SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hopen dat het nu goed gaat
Onzin.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:27 schreef twi het volgende:
Ach, ik eet ook frikandellen. Zal niet veel anders zijn.
Zo heb je wel meer dingen die lekker zijn maar een dubieuze herkomst hebben.quote:
Puyol is ook geblesseerd. Anders was ie echt wel meegegaan. Enige 'aparte' keuze is die Negredo in plaats van Soldado. Die Soldado is iets meer een counterspits, maar hij heeft zich dit seizoen meer bewezen bij Valencia.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iedereen Duitsland denkt
Spanje wordt moeilijk, Snapt de selectie ook niet helemaal. Jammer dat Villa terugkomt van een blessure en dus logisch heeft bedankt. Ook nemen ze Puyol niet mee, vind ik wel een goede voetballer en een belangrijk persoon. Jammer maar Helaas. Ze hebben natuurlijk wel genoeg andere spelers, het bestaat in ieder geval niet meer uit half barcelona
Ondanks dat Nederland het slecht doet tijdens de oefenwedstrijden, geef ik ze best een grote kans. Ik denk dat de wedstrijd Nederland - Duitsland een erg spannende wedstrijd wordt. Nederland gaat ons verassen en gaat in ieder geval winnen van Duitsland.
Niemand had ook verwacht dat Nederland zo winnen van Brazillie, maar ik had als enige winst voor Nederland gezegd, en BAM! KASSA
Nee ik denk dat het nog wel eens goed gaat komen.
Die chick van je uit Thailand?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo heb je wel meer dingen die lekker zijn maar een dubieuze herkomst hebben.
Deed ik vorige keer ook. Ik zat overal naast de eerste wedstrijden. Stond constant onderaan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zover ben ik dus nog niet met het invullen van de pool.
Ik ben nog bezig met het bekijken van de selecties en oefenwedstrijden
Damn ik ben een nerdIk wil gewoon weer diverse pools winnen
Koffie...quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dat kan toch sowieso niet? Dan moet Frankrijk of Nederland in de finale staan
Loka weet er vast alles van.quote:
Ik dacht dat hij al hersteld was van zijn blessure.... foutje van mijn kant danquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Puyol is ook geblesseerd. Anders was ie echt wel meegegaan. Enige 'aparte' keuze is die Negredo in plaats van Soldado. Die Soldado is iets meer een counterspits, maar hij heeft zich dit seizoen meer bewezen bij Valencia.
Favorieten voor mij zijn Spanje en Duitsland en daarna Nederland. En Frankrijk zie ik wel verrassen; ook omdat ze een makkelijke poule hebben.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:29 schreef Myraela het volgende:
Ik eet alleen maar gezonde dingen. Ik ben een gezond meisje.
Duitsland heeft Gomez. En Ozil.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij al hersteld was van zijn blessure.... foutje van mijn kant dan
Mijn favorieten zijn Nederland en Spanje.
En ik heb natuurlijk altijd iets met het Engelse elftal, maar dat wordt niks denk ik
Ik heb dus helemaal niks met Duitsland
Daar kan men helemaal niks over zeggen want behalve hij en zijn moeder heeft niemand die ooit gezien.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen de piemel van heloef, maar dat klonk wel heel erg gay
Sowieso verdient een team met iemand als Schweinsteiger in de basis het om kampioen te worden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:34 schreef twi het volgende:
[..]
Kadira, Müller, Schweinsteiger, Podolski.
Ik heb met grote afstand gewonnen 2 jaar geledenquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deed ik vorige keer ook. Ik zat overal naast de eerste wedstrijden. Stond constant onderaan.
Later pakte ik veel punten en werd ik nog 3de van de 20.
[..]
Koffie...
Nederland-Spanje en Duitsland-Frankrijk.
[..]
Loka weet er vast alles van.
Die is echt omnomnom.quote:
Ninja editquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:34 schreef twi het volgende:
[..]
Khedira, Müller, Schweinsteiger, Podolski.
Iedereen die een verjaardag viert tijdens een interessante wedstrijd kan er in zakken hoor. Dan kijk ik gewoon voetbal.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:35 schreef charmed_angel het volgende:
Helaas heb ik 2 verjaardagenop 8 en 9 juni
Ik mis de Paraguyaanse chicks ook wel tijdens zo'n EK... Nou ja, ik weet dat El_Matador het in ieder geval met me eens is.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:36 schreef Id_do_her het volgende:
Jammer dat Larissa Riquelme dit jaar niet op de tribune zal zitten.
