Je hebt een berichtje!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:42 schreef loeszie het volgende:
Ik (nog zwanger![]()
) verkoop alvast mijn zwangerschapskleding. Er zitten oa jurkjes bij, shirtjes, jumpsuit, winterjas etc, meeste van Mama Licious. Over prijzen valt te onderhandelen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:06 schreef Lamb29 het volgende:
Ik zou er bijna voor gaan bakken en alles overnemen..
Op dinsdag 5 juni 2012 15:04 schreef pessie het volgende:
Ik ben ook op zoek naar dat laatste boekquote:Op donderdag 7 juni 2012 08:12 schreef Mevr_Mus het volgende:
Iemand misschien nog het boek 'lekker slapen zonder huilen' en/of 'raising boys' in de aanbieding?
En ik ben altijd op zoek naar meer jongenskleding, maat 80 en 86 momenteel
Cyntiaaaaa, ik heb een hartstikke mooi blousje ontvangenquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:56 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik vond nog wat leuke dingen in Cas zijn kast...
Maat 68, H&M
[ afbeelding ]
Maat 62, Hema (ongedragen)
[ afbeelding ]
Maat 80, Hema (ongedragen)
[ afbeelding ]
Maat 74, H&M
[ afbeelding ]
Maat 68, ISI Mini
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maat 62, Noppies
[ afbeelding ]
Maat 62, Zeeman (Fijn tussen jasje)
[ afbeelding ]
Maat 68, Prenatal
[ afbeelding ]
Graag PM/DM bij interesse
Had je mijn post gezien? De doos was binnen en we zijn er erg blij mee <3 inclusief de toegiften en mooie tekeningen <3quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:07 schreef miss_sly het volgende:
de kleertjes waren gisteren ineens spoorloos, nadat de werkster was geweest. Ze stonden nog in een doos in de kamer en toen we thuiskwamen, was de doos leeg. Bleek dat ze dacht dat het een donatie was voor haar om op te sturen naar Braziliëik krijg ze woensdag gelukkig weer terug en ruil ze dan wel voor wat te kleine kleertjes!
Nee nog niet. Morgen denk ik.quote:
Ik heb je een PM gestuurd, DM is mobiel iets lastigerquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:42 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb mijn gezochte Indio Viola gevonden, dus mijn Indio Flieder mag gaan! Middelste doek op de foto (google voor meer plaatjes...)
[ afbeelding ]
Graag DM bij interesse
Hij is ws al verkocht, maar ik dm je evenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:29 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik heb je een PM gestuurd, DM is mobiel iets lastiger.
Dat weet ik niet, mijn peuter heeft er nog nooit ingelegenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:45 schreef Morretje het volgende:
En vindt een peuter het ook nog steeds een fijne slaapplaats? Ze kunnen er tenslotte niet in staan..
Mijn dreumes vind het nog prima. Maar die is niet anders gewend. Ik vind het voordeel van de tent dat het er altijd hetzelfde uitziet, waar de tent ook staat.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:45 schreef Morretje het volgende:
En vindt een peuter het ook nog steeds een fijne slaapplaats? Ze kunnen er tenslotte niet in staan..
bij het kruidvat liggen ze hier nog in de aanbiedingquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:34 schreef Pvoesss het volgende:
ik ben op zoek naar een deryan travel cot voor een baby en voor peuter
[ afbeelding ]
kleur maakt niets uit
Makkelijker mee te nemen (ook zonder auto), eenvoudig te verplaatsen, helemaal af te sluiten (horren) tegen beesten en neemt ingepakt erg weinig opbergruimte inquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:49 schreef Morretje het volgende:
Wanneer gebruik je zo'n travelcot nou eerder dan een campingbedje? Wat zijn de voordelen?
Vorige zomer toen Puck 7 maanden was het geen succes en hebben we het laten zitten. Eng vond hij het idd.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 07:58 schreef Vanyel het volgende:
Wij hebben ook de peuterversie, maar die is nog steeds ongebruikt op 1x testen of ze het eng vond na. Dat was zo'n doorslaand succes met spelen dat we m voor het slapen nog niet hebben durven gebruiken.
Vanmiddag ws de eerste poging.
+1quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:20 schreef bitterend het volgende:
danic mijn ukje is een half jaar jonger en zit nu in maat 74
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
Ja, dat kanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:08 schreef Lamb29 het volgende:
Uhhhh nee.. Mijn dame is niet zo smalMaar ze zijn geloof ik wel allemaal aan te snoeren..
Die middelste is van H&M.. om te vouwen met een knoopje zodat hij korter is...
Erg leuk broekje.. heb hem groter laatst van Linda overgenomen..
Zou moeten kijken even of ze aangesnoerd kunnen worden..
Danic heeft eerste keus en anders wil ik ze graagquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:29 schreef Lenaatje het volgende:
En deze kwam ik ook nog tegen!
[ afbeelding ]
Ik heb nog meer in 74 als alleen broeken! Is daar ook oren naar?
Wil er zooooow graag vanaf!
Broeken mogen voor 1,00 per stuk weg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt een pm jou kant opWe'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
De groene nietquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:58 schreef danic het volgende:
Mrien, als hij aan te snoeren is, dan wil ik wel graag het spijkerbroekje.
Lamb, ik wil dan iig wel het h&m broekje, als de 2 spijkerbroekjes aan te snoeren zijn wil ik die ook wel.
Lenaatje, mag ik het witte en gele broekje van de tweede foto?
Meiden, wat willen jullie ervoor hebben?
F_r, dan kan jij nu verder kiezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil voor het hele pakket eigenlijk wel 30 euro hebben ex verzendkosten (je kan het natuurlijk ook ophalen in Almere). Reacties graag via pm.
En nu aan de slag met de kleren met maten 62 en 68.....Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
Dat leuke frummeltje is ondertussen 2,5 jaar en zegt heel vaak nee dus daar valt eventueel over te pratenquote:Op zondag 10 juni 2012 11:57 schreef Lenaatje het volgende:
En zit dat leuke frummeltjebij die ¤ 30,00 in?
quote:Op zondag 10 juni 2012 11:40 schreef sproet-je het volgende:
Voor de aanstaande meisjesmama's! Een compleet pakket kleertjes maat 50/56. Met longsleeves, broekjes (1 rokje), en rompers (er zijn een stuk meer dan op de foto staan). Allemaal in prima staat en vooral van de Hema, Prenatal, Lief en Nijntje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En kijk nou....
En daar kom je nu meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil voor het hele pakket eigenlijk wel 30 euro hebben ex verzendkosten (je kan het natuurlijk ook ophalen in Almere). Reacties graag via pm.
En nu aan de slag met de kleren met maten 62 en 68.....![]()
Ik heb er eentje voor je.quote:Op zondag 10 juni 2012 11:37 schreef Fannetje het volgende:
Ik hou me aanbevolen voor lange dunne broekjes in maat 80. Hier hetzelfde probleem als bij kaatjejannie
https://picasaweb.google.com/amarantafok/BroekenMaat86#quote:Op zondag 10 juni 2012 09:04 schreef kaatjejannie het volgende:
Heeft iemand nog lange zomer boekjes maat 86. Sofie heeft alleen maar spijkerbroeken, of korte broeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |