Gezelliger is het nu wel weer ja.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het een stuk gezelliger
Hier en in het radio topicIk vermaak me prima
Ik voel me niet meer vrij in wat ik mag zeggen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sinds de rel valt het me wat tegen. Ik weet ook niet zo waar het aan ligt eigenlijk.
Schijnbaar is kusjekroel kutjesaai.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sinds de rel valt het me wat tegen. Ik weet ook niet zo waar het aan ligt eigenlijk.
Jij had toch ook een ban?quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik voel me niet meer vrij in wat ik mag zeggen.
Stel je niet aan johquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja dat is wel een beetje waarquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vind Murdera nog steeds een pedante eikel.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:45 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Omdat we allemaal lief moeten doen
quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als je het zo gaat verwoorden wordt het aangezien voor een compliment natuurlijk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind Murdera nog steeds een pedante eikel.
Dat had ik ook! Nojoke.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Fixed it.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Murdera is nog steeds een pedante eikel.
Het ligt aan de manier waarop denk ik.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:48 schreef formerjellybean het volgende:
Als ik tegen een jongen zeg als ik hem zie dat ik hem gemist kom ik dan over als labiele muts ???
Nee, maar wel doordat je het hier moet vragen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:48 schreef formerjellybean het volgende:
Als ik tegen een jongen zeg als ik hem zie dat ik hem gemist kom ik dan over als labiele muts ???
Ik vond het ook wat vreemd, ja.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jup, maar ik heb niks verkeerds gezegd, vind ik.
Een demagoog, een ijdeltuit, een blaag, een dorpsidioot, een notoire domoor, Mister Bigstar en bovenal een zeer modale gebruiker.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind Murdera nog steeds een pedante eikel.
Ik kreeg een stijfje.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Een demagoog, een ijdeltuit, een blaag, een dorpsidioot, een notoire domoor, Mister Bigstar en bovenal een zeer modale gebruiker.
Twee weken toch? Of op wie doel jij?quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er was nog een veel raardere ban.van EEN WEEK.
![]()
De tering wat een bullshit was dat.