quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:50 schreef Vlindur het volgende:
Gezocht:
De slaapzak 70 cm is te kort en de 90 cm is te lang. Ik ben op zoek naar een tussenmaat! Heeft iemand nog een zomerzakje over?
Maar als je nog niets weet verder, zal je dan niet even wachten met inslaan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:24 schreef MeNicole2 het volgende:
En ik dus naar een babynestje voor in een duobuggy!
Nee want dan heb ik hem nodig voor het broertje of zusje van mijn oppaskindje. Dus nodig hebben we hem toch!!quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar als je nog niets weet verder, zal je dan niet even wachten met inslaan?
Heb je een foto?quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vlindur ik heb een 80cm nog. Het is niet zo dun als een lakentje maar wel katoen zonder mouwen.
Truetrue...quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:12 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Heb je een foto?
Linda, ik denk als die van DML wat is dat dat makkelijker isOf heb je nog leuke kleren te klein?
Heb jij wel genoeg kastruimte joh?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:19 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb voor lex 19 shirtjes korte mouw en 17 l. mouw
Ah wel neequote:Op donderdag 31 mei 2012 14:44 schreef mefke79 het volgende:
Vlindur, die van mij moeten zelf ook nog kleren aan he.
Nou, denk aan mij!quote:Ik ga er maandag aan beginnen, het uitzoeken dus. En dat is nogal een klus. Wat wel handig is, vanaf nu is alles wat Tienus niet meer past meteen rijp voor verkoop.
nee, alleen deze 2 nog. Ze zijn niet eens zo vaak gedragen omdat Eva rond die tijd overging op ondergoed (broekje hemdje bedoel ik)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.reacties graag via dm/pm
[ Bericht 3% gewijzigd door Kaarr op 31-05-2012 15:52:01 ]
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:41 schreef Vlindur het volgende:
Kaar, als ik nu zwanger was had ik alle broeken zo van je overgenomenHelemaal mijn smaak
Ik vind al haar kleren ook zo geweldig! Jammer dat het niet past.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:41 schreef Vlindur het volgende:
Kaar, als ik nu zwanger was had ik alle broeken zo van je overgenomenHelemaal mijn smaak
Niet alles past, maar het meerendeel had moeten lukken! Wie gaat er nu in de mooie broeken lopen? Ik zie dat het een en ander verkocht isquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:04 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Ik vind al haar kleren ook zo geweldig! Jammer dat het niet past.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:08 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Niet alles past, maar het meerendeel had moeten lukken! Wie gaat er nu in de mooie broeken lopen? Ik zie dat het een en ander verkocht is
Voor de moeder van het oppaskindje?quote:
shirtjes in mt 80 zoek ik nog! korte mouwenquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:48 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb gisteren Anne's kast zomerklaar gemaakt. Alle spulletjes maat 74/80 zijn op de foto gezet, maar dat is wel vnl. najaarsspul. Ik zal de foto's vanavond uploaden.
Anne heeft overigens 27 shirtjes korte mouw in maat 86-ish. En 12 jurkjes. Pff. Ben ook een beetje koopziek geloof ik.
Das een klein chinees vrouwtje dus gaat nooit niet passen. En die heeft het al bijna niet meer nodigquote:
Helaas. Anne droeg maat 80 in de winter, dus alles is met lange mouw.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:47 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
shirtjes in mt 80 zoek ik nog! korte mouwendus ik houd me aanbevolen!
Maat 80 Ik heb ook nog shirtjes maat 80 Bj...quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:47 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
shirtjes in mt 80 zoek ik nog! korte mouwendus ik houd me aanbevolen!
Pmquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:56 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik vond nog wat leuke dingen in Cas zijn kast...
Maat 68, H&M
[ afbeelding ]
Maat 62, Hema (ongedragen)
[ afbeelding ]
Maat 80, Hema (ongedragen)
[ afbeelding ]
Maat 74, H&M
[ afbeelding ]
Maat 68, ISI Mini
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maat 62, Noppies
[ afbeelding ]
Maat 62, Zeeman (Fijn tussen jasje)
[ afbeelding ]
Maat 68, Prenatal
[ afbeelding ]
Graag PM/DM bij interesse
U heeft PMquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:34 schreef Asyniur het volgende:
Te koop:
Gazelle Solide moederfiets incl Bobike stoeltje voor ¤320
In nette staat. Hij is te groot voor mij dus ik wil hem graag kwijt zodat ik een kleinere kan kopen.
7 versnellingen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi zo!! Veel plezier ervanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:31 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Lamb, de schoentjes zijn binnen! Super gaaf zijn ze. Dank!
Dank voor de tip. We hebben een kleintje hier, maar ik zal toch eens kijkenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:03 schreef Kleurdoos het volgende:
De zeeman heeft alle soorten maten en kleuren voor 1,95 morretje..zoals die van Amaranta
de hema heeft een ridderpak voor 10 equote:Op maandag 4 juni 2012 10:46 schreef ymme het volgende:
Ik ben nog op zoek naar iets van een ridder of prins qua kleding etc.
Mart heeft eind juni een feestje op de peuterspeelzaal met als thema prinsen/prinsessen/ridders..
En om hiervoor nou een pak te kopen á 20 euro vind ik persoonlijk een beetje zonde.
quote:Op maandag 4 juni 2012 18:40 schreef Sannne het volgende:
Spring, het vestje past al best wel! En staat haar heel leuk! Bedankt nogmaals!!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan heb ik ook nog wel een mooi borstvoedingtopje te koop!
3,50 bijna niet gebruikt
Ja? Wat kost je?quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:29 schreef Kleurdoos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan heb ik ook nog wel een mooi borstvoedingtopje te koop!
3,50 bijna niet gebruikt![]()
![]()
Condooms? Ook als we alleen mosselen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:07 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
3,75 incl. het topje. zelf condooms meenemen!
Tjeck!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:12 schreef Kleurdoos het volgende:
Neem dan maar gewoon wat dettol mee
wel je mossel desinfecteren
Ja, ze wordt eindelijk een echt meisje!quote:
Een (ongestreken) positietuniek.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:27 schreef Sannne het volgende:
* Sannne is toch benieuwd wat Amaranta nou te koop had
Geen idee? Wie maakt er een probleem vanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:16 schreef Morretje het volgende:
[..]
Een (ongestreken) positietuniek. MET VLEKKEN JEEJ
Als ze het toch op deze manier alsnog verkoopt, wat is dan het probleem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |