Asy, mag ik in elk geval het jumpsuitje met het konijn, en die met streepjes en het strikmutsje reserveren? Kijk ik vanavond nog even verder, moet nu weg..quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:05 schreef Asyniur het volgende:
Nou ik heb wat spul op foto gezet.
Er zit ook zomerspul bij en veel is unisex. Veelal merkspul (Noppies, Mexx, Esprit, maar ook Hema)
Maat 50
Maat 56
Maat 62
Maat 68
Maat 74
Maat 80-86-92
Diversen, waaronder slaapzakjes en ISI autostoelhoes
Prijzen staan erbij.
ja hoor!quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:13 schreef Morretje het volgende:
[..]
Asy, mag ik in elk geval het jumpsuitje met het konijn, en die met streepjes en het strikmutsje reserveren? Kijk ik vanavond nog even verder, moet nu weg..
Ook primaquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:55 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ja hoor!
het is geen strikmutsje maar het sluit met een knoopje
Dat tuinbroekje had ik 2xquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:59 schreef mefke79 het volgende:
O Asy, pas ie de gmk al niet meer? En het tuinbroekje ook niet meer? Tuinbroekje komt nog van MamaNik af, die hebben mijn beide jongens aangehad, dus dat is een oud-klassieker.
Welke bedoel je? Die met de boerderijdiertjes en sokjes? En met dat roodgestreepte truitje?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:03 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ook prima![]()
Mag ik daar ook de 2 hemasetjes in maat 56 bij?
check, die precies!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:12 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Welke bedoel je? Die met de boerderijdiertjes en sokjes? En met dat roodgestreepte truitje?
Denk dat ik het wel in een envelop gepropt krijgquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:15 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja, das alweer een klein doosje vol, toch?
prima! Geen haast ed..quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:16 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Denk dat ik het wel in een envelop gepropt krijg
Ik kijk morgen even wat de verzendkosten zijn oke?
Heeft iemand toevallig zo'n soort zomerhoedje voor een net geboren baby (jongetje)? In kledingmaat 50/56, waarbij hoedjes soms andere maten hebben.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:41 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2096690%2010100%2090%200781%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik heb er zo 1, donkerblauw, maat 74.
Mag weg tegen verzendkosten
Ik had vandaag een heel soepel blauw broekje vast met leuke band bij C&A, weer teruggelegd en achteraf spijt van...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:53 schreef Sandous het volgende:
K zoek ook luchtige zomer (korte knie) broeken in wijde 68 of 74
Ook tips van winkels zijn welkom, ben gister naar hm, c&a, hema, zeeman en wibra geweest. Maar niks bijzonders of heel erg stug
Klinkt als het broekje wat wij hier hebben van C&A. Lichtblauw met elastiek bovenin en bij de pijpen zo'n knoopje, zodat je er een korte broek van kan maken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:28 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik had vandaag een heel soepel blauw broekje vast met leuke band bij C&A, weer teruggelegd en achteraf spijt van...
Binnenkant 16 cmquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:03 schreef mrien het volgende:
Karin, wil je de schoentjes misschien even opmeten? Jelle heeft van shoesme nl maat 23
Mm dat zou moeten passen, binnenzool van zijn schoenen is 15cmquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:23 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Binnenkant 16 cm
(Onderkant zool 17 cm)
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:58 schreef miss_sly het volgende:
Oei, dat is een moeilijke. Ik vind ze allemaal leuk, maar het kan zijn dat er een bijvoorbeeld qua kleur niet zo mooi staat. Ik wil ze wel eerst bekijkenen als de kleur of model Senna niet staat, is het de vraag of het Hannah staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Kaarr op 29-05-2012 20:46:22 ]
het-is-mij: ik ben er super blij mee!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:23 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Wij,donkerblauw.
Bij interesse graag een pm
Ik heb een ledikant hoeslaken en een lakentje erin. Die slaapzak ligt voorlopig in de kast. Ideaal ding zeg! Vooral voor vakantie, logeren en strand. Nu kan ze alvast even wennen in de tuin.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:50 schreef Lamb29 het volgende:
Cathmar, Zijn er hoeslakentjes voor erin?? Dat slaapzakje is zo warm om op te liggen nu... of hoe heb je ditn u gedaan?
quote:Op maandag 28 mei 2012 13:48 schreef Cathmar het volgende:
[..]
het-is-mij: ik ben er super blij mee!Leuk,how sweet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik legde altijd alleen de onderkant van t slaapzakje op de bodem en daar bovenop een lakentje en dan t kind......kon t ook lekker absorberen......
Beiden! Wel vanaf maat 86/104 of groter gaarne.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wat voor zoek je? Ik heb er nogal veel, winter/zomer?
Heb nog een blauwe zomer slaapzak liggen van Funnies. Maat 110 cm. Ongebruikt, wel een keer gewassen. Mag weg voor 5 euro excl verzendquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:34 schreef Lamb29 het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd Karin... Zoek nog wel een extra zomer (100cm of meer) en evt een zomer met afritsbare mouwen??
iemand was je al voor via de pm voor dat badpakje, sorryquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:06 schreef -Spring het volgende:
Ik wil dat rode badpakje wel, Amaranta.
Die met die bloemen, maat 104.
Weet ik niet meerquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:11 schreef miss_sly het volgende:
Dat tuinbroekje met bloemen, valt dat.groot?
ik denk dat het S leuk staat en kan ook wel in het najaar met een maillot en longsleeve, denk ik?quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Weet ik niet meer
Eva heeft hem denk ik 1 keer aangehad.
Ja dit soort jurkjes kunnen het hele jaar wel denk ik. In de herfst./winter gewoon iets warms eronder.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ik denk dat het S leuk staat en kan ook wel in het najaar met een maillot en longsleeve, denk ik?
Ik heb niet direct plannen, maar op zich hebben S en ik op 16 juni een dagje samen, omdat schaap dan weg is. We zouden dan best naar het zuiden kunnen afzakken!quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:27 schreef amaranta het volgende:
MissSly ben je binnenkort in de buurt? Anders kom je hem toch gewoon even irl bekijken??
Het is trouwens een jurk ja.
(Woon nu in Veldhoven)
Ik hou hem wel zolang vast voor je dan. En dan hoor ik tzt wel of je naar het zuiden komt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb niet direct plannen, maar op zich hebben S en ik op 16 juni een dagje samen, omdat schaap dan weg is. We zouden dan best naar het zuiden kunnen afzakken!
Fijn!quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik hou hem wel zolang vast voor je dan. En dan hoor ik tzt wel of je naar het zuiden komt.
je hebt pm!quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:55 schreef Kleurdoos het volgende:
laatste optio
trainingspakje, groene imps en elfs en zara truitje is weg
iemand die alle rompers, broekjes, truitjes, vestjes over wil nemen voor 15 euro? zo niet dan pleur ik t allemaal weg.
Ik wel de teigetje volgens mij...quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:03 schreef Cyntiaa het volgende:
Gezocht! In de week van 11 juni is er feestweek op het kdv van mijn zoon. Nu is het de bedoeling dat hij verkleed komt. Heeft er hier iemand de welbekende H&M pyjama in maat 80 met bijvoorbeeld de koeien of giraffenprint? Of een ander idee?
Het is eruit gegaan helaas, dus nieuw zul je het weinig vinden idd.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:34 schreef mikoxx het volgende:
Ik ben op zoek naar Thomas de Trein spulletjes van duplo. Iemand een idee waar ik dat kan vinden? Op mp kan ik wel wát vinden, maar niet heel veel. Nieuw kan ik t nergens vinden.... Heeft iemand hier misschien eea liggen en wil je er vanaf?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:12 schreef MeNicole2 het volgende:
Iemand een babynestje voor een duowagen in de aanbieding?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:56 schreef Poppejans het volgende:
[..]![]()
Vergeef me mijn nieuwsgierigheid, maar heb je iets te vertellen Nicole?
quote:
Ja dat was even. Daarna nieuwe pil. Ben gewoon nog elke maand ongesteld geweest ook in april nog. Dus ik weet het niet. Misschien is het van die tijd misschien ook wel van april.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:12 schreef Kleurdoos het volgende:
en gewoon met de pil? je schreef laatst in t babytopic toch dat je zonder voorbehoedsmiddelen fokte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |