM bij interesse
Hij is ws al verkocht, maar ik dm je evenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:29 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik heb je een PM gestuurd, DM is mobiel iets lastiger.
Dat weet ik niet, mijn peuter heeft er nog nooit ingelegenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:45 schreef Morretje het volgende:
En vindt een peuter het ook nog steeds een fijne slaapplaats? Ze kunnen er tenslotte niet in staan..
Mijn dreumes vind het nog prima. Maar die is niet anders gewend. Ik vind het voordeel van de tent dat het er altijd hetzelfde uitziet, waar de tent ook staat.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:45 schreef Morretje het volgende:
En vindt een peuter het ook nog steeds een fijne slaapplaats? Ze kunnen er tenslotte niet in staan..
bij het kruidvat liggen ze hier nog in de aanbiedingquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:34 schreef Pvoesss het volgende:
ik ben op zoek naar een deryan travel cot voor een baby en voor peuter
[ afbeelding ]
kleur maakt niets uit
Makkelijker mee te nemen (ook zonder auto), eenvoudig te verplaatsen, helemaal af te sluiten (horren) tegen beesten en neemt ingepakt erg weinig opbergruimte inquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:49 schreef Morretje het volgende:
Wanneer gebruik je zo'n travelcot nou eerder dan een campingbedje? Wat zijn de voordelen?
Vorige zomer toen Puck 7 maanden was het geen succes en hebben we het laten zitten. Eng vond hij het idd.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 07:58 schreef Vanyel het volgende:
Wij hebben ook de peuterversie, maar die is nog steeds ongebruikt op 1x testen of ze het eng vond na. Dat was zo'n doorslaand succes met spelen dat we m voor het slapen nog niet hebben durven gebruiken.
Vanmiddag ws de eerste poging.
+1quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:20 schreef bitterend het volgende:
danic mijn ukje is een half jaar jonger en zit nu in maat 74
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
Ja, dat kanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:08 schreef Lamb29 het volgende:
Uhhhh nee.. Mijn dame is niet zo smalMaar ze zijn geloof ik wel allemaal aan te snoeren..
Die middelste is van H&M.. om te vouwen met een knoopje zodat hij korter is...
Erg leuk broekje.. heb hem groter laatst van Linda overgenomen..
Zou moeten kijken even of ze aangesnoerd kunnen worden..
Danic heeft eerste keus en anders wil ik ze graagquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:29 schreef Lenaatje het volgende:
En deze kwam ik ook nog tegen!
[ afbeelding ]
Ik heb nog meer in 74 als alleen broeken! Is daar ook oren naar?
Wil er zooooow graag vanaf!
Broeken mogen voor 1,00 per stuk weg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt een pm jou kant opWe'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
De groene nietquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:58 schreef danic het volgende:
Mrien, als hij aan te snoeren is, dan wil ik wel graag het spijkerbroekje.
Lamb, ik wil dan iig wel het h&m broekje, als de 2 spijkerbroekjes aan te snoeren zijn wil ik die ook wel.
Lenaatje, mag ik het witte en gele broekje van de tweede foto?
Meiden, wat willen jullie ervoor hebben?
F_r, dan kan jij nu verder kiezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil voor het hele pakket eigenlijk wel 30 euro hebben ex verzendkosten (je kan het natuurlijk ook ophalen in Almere). Reacties graag via pm.
En nu aan de slag met de kleren met maten 62 en 68.....Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
Dat leuke frummeltje is ondertussen 2,5 jaar en zegt heel vaak nee dus daar valt eventueel over te pratenquote:Op zondag 10 juni 2012 11:57 schreef Lenaatje het volgende:
En zit dat leuke frummeltjebij die ¤ 30,00 in?
quote:Op zondag 10 juni 2012 11:40 schreef sproet-je het volgende:
Voor de aanstaande meisjesmama's! Een compleet pakket kleertjes maat 50/56. Met longsleeves, broekjes (1 rokje), en rompers (er zijn een stuk meer dan op de foto staan). Allemaal in prima staat en vooral van de Hema, Prenatal, Lief en Nijntje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En kijk nou....
En daar kom je nu meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil voor het hele pakket eigenlijk wel 30 euro hebben ex verzendkosten (je kan het natuurlijk ook ophalen in Almere). Reacties graag via pm.
En nu aan de slag met de kleren met maten 62 en 68.....![]()
Ik heb er eentje voor je.quote:Op zondag 10 juni 2012 11:37 schreef Fannetje het volgende:
Ik hou me aanbevolen voor lange dunne broekjes in maat 80. Hier hetzelfde probleem als bij kaatjejannie
https://picasaweb.google.com/amarantafok/BroekenMaat86#quote:Op zondag 10 juni 2012 09:04 schreef kaatjejannie het volgende:
Heeft iemand nog lange zomer boekjes maat 86. Sofie heeft alleen maar spijkerbroeken, of korte broeken.
Prima, afgesproken.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:00 schreef __Isis__ het volgende:
Erg leuk broekje Amatanta, als de dames 'm niet willen, wil je mij dan PMen?
Wat een leuke kleertjes!quote:Op zondag 10 juni 2012 11:40 schreef sproet-je het volgende:
En nu aan de slag met de kleren met maten 62 en 68.....
Bedoel je zoiets?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:20 schreef Poezebeest het volgende:
Heeft iemand nog jumpsuits voor een jongetje in maat 68?
Nee, is niet mijn smaak en er zitten voetjes aan, wil graag zonder voetjes.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Bedoel je zoiets?
Deze zin wel een beetje berig.
https://picasaweb.google.com/amarantafok/KruippakjesMaat68#
+1quote:Op zondag 10 juni 2012 20:13 schreef Fannetje het volgende:
Dat broekje vind ik niet zo mooi en ze komt al om in de korte broekjes, dus ik sla even over
Als je zo'n kinderfauteuil koopt en daar dan ringen in maakt?quote:Op zondag 10 juni 2012 20:50 schreef _Bar_ het volgende:
weten jullie dat hier misschien, We zijn al enige tijd opzoek, naar een leuke makkelijke stoel voor Roy, Waar hij lekker in kan relaxen en tevens Roy in vast kunnen zetten.de kinderstoel is daar te hard voor, en de stoel van de ikea hebben we maar is Roy eigenlijk nog net te klein voor.
Okee, doe maar rustig aan, maat 74 is hier nog lang niet aan de ordequote:Op zondag 10 juni 2012 23:09 schreef Lenaatje het volgende:
Ik zag het, kom ik morgen op terug, zit op de telefoon en dat gaat niet lekker... Ik heb nog wat je wilt in elk geval!
En als je m even uitklopt enzo?quote:Op maandag 11 juni 2012 10:33 schreef loeszie het volgende:
Baal wel want we kwamen er pas achter toen we het matrasje hadden uitgepakt. Zat opgerold dus moest wel uit de verpakking. Je kunt hem dan ook met geen mogelijkheid meer terugrollen zeg maar
10 euro, inclusief verzenden?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:50 schreef bitterend het volgende:
vond ze het recept die erop stond niet lekker?
Maar zeg wat je ervoor wilt en wat zijn de verzenkosten![]()
Hema..?quote:Op maandag 11 juni 2012 13:43 schreef Zoë23 het volgende:
Ik zoek 1 witte, 1 roze & 1 rode romper met lange mouw mt 62
Als ik het hier van iemand kan overnemen is dat toch handiger? Is diegene het maar weer kwijtquote:
Geeft niets! Als je ze hebt neem ik ze graag van je overquote:Op maandag 11 juni 2012 13:55 schreef Lenaatje het volgende:
Zoe heb ik denk ik nog wel. Alleen kan ik nu even niet kijken omdat Ninthe net uit bed is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
Heh? Ik dacht dat Ikea er om bekend stond dat je matrassen terug kon brengen, zelfs als je er op geslapen hebt.quote:Op maandag 11 juni 2012 10:13 schreef loeszie het volgende:
Iemand nog toevallig een babymatrasje nodig van 120x60x10?
Deze VYSSA SKÖNT
Matras voor babybed, wit
¤ 39.95 / st.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40150182/
Wij hebben hem een aantal weken geleden gekocht (heb het bonnetje nog) maar het matras is te kort voor ons bedje![]()
Hij is dus nog gloednieuw. Maar omdat hij niet meer opgerold in het plastic zit kunnen we hem ook niet terugbrengen naar de ikea![]()
Doe een goed bod, ik hoor het wel!
Ik ga straks ff kijken, sorry had het berichtje niet gezienquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:58 schreef danic het volgende:
Mrien, als hij aan te snoeren is, dan wil ik wel graag het spijkerbroekje.
.
Mag het een donker kleur jasje zijn? Ik heb er wel een ,maar die is meer voorjaar/najaarquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:55 schreef miss_sly het volgende:
Ik zoek een zomerjasje voor een meisje, maat 98-104 ofzo. Hoeft niet per se roze en schattig
Ligt een beetje aan hoe donker en welke kleur. Ze heeft nog een zwart leren jasje, dat staat en past nog goed, maar dat vind ik toch een beetje te weinig zomers worden.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mag het een donker kleur jasje zijn? Ik heb er wel een ,maar die is meer voorjaar/najaar
bruingroen donker, dus wel donker voor de zomer...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan hoe donker en welke kleur. Ze heeft nog een zwart leren jasje, dat staat en past nog goed, maar dat vind ik toch een beetje te weinig zomers worden.
Nee, dat is inderdaad wat donker voor de zomer. Het gaat juist m het combineren met de lichtere zomerkleertjes die ze nu meer draagt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
bruingroen donker, dus wel donker voor de zomer...
https://lh3.googleusercon(...)KY/s576/DSC_6265.JPG
Dacht ik al Het is echt lente/herfst. Vor de winter is hij echt te dunquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, dat is inderdaad wat donker voor de zomer. Het gaat juist m het combineren met de lichtere zomerkleertjes die ze nu meer draagt.
Jawelquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Is er interesse in (spijker)broeken maat 86?
Jazekers... Welke gaat het om? En heb je een foto?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:20 schreef flowerbox het volgende:
Is er iemand hier die belang heeft bij een tweedehands kinderwagen/buggy van merk Quinny?
Ja!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Is er interesse in (spijker)broeken maat 86?
Ik heb er een van de hema! Nog helemaal gaaf, slechts 1 maandje gedragenquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:48 schreef Sandous het volgende:
zijn er broekjes maat 74 (jommetjes (spijker) soepel!
Dan wil ik m graag!quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:48 schreef mrien het volgende:
Dml mag ik dan de andere name It broek maat 86?
Edit: bij nader inzien heeft hij eigenlijk genoeg in die maat
Nee joh Olivier zat met 9 maanden in maat 80quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:03 schreef Kyara het volgende:
wat een leuke dingetjes
maar nog veel te groot....
Ik heb je een pm gestuurd.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:37 schreef meissie1595 het volgende:
Iemand broekjes maat 74 voor Jongetjes? Geen spijker
9 maanden duurt ook nog heeeeel lang hoor. Mijn baby is pas/al 5 maanden..... (en die past met 9 maanden vast nog in maat 68 of zoquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee joh Olivier zat met 9 maanden in maat 80![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |