Mooi zo!! Veel plezier ervanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:31 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Lamb, de schoentjes zijn binnen! Super gaaf zijn ze. Dank!
Dank voor de tip. We hebben een kleintje hier, maar ik zal toch eens kijkenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:03 schreef Kleurdoos het volgende:
De zeeman heeft alle soorten maten en kleuren voor 1,95 morretje..zoals die van Amaranta
de hema heeft een ridderpak voor 10 equote:Op maandag 4 juni 2012 10:46 schreef ymme het volgende:
Ik ben nog op zoek naar iets van een ridder of prins qua kleding etc.
Mart heeft eind juni een feestje op de peuterspeelzaal met als thema prinsen/prinsessen/ridders..
En om hiervoor nou een pak te kopen á 20 euro vind ik persoonlijk een beetje zonde.
quote:Op maandag 4 juni 2012 18:40 schreef Sannne het volgende:
Spring, het vestje past al best wel! En staat haar heel leuk! Bedankt nogmaals!!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan heb ik ook nog wel een mooi borstvoedingtopje te koop!
3,50 bijna niet gebruikt
Ja? Wat kost je?quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:29 schreef Kleurdoos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan heb ik ook nog wel een mooi borstvoedingtopje te koop!
3,50 bijna niet gebruikt![]()
![]()
Condooms? Ook als we alleen mosselen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:07 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
3,75 incl. het topje. zelf condooms meenemen!
Tjeck!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:12 schreef Kleurdoos het volgende:
Neem dan maar gewoon wat dettol mee
wel je mossel desinfecteren
Ja, ze wordt eindelijk een echt meisje!quote:
Een (ongestreken) positietuniek.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:27 schreef Sannne het volgende:
* Sannne is toch benieuwd wat Amaranta nou te koop had
Geen idee? Wie maakt er een probleem vanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:16 schreef Morretje het volgende:
[..]
Een (ongestreken) positietuniek. MET VLEKKEN JEEJ
Als ze het toch op deze manier alsnog verkoopt, wat is dan het probleem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |