Interesseert me niet. Net als beef jerky geldt hiervoor:quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Goede pro-tip. En duur kan het niet zijn.
Dat is op TV geweest en dat was net zo vermakelijk als een seizoen Knoop in je Zakdoek op DVD.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wanneer komt vrouwenvoetbal nou eens op TV?
That's what mlig saidquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Interesseert me niet. Net als beef jerky geldt hiervoor:
[ afbeelding ]
Charkov is amper te bereizen man...quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:40 schreef rival het volgende:
EK, wat een goed onderwerp!!!
ik vertrek dit weekend
Ik heb er het volste vertrouwen in dat c_a de uitzondering is die de regel bevestigt dat vrouwen niet kunnen voetballen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:41 schreef Mystikvm het volgende:
Dat is op TV geweest en dat was net zo vermakelijk als een seizoen Knoop in je Zakdoek op DVD.
Nee of gewoon geldquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:40 schreef twi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij zal wel een goed karakter hebben.
Ik ook.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik mis de Paraguyaanse chicks ook wel tijdens zo'n EK... Nou ja, ik weet dat El_Matador het in ieder geval met me eens is.
Ik ben zo fokking jaloers op jequote:Op woensdag 30 mei 2012 11:40 schreef rival het volgende:
EK, wat een goed onderwerp!!!
ik vertrek dit weekend
heb je ervaring? niet zomaar met de meute meelullen hequote:Op woensdag 30 mei 2012 11:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Charkov is amper te bereizen man...
Ik keek zoveel naar beneden vanwege de telefoon. Ik zweer het je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat valt op zich wel mee hoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Charkov is amper te bereizen man...
dat was ik 2 en 4 jaar geleden ook op mensen, dus dit jaar moest ikquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben zo fokking jaloers op je
vi.nlquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
heb je ervaring? niet zomaar met de meute meelullen he
Oohh goed topicquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:44 schreef charmed_angel het volgende:
Miauw
Post hier de lekkerste EK spelers
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:45 schreef twi het volgende:
[..]
Ik keek zoveel naar beneden vanwege de telefoon. Ik zweer het je.Wat doet stefanhaan daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:45 schreef twi het volgende:
[..]
Ik keek zoveel naar beneden vanwege de telefoon. Ik zweer het je.Ik vanwege de borstpartij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
4 Jaar geleden ben ik wel geweest ja. 2 Jaar geleden ook nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
dat was ik 2 en 4 jaar geleden ook op mensen, dus dit jaar moest ik
Kroeg in Schubbekutteven > Gdansk >>>>>>>> Charkovquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:46 schreef Mystikvm het volgende:
Het is dat er een EK is, anders zou ik iemand die vrijwillig naar Charkov of Gdansk gaat volkomen voor gek verklaren.
Hier staat hij er wel goed op:quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oohh goed topic![]()
Jammer dat we meteen beginnen met Zlatan
Gdansk is echt geen straf hoor, ik ben er geweest.. toffe stad!quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:46 schreef Mystikvm het volgende:
Het is dat er een EK is, anders zou ik iemand die vrijwillig naar Charkov of Gdansk gaat volkomen voor gek verklaren.
Neequote:Op woensdag 30 mei 2012 11:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hier staat hij er wel goed op:
[ afbeelding ]
Zo leuk vindt ze het niet met hem op de foto:quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hier staat hij er wel goed op:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:49 schreef twi het volgende:
[..]
Zo leuk vindt ze het niet met hem op de foto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
afrika was echt duur hequote:Op woensdag 30 mei 2012 11:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
4 Jaar geleden ben ik wel geweest ja. 2 Jaar geleden ook niet
[..]
Zo leuk vindt ze het niet met hem op de foto:Zij is ook wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als we groepswinnaar worden, dan is de wedstrijd 22-06 in Gdansk. Dan ben ik er wel bij.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:50 schreef rival het volgende:
[..]
afrika was echt duur he
kijk, dan was ik 4 jaar geleden jaloers op jou, is het cirkeltje weer rond
Jij bent net zo'n figuur als C_A he?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben helemaal gelukkig met dat topic![]()
Voetbalkoorts
Vrouwen die denken wat van voetbal te weten, maar dan alleen als er een EK of een WK isquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:51 schreef twi het volgende:
Vrouwen die van voetbal houden
Heb ik dat al eens gezegd? Vast wel...
Mn zus en haar vriend kunnen wel een lift gebruiken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als we groepswinnaar worden, dan is de wedstrijd 22-06 in Gdansk. Dan ben ik er wel bij.
Als ik mensen over kan halen om mee te gaan, ga niet in me eentje naar Polen rijden
c_a wilde voorkomen dat ze richting de tong80 aantallen ging qua posts, dus ze heeft een kloontje aangemaakt.quote:
[..]
Zo leuk vindt ze het niet met hem op de foto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Meh."With my pack on my back, down the road I will stray.
Vast weer een vriendin van c_aquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:52 schreef twi het volgende:
[..]
c_a wilde voorkomen dat ze richting de tong80 aantallen ging qua posts, dus ze heeft een kloontje aangemaakt.
Samzz en Huppelmuts staan nog boven haar. Het valt mee.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:52 schreef twi het volgende:
[..]
c_a wilde voorkomen dat ze richting de tong80 aantallen ging qua posts, dus ze heeft een kloontje aangemaakt.
zal een leuk feestje wordenquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als we groepswinnaar worden, dan is de wedstrijd 22-06 in Gdansk. Dan ben ik er wel bij.
Als ik mensen over kan halen om mee te gaan, ga niet in me eentje naar Polen rijden
zo dusquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:51 schreef twi het volgende:
Vrouwen die van voetbal houden
Heb ik dat al eens gezegd? Vast wel...
Ahumquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vrouwen die denken wat van voetbal te weten, maar dan alleen als er een EK of een WK is
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mn zus en haar vriend kunnen wel een lift gebruiken.
BBQ-meet in Gdanskquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ja ik zit er sterk over na te denken om dan echt te gaan, eventueel met mensen die ik niet ken of vage bekenden zijn.
Jammer dat Snarf honden heeft, anders had zij meegekund. Ik wil haar de EK sfeer laten proeven
En jullie maken dan geen stop in Gdansk? Ik bedoel het is op een vrijdagquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
zal een leuk feestje worden
volgens de planning zit ik dan nog ergens op de terugweg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |