Binnenkant 16 cmquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:03 schreef mrien het volgende:
Karin, wil je de schoentjes misschien even opmeten? Jelle heeft van shoesme nl maat 23
Mm dat zou moeten passen, binnenzool van zijn schoenen is 15cmquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:23 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Binnenkant 16 cm
(Onderkant zool 17 cm)
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:58 schreef miss_sly het volgende:
Oei, dat is een moeilijke. Ik vind ze allemaal leuk, maar het kan zijn dat er een bijvoorbeeld qua kleur niet zo mooi staat. Ik wil ze wel eerst bekijkenen als de kleur of model Senna niet staat, is het de vraag of het Hannah staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Kaarr op 29-05-2012 20:46:22 ]
het-is-mij: ik ben er super blij mee!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:23 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Wij,donkerblauw.
Bij interesse graag een pm
Ik heb een ledikant hoeslaken en een lakentje erin. Die slaapzak ligt voorlopig in de kast. Ideaal ding zeg! Vooral voor vakantie, logeren en strand. Nu kan ze alvast even wennen in de tuin.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:50 schreef Lamb29 het volgende:
Cathmar, Zijn er hoeslakentjes voor erin?? Dat slaapzakje is zo warm om op te liggen nu... of hoe heb je ditn u gedaan?
quote:Op maandag 28 mei 2012 13:48 schreef Cathmar het volgende:
[..]
het-is-mij: ik ben er super blij mee!Leuk,how sweet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik legde altijd alleen de onderkant van t slaapzakje op de bodem en daar bovenop een lakentje en dan t kind......kon t ook lekker absorberen......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |