Ja superleukquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja mij ook daarom wou ik ook naar de voorpremiere ik kan niet wachten.
Red wilde ik ook zien maar heb het idd niet gedaan vanwege de slechte reviewsquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:17 schreef formerjellybean het volgende:
Ohh dat is mooi, ik had eerst dat ik Red Hiding Hood zag en dacht wat the fuck hebben ze met Roodkapje gedaan maar als de review van Snow White positief is dan zal dat wel mee vallen. Ik moet wel zeggen dat in de preview Charlize Theron er ontzettend gaaf uitziet als boze stiefmoeder.
Dan ben je pas een goede actrice, wanneer je met zo'n pokerface toch nog goede reviews krijgt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:21 schreef formerjellybean het volgende:
Ja dat is de enige nadeel omdat zij altijd zo eentonig is qua gezichtsuitdrukking , ze heeft zo'n raar emotieloos hoofd .
Je intenties zijn gelijk al weer duidelijk, Murquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daar gaan we samen heen toch?Onze eerste date.
Pfff, ja! Ik heb met pijn en moeite naar Twilight gekekenquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:21 schreef formerjellybean het volgende:
Ja dat is de enige nadeel omdat zij altijd zo eentonig is qua gezichtsuitdrukking , ze heeft zo'n raar emotieloos hoofd .
Iets met dode ogenquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:23 schreef twi het volgende:
[..]
Dan ben je pas een goede actrice, wanneer je met zo'n pokerface toch nog goede reviews krijgt.
[ afbeelding ]
Haha, funny joke is funny.
Inderdaad, kijk uit voor Mur. Die zoekt geen vrouwen op die zulke ogen hebben, die slaat ze gewoon dood om dat effect te krijgen.quote:
Daarom die naamquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:29 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, kijk uit voor Mur. Die zoekt geen vrouwen op die zulke ogen hebben, die slaat ze gewoon dood om dat effect te krijgen.
Hahaha ja rare gasten zijn dat!quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
You think I'm freaky and you like it a lot!
Hehehe, volgens mij weet jij iets dat ik niet weetquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Herkenbaarquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:37 schreef formerjellybean het volgende:
Wahaha ik zit te wachten op sneakers van Zalando , en durf niet te douchen uit angst dat ze voor mijn deur staan als ik er net onder zit hoezo neurotisch
Ik doe altijd heeeeeeeeeel snel douchen toch maarquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:41 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat ik als tussenstap me maar wel moet omkleden in pyama de deur open doen staat ook zo lullig .
JA DAT ZAG IK HOR!!11quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |