SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Yoooo BBquote:
10 voor 6quote:
Je moet iets voor je toekomst over hebbenquote:
Mij kennende ga ik dood zodra ik m'n diploma hebquote:Op woensdag 30 mei 2012 07:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je moet iets voor je toekomst over hebben
Tsja shit happpendsquote:Op woensdag 30 mei 2012 07:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mij kennende ga ik dood zodra ik m'n diploma heb
Happendsquote:
Ah, cluedo..!quote:Op woensdag 30 mei 2012 07:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mij kennende ga ik dood zodra ik m'n diploma heb
Dat weet ik wel zeker. Bij dezen: als ik vermoord word, bel de politie en stuur ze naar MRquote:Op woensdag 30 mei 2012 08:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ah, cluedo..!
Ik denk dat MR je vermoord heeft
quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Bij dezen: als ik vermoord word, bel de politie en stuur ze naar MR
Wat een vertrouwen weer. Dan ga ik wel weer uithuilen bij DJ hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ah, cluedo..!
Ik denk dat MR je vermoord heeft
Blufquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:07 schreef Muisraket het volgende:
Wat een vertrouwen weer. Dan ga ik wel weer uithuilen bij DJ hoor.![]()
Hij stond opeens bij m'n AT, en toen zag ik dat de thijscoman had gereageerd, ik werd nieuwsgierig, zag jou daarboven staan en ik dacht: nu MOET ik gewoon reagerenquote:Btw: kleine DB-topic invasie in HVJJN.
Ja oké, DJ vind ik eng, ik ga liever naar Barrie.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bluf
[..]
Hij stond opeens bij m'n AT, en toen zag ik dat de thijscoman had gereageerd, ik werd nieuwsgierig, zag jou daarboven staan en ik dacht: nu MOET ik gewoon reageren
Ninja-editquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja oké, DJ vind ik eng, ik ga liever naar Barrie.![]()
En wtf/
Wat ben je opstandig vandaag (gisterenavond ook al). Was bdh gisteravond niet lief genoeg voor je?quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:16 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Zul je het wel naar gemaakt hebben
[..]
Yeah
Ik denk dat je dan wat notes erbij krijgt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ninja-edit![]()
En hoe gaaf zou dat zijn, een Den Bosch-invasie? Die kuthollanders hadden deze stad eerst ingenomen, tijd voor wraak!
Ik ga voor de 666 notes, dan kan ik terug naar huisquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:17 schreef Muisraket het volgende:
Ik denk dat je dan wat notes erbij krijgt.
Ik moest gniffelen. En ik ook, want ik loop een kleieieien beetje achter op schema. Nogmaals succes bijdehand!quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ga voor de 666 notes, dan kan ik terug naar huis![]()
En ik ben zo pleite, tentamen en verder leren enzo
Dankje! En jij ook succes met leren!quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik moest gniffelen. En ik ook, want ik loop een kleieieien beetje achter op schema. Nogmaals succes bijdehand!
Dankje.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dankje! En jij ook succes met leren!
Dan heb je nog veel notes te gaan mijn beste mr Eastwoodquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ga voor de 666 notes, dan kan ik terug naar huis![]()
Was ik opstandig?quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:17 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wat ben je opstandig vandaag (gisterenavond ook al). Was bdh gisteravond niet lief genoeg voor je?
Waarom ben ik eng?quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En wtf/
Opstandig is niet het goede woord, het juiste woord schiet me even niet te binnen, maar ik doelde op uitspraken als 'daar zul je het wel naar gemaakt hebben' en 'ga je schamen'. En ik heb op niemand een slechte invloed.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Was ik opstandig?
Zal wel jouw slechte invloed zijn dan
En bdh was idd niet lief voor me, heb de halve avond bij vv liggen uithuilen
Jongens zijn altijd eng.quote:
Lol nee, stel je voor dat jij een slechte invloed zou hebbenquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Opstandig is niet het goede woord, het juiste woord schiet me even niet te binnen, maar ik doelde op uitspraken als 'daar zul je het wel naar gemaakt hebben' en 'ga je schamen'. En ik heb op niemand een slechte invloed.
[..]
Jij blij dat je niet alleen op jongens valtquote:Jongens zijn altijd eng.
Meisjes zijn ook eng. Of zoals Barrie zou zeggen, hoewel dat over irritatie ging i.p.v. angst: 'mensen sowieso'. (Alhoewel mijn opmerking naar DJ dan nog minder grond heeft... Ik lul mezelf weer eens vast.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Lol nee, stel je voor dat jij een slechte invloed zou hebben
Maar ik zal me wel weer gedragen hoor, straks krijg ik nog een note met mijn opstandige gedrag
[..]
Jij blij dat je niet alleen op jongens valt
Om MohMi even te quotenquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Lol nee, stel je voor dat jij een slechte invloed zou hebben
Maar ik zal me wel weer gedragen hoor, straks krijg ik nog een note met mijn opstandige gedrag
[..]
Jij blij dat je niet alleen op jongens valt
Zeeeeer sterk argumentquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Om MohMi even te quoten:
[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik in deze topicreeks als geheel überhaupt zelden (goede) argumenten gebruikt.quote:
Ik heb volgens mij niet echt een mysterieuze persoonlijkheid. Maar goed, ik ben liever eng dan schattigquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Opstandig is niet het goede woord, het juiste woord schiet me even niet te binnen, maar ik doelde op uitspraken als 'daar zul je het wel naar gemaakt hebben' en 'ga je schamen'. En ik heb op niemand een slechte invloed.
[..]
Jongens zijn altijd eng.
Maar serieus, ik kan jou echt totaal niet inschatten en dat vind ik wel altijd vreemd om te merken. Alhoewel dat waarschijnlijk eerder aan mijn skills zal liggen dan aan jou.
Ga je dan maar (weer opnieuw) schamenquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:42 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik in deze topicreeks als geheel überhaupt zelden (goede) argumenten gebruikt.![]()
Vrouwen die ik ken vallen eerder op schatting dan eng, dus ik weet niet of dat nou zo'n goede keuze is.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:53 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij niet echt een mysterieuze persoonlijkheid. Maar goed, ik ben liever eng dan schattig
Maar jij bent dan ook de eerste vrouw die mij eng noemt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vrouwen die ik ken vallen eerder op schatting dan eng, dus ik weet niet of dat nou zo'n goede keuze is.
Ik ben de hele dag al rare dingen aan het zeggen, dus ik ga niet eens proberen om de context van die eerdere uitspraak toe te lichten, als je het niet erg vindt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:00 schreef DeJori het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook de eerste vrouw die mij eng noemt.
Hoeft ook nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:07 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag al rare dingen aan het zeggen, dus ik ga niet eens proberen om de context van die eerdere uitspraak toe te lichten, als je het niet erg vindt.
Je kan beter deze argumenten gebruiken:quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Om MohMi even te quoten:
[ afbeelding ]
Mooie definitie wel, van het woord 'argument'.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je kan beter deze argumenten gebruiken:
[lijst]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
DJ wel eng vinden maar mij nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En wtf/
quote:De serie toont ook de veranderingen van de sociale mores in de Verenigde Staten, en de reclamewereld in New York begin jaren 60. Het is een wereld waarin iedereen de hele dag drinkt, rookt en vreemdgaat. Waar mannen voor veel geld slogans en campagnes bedenken terwijl ongetrouwde vrouwen notuleren.
Ik ben halverwege seizoen 2quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:19 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoeveel seizoenen heb je al ondertussen al gezien?
Iets meer dan een week, maar ik zit nu al de 5e aflevering te kijken van vandaagquote:
Wowquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:21 schreef DeJori het volgende:
[..]
Iets meer dan een week, maar ik zit nu al de 5e aflevering te kijken van vandaag
Ik zei toch, ik ben verslaafdquote:
Kan je daar ook voor in een afkickkliniek?quote:
Geen idee. Serieverslaving zijn tijdelijk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kan je daar ook voor in een afkickkliniek?
Denk dat er ook wel mensen zullen zijn telkens dezelfde series opnieuw en opnieuw kijkenquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:27 schreef DeJori het volgende:
[..]
Geen idee. Serieverslaving zijn tijdelijk.
Dat heb ik alleen met scrubs gedaanquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Denk dat er ook wel mensen zullen zijn telkens dezelfde series opnieuw en opnieuw kijken
Nee hoor, BDH en ik kijken nog steeds wel eens afleveringenquote:
Ja maar ook andere series tochquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:35 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nee hoor, BDH en ik kijken nog steeds wel eens afleveringen
Andere series?quote:
Ja hoorquote:
Maar scurbs blijft de beste?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:38 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ja hoorDe lijst met series die ik kijk of heb gekeken is lang.
Wil je weten wat er voor de rest gebeurt?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Bijna laatste aflevering van seizoen 2 van GoT, dat is pas erg
De leukste, niet de beste.quote:
Nee dank u;)quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:49 schreef DeJori het volgende:
[..]
Wil je weten wat er voor de rest gebeurt?
Eindelijk iemand die de boeken ook gaat lezen. Ik heb niemand om er mee over te pratenquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nee dank u;)
Daarvoor heb ik d eboeken al in huis gehaald
quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:21 schreef BarrieButsers het volgende:
Net arbeidsvoorwaarden gesprek gehad, gewoon een auto geregeldMoest je zeker even onder het bureau komen daarvoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Zo heb jij zeker je bestuursjaar geregeld?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Moest je zeker even onder het bureau komen daarvoor.
Nope. Hard zuipen, manager worden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zo heb jij zeker je bestuursjaar geregeld?
Ja ik kan het op sommige punten niet uitstaan dat karakters slecht worden uitgewerkt. Wat natuurlijk logisch is omdat je maar een beperkte tijd hebt per aflevering. Maar ik merk nu al dat de boeken (ben pas halverwege boek 1) er veel beter op ingaan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:55 schreef DeJori het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die de boeken ook gaat lezen. Ik heb niemand om er mee over te praten
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zo heb jij zeker je bestuursjaar geregeld?
Wat een mottoquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nope. Hard zuipen, manager worden.
Boek 1 is wat dat betreft nog een introductie. Karakterontwikkeling is echt de drijfveer van de serie.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:19 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ja ik kan het op sommige punten niet uitstaan dat karakters slecht worden uitgewerkt. Wat natuurlijk logisch is omdat je maar een beperkte tijd hebt per aflevering. Maar ik merk nu al dat de boeken (ben pas halverwege boek 1) er veel beter op ingaan.
Gewoon proberen inderdaad!quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:23 schreef BarrieButsers het volgende:
Zojuist gereageerd op een benedenwoning vlakbij het centrum. Eigenlijk kansloos want ik sta kei kort ingeschreven maar toch, wie weet
Best wel, redelijk slecht geleerd namelijk, maar toch wel het idee dat mijn tentamen morgen goed gaat komen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:30 schreef BarrieButsers het volgende:
Alles kits achter de rits, raketje?
En op wat voor iets reageer je dan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:38 schreef DeJori het volgende:
Ik sta al meer dan 2 jaar ingeschreven bij de woningbouw en ik eindig nog steeds 50ste ofzo, dus niet te hard hopen...
Oh alleen maar mooi dat je verwacht dat tie makkelijk gaat wordenquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Best wel, redelijk slecht geleerd namelijk, maar toch wel het idee dat mijn tentamen morgen goed gaat komen.(Ook omdat het easy peasy is, maar goed.) En met jou?
Merkte trouwens op dat je goede stappen aan het nemen bent! Rijbewijs gehaald, serieuze baan, op zoek naar een woning...
Je twijfelt toch niet aan mij?quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dan heb je nog veel notes te gaan mijn beste mr Eastwood
Het is eng hoe schattig jij bentquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:53 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij niet echt een mysterieuze persoonlijkheid. Maar goed, ik ben liever eng dan schattig
Ik heb dat altijd nog extremerquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:21 schreef DeJori het volgende:
[..]
Iets meer dan een week, maar ik zit nu al de 5e aflevering te kijken van vandaag
Dat werkt bij dit tentamen wel zo, maar ik weet niet of ik hem écht heel goed ga maken. Dat laatste snap ik wel ja, maar er zijn ook mensen die het eeuwig uitstellen, dus ik blijf het goed vinden van je.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En op wat voor iets reageer je dan?
[..]
Oh alleen maar mooi dat je verwacht dat tie makkelijk gaat wordenHopelijk haal je er een dikke voldoende uit. Zou ook relaxed zijn om je gemiddelde toch omhoog te halen enzo? Of werkt dat bij dit tentamen niet?
Uhu maar dat zijn meer dingen die ik al jaren wil en nu pas kan/magGeen 12 meer zijn is fijn.
Ach komt vast goedquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat werkt bij dit tentamen wel zo, maar ik weet niet of ik hem écht heel goed ga maken. Dat laatste snap ik wel ja, maar er zijn ook mensen die het eeuwig uitstellen, dus ik blijf het goed vinden van je.
Dit valt ook nog wel mee, maar het was wel soggenquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je twijfelt toch niet aan mij?
[..]
Het is eng hoe schattig jij bent
[..]
Ik heb dat altijd nog extremer4 seizoenen Sons of Anarchy gekeken, in totaal 13+13+13+14 afleveringen van ongeveer 50 minuten. Deed ik 1,5 week over
Standaard equipment op je kamer als je nog thuis woont; waterkoker voor thee en oploskoffie (emergency oplossing maar fijn dat het toch tot je beschikking is) en een tosti ijzer. Weet je hoeveel dingen je lekker kunt maken door het te pletten in een tosti ijzer?quote:
It's over nine thousand!!quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:19 schreef bijdehand het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)ar-verkrijgbaar.html
Zou je ook powerlevels kunnen scannen met die brillen?
[ afbeelding ]
quote:
Och arme, ik vind het lullig. Zelfs The Perlman kon je niet helpenquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:13 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Meh, half uur eerder je bed uit, omdat de auto naar de garage gebracht moest worden.. VV naar het station gebracht en daarna nog met de andere auto naar Hilversum. Heb er al een halve dag op zitten voordat ik begin met werken
Had je je anders verslapen? Om half 12?quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:39 schreef MohMi het volgende:
MogguhIk had nog wel even kunnen slapen maar mijn lieve vader belde me gelukkig wakker; was ik bijna loeihard door zijn verjaardag heen geslapen terwijl ik had beloofd om om half 12 daar te zijn
Redding van de dag
Jaquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Had je je anders verslapen? Om half 12?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
JaHad mijn wekker 1x gehoord maar die kan ik 10x snoozen en dan nog op tijd zijn. Bleek dat ik de laatste keer heb meegekregen en die heb weggeduwd xD
Heb Needled 24/7 van Children of Bodom als wekker, hardquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]![]()
Weet je wat goed helpt om uit je bed te komen?![]()
1. Wekker op je telefoon.
2. Als geluidje dit liedje selecteren:
3. Leg je telefoon vervolgens op een plek waarvoor je je bed uit moet en gegarandeerd: binnen 4 seconde ben je je bed uit![]()
Serieus, dat werkt!!
Ja sorry daarvoor nog he. Ik dacht, ik zal eens gek doen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:17 schreef BarrieButsers het volgende:
Watskeburt bij de Noorderplas? Bootje van brandweer op het water, paar brandweerwagens
Tof! Waar ergens?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:24 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Vandaag met mevrouw Vulpes naar Ierland
Ah, Noord Ierland? Ben nog nooit in NI geweest, maar ik vind de UK altijd erg cool om naar toe te gaanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:38 schreef Augustus_Thijs het volgende:
We landen op Belfast, daar auto huren en dan een week lang kriskras over het eiland crossen
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:21 schreef DeJori het volgende:
Goedemorgen. Vandaag met dejori naar golden earring!
Nah, vooral Ierland zelf. Maar Belfast was waaay goedkoper om naartoe te vliegen. Daarna hoppen we gewoon de grens over (kleine bijbetaling voor de huurauto).quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:54 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ah, Noord Ierland? Ben nog nooit in NI geweest, maar ik vind de UK altijd erg cool om naar toe te gaan
Doe de groetjes aan The Sons of Anarchyquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nah, vooral Ierland zelf. Maar Belfast was waaay goedkoper om naartoe te vliegen. Daarna hoppen we gewoon de grens over (kleine bijbetaling voor de huurauto).
B-film bad guy?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:34 schreef bijdehand het volgende:
Dit geloof je toch niet? Ik kijk voor het eerst sinds twee weken weer een film, komt Ron Perlman er in voor
quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]![]()
3. Leg je telefoon vervolgens op een plek waarvoor je je bed uit moet en gegarandeerd: binnen 4 seconde ben je je bed uit![]()
Serieus, dat werkt!!
Jaquote:
Dankquote:
Dankquote:
Dat doet een of andere 30-jarige-vrouw al.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:29 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dank
Pas je wel een beetje op die arme BDH als ik weg ben?
Wtfquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat doet een of andere 30-jarige-vrouw al.
En DJ natuurlijk.
Nou-hou, ik zei nog niet happen.quote:
Dacht dat je je dm bedoeldequote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]![]()
Serieus, dat werkt!!
Wat zou dat een geweldige actie zijn. Hele sfeer uit het raam en een enorme bonerkiller, maar oh man, geniaal zou het wel zijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zou haar doen. Als ze maar niet gaat jodelen in bed.![]()
Nét voordat je klaarkomt gaat ze keihard jodelenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zou haar doen. Als ze maar niet gaat jodelen in bed.![]()
Huh, ik zie er niets raars aan?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:51 schreef bijdehand het volgende:
Haar ogen zijn fucking raarEn ik las jodenfamilie, vond het al gek want daar moet je in Duitsland niet mee te koop lopen
Ze verdient er haar geld mee, dus het zal wel meevallen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Huh, ik zie er niets raars aan?Ik vind het wel raar dat ze serieus een videoclip opneemt met haar familie, gegarandeerd dat ze zich daar in de toekomst enorm voor schaamt.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Huh, ik zie er niets raars aan?Ik vind het wel raar dat ze serieus een videoclip opneemt met haar familie, gegarandeerd dat ze zich daar in de toekomst enorm voor schaamt.
Misschien compenseert het geld haar schaamte.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ze verdient er haar geld mee, dus het zal wel meevallen.
Geld compenseert heel erg veel.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:57 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Misschien compenseert het geld haar schaamte.
Volgens mij kijkt ze gewoon in de zon/is het zonnig. Dan kijk ik ook altijd zo, alleen dan net iets minder overblij.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan niet lezen wat hier staat
Ze kijkt niet in de zon, op de achtergrond zie je een schaduw waaraan je kan zien dat ze zon niet in haar gezicht staatquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Volgens mij kijkt ze gewoon in de zon/is het zonnig. Dan kijk ik ook altijd zo, alleen dan net iets minder overblij.
Oké (quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze kijkt niet in de zon, op de achtergrond zie je een schaduw waaraan je kan zien dat ze zon niet in haar gezicht staatEn bij het kukujodel filmpje keek ze ook zo
Moet je eens voor de lol discussies onder youtube-filmpjes lezen als je je verveeltquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:05 schreef Kutstudent het volgende:
6 posts over dat kutfilmpje.Waar gaat het heen, dames en heren?
Ik vind het altijd mooi als mensen dat serieus doen. Wat voor iemand gaat een levensbeschouwelijke discussie aan onder een youtubefilmpje?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Moet je eens voor de lol discussies onder youtube-filmpjes lezen als je je verveelt
Moet je dixie-muziek of country opzoeken. Dan krijg je de mooiste discussiesquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:12 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik vind het altijd mooi als mensen dat serieus doen. Wat voor iemand gaat een levensbeschouwelijke discussie aan onder een youtubefilmpje?
Waarover?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Moet je dixie-muziek of country opzoeken. Dan krijg je de mooiste discussies
Je kan het zo gek niet verzinnen. Maar daar komen gewoon de gekke mensen op af.quote:
Moet ik me nu aangesproken voelen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je kan het zo gek niet verzinnen. Maar daar komen gewoon de gekke mensen op af.
Lul, ik luister het toch ookquote:
Ja kloptquote:
Denk je dat Tuxxx er dit jaar ook bij is?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Lul, ik luister het toch ookmaar wij starten daar geen discussies
En we gaan naar madstock, daar komen ook gekken op af.
[..]
Ja klopt
Nee want da's te duur voor haarquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Denk je dat Tuxxx er dit jaar ook bij is?
In HVJJN had ze het laatst over een/haar werkschema trouwens.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Lul, ik luister het toch ookmaar wij starten daar geen discussies
En we gaan naar madstock, daar komen ook gekken awesome mensen op af.
Hoe voel je je nuquote:
Waarschijnlijk van de Weener groepquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
In HVJJN had ze het laatst over een/haar werkschema trouwens.
Truequote:
Juist. Zal ik er eentje voor je kopen, meisje?quote:
Ik mag geen dingen aannemen van vreemdenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Juist. Zal ik er eentje voor je kopen, meisje?
Ruik eens aan mijn zakdoekjequote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik mag geen dingen aannemen van vreemden
Oj, ga weg met je alcoholquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:21 schreef bijdehand het volgende:
Heyyyyyyy breezertje
[ afbeelding ]
O en hoi barrie
Ik ga vanavond helemaal lossssssssssssssssssssssssssssssssssquote:
Ben ik resistent tegenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ruik eens aan mijn zakdoekje
[ afbeelding ]
Dan gewoon een ouderwetsche klap met den koeckenpanquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan gewoon een ouderwetsche klap met den koeckenpan
Heb je zeker wel lang voor onder het bureau gezeten?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:02 schreef Kutstudent het volgende:
Ik heb misschien een zomer als internship sales manager bij topdesk geroggeld.
Hard zuipen, manager worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
GRAPJEquote:
Ik weet het. Sorryquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zijn toch geen grapjes, mallerd.
Jij kan toch niet boos blijven op mijquote:
Neequote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij kan toch niet boos blijven op mij
Dat hoopte ik alquote:
Op die schattige puppie oogjes kan je niet lang boos blijven.quote:
Dat hoor ik vakerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Op die schattige puppie oogjes kan je niet lang boos blijven.
quote:
quote:
DOENquote:
Ook niet maar ik voel me als een baas.quote:
OKE DAN!quote:
Hoe komt het?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ook niet maar ik voel me als een baas.Gewoon nog meer dan normaal.
![]()
Lekker bezig MohMiquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
OKE DAN!xD
Ik had gister bedrijfsfeestje, was echt super gezellig.
En vanochtend werd ik wakker met een collega naast me waarvan ik al een paar jaar roep dat ie best leuk is, en een berg smsjes van collega's die aaaaaallemaal hebben gezien dat we samen zijn weggegaan
Shifto helemaal boos nuquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
OKE DAN!xD
Ik had gister bedrijfsfeestje, was echt super gezellig.
En vanochtend werd ik wakker met een collega naast me waarvan ik al een paar jaar roep dat ie best leuk is, en een berg smsjes van collega's die aaaaaallemaal hebben gezien dat we samen zijn weggegaan
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En hoe gaat het nu verder met jou en die collega? Is het eenmalig of...?
Niet echt neequote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Lekker bezig MohMi![]()
Jij denkt, ik ga bijna weg. Nu moet ik mijn slag slaan?
Shifto is het meest trots van iedereen!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Shifto helemaal boos nuOf nee, niet boos maar teleurgesteld.
![]()
En hoe gaat het nu verder met jou en die collega? Is het eenmalig of...?
Beetje wel hé xD Hahaha, ben helemaal niet van dat soort dingen, ben echt über braaf en preuts eigenlijkquote:
Doei!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:44 schreef bijdehand het volgende:
Wel tof hoor, MohMi. Maar ik ben ervan door, doeg
Ja daarom wel mooi toch. Zeker na zo'n tijd om elkaar heen draaien.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
Beetje wel hé xD Hahaha, ben helemaal niet van dat soort dingen, ben echt über braaf en preuts eigenlijkMaar op deze actie ben ik echt trots omdat hij gewoon leuk is
Mijn enige straf zijn mijn andere collega's die het helemaal geweldig vinden om me er ENORM mee te pestenEn dan maakt het geen drol uit dat ik vakantie heb
Ze hebben mijn telefoonnummer helaasquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja daarom wel mooi toch. Zeker na zo'n tijd om elkaar heen draaien.Balen voor jouw collega's dat jij nu vakantie hebt!
Ja anders was het in je gezicht. Dat zou natuurlijk veel leuker zijn geweestquote:
Das zeker waarquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja anders was het in je gezicht. Dat zou natuurlijk veel leuker zijn geweest
Geen stress, komt goeie MohMi.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
Das zeker waarErgens hoop ik dat ze het na mijn vakantie alweer vergeten zijn, maar ben bang dat die hoop ijdel blijkt te zijn xD
Ik las alleen je laatste zin, schrok, en las toen pas de link.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[SC]#1927 Waar Muis een anus kan snijden zonder knoeien.
Maar MR toch
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik las alleen je laatste zin, schrok, en las toen pas de link.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb je zeker wel lang voor onder het bureau gezeten?Ik zal jou over een paar weken eens lang onder het bureau laten zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Tactischquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zal jou over een paar weken eens lang onder het bureau laten zitten.
En subtiel.quote:
Honger?quote:
quote:
Mag hopen dat je niet zo bent als de rest die je daar ooit hebt neergezetquote:
Niemand zei dat het leuk zou worden he.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mag hopen dat je niet zo bent als de rest die je daar ooit hebt neergezet
Met kaas.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:08 schreef bijdehand het volgende:
1 bier is 2 boterhammen toch? Is dat met of zonder beleg?
Ja, lolquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:08 schreef Kutstudent het volgende:
Ken je dit nog Ron.![]()
Het enige wat ik "mis" aan dat rotkoor, de Mattheüs Passion.
Qua calorieën? Keine Ahnung, moest wel (serieusquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:08 schreef bijdehand het volgende:
1 bier is 2 boterhammen toch? Is dat met of zonder beleg?
Stel dat ik op een avond stappen 10 biertjes drink, 2 keer per week, dan drink ik dus 1040 biertjes per jaar. Dat zou betekenen dat ik elk jaar 1040 kilo aankom?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Qua calorieën? Keine Ahnung, moest wel (serieus) leren dat elke week 1 biertje te veel ervoor zorgt dat je in een jaar 1 kilo aankomt, maar dat is nogal dom omdat ze er dan vanuit gaan dat je nooit een keer extra sport.
Nee, het ging over 'te veel'. Dus echt over het aantal calorieën dat een persoon nodig heeft, en als je er elke dag zo-en-zoveel boven zit, dan zou je in één jaar 1 kg aankomen. Maar ik vond het dus een beetje wankel aangezien je extra sporten dan buiten beschouwing laat.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:25 schreef DeJori het volgende:
[..]
Stel dat ik op een avond stappen 10 biertjes drink, 2 keer per week, dan drink ik dus 1040 biertjes per jaar. Dat zou betekenen dat ik elk jaar 1040 kilo aankom?
Goedemorgen trouwens
Dat soort dingen zijn altijd wankel, omdat er veel te veel factoren zijn die je nooit allemaal kunt meerekenenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, het ging over 'te veel'. Dus echt over het aantal calorieën dat een persoon nodig heeft, en als je er elke dag zo-en-zoveel boven zit, dan zou je in één jaar 1 kg aankomen. Maar ik vond het dus een beetje wankel aangezien je extra sporten dan buiten beschouwing laat.
True, true.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:31 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn altijd wankel, omdat er veel te veel factoren zijn die je nooit allemaal kunt meerekenen
Doet Politiek 24 aan komedie?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:26 schreef DeJori het volgende:
Trouwens een tip voor wat pijnlijke televisie: vanaf 10 uur is de hele dag het partijcongres van de SP te volgen via Politiek 24
DJ en ik hebben gisteren besloten dat ons niks doetquote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, het ging over 'te veel'. Dus echt over het aantal calorieën dat een persoon nodig heeft, en als je er elke dag zo-en-zoveel boven zit, dan zou je in één jaar 1 kg aankomen. Maar ik vond het dus een beetje wankel aangezien je extra sporten dan buiten beschouwing laat.
Supertof warquote:
Jonge, wat is dat nou voor slechte concert review!quote:
Ik durf oprecht niet uit te rekenen hoeveel bier ik in een jaar drink. Volgens mij kom ik dan echt op een schandalige hoeveelheid uit.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:25 schreef DeJori het volgende:
[..]
Stel dat ik op een avond stappen 10 biertjes drink, 2 keer per week, dan drink ik dus 1040 biertjes per jaar. Dat zou betekenen dat ik elk jaar 1040 kilo aankom?
Goedemorgen trouwens
OB/GYN Kenobi.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:22 schreef DeJori het volgende:
Fucking awesome shirtshttp://www.tshirthell.com/hell.shtml
D'r zitten echt hilarische shirts tussenquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:33 schreef Kutstudent het volgende:
http://www.tshirthell.com(...)ers-face-last-night/
![]()
![]()
![]()
Dan moet je heel hard je best doenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:34 schreef BarrieButsers het volgende:
Weet een van jullie dit?Vanavond ga ik naar de oefenwedstrijd van Oranje, nu verwacht ik dat die wedstrijd 21:45 is afgelopen. Maar hoelang duurt het dan door de drukte dat je op het station kan staan.. Trein van 22:08, is dat wel te doen?
Waar zit je ergens?quote:
Weet het niet precies want ik heb ze niet besteld maar aan de prijs te zien vak 401, 402 of 425quote:
Mooi, dan ga ik gewoon rennen voor leven.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:49 schreef DeJori het volgende:
Dat is wel positief, want dat ik op de hoek van zuid. Dan zit je redelijk dicht bij het station
Centraal? Hoe ga je van Bijlmer naar centraal dan? Met de metro?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik ben dom, ipv Bijlmer Arena gewoon centraal kiezen. Nu komt die trein rond 20 over. Geen stress voor Barrie.![]()
Fijne dag allemaal
Ooooh zo, ik dacht dat je eerst via Bijlmer ging en nu via centraal ging.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:25 schreef BarrieButsers het volgende:
Gewoon bijlmer uit/instappen. Ik had van Amsterdam Centraal - Den Bosch gekozen._!
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:52 schreef Sophie94 het volgende:
Hallo studenten!
Wij, 3 meiden in de leeftijd 17,18,19, vragen om hulp!
Het zit namelijk zo;
onze vriendin (18) zit de hele dagen te praten over studenten en corpsballen etc. Ze is er helemaal idolaat van geworden en ziet zichzelf helemaal in het wereldje van het netwerken, hechte vriendschapsbanden etc.
Het is zelfs zo erg dat ze op internet site's afgaat van corporale verenigingen, ze zoekt een foto van de desbetreffende praeses op en laat die ons elke vrije minuut van de dag zien.
Jullie begrijpen wel een beetje dat wij hier gek van worden, in het begin vonden we het nog wel grappig maar ze slaat wel een beetje door. Dit is opzich nog niet zo erg omdat wij net examens hebben gedaan (vwo) en aankomend studiejaar beginnen met onze studie. (2WO 2HBO)
Ons vriendinnetje heeft zich ingeschreven in Leiden en is ook van plan daar bij het corps te gaan.
Zo, genoeg info uitgewisseld. :p
Wij zijn niet van plan om de hele vakantie studentgerelateerde verhalen aan te horen dus vragen wij jullie eigenlijk om een keer uit te gaan met ons. (liefst niet uit steden zoals; Nijmegen/Enschede aangezien ons dinnetje de studenten die daar studeren als 'knorren' aanduidt).
Jullie zullen nu wel denken dat dit 'uitje' het alleen maar erger maakt maar wij hebben het haar (jammergenoeg) beloofd na een avondje stappen...
Wat misschien nog belangrijk is om te vermelden;
Wij zijn 4 (ja, incl. ons gezellige dinnetje) gezellige, spontane meiden die wel van een feestje houden. 2 blondines en 2 brunettes.
Wij willen ons niet zozeer onweerstaanbaar noemen maar we krijgen altijd genoeg aandacht in een kroeg of discotheek.
Wij hebben allemaal een slank, vrouwelijk postuur.
Wij hopen dat er enkele leuke studenten ingaan op ons verzoek!
Onze vriendin doen we hier zeer veel plezier mee
xxx
Liefs en kusjes van Elles, Liselot, Sophie en natuurlijk de dame waar het allemaal om gaat; Renske!
Dit moet een troll zijn.quote:
Apart. En Barrie dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:07 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ga toch meestal voor oudere vrouwen.
Of jonger dan 13.![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:07 schreef Kutstudent het volgende:
Of jonger dan 13.![]()
Ik dacht dat jij meer van de "een gat is een gat en m'n lul heeft geen ogen"-policy was.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:07 schreef Kutstudent het volgende:
Of jonger dan 13.![]()
Ja wat een volkquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:09 schreef Muisraket het volgende:
Sowieso, vrouwen die het woord 'dinnetje' bezigen.
En_! idd @ jonger dan 13.
Borsten moeten boven de navel zitten.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:10 schreef Muisraket het volgende:
KK, nu we het er toch over hebben. Oudere vrouwen zeg je, waar zit je max.?
13 jaar verschil.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:10 schreef Muisraket het volgende:
KK, nu we het er toch over hebben. Oudere vrouwen zeg je, waar zit je max.?
Over seks met KK, dus ik zou niet te hard roepenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:15 schreef MohMi het volgende:
Hoorde ik iemand oude vrouwen roepen? * MohMi meldt zich
Tenminste, ligt eraan waar het over gaat
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:16 schreef DeJori het volgende:
[..]
Over seks met KK, dus ik zou niet te hard roepen
De mannen daar.quote:
Dat is dus altijd de verkeerde kantquote:
LOLZquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:32 schreef MohMi het volgende:
[..]
Oh nee, natuurlijk niet; dat gaat naar Den Bosch toe!! Duuuh, MohMi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |