Nu weet jij het ook.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hehehe, volgens mij weet jij iets dat ik niet weet
Ik kan je hebben swa.quote:
ja mij wel, maar uft niet mattiequote:Op woensdag 30 mei 2012 12:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu weet jij het ook.![]()
[..]
Ik kan je hebben swa.
Ik wilde ook voorstellen een briefje op te hangen op de deur met "Leg maar in de tuin, postbode. Dank u." Maar dat werkt ook niet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:54 schreef formerjellybean het volgende:
Yup nu heb ik huisarrestOok handig voor een ongeduldig iemand
quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:54 schreef formerjellybean het volgende:
Yup nu heb ik huisarrestOok handig voor een ongeduldig iemand
"Schreeuw van geluk!"quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel herkenbaar, niet durven douchen enzo.
Een keer hele dag zitten wachten, en toen kwam die hufter gewoon niet opdagen.
Stond er ook dat er niemand thuis was, wtf.
Dat heb ik ook gehadquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ooh dan zou ik dus ook laaiend worden he. Ik hoop dat het niet het einde van de dag is dat ik nog even wat aan mijn dag heb.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehadEn wel een briefje in de brievenbus
!!!!!!! Ik woon in een flat, dus dat heb je ook niet zo snel door.
Loodgieter: "Mwa ja, we komen tussen zes en vijf uur."quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vreselijk ja! Terwijl die honden echt wel weten dat we er een dag voor vrij moeten nemen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Loodgieter: "Mwa ja, we komen tussen zes en vijf uur."
En dan niet komen opdagen._!!!!!!
denk dat ik dus gewoon weer richting holland gaquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja kaartjes wordt een probleem, sowieso was dat ook een probleem 4 jaar geleden, toen zijn we er op de gok heen gegaan. En toen hebben we toch maar gewoon in de stad Basel gekeken met duizenden supporters op de pleinenDat was ook echt wel een leuke ervaring
Dan blijven ze ergens hangen en denken ze 'haha fuck die gast'quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vreselijk ja! Terwijl die honden echt wel weten dat we er een dag voor vrij moeten nemen.
Bam, niets kunnen doen en nog maar 19 vakantiedagen over.
En gewoon rustig voor je deur ook eerst nog die boterhammetjes in de bus op zitten eten, met hun vette pensquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vreselijk ja! Terwijl die honden echt wel weten dat we er een dag voor vrij moeten nemen.
Bam, niets kunnen doen en nog maar 19 vakantiedagen over.
En dan nog zeiken als ik het licht uit zn ogen schop, z;n nek breek, en hem aangetekend naar siberie laat verzenden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En gewoon rustig voor je deur ook eerst nog die boterhammetjes in de bus op zitten eten, met hun vette pens
quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En gewoon rustig voor je deur ook eerst nog die boterhammetjes in de bus op zitten eten, met hun vette pens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |