SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hopen dat het nu goed gaat
Onzin.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:27 schreef twi het volgende:
Ach, ik eet ook frikandellen. Zal niet veel anders zijn.
Zo heb je wel meer dingen die lekker zijn maar een dubieuze herkomst hebben.quote:
Puyol is ook geblesseerd. Anders was ie echt wel meegegaan. Enige 'aparte' keuze is die Negredo in plaats van Soldado. Die Soldado is iets meer een counterspits, maar hij heeft zich dit seizoen meer bewezen bij Valencia.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iedereen Duitsland denkt
Spanje wordt moeilijk, Snapt de selectie ook niet helemaal. Jammer dat Villa terugkomt van een blessure en dus logisch heeft bedankt. Ook nemen ze Puyol niet mee, vind ik wel een goede voetballer en een belangrijk persoon. Jammer maar Helaas. Ze hebben natuurlijk wel genoeg andere spelers, het bestaat in ieder geval niet meer uit half barcelona
Ondanks dat Nederland het slecht doet tijdens de oefenwedstrijden, geef ik ze best een grote kans. Ik denk dat de wedstrijd Nederland - Duitsland een erg spannende wedstrijd wordt. Nederland gaat ons verassen en gaat in ieder geval winnen van Duitsland.
Niemand had ook verwacht dat Nederland zo winnen van Brazillie, maar ik had als enige winst voor Nederland gezegd, en BAM! KASSA
Nee ik denk dat het nog wel eens goed gaat komen.
Die chick van je uit Thailand?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo heb je wel meer dingen die lekker zijn maar een dubieuze herkomst hebben.
Deed ik vorige keer ook. Ik zat overal naast de eerste wedstrijden. Stond constant onderaan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zover ben ik dus nog niet met het invullen van de pool.
Ik ben nog bezig met het bekijken van de selecties en oefenwedstrijden
Damn ik ben een nerdIk wil gewoon weer diverse pools winnen
Koffie...quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dat kan toch sowieso niet? Dan moet Frankrijk of Nederland in de finale staan
Loka weet er vast alles van.quote:
Ik dacht dat hij al hersteld was van zijn blessure.... foutje van mijn kant danquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Puyol is ook geblesseerd. Anders was ie echt wel meegegaan. Enige 'aparte' keuze is die Negredo in plaats van Soldado. Die Soldado is iets meer een counterspits, maar hij heeft zich dit seizoen meer bewezen bij Valencia.
Favorieten voor mij zijn Spanje en Duitsland en daarna Nederland. En Frankrijk zie ik wel verrassen; ook omdat ze een makkelijke poule hebben.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:29 schreef Myraela het volgende:
Ik eet alleen maar gezonde dingen. Ik ben een gezond meisje.
Duitsland heeft Gomez. En Ozil.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij al hersteld was van zijn blessure.... foutje van mijn kant dan
Mijn favorieten zijn Nederland en Spanje.
En ik heb natuurlijk altijd iets met het Engelse elftal, maar dat wordt niks denk ik
Ik heb dus helemaal niks met Duitsland
Daar kan men helemaal niks over zeggen want behalve hij en zijn moeder heeft niemand die ooit gezien.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen de piemel van heloef, maar dat klonk wel heel erg gay
Sowieso verdient een team met iemand als Schweinsteiger in de basis het om kampioen te worden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:34 schreef twi het volgende:
[..]
Kadira, Müller, Schweinsteiger, Podolski.
Ik heb met grote afstand gewonnen 2 jaar geledenquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deed ik vorige keer ook. Ik zat overal naast de eerste wedstrijden. Stond constant onderaan.
Later pakte ik veel punten en werd ik nog 3de van de 20.
[..]
Koffie...
Nederland-Spanje en Duitsland-Frankrijk.
[..]
Loka weet er vast alles van.
Die is echt omnomnom.quote:
Ninja editquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:34 schreef twi het volgende:
[..]
Khedira, Müller, Schweinsteiger, Podolski.
Iedereen die een verjaardag viert tijdens een interessante wedstrijd kan er in zakken hoor. Dan kijk ik gewoon voetbal.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:35 schreef charmed_angel het volgende:
Helaas heb ik 2 verjaardagenop 8 en 9 juni
Ik mis de Paraguyaanse chicks ook wel tijdens zo'n EK... Nou ja, ik weet dat El_Matador het in ieder geval met me eens is.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:36 schreef Id_do_her het volgende:
Jammer dat Larissa Riquelme dit jaar niet op de tribune zal zitten.
Nerd.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb met grote afstand gewonnen 2 jaar geleden
En dat vonden mijn collegas toen niet leukVooral de mannelijke collegas niet
Ik hou zo van het EK/WK
Ik kijk ook echt ALLE wedstrijden. Helaas heb ik 2 verjaardagenop 8 en 9 juni
Adrianna Skleranikova-Karembeuquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:36 schreef Id_do_her het volgende:
Jammer dat Larissa Riquelme dit jaar niet op de tribune zal zitten.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Koffie...
Nederland-Spanje en Duitsland-Frankrijk.
Ja hoor. Wij hebben het hier thuis heel af en toe nog.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of dat nog ergens te krijgen is...
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En Podolski natuurlijk
[ afbeelding ]
Ik koop het elke herfst nog bij de slager.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of dat nog ergens te krijgen is...
Ik kijk alle wedstrijdenquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:36 schreef twi het volgende:
[..]
Iedereen die een verjaardag viert tijdens een interessante wedstrijd kan er in zakken hoor. Dan kijk ik gewoon voetbal.
Maar een Polen - Griekenland interesseert me niet zoveel.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zou daar de naam "Balkenende" vandaan komen?
Waarom denk je dan dat ze niet ver komen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En Podolski natuurlijk
[ afbeelding ]
Daar fapte ik op toen ik 14 was.quote:
Oh zij is wel knap jaquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kijk alle wedstrijden
Maar de tv gaat gewoon aan hoorAnders gaan we naar huis
Ow wel even fotootje
[ afbeelding ]
Goede pro-tip. En duur kan het niet zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik koop het elke herfst nog bij de slager.
Ik moet weer even de teams bestuderenquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
foute foto, maar hij is wel leuk
Ik zeg niet dat ze niet ver komen, maar iedereen heeft grote verwachtingen van ze, dat het nog wel eens kan gaan tegenvallenquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom denk je dan dat ze niet ver komen?
[..]
Daar fapte ik op toen ik 14 was.
Vies ventjequote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kijk alle wedstrijden
Maar de tv gaat gewoon aan hoorAnders gaan we naar huis
Ow wel even fotootje
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kijk alle wedstrijden