Nerd.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb met grote afstand gewonnen 2 jaar geleden
En dat vonden mijn collegas toen niet leukVooral de mannelijke collegas niet
Ik hou zo van het EK/WK
Ik kijk ook echt ALLE wedstrijden. Helaas heb ik 2 verjaardagenop 8 en 9 juni
Adrianna Skleranikova-Karembeuquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:36 schreef Id_do_her het volgende:
Jammer dat Larissa Riquelme dit jaar niet op de tribune zal zitten.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Koffie...
Nederland-Spanje en Duitsland-Frankrijk.
Ja hoor. Wij hebben het hier thuis heel af en toe nog.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of dat nog ergens te krijgen is...
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En Podolski natuurlijk
[ afbeelding ]
Ik koop het elke herfst nog bij de slager.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of dat nog ergens te krijgen is...
Ik kijk alle wedstrijdenquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:36 schreef twi het volgende:
[..]
Iedereen die een verjaardag viert tijdens een interessante wedstrijd kan er in zakken hoor. Dan kijk ik gewoon voetbal.
Maar een Polen - Griekenland interesseert me niet zoveel.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zou daar de naam "Balkenende" vandaan komen?
Waarom denk je dan dat ze niet ver komen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En Podolski natuurlijk
[ afbeelding ]
Daar fapte ik op toen ik 14 was.quote:
Oh zij is wel knap jaquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kijk alle wedstrijden
Maar de tv gaat gewoon aan hoorAnders gaan we naar huis
Ow wel even fotootje
[ afbeelding ]
Goede pro-tip. En duur kan het niet zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik koop het elke herfst nog bij de slager.
Ik moet weer even de teams bestuderenquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
foute foto, maar hij is wel leuk
Ik zeg niet dat ze niet ver komen, maar iedereen heeft grote verwachtingen van ze, dat het nog wel eens kan gaan tegenvallenquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom denk je dan dat ze niet ver komen?
[..]
Daar fapte ik op toen ik 14 was.
Vies ventjequote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kijk alle wedstrijden
Ow wel even fotootje
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kijk alle wedstrijden
Ow wel even fotootje
[ afbeelding ]
Interesseert me niet. Net als beef jerky geldt hiervoor:quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Goede pro-tip. En duur kan het niet zijn.
Dat is op TV geweest en dat was net zo vermakelijk als een seizoen Knoop in je Zakdoek op DVD.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wanneer komt vrouwenvoetbal nou eens op TV?
That's what mlig saidquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Interesseert me niet. Net als beef jerky geldt hiervoor:
[ afbeelding ]
Charkov is amper te bereizen man...quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:40 schreef rival het volgende:
EK, wat een goed onderwerp!!!
ik vertrek dit weekend
Ik heb er het volste vertrouwen in dat c_a de uitzondering is die de regel bevestigt dat vrouwen niet kunnen voetballen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:41 schreef Mystikvm het volgende:
Dat is op TV geweest en dat was net zo vermakelijk als een seizoen Knoop in je Zakdoek op DVD.
Nee of gewoon geldquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:40 schreef twi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij zal wel een goed karakter hebben.
Ik ook.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik mis de Paraguyaanse chicks ook wel tijdens zo'n EK... Nou ja, ik weet dat El_Matador het in ieder geval met me eens is.
Ik ben zo fokking jaloers op jequote:Op woensdag 30 mei 2012 11:40 schreef rival het volgende:
EK, wat een goed onderwerp!!!
ik vertrek dit weekend
heb je ervaring? niet zomaar met de meute meelullen hequote:Op woensdag 30 mei 2012 11:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Charkov is amper te bereizen man...
Ik keek zoveel naar beneden vanwege de telefoon. Ik zweer het je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat valt op zich wel mee hoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Charkov is amper te bereizen man...
dat was ik 2 en 4 jaar geleden ook op mensen, dus dit jaar moest ikquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben zo fokking jaloers op je
vi.nlquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
heb je ervaring? niet zomaar met de meute meelullen he
Oohh goed topicquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:44 schreef charmed_angel het volgende:
Miauw
Post hier de lekkerste EK spelers
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:45 schreef twi het volgende:
[..]
Ik keek zoveel naar beneden vanwege de telefoon. Ik zweer het je.Wat doet stefanhaan daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:45 schreef twi het volgende:
[..]
Ik keek zoveel naar beneden vanwege de telefoon. Ik zweer het je.Ik vanwege de borstpartij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
4 Jaar geleden ben ik wel geweest ja. 2 Jaar geleden ook nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
dat was ik 2 en 4 jaar geleden ook op mensen, dus dit jaar moest ik
Kroeg in Schubbekutteven > Gdansk >>>>>>>> Charkovquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:46 schreef Mystikvm het volgende:
Het is dat er een EK is, anders zou ik iemand die vrijwillig naar Charkov of Gdansk gaat volkomen voor gek verklaren.
Hier staat hij er wel goed op:quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oohh goed topic![]()
Jammer dat we meteen beginnen met Zlatan
Gdansk is echt geen straf hoor, ik ben er geweest.. toffe stad!quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:46 schreef Mystikvm het volgende:
Het is dat er een EK is, anders zou ik iemand die vrijwillig naar Charkov of Gdansk gaat volkomen voor gek verklaren.
Neequote:Op woensdag 30 mei 2012 11:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hier staat hij er wel goed op:
[ afbeelding ]
Zo leuk vindt ze het niet met hem op de foto:quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hier staat hij er wel goed op:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:49 schreef twi het volgende:
[..]
Zo leuk vindt ze het niet met hem op de foto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
afrika was echt duur hequote:Op woensdag 30 mei 2012 11:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
4 Jaar geleden ben ik wel geweest ja. 2 Jaar geleden ook niet
[..]
Zo leuk vindt ze het niet met hem op de foto:Zij is ook wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als we groepswinnaar worden, dan is de wedstrijd 22-06 in Gdansk. Dan ben ik er wel bij.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:50 schreef rival het volgende:
[..]
afrika was echt duur he
kijk, dan was ik 4 jaar geleden jaloers op jou, is het cirkeltje weer rond
Jij bent net zo'n figuur als C_A he?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben helemaal gelukkig met dat topic![]()
Voetbalkoorts
Vrouwen die denken wat van voetbal te weten, maar dan alleen als er een EK of een WK isquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:51 schreef twi het volgende:
Vrouwen die van voetbal houden
Heb ik dat al eens gezegd? Vast wel...
Mn zus en haar vriend kunnen wel een lift gebruiken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als we groepswinnaar worden, dan is de wedstrijd 22-06 in Gdansk. Dan ben ik er wel bij.
Als ik mensen over kan halen om mee te gaan, ga niet in me eentje naar Polen rijden
c_a wilde voorkomen dat ze richting de tong80 aantallen ging qua posts, dus ze heeft een kloontje aangemaakt.quote:
[..]
Zo leuk vindt ze het niet met hem op de foto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Meh."With my pack on my back, down the road I will stray.
Vast weer een vriendin van c_aquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:52 schreef twi het volgende:
[..]
c_a wilde voorkomen dat ze richting de tong80 aantallen ging qua posts, dus ze heeft een kloontje aangemaakt.
Samzz en Huppelmuts staan nog boven haar. Het valt mee.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:52 schreef twi het volgende:
[..]
c_a wilde voorkomen dat ze richting de tong80 aantallen ging qua posts, dus ze heeft een kloontje aangemaakt.
zal een leuk feestje wordenquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als we groepswinnaar worden, dan is de wedstrijd 22-06 in Gdansk. Dan ben ik er wel bij.
Als ik mensen over kan halen om mee te gaan, ga niet in me eentje naar Polen rijden
zo dusquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:51 schreef twi het volgende:
Vrouwen die van voetbal houden
Heb ik dat al eens gezegd? Vast wel...
Ahumquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vrouwen die denken wat van voetbal te weten, maar dan alleen als er een EK of een WK is
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mn zus en haar vriend kunnen wel een lift gebruiken.
BBQ-meet in Gdanskquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ja ik zit er sterk over na te denken om dan echt te gaan, eventueel met mensen die ik niet ken of vage bekenden zijn.
Jammer dat Snarf honden heeft, anders had zij meegekund. Ik wil haar de EK sfeer laten proeven
En jullie maken dan geen stop in Gdansk? Ik bedoel het is op een vrijdagquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
zal een leuk feestje worden
volgens de planning zit ik dan nog ergens op de terugweg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:59 schreef -Miauw- het volgende:
Een oudje...
Fabio Cannavaro
Zo ver zit jij niet achter 'm hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laat het maar weten als je niemand kan vinden, dan zal ik het aan ze doorgeven.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ja ik zit er sterk over na te denken om dan echt te gaan, eventueel met mensen die ik niet ken of vage bekenden zijn.
Jammer dat Snarf honden heeft, anders had zij meegekund. Ik wil haar de EK sfeer laten proeven
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:59 schreef -Miauw- het volgende:
Een oudje...
Fabio Cannavaro
Hij is zo fokking lekker heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga meegeilen![]()
waarschijnlijk rijden we via moldavie en roemenie terug.. dus niet echt om de hoek dan dat Gdansk!quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En jullie maken dan geen stop in Gdansk? Ik bedoel het is op een vrijdagOf je nou vrijdag terugkomt of zaterdag
Of ga je met vliegtuig?
Dat hetzelfde als naar Groningen rijden via Maastrichtquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:03 schreef rival het volgende:
waarschijnlijk rijden we via moldavie en roemenie terug.. dus niet echt om de hoek dan dat Gdansk!
Ja kaartjes wordt een probleem, sowieso was dat ook een probleem 4 jaar geleden, toen zijn we er op de gok heen gegaan. En toen hebben we toch maar gewoon in de stad Basel gekeken met duizenden supporters op de pleinenquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:03 schreef rival het volgende:
[..]
waarschijnlijk rijden we via moldavie en roemenie terug.. dus niet echt om de hoek dan dat Gdansk!
maar eigenlijk is het enige dat vast staat de oranjecamping van begin tot eind en dus de 3 groepswedstrijden bekijken.... en verder moeten we nog even bekijken... wie weet ben ik er dan wel bij.... (komt meteen de vraag naar boven, hoe regel ik dan nog kaartjes?)
Als voetballer of als knappe man?quote:
Nee, ik lijk op Crouch qua uiterlijk denk ikquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:08 schreef twi het volgende:
[..]
Word je daar vaak mee vergeleken, bobjen?
Beidequote:Op woensdag 30 mei 2012 12:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja kaartjes wordt een probleem, sowieso was dat ook een probleem 4 jaar geleden, toen zijn we er op de gok heen gegaan. En toen hebben we toch maar gewoon in de stad Basel gekeken met duizenden supporters op de pleinenDat was ook echt wel een leuke ervaring
[..]
Als voetballer of als knappe man?
Ik vind het zeker een goede voetballer, maar qua uiterlijk is het niet zo vind ikquote:
Dan zit er niets anders op dan miljonair worden en Abbey Clancy van 'm afpakken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee, ik lijk op Crouch qua uiterlijk denk ik
Nee, die Pool is mijn adoptiespeler
Oh leuk! Ik had al een review gelezen en die was erg positiefquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:13 schreef formerjellybean het volgende:
Yessss!!!!!! Ik ga zondag naar de voorpremiere van Snow White and the huntsman in Zaandam![]()
![]()
Die wil ik zo graag zien
quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:14 schreef twi het volgende:
[..]
Dan zit er niets anders op dan miljonair worden en Abbey Clancy van 'm afpakken.Ben allang blij dat ik niet op Kuijt lijk en zijn chick hoef af te pakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die lijkt me zo tofquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:13 schreef formerjellybean het volgende:
Yessss!!!!!! Ik ga zondag naar de voorpremiere van Snow White and the huntsman in Zaandam![]()
![]()
Die wil ik zo graag zien
Ja superleukquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja mij ook daarom wou ik ook naar de voorpremiere ik kan niet wachten.
Red wilde ik ook zien maar heb het idd niet gedaan vanwege de slechte reviewsquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:17 schreef formerjellybean het volgende:
Ohh dat is mooi, ik had eerst dat ik Red Hiding Hood zag en dacht wat the fuck hebben ze met Roodkapje gedaan maar als de review van Snow White positief is dan zal dat wel mee vallen. Ik moet wel zeggen dat in de preview Charlize Theron er ontzettend gaaf uitziet als boze stiefmoeder.
Dan ben je pas een goede actrice, wanneer je met zo'n pokerface toch nog goede reviews krijgt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:21 schreef formerjellybean het volgende:
Ja dat is de enige nadeel omdat zij altijd zo eentonig is qua gezichtsuitdrukking , ze heeft zo'n raar emotieloos hoofd .
Je intenties zijn gelijk al weer duidelijk, Murquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daar gaan we samen heen toch?Onze eerste date.
Pfff, ja! Ik heb met pijn en moeite naar Twilight gekekenquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:21 schreef formerjellybean het volgende:
Ja dat is de enige nadeel omdat zij altijd zo eentonig is qua gezichtsuitdrukking , ze heeft zo'n raar emotieloos hoofd .
Iets met dode ogenquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:23 schreef twi het volgende:
[..]
Dan ben je pas een goede actrice, wanneer je met zo'n pokerface toch nog goede reviews krijgt.
[ afbeelding ]
Haha, funny joke is funny.
Inderdaad, kijk uit voor Mur. Die zoekt geen vrouwen op die zulke ogen hebben, die slaat ze gewoon dood om dat effect te krijgen.quote:
Daarom die naamquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:29 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, kijk uit voor Mur. Die zoekt geen vrouwen op die zulke ogen hebben, die slaat ze gewoon dood om dat effect te krijgen.
Hahaha ja rare gasten zijn dat!quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
You think I'm freaky and you like it a lot!
Hehehe, volgens mij weet jij iets dat ik niet weetquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Herkenbaarquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:37 schreef formerjellybean het volgende:
Wahaha ik zit te wachten op sneakers van Zalando , en durf niet te douchen uit angst dat ze voor mijn deur staan als ik er net onder zit hoezo neurotisch
Ik doe altijd heeeeeeeeeel snel douchen toch maarquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:41 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat ik als tussenstap me maar wel moet omkleden in pyama de deur open doen staat ook zo lullig .
JA DAT ZAG IK HOR!!11quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu weet jij het ook.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hehehe, volgens mij weet jij iets dat ik niet weet
Ik kan je hebben swa.quote:
ja mij wel, maar uft niet mattiequote:Op woensdag 30 mei 2012 12:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu weet jij het ook.![]()
[..]
Ik kan je hebben swa.
Ik wilde ook voorstellen een briefje op te hangen op de deur met "Leg maar in de tuin, postbode. Dank u." Maar dat werkt ook niet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:54 schreef formerjellybean het volgende:
Yup nu heb ik huisarrestOok handig voor een ongeduldig iemand
quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:54 schreef formerjellybean het volgende:
Yup nu heb ik huisarrestOok handig voor een ongeduldig iemand
"Schreeuw van geluk!"quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel herkenbaar, niet durven douchen enzo.
Een keer hele dag zitten wachten, en toen kwam die hufter gewoon niet opdagen.
Stond er ook dat er niemand thuis was, wtf.
Dat heb ik ook gehadquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ooh dan zou ik dus ook laaiend worden he. Ik hoop dat het niet het einde van de dag is dat ik nog even wat aan mijn dag heb.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehadEn wel een briefje in de brievenbus
!!!!!!! Ik woon in een flat, dus dat heb je ook niet zo snel door.
Loodgieter: "Mwa ja, we komen tussen zes en vijf uur."quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vreselijk ja! Terwijl die honden echt wel weten dat we er een dag voor vrij moeten nemen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Loodgieter: "Mwa ja, we komen tussen zes en vijf uur."
En dan niet komen opdagen._!!!!!!
denk dat ik dus gewoon weer richting holland gaquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja kaartjes wordt een probleem, sowieso was dat ook een probleem 4 jaar geleden, toen zijn we er op de gok heen gegaan. En toen hebben we toch maar gewoon in de stad Basel gekeken met duizenden supporters op de pleinenDat was ook echt wel een leuke ervaring
Dan blijven ze ergens hangen en denken ze 'haha fuck die gast'quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vreselijk ja! Terwijl die honden echt wel weten dat we er een dag voor vrij moeten nemen.
Bam, niets kunnen doen en nog maar 19 vakantiedagen over.
En gewoon rustig voor je deur ook eerst nog die boterhammetjes in de bus op zitten eten, met hun vette pensquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vreselijk ja! Terwijl die honden echt wel weten dat we er een dag voor vrij moeten nemen.
Bam, niets kunnen doen en nog maar 19 vakantiedagen over.
En dan nog zeiken als ik het licht uit zn ogen schop, z;n nek breek, en hem aangetekend naar siberie laat verzenden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En gewoon rustig voor je deur ook eerst nog die boterhammetjes in de bus op zitten eten, met hun vette pens
quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En gewoon rustig voor je deur ook eerst nog die boterhammetjes in de bus op zitten eten, met hun vette pens
quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
En dan nog zeiken als ik het licht uit zn ogen schop, z;n nek breek, en hem aangetekend naar siberie laat verzenden.
Kom op man, dat kan je zien aankomen.
En de bewoners daar durven weer niet te gaan douchen omdat ze op een aangetekend pakketje versch vleesch wachten.quote:
Dat is het irritant want vaak komen ze gewoon einde van de middag en zit je al die tijd gewoon te wachtenquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:05 schreef charmed_angel het volgende:
Als ik op een pakketje wacht ga ik altijd erg vroeg me bed uit en dan douchen.
Best irritant als ze dan pas om 16:00 uur komen
O.a.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:09 schreef Barbusse het volgende:
Dit is het dienstverlenings frustratie topic?
Peren? Raketjes?quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:10 schreef formerjellybean het volgende:
ik ben maar weer waterijsjes aan het eten , ik heb nooit zoveel waterijsjes gegeten als de laatste dagen.
Hallo jij bent Kloontje, en jij bent al vijf jaar.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:10 schreef formerjellybean het volgende:
ik ben maar weer waterijsjes aan het eten , ik heb nooit zoveel waterijsjes gegeten als de laatste dagen.
Ook niet vervelendquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:12 schreef formerjellybean het volgende:
aardbeien ijsjes van festini , de peren waren net op
Peren zijn lekkerderquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:12 schreef formerjellybean het volgende:
ik had de laatste 2 dozenquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:12 schreef formerjellybean het volgende:
Wauwquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:12 schreef rival het volgende:
mijn pakketbezorger is geweldig!
ben ik niet thuis dan ligt er een briefje met zijn 06, en of ik ff wil bellen.... dan maakt hij een afspraak met me wanneer het mij uitkomt, en dan issie nog altijd op tijd ook
ik doe dus gewoon mijn ding als ik een pakketje verwacht
wat een hufter!quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wauw![]()
Die van mij komt langs, belt aan bij mijn vreselijke buren, levert daar het pakketje af, legt geen briefje in mijn bus
Okquote:
Of hij neemt zijn werk gewoon serieusquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
wat een hufter!
ik heb het idee dat deze bezorger betaald krijgt per pakketje, hij doet echt zijn best om dat pakketje te bezorgen!
ja zeker de eerste keer dat ik het meemaakte... ik belde hem, was ie bezig met boodschappen.... maar wel in mijn wijk , dus hij kwam direct even langs, ik zag idd de boodschappen nog naast hem staanquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Of hij neemt zijn werk gewoon serieussowieso tof als iemand zoveel moeite voor je doet
Ali ziet er helaas niet zo goed uitquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb overigens wel een leuke bezorger
Herkenbaar! Gelukkig zijn ze altijd thuisquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:18 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben altijd bang dat als ik niet thuis ben ze naar mijn buren gaan waar ik ruzie mee heb , als voor hun aan de deur komen zeg ik ook dat ik hun pakje niet wil ontvangen.
geweldig!!!quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:23 schreef -Miauw- het volgende:
Was ook zo lullig toen ik mijn pakketje bij de buren moest ophalen en op dat pakketje stond met koeieletters:"Niet bij de buren!!" tralala
Ik had wel een keer een heel erg leuke schoorsteenvegerquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb overigens wel een leuke bezorger
Dan deed die goed zijn werk. Ik heb namelijk een poos ruzie met de buren gehad geluidsoverlast en dat is geescaleerd dat die me aanvloog en sindsdien ben ik niet bereid hun aan mijn deur te hebben of wat dan ook. Kon ook gisteren weer fijn meegenieten van hun wipsessiequote:Op woensdag 30 mei 2012 13:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Herkenbaar! Gelukkig zijn ze altijd thuis![]()
Was ook zo lullig toen ik mijn pakketje bij de buren moest ophalen en op dat pakketje stond met koeieletters:"Niet bij de buren!!" tralala
En toen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had wel een keer een heel erg leuke schoorsteenvegermaar die was ook erg brutaal, gladde praatjes en wilde nummers uitwisselen
Whehehequote:Op woensdag 30 mei 2012 13:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Herkenbaar! Gelukkig zijn ze altijd thuis![]()
Even de bezem door die schacht halen en alles.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had wel een keer een heel erg leuke schoorsteenvegermaar die was ook erg brutaal, gladde praatjes en wilde nummers uitwisselen
Oh joy, ik heb ook zulke burenquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:26 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan deed die goed zijn werk. Ik heb namelijk een poos ruzie met de buren gehad geluidsoverlast en dat is geescaleerd dat die me aanvloog en sindsdien ben ik niet bereid hun aan mijn deur te hebben of wat dan ook. Kon ook gisteren weer fijn meegenieten van hun wipsessie
quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:26 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan deed die goed zijn werk. Ik heb namelijk een poos ruzie met de buren gehad geluidsoverlast en dat is geescaleerd dat die me aanvloog en sindsdien ben ik niet bereid hun aan mijn deur te hebben of wat dan ook. Kon ook gisteren weer fijn meegenieten van hun wipsessie
Toen heeft hij mijn schoorsteen geveegdquote:
Ah, noem je dat zo.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Toen heeft hij mijn schoorsteen geveegdik heb hem nooit meer gezien.
Raggenquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Even de bezem door die schacht halen en alles.
ONSquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja ik had gewaarschuwd dat als ik de overlast zou houden ik naar de politie en parteon zou gaan en toen flipte die . Daarna ben ik dus naar politie gegaan en staat die in het systeem niet als aangifte maar gewoon dat als er voor dat adres gebeld ze langskomen bij hemquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh joy, ik heb ook zulke buren![]()
Maar hij vloog je aan?
Moet´ie maar niet zo luidruchtig batsen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:29 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja ik had gewaarschuwd dat als ik de overlast zou houden ik naar de politie en parteon zou gaan en toen flipte die . Daarna ben ik dus naar politie gegaan en staat die in het systeem niet als aangifte maar gewoon dat als er voor dat adres gebeld ze langskomen bij hem
quote:
Hij was leuk, maar kreeg geen nummer?quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet lekker vinden als ik het roet van de vorige klant mijn schoorsteen ingeschoven zou krijgen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Nou nee dank je, hij gaat dagelijks zoveel huizen langs, die bezem van hem was vast compleet afgeleefd
Wat aan mafkeesquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:29 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja ik had gewaarschuwd dat als ik de overlast zou houden ik naar de politie en parteon zou gaan en toen flipte die . Daarna ben ik dus naar politie gegaan en staat die in het systeem niet als aangifte maar gewoon dat als er voor dat adres gebeld ze langskomen bij hem
Nee johquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij was leuk, maar kreeg geen nummer?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet lekker vinden als ik het roet van de vorige klant mijn schoorsteen ingeschoven zou krijgen.
je mag er toch vanuit gaan dat zijn bezem vaak schoongemaakt wordt en misschien zelfs wel een soort van APK heeftquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet lekker vinden als ik het roet van de vorige klant mijn schoorsteen ingeschoven zou krijgen.
Nou nee ik had de buren van hell, hele dag boombox aan zodat ik flat nog had trillen dagelijk, middernacht gewoon vet feesten of hele luide ruzies etc . Ik dacht echt dat ik gek werd.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moet´ie maar niet zo luidruchtig batsen.
Ik denk dat hij hem gewoon aan de gordijnen van de klanten afveegt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
ja mag er toch vanuit gaan dat zijn bezem vaak schoongemaakt wordt en misschien zelfs wel een soort van APK heeft
Hij is nu rustiger omdat hij anders huis uit moet. En pakje is er nu yess mijn sneakers zijn erquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat aan mafkeesis hij wel wat rustiger nu?
Naast mij woont een stel dat elkaar de hersens in slaat.
Boven mij wonen twee zussen en zodra die ene niet thuis is blijft het vriendje van die ander slapen. Ze zijn nogal luidruchtig![]()
En onder mij woont een ex-Hells Angels type die helemaal verzot is op dieren
quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk dat hij hem gewoon aan de gordijnen van de klanten afveegt.
Asociaalquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:35 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou nee ik had de buren van hell, hele dag boombox aan zodat ik flat nog had trillen dagelijk, middernacht gewoon vet feesten of hele luide ruzies etc . Ik dacht echt dat ik gek werd.
De boombox zijn ze ook dankzij mij kwijt omdat ik op gegeven moment 4 keer in de week politie gebeld had. Bij Parteon bleven ook door anderen de klachten binnen regenen en zijn eigenlijk gewaarschuwd dat als het door blijft gaan ze het huis uit moeten
Bah, roet in je gordijnenquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk dat hij hem gewoon aan de gordijnen van de klanten afveegt.
Schoorsteenvegen?quote:
Ligt niet echt aan jou.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:41 schreef arachide. het volgende:
Ligt het aan mij of is fok nu ineens keisaai
Asociale tokkiesquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:35 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou nee ik had de buren van hell, hele dag boombox aan zodat ik flat nog had trillen dagelijk, middernacht gewoon vet feesten of hele luide ruzies etc . Ik dacht echt dat ik gek werd.
De boombox zijn ze ook dankzij mij kwijt omdat ik op gegeven moment 4 keer in de week politie gebeld had. Bij Parteon bleven ook door anderen de klachten binnen regenen en zijn eigenlijk gewaarschuwd dat als het door blijft gaan ze het huis uit moeten
Je wordt ook oudquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:41 schreef arachide. het volgende:
Jippiequote:Op woensdag 30 mei 2012 13:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je wordt ook oud
Gelukkig ben ik er nog
Ik vind het een stuk gezelligerquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:41 schreef arachide. het volgende:
Omdat we allemaal lief moeten doenquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sinds de rel valt het me wat tegen. Ik weet ook niet zo waar het aan ligt eigenlijk.
Gezelliger is het nu wel weer ja.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het een stuk gezelliger
Hier en in het radio topicIk vermaak me prima
Ik voel me niet meer vrij in wat ik mag zeggen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sinds de rel valt het me wat tegen. Ik weet ook niet zo waar het aan ligt eigenlijk.
Schijnbaar is kusjekroel kutjesaai.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij had toch ook een ban?quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik voel me niet meer vrij in wat ik mag zeggen.
Stel je niet aan johquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja dat is wel een beetje waarquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vind Murdera nog steeds een pedante eikel.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:45 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Omdat we allemaal lief moeten doen
quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als je het zo gaat verwoorden wordt het aangezien voor een compliment natuurlijk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind Murdera nog steeds een pedante eikel.
Dat had ik ook! Nojoke.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Fixed it.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Murdera is nog steeds een pedante eikel.
Het ligt aan de manier waarop denk ik.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:48 schreef formerjellybean het volgende:
Als ik tegen een jongen zeg als ik hem zie dat ik hem gemist kom ik dan over als labiele muts ???
Nee, maar wel doordat je het hier moet vragen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:48 schreef formerjellybean het volgende:
Als ik tegen een jongen zeg als ik hem zie dat ik hem gemist kom ik dan over als labiele muts ???
Ik vond het ook wat vreemd, ja.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jup, maar ik heb niks verkeerds gezegd, vind ik.
Een demagoog, een ijdeltuit, een blaag, een dorpsidioot, een notoire domoor, Mister Bigstar en bovenal een zeer modale gebruiker.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind Murdera nog steeds een pedante eikel.
Ik kreeg een stijfje.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Een demagoog, een ijdeltuit, een blaag, een dorpsidioot, een notoire domoor, Mister Bigstar en bovenal een zeer modale gebruiker.
Twee weken toch? Of op wie doel jij?quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er was nog een veel raardere ban.van EEN WEEK.
![]()
De tering wat een bullshit was dat.