SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:59 schreef -Miauw- het volgende:
Een oudje...
Fabio Cannavaro
Zo ver zit jij niet achter 'm hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laat het maar weten als je niemand kan vinden, dan zal ik het aan ze doorgeven.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ja ik zit er sterk over na te denken om dan echt te gaan, eventueel met mensen die ik niet ken of vage bekenden zijn.
Jammer dat Snarf honden heeft, anders had zij meegekund. Ik wil haar de EK sfeer laten proeven
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:59 schreef -Miauw- het volgende:
Een oudje...
Fabio Cannavaro
Hij is zo fokking lekker heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga meegeilen![]()
waarschijnlijk rijden we via moldavie en roemenie terug.. dus niet echt om de hoek dan dat Gdansk!quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En jullie maken dan geen stop in Gdansk? Ik bedoel het is op een vrijdagOf je nou vrijdag terugkomt of zaterdag
Of ga je met vliegtuig?
Dat hetzelfde als naar Groningen rijden via Maastrichtquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:03 schreef rival het volgende:
waarschijnlijk rijden we via moldavie en roemenie terug.. dus niet echt om de hoek dan dat Gdansk!
Ja kaartjes wordt een probleem, sowieso was dat ook een probleem 4 jaar geleden, toen zijn we er op de gok heen gegaan. En toen hebben we toch maar gewoon in de stad Basel gekeken met duizenden supporters op de pleinenquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:03 schreef rival het volgende:
[..]
waarschijnlijk rijden we via moldavie en roemenie terug.. dus niet echt om de hoek dan dat Gdansk!
maar eigenlijk is het enige dat vast staat de oranjecamping van begin tot eind en dus de 3 groepswedstrijden bekijken.... en verder moeten we nog even bekijken... wie weet ben ik er dan wel bij.... (komt meteen de vraag naar boven, hoe regel ik dan nog kaartjes?)
Als voetballer of als knappe man?quote:
Nee, ik lijk op Crouch qua uiterlijk denk ikquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:08 schreef twi het volgende:
[..]
Word je daar vaak mee vergeleken, bobjen?
Beidequote:Op woensdag 30 mei 2012 12:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja kaartjes wordt een probleem, sowieso was dat ook een probleem 4 jaar geleden, toen zijn we er op de gok heen gegaan. En toen hebben we toch maar gewoon in de stad Basel gekeken met duizenden supporters op de pleinenDat was ook echt wel een leuke ervaring
[..]
Als voetballer of als knappe man?
Ik vind het zeker een goede voetballer, maar qua uiterlijk is het niet zo vind ikquote:
Dan zit er niets anders op dan miljonair worden en Abbey Clancy van 'm afpakken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee, ik lijk op Crouch qua uiterlijk denk ik
Nee, die Pool is mijn adoptiespeler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh leuk! Ik had al een review gelezen en die was erg positiefquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:13 schreef formerjellybean het volgende:
Yessss!!!!!! Ik ga zondag naar de voorpremiere van Snow White and the huntsman in Zaandam![]()
![]()
Die wil ik zo graag zien
quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:14 schreef twi het volgende:
[..]
Dan zit er niets anders op dan miljonair worden en Abbey Clancy van 'm afpakken.Ben allang blij dat ik niet op Kuijt lijk en zijn chick hoef af te pakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die lijkt me zo tofquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:13 schreef formerjellybean het volgende:
Yessss!!!!!! Ik ga zondag naar de voorpremiere van Snow White and the huntsman in Zaandam![]()
![]()
Die wil ik zo graag zien
Ja superleukquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja mij ook daarom wou ik ook naar de voorpremiere ik kan niet wachten.
Red wilde ik ook zien maar heb het idd niet gedaan vanwege de slechte reviewsquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:17 schreef formerjellybean het volgende:
Ohh dat is mooi, ik had eerst dat ik Red Hiding Hood zag en dacht wat the fuck hebben ze met Roodkapje gedaan maar als de review van Snow White positief is dan zal dat wel mee vallen. Ik moet wel zeggen dat in de preview Charlize Theron er ontzettend gaaf uitziet als boze stiefmoeder.
Dan ben je pas een goede actrice, wanneer je met zo'n pokerface toch nog goede reviews krijgt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:21 schreef formerjellybean het volgende:
Ja dat is de enige nadeel omdat zij altijd zo eentonig is qua gezichtsuitdrukking , ze heeft zo'n raar emotieloos hoofd .
Je intenties zijn gelijk al weer duidelijk, Murquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daar gaan we samen heen toch?Onze eerste date.
Pfff, ja! Ik heb met pijn en moeite naar Twilight gekekenquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:21 schreef formerjellybean het volgende:
Ja dat is de enige nadeel omdat zij altijd zo eentonig is qua gezichtsuitdrukking , ze heeft zo'n raar emotieloos hoofd .
Iets met dode ogenquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:23 schreef twi het volgende:
[..]
Dan ben je pas een goede actrice, wanneer je met zo'n pokerface toch nog goede reviews krijgt.
[ afbeelding ]
Haha, funny joke is funny.
Inderdaad, kijk uit voor Mur. Die zoekt geen vrouwen op die zulke ogen hebben, die slaat ze gewoon dood om dat effect te krijgen.quote:
Daarom die naamquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:29 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, kijk uit voor Mur. Die zoekt geen vrouwen op die zulke ogen hebben, die slaat ze gewoon dood om dat effect te krijgen.
Hahaha ja rare gasten zijn dat!quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
You think I'm freaky and you like it a lot!
Hehehe, volgens mij weet jij iets dat ik niet weetquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Herkenbaarquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:37 schreef formerjellybean het volgende:
Wahaha ik zit te wachten op sneakers van Zalando , en durf niet te douchen uit angst dat ze voor mijn deur staan als ik er net onder zit hoezo neurotisch
Ik doe altijd heeeeeeeeeel snel douchen toch maarquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:41 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat ik als tussenstap me maar wel moet omkleden in pyama de deur open doen staat ook zo lullig .
JA DAT ZAG IK HOR!!11quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu weet jij het ook.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hehehe, volgens mij weet jij iets dat ik niet weet
Ik kan je hebben swa.quote:
ja mij wel, maar uft niet mattiequote:Op woensdag 30 mei 2012 12:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu weet jij het ook.![]()
[..]
Ik kan je hebben swa.
Ik wilde ook voorstellen een briefje op te hangen op de deur met "Leg maar in de tuin, postbode. Dank u." Maar dat werkt ook niet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:54 schreef formerjellybean het volgende:
Yup nu heb ik huisarrestOok handig voor een ongeduldig iemand
quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:54 schreef formerjellybean het volgende:
Yup nu heb ik huisarrestOok handig voor een ongeduldig iemand
"Schreeuw van geluk!"quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel herkenbaar, niet durven douchen enzo.
Een keer hele dag zitten wachten, en toen kwam die hufter gewoon niet opdagen.
Stond er ook dat er niemand thuis was, wtf.
Dat heb ik ook gehadquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ooh dan zou ik dus ook laaiend worden he. Ik hoop dat het niet het einde van de dag is dat ik nog even wat aan mijn dag heb.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehadEn wel een briefje in de brievenbus
!!!!!!! Ik woon in een flat, dus dat heb je ook niet zo snel door.
Loodgieter: "Mwa ja, we komen tussen zes en vijf uur."quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vreselijk ja! Terwijl die honden echt wel weten dat we er een dag voor vrij moeten nemen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Loodgieter: "Mwa ja, we komen tussen zes en vijf uur."
En dan niet komen opdagen._!!!!!!
denk dat ik dus gewoon weer richting holland gaquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja kaartjes wordt een probleem, sowieso was dat ook een probleem 4 jaar geleden, toen zijn we er op de gok heen gegaan. En toen hebben we toch maar gewoon in de stad Basel gekeken met duizenden supporters op de pleinenDat was ook echt wel een leuke ervaring
Dan blijven ze ergens hangen en denken ze 'haha fuck die gast'quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vreselijk ja! Terwijl die honden echt wel weten dat we er een dag voor vrij moeten nemen.
Bam, niets kunnen doen en nog maar 19 vakantiedagen over.
En gewoon rustig voor je deur ook eerst nog die boterhammetjes in de bus op zitten eten, met hun vette pensquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vreselijk ja! Terwijl die honden echt wel weten dat we er een dag voor vrij moeten nemen.
Bam, niets kunnen doen en nog maar 19 vakantiedagen over.
En dan nog zeiken als ik het licht uit zn ogen schop, z;n nek breek, en hem aangetekend naar siberie laat verzenden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En gewoon rustig voor je deur ook eerst nog die boterhammetjes in de bus op zitten eten, met hun vette pens
quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En gewoon rustig voor je deur ook eerst nog die boterhammetjes in de bus op zitten eten, met hun vette pens
quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
En dan nog zeiken als ik het licht uit zn ogen schop, z;n nek breek, en hem aangetekend naar siberie laat verzenden.
Kom op man, dat kan je zien aankomen.
En de bewoners daar durven weer niet te gaan douchen omdat ze op een aangetekend pakketje versch vleesch wachten.quote:
Dat is het irritant want vaak komen ze gewoon einde van de middag en zit je al die tijd gewoon te wachtenquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:05 schreef charmed_angel het volgende:
Als ik op een pakketje wacht ga ik altijd erg vroeg me bed uit en dan douchen.
Best irritant als ze dan pas om 16:00 uur komen
O.a.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:09 schreef Barbusse het volgende:
Dit is het dienstverlenings frustratie topic?
Peren? Raketjes?quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:10 schreef formerjellybean het volgende:
ik ben maar weer waterijsjes aan het eten , ik heb nooit zoveel waterijsjes gegeten als de laatste dagen.
Hallo jij bent Kloontje, en jij bent al vijf jaar.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:10 schreef formerjellybean het volgende:
ik ben maar weer waterijsjes aan het eten , ik heb nooit zoveel waterijsjes gegeten als de laatste dagen.
Ook niet vervelendquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:12 schreef formerjellybean het volgende:
aardbeien ijsjes van festini , de peren waren net op
Peren zijn lekkerderquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:12 schreef formerjellybean het volgende:
ik had de laatste 2 dozenquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:12 schreef formerjellybean het volgende:
Wauwquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:12 schreef rival het volgende:
mijn pakketbezorger is geweldig!
ben ik niet thuis dan ligt er een briefje met zijn 06, en of ik ff wil bellen.... dan maakt hij een afspraak met me wanneer het mij uitkomt, en dan issie nog altijd op tijd ook
ik doe dus gewoon mijn ding als ik een pakketje verwacht
wat een hufter!quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wauw![]()
Die van mij komt langs, belt aan bij mijn vreselijke buren, levert daar het pakketje af, legt geen briefje in mijn bus
Okquote:
Of hij neemt zijn werk gewoon serieusquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
wat een hufter!
ik heb het idee dat deze bezorger betaald krijgt per pakketje, hij doet echt zijn best om dat pakketje te bezorgen!
ja zeker de eerste keer dat ik het meemaakte... ik belde hem, was ie bezig met boodschappen.... maar wel in mijn wijk , dus hij kwam direct even langs, ik zag idd de boodschappen nog naast hem staanquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Of hij neemt zijn werk gewoon serieussowieso tof als iemand zoveel moeite voor je doet
Ali ziet er helaas niet zo goed uitquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb overigens wel een leuke bezorger
Herkenbaar! Gelukkig zijn ze altijd thuisquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:18 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben altijd bang dat als ik niet thuis ben ze naar mijn buren gaan waar ik ruzie mee heb , als voor hun aan de deur komen zeg ik ook dat ik hun pakje niet wil ontvangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |