Zo heb ik 'm destijds ook ontvangen. Ging prima! Volgens heb ik de Bumbo zo ook weer verstuurd.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
dat werkt goed dus? en gewoon een sticker erop met adres? ervaring mee dames?
Asy, mag ik in elk geval het jumpsuitje met het konijn, en die met streepjes en het strikmutsje reserveren? Kijk ik vanavond nog even verder, moet nu weg..quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:05 schreef Asyniur het volgende:
Nou ik heb wat spul op foto gezet.
Er zit ook zomerspul bij en veel is unisex. Veelal merkspul (Noppies, Mexx, Esprit, maar ook Hema)
Maat 50
Maat 56
Maat 62
Maat 68
Maat 74
Maat 80-86-92
Diversen, waaronder slaapzakjes en ISI autostoelhoes
Prijzen staan erbij.
ja hoor!quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:13 schreef Morretje het volgende:
[..]
Asy, mag ik in elk geval het jumpsuitje met het konijn, en die met streepjes en het strikmutsje reserveren? Kijk ik vanavond nog even verder, moet nu weg..
Ook primaquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:55 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ja hoor!
het is geen strikmutsje maar het sluit met een knoopje
Dat tuinbroekje had ik 2xquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:59 schreef mefke79 het volgende:
O Asy, pas ie de gmk al niet meer? En het tuinbroekje ook niet meer? Tuinbroekje komt nog van MamaNik af, die hebben mijn beide jongens aangehad, dus dat is een oud-klassieker.
Welke bedoel je? Die met de boerderijdiertjes en sokjes? En met dat roodgestreepte truitje?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:03 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ook prima![]()
Mag ik daar ook de 2 hemasetjes in maat 56 bij?
check, die precies!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:12 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Welke bedoel je? Die met de boerderijdiertjes en sokjes? En met dat roodgestreepte truitje?
Denk dat ik het wel in een envelop gepropt krijgquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:15 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja, das alweer een klein doosje vol, toch?
prima! Geen haast ed..quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:16 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Denk dat ik het wel in een envelop gepropt krijg
Ik kijk morgen even wat de verzendkosten zijn oke?
Heeft iemand toevallig zo'n soort zomerhoedje voor een net geboren baby (jongetje)? In kledingmaat 50/56, waarbij hoedjes soms andere maten hebben.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:41 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2096690%2010100%2090%200781%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik heb er zo 1, donkerblauw, maat 74.
Mag weg tegen verzendkosten
Ik had vandaag een heel soepel blauw broekje vast met leuke band bij C&A, weer teruggelegd en achteraf spijt van...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:53 schreef Sandous het volgende:
K zoek ook luchtige zomer (korte knie) broeken in wijde 68 of 74
Ook tips van winkels zijn welkom, ben gister naar hm, c&a, hema, zeeman en wibra geweest. Maar niks bijzonders of heel erg stug
Klinkt als het broekje wat wij hier hebben van C&A. Lichtblauw met elastiek bovenin en bij de pijpen zo'n knoopje, zodat je er een korte broek van kan maken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:28 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik had vandaag een heel soepel blauw broekje vast met leuke band bij C&A, weer teruggelegd en achteraf spijt van...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |