quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
En dan nog zeiken als ik het licht uit zn ogen schop, z;n nek breek, en hem aangetekend naar siberie laat verzenden.
Kom op man, dat kan je zien aankomen.
En de bewoners daar durven weer niet te gaan douchen omdat ze op een aangetekend pakketje versch vleesch wachten.quote:
Dat is het irritant want vaak komen ze gewoon einde van de middag en zit je al die tijd gewoon te wachtenquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:05 schreef charmed_angel het volgende:
Als ik op een pakketje wacht ga ik altijd erg vroeg me bed uit en dan douchen.
Best irritant als ze dan pas om 16:00 uur komen
O.a.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:09 schreef Barbusse het volgende:
Dit is het dienstverlenings frustratie topic?
Peren? Raketjes?quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:10 schreef formerjellybean het volgende:
ik ben maar weer waterijsjes aan het eten , ik heb nooit zoveel waterijsjes gegeten als de laatste dagen.
Hallo jij bent Kloontje, en jij bent al vijf jaar.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:10 schreef formerjellybean het volgende:
ik ben maar weer waterijsjes aan het eten , ik heb nooit zoveel waterijsjes gegeten als de laatste dagen.
Ook niet vervelendquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:12 schreef formerjellybean het volgende:
aardbeien ijsjes van festini , de peren waren net op
Peren zijn lekkerderquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:12 schreef formerjellybean het volgende:
ik had de laatste 2 dozenquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:12 schreef formerjellybean het volgende:
Wauwquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:12 schreef rival het volgende:
mijn pakketbezorger is geweldig!
ben ik niet thuis dan ligt er een briefje met zijn 06, en of ik ff wil bellen.... dan maakt hij een afspraak met me wanneer het mij uitkomt, en dan issie nog altijd op tijd ook
ik doe dus gewoon mijn ding als ik een pakketje verwacht
wat een hufter!quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wauw![]()
Die van mij komt langs, belt aan bij mijn vreselijke buren, levert daar het pakketje af, legt geen briefje in mijn bus
Okquote:
Of hij neemt zijn werk gewoon serieusquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
wat een hufter!
ik heb het idee dat deze bezorger betaald krijgt per pakketje, hij doet echt zijn best om dat pakketje te bezorgen!
ja zeker de eerste keer dat ik het meemaakte... ik belde hem, was ie bezig met boodschappen.... maar wel in mijn wijk , dus hij kwam direct even langs, ik zag idd de boodschappen nog naast hem staanquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Of hij neemt zijn werk gewoon serieussowieso tof als iemand zoveel moeite voor je doet
Ali ziet er helaas niet zo goed uitquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb overigens wel een leuke bezorger
Herkenbaar! Gelukkig zijn ze altijd thuisquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:18 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben altijd bang dat als ik niet thuis ben ze naar mijn buren gaan waar ik ruzie mee heb , als voor hun aan de deur komen zeg ik ook dat ik hun pakje niet wil ontvangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |