SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:59 schreef -Miauw- het volgende:
Een oudje...
Fabio Cannavaro
Zo ver zit jij niet achter 'm hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laat het maar weten als je niemand kan vinden, dan zal ik het aan ze doorgeven.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ja ik zit er sterk over na te denken om dan echt te gaan, eventueel met mensen die ik niet ken of vage bekenden zijn.
Jammer dat Snarf honden heeft, anders had zij meegekund. Ik wil haar de EK sfeer laten proeven
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:59 schreef -Miauw- het volgende:
Een oudje...
Fabio Cannavaro
Hij is zo fokking lekker heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga meegeilen![]()
waarschijnlijk rijden we via moldavie en roemenie terug.. dus niet echt om de hoek dan dat Gdansk!quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En jullie maken dan geen stop in Gdansk? Ik bedoel het is op een vrijdagOf je nou vrijdag terugkomt of zaterdag
Of ga je met vliegtuig?
Dat hetzelfde als naar Groningen rijden via Maastrichtquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:03 schreef rival het volgende:
waarschijnlijk rijden we via moldavie en roemenie terug.. dus niet echt om de hoek dan dat Gdansk!
Ja kaartjes wordt een probleem, sowieso was dat ook een probleem 4 jaar geleden, toen zijn we er op de gok heen gegaan. En toen hebben we toch maar gewoon in de stad Basel gekeken met duizenden supporters op de pleinenquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:03 schreef rival het volgende:
[..]
waarschijnlijk rijden we via moldavie en roemenie terug.. dus niet echt om de hoek dan dat Gdansk!
maar eigenlijk is het enige dat vast staat de oranjecamping van begin tot eind en dus de 3 groepswedstrijden bekijken.... en verder moeten we nog even bekijken... wie weet ben ik er dan wel bij.... (komt meteen de vraag naar boven, hoe regel ik dan nog kaartjes?)
Als voetballer of als knappe man?quote:
Nee, ik lijk op Crouch qua uiterlijk denk ikquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:08 schreef twi het volgende:
[..]
Word je daar vaak mee vergeleken, bobjen?
Beidequote:Op woensdag 30 mei 2012 12:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja kaartjes wordt een probleem, sowieso was dat ook een probleem 4 jaar geleden, toen zijn we er op de gok heen gegaan. En toen hebben we toch maar gewoon in de stad Basel gekeken met duizenden supporters op de pleinenDat was ook echt wel een leuke ervaring
[..]
Als voetballer of als knappe man?
Ik vind het zeker een goede voetballer, maar qua uiterlijk is het niet zo vind ikquote:
Dan zit er niets anders op dan miljonair worden en Abbey Clancy van 'm afpakken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee, ik lijk op Crouch qua uiterlijk denk ik
Nee, die Pool is mijn adoptiespeler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh leuk! Ik had al een review gelezen en die was erg positiefquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:13 schreef formerjellybean het volgende:
Yessss!!!!!! Ik ga zondag naar de voorpremiere van Snow White and the huntsman in Zaandam![]()
![]()
Die wil ik zo graag zien
quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:14 schreef twi het volgende:
[..]
Dan zit er niets anders op dan miljonair worden en Abbey Clancy van 'm afpakken.Ben allang blij dat ik niet op Kuijt lijk en zijn chick hoef af te pakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die lijkt me zo tofquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:13 schreef formerjellybean het volgende:
Yessss!!!!!! Ik ga zondag naar de voorpremiere van Snow White and the huntsman in Zaandam![]()
![]()
Die wil ik zo graag zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |