geweldig!!!quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:23 schreef -Miauw- het volgende:
Was ook zo lullig toen ik mijn pakketje bij de buren moest ophalen en op dat pakketje stond met koeieletters:"Niet bij de buren!!" tralala
Ik had wel een keer een heel erg leuke schoorsteenvegerquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb overigens wel een leuke bezorger
Dan deed die goed zijn werk. Ik heb namelijk een poos ruzie met de buren gehad geluidsoverlast en dat is geescaleerd dat die me aanvloog en sindsdien ben ik niet bereid hun aan mijn deur te hebben of wat dan ook. Kon ook gisteren weer fijn meegenieten van hun wipsessiequote:Op woensdag 30 mei 2012 13:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Herkenbaar! Gelukkig zijn ze altijd thuis![]()
Was ook zo lullig toen ik mijn pakketje bij de buren moest ophalen en op dat pakketje stond met koeieletters:"Niet bij de buren!!" tralala
En toen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had wel een keer een heel erg leuke schoorsteenvegermaar die was ook erg brutaal, gladde praatjes en wilde nummers uitwisselen
Whehehequote:Op woensdag 30 mei 2012 13:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Herkenbaar! Gelukkig zijn ze altijd thuis![]()
Even de bezem door die schacht halen en alles.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had wel een keer een heel erg leuke schoorsteenvegermaar die was ook erg brutaal, gladde praatjes en wilde nummers uitwisselen
Oh joy, ik heb ook zulke burenquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:26 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan deed die goed zijn werk. Ik heb namelijk een poos ruzie met de buren gehad geluidsoverlast en dat is geescaleerd dat die me aanvloog en sindsdien ben ik niet bereid hun aan mijn deur te hebben of wat dan ook. Kon ook gisteren weer fijn meegenieten van hun wipsessie
quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:26 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan deed die goed zijn werk. Ik heb namelijk een poos ruzie met de buren gehad geluidsoverlast en dat is geescaleerd dat die me aanvloog en sindsdien ben ik niet bereid hun aan mijn deur te hebben of wat dan ook. Kon ook gisteren weer fijn meegenieten van hun wipsessie
Toen heeft hij mijn schoorsteen geveegdquote:
Ah, noem je dat zo.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Toen heeft hij mijn schoorsteen geveegdik heb hem nooit meer gezien.
Raggenquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Even de bezem door die schacht halen en alles.
ONSquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja ik had gewaarschuwd dat als ik de overlast zou houden ik naar de politie en parteon zou gaan en toen flipte die . Daarna ben ik dus naar politie gegaan en staat die in het systeem niet als aangifte maar gewoon dat als er voor dat adres gebeld ze langskomen bij hemquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh joy, ik heb ook zulke buren![]()
Maar hij vloog je aan?
Moet´ie maar niet zo luidruchtig batsen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:29 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja ik had gewaarschuwd dat als ik de overlast zou houden ik naar de politie en parteon zou gaan en toen flipte die . Daarna ben ik dus naar politie gegaan en staat die in het systeem niet als aangifte maar gewoon dat als er voor dat adres gebeld ze langskomen bij hem
quote:
Hij was leuk, maar kreeg geen nummer?quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet lekker vinden als ik het roet van de vorige klant mijn schoorsteen ingeschoven zou krijgen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Nou nee dank je, hij gaat dagelijks zoveel huizen langs, die bezem van hem was vast compleet afgeleefd
Wat aan mafkeesquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:29 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja ik had gewaarschuwd dat als ik de overlast zou houden ik naar de politie en parteon zou gaan en toen flipte die . Daarna ben ik dus naar politie gegaan en staat die in het systeem niet als aangifte maar gewoon dat als er voor dat adres gebeld ze langskomen bij hem
Nee johquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij was leuk, maar kreeg geen nummer?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet lekker vinden als ik het roet van de vorige klant mijn schoorsteen ingeschoven zou krijgen.
je mag er toch vanuit gaan dat zijn bezem vaak schoongemaakt wordt en misschien zelfs wel een soort van APK heeftquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet lekker vinden als ik het roet van de vorige klant mijn schoorsteen ingeschoven zou krijgen.
Nou nee ik had de buren van hell, hele dag boombox aan zodat ik flat nog had trillen dagelijk, middernacht gewoon vet feesten of hele luide ruzies etc . Ik dacht echt dat ik gek werd.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moet´ie maar niet zo luidruchtig batsen.
Ik denk dat hij hem gewoon aan de gordijnen van de klanten afveegt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
ja mag er toch vanuit gaan dat zijn bezem vaak schoongemaakt wordt en misschien zelfs wel een soort van APK heeft
Hij is nu rustiger omdat hij anders huis uit moet. En pakje is er nu yess mijn sneakers zijn erquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat aan mafkeesis hij wel wat rustiger nu?
Naast mij woont een stel dat elkaar de hersens in slaat.
Boven mij wonen twee zussen en zodra die ene niet thuis is blijft het vriendje van die ander slapen. Ze zijn nogal luidruchtig![]()
En onder mij woont een ex-Hells Angels type die helemaal verzot is op dieren
quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk dat hij hem gewoon aan de gordijnen van de klanten afveegt.
Asociaalquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:35 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou nee ik had de buren van hell, hele dag boombox aan zodat ik flat nog had trillen dagelijk, middernacht gewoon vet feesten of hele luide ruzies etc . Ik dacht echt dat ik gek werd.
De boombox zijn ze ook dankzij mij kwijt omdat ik op gegeven moment 4 keer in de week politie gebeld had. Bij Parteon bleven ook door anderen de klachten binnen regenen en zijn eigenlijk gewaarschuwd dat als het door blijft gaan ze het huis uit moeten
Bah, roet in je gordijnenquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk dat hij hem gewoon aan de gordijnen van de klanten afveegt.
Schoorsteenvegen?quote:
Ligt niet echt aan jou.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:41 schreef arachide. het volgende:
Ligt het aan mij of is fok nu ineens keisaai
Asociale tokkiesquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:35 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou nee ik had de buren van hell, hele dag boombox aan zodat ik flat nog had trillen dagelijk, middernacht gewoon vet feesten of hele luide ruzies etc . Ik dacht echt dat ik gek werd.
De boombox zijn ze ook dankzij mij kwijt omdat ik op gegeven moment 4 keer in de week politie gebeld had. Bij Parteon bleven ook door anderen de klachten binnen regenen en zijn eigenlijk gewaarschuwd dat als het door blijft gaan ze het huis uit moeten
Je wordt ook oudquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:41 schreef arachide. het volgende:
Jippiequote:Op woensdag 30 mei 2012 13:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je wordt ook oud
Gelukkig ben ik er nog
Ik vind het een stuk gezelligerquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:41 schreef arachide. het volgende:
Omdat we allemaal lief moeten doenquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sinds de rel valt het me wat tegen. Ik weet ook niet zo waar het aan ligt eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |