Danic heeft eerste keus en anders wil ik ze graagquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:29 schreef Lenaatje het volgende:
En deze kwam ik ook nog tegen!
[ afbeelding ]
Ik heb nog meer in 74 als alleen broeken! Is daar ook oren naar?
Wil er zooooow graag vanaf!
Broeken mogen voor 1,00 per stuk weg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt een pm jou kant opWe'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
De groene nietquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:58 schreef danic het volgende:
Mrien, als hij aan te snoeren is, dan wil ik wel graag het spijkerbroekje.
Lamb, ik wil dan iig wel het h&m broekje, als de 2 spijkerbroekjes aan te snoeren zijn wil ik die ook wel.
Lenaatje, mag ik het witte en gele broekje van de tweede foto?
Meiden, wat willen jullie ervoor hebben?
F_r, dan kan jij nu verder kiezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil voor het hele pakket eigenlijk wel 30 euro hebben ex verzendkosten (je kan het natuurlijk ook ophalen in Almere). Reacties graag via pm.
En nu aan de slag met de kleren met maten 62 en 68.....Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
Dat leuke frummeltje is ondertussen 2,5 jaar en zegt heel vaak nee dus daar valt eventueel over te pratenquote:Op zondag 10 juni 2012 11:57 schreef Lenaatje het volgende:
En zit dat leuke frummeltjebij die ¤ 30,00 in?
quote:Op zondag 10 juni 2012 11:40 schreef sproet-je het volgende:
Voor de aanstaande meisjesmama's! Een compleet pakket kleertjes maat 50/56. Met longsleeves, broekjes (1 rokje), en rompers (er zijn een stuk meer dan op de foto staan). Allemaal in prima staat en vooral van de Hema, Prenatal, Lief en Nijntje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En kijk nou....
En daar kom je nu meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil voor het hele pakket eigenlijk wel 30 euro hebben ex verzendkosten (je kan het natuurlijk ook ophalen in Almere). Reacties graag via pm.
En nu aan de slag met de kleren met maten 62 en 68.....![]()
Ik heb er eentje voor je.quote:Op zondag 10 juni 2012 11:37 schreef Fannetje het volgende:
Ik hou me aanbevolen voor lange dunne broekjes in maat 80. Hier hetzelfde probleem als bij kaatjejannie
https://picasaweb.google.com/amarantafok/BroekenMaat86#quote:Op zondag 10 juni 2012 09:04 schreef kaatjejannie het volgende:
Heeft iemand nog lange zomer boekjes maat 86. Sofie heeft alleen maar spijkerbroeken, of korte broeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |