SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
Heh? Ik dacht dat Ikea er om bekend stond dat je matrassen terug kon brengen, zelfs als je er op geslapen hebt.quote:Op maandag 11 juni 2012 10:13 schreef loeszie het volgende:
Iemand nog toevallig een babymatrasje nodig van 120x60x10?
Deze VYSSA SKÖNT
Matras voor babybed, wit
¤ 39.95 / st.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40150182/
Wij hebben hem een aantal weken geleden gekocht (heb het bonnetje nog) maar het matras is te kort voor ons bedje![]()
Hij is dus nog gloednieuw. Maar omdat hij niet meer opgerold in het plastic zit kunnen we hem ook niet terugbrengen naar de ikea![]()
Doe een goed bod, ik hoor het wel!
Ik ga straks ff kijken, sorry had het berichtje niet gezienquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:58 schreef danic het volgende:
Mrien, als hij aan te snoeren is, dan wil ik wel graag het spijkerbroekje.
.
Mag het een donker kleur jasje zijn? Ik heb er wel een ,maar die is meer voorjaar/najaarquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:55 schreef miss_sly het volgende:
Ik zoek een zomerjasje voor een meisje, maat 98-104 ofzo. Hoeft niet per se roze en schattig
Ligt een beetje aan hoe donker en welke kleur. Ze heeft nog een zwart leren jasje, dat staat en past nog goed, maar dat vind ik toch een beetje te weinig zomers worden.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mag het een donker kleur jasje zijn? Ik heb er wel een ,maar die is meer voorjaar/najaar
bruingroen donker, dus wel donker voor de zomer...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan hoe donker en welke kleur. Ze heeft nog een zwart leren jasje, dat staat en past nog goed, maar dat vind ik toch een beetje te weinig zomers worden.
Nee, dat is inderdaad wat donker voor de zomer. Het gaat juist m het combineren met de lichtere zomerkleertjes die ze nu meer draagt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
bruingroen donker, dus wel donker voor de zomer...
https://lh3.googleusercon(...)KY/s576/DSC_6265.JPG
Dacht ik al Het is echt lente/herfst. Vor de winter is hij echt te dunquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, dat is inderdaad wat donker voor de zomer. Het gaat juist m het combineren met de lichtere zomerkleertjes die ze nu meer draagt.
Jawelquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Is er interesse in (spijker)broeken maat 86?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |