Je hebt een berichtje!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:42 schreef loeszie het volgende:
Ik (nog zwanger![]()
) verkoop alvast mijn zwangerschapskleding. Er zitten oa jurkjes bij, shirtjes, jumpsuit, winterjas etc, meeste van Mama Licious. Over prijzen valt te onderhandelen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:06 schreef Lamb29 het volgende:
Ik zou er bijna voor gaan bakken en alles overnemen..
Op dinsdag 5 juni 2012 15:04 schreef pessie het volgende:
Ik ben ook op zoek naar dat laatste boekquote:Op donderdag 7 juni 2012 08:12 schreef Mevr_Mus het volgende:
Iemand misschien nog het boek 'lekker slapen zonder huilen' en/of 'raising boys' in de aanbieding?
En ik ben altijd op zoek naar meer jongenskleding, maat 80 en 86 momenteel
Cyntiaaaaa, ik heb een hartstikke mooi blousje ontvangenquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:56 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik vond nog wat leuke dingen in Cas zijn kast...
Maat 68, H&M
[ afbeelding ]
Maat 62, Hema (ongedragen)
[ afbeelding ]
Maat 80, Hema (ongedragen)
[ afbeelding ]
Maat 74, H&M
[ afbeelding ]
Maat 68, ISI Mini
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maat 62, Noppies
[ afbeelding ]
Maat 62, Zeeman (Fijn tussen jasje)
[ afbeelding ]
Maat 68, Prenatal
[ afbeelding ]
Graag PM/DM bij interesse
Had je mijn post gezien? De doos was binnen en we zijn er erg blij mee <3 inclusief de toegiften en mooie tekeningen <3quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:07 schreef miss_sly het volgende:
de kleertjes waren gisteren ineens spoorloos, nadat de werkster was geweest. Ze stonden nog in een doos in de kamer en toen we thuiskwamen, was de doos leeg. Bleek dat ze dacht dat het een donatie was voor haar om op te sturen naar Braziliëik krijg ze woensdag gelukkig weer terug en ruil ze dan wel voor wat te kleine kleertjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |