SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Yoooo BBquote:
10 voor 6quote:
Je moet iets voor je toekomst over hebbenquote:
Mij kennende ga ik dood zodra ik m'n diploma hebquote:Op woensdag 30 mei 2012 07:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je moet iets voor je toekomst over hebben
Tsja shit happpendsquote:Op woensdag 30 mei 2012 07:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mij kennende ga ik dood zodra ik m'n diploma heb
Happendsquote:
Ah, cluedo..!quote:Op woensdag 30 mei 2012 07:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mij kennende ga ik dood zodra ik m'n diploma heb
Dat weet ik wel zeker. Bij dezen: als ik vermoord word, bel de politie en stuur ze naar MRquote:Op woensdag 30 mei 2012 08:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ah, cluedo..!
Ik denk dat MR je vermoord heeft
quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Bij dezen: als ik vermoord word, bel de politie en stuur ze naar MR
Wat een vertrouwen weer. Dan ga ik wel weer uithuilen bij DJ hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ah, cluedo..!
Ik denk dat MR je vermoord heeft
Blufquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:07 schreef Muisraket het volgende:
Wat een vertrouwen weer. Dan ga ik wel weer uithuilen bij DJ hoor.![]()
Hij stond opeens bij m'n AT, en toen zag ik dat de thijscoman had gereageerd, ik werd nieuwsgierig, zag jou daarboven staan en ik dacht: nu MOET ik gewoon reagerenquote:Btw: kleine DB-topic invasie in HVJJN.
Ja oké, DJ vind ik eng, ik ga liever naar Barrie.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bluf
[..]
Hij stond opeens bij m'n AT, en toen zag ik dat de thijscoman had gereageerd, ik werd nieuwsgierig, zag jou daarboven staan en ik dacht: nu MOET ik gewoon reageren
Ninja-editquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja oké, DJ vind ik eng, ik ga liever naar Barrie.![]()
En wtf/
Wat ben je opstandig vandaag (gisterenavond ook al). Was bdh gisteravond niet lief genoeg voor je?quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:16 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Zul je het wel naar gemaakt hebben
[..]
Yeah
Ik denk dat je dan wat notes erbij krijgt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ninja-edit![]()
En hoe gaaf zou dat zijn, een Den Bosch-invasie? Die kuthollanders hadden deze stad eerst ingenomen, tijd voor wraak!
Ik ga voor de 666 notes, dan kan ik terug naar huisquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:17 schreef Muisraket het volgende:
Ik denk dat je dan wat notes erbij krijgt.
Ik moest gniffelen. En ik ook, want ik loop een kleieieien beetje achter op schema. Nogmaals succes bijdehand!quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ga voor de 666 notes, dan kan ik terug naar huis![]()
En ik ben zo pleite, tentamen en verder leren enzo
Dankje! En jij ook succes met leren!quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik moest gniffelen. En ik ook, want ik loop een kleieieien beetje achter op schema. Nogmaals succes bijdehand!
Dankje.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dankje! En jij ook succes met leren!
Dan heb je nog veel notes te gaan mijn beste mr Eastwoodquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ga voor de 666 notes, dan kan ik terug naar huis![]()
Was ik opstandig?quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:17 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wat ben je opstandig vandaag (gisterenavond ook al). Was bdh gisteravond niet lief genoeg voor je?
Waarom ben ik eng?quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En wtf/
Opstandig is niet het goede woord, het juiste woord schiet me even niet te binnen, maar ik doelde op uitspraken als 'daar zul je het wel naar gemaakt hebben' en 'ga je schamen'. En ik heb op niemand een slechte invloed.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Was ik opstandig?
Zal wel jouw slechte invloed zijn dan
En bdh was idd niet lief voor me, heb de halve avond bij vv liggen uithuilen
Jongens zijn altijd eng.quote:
Lol nee, stel je voor dat jij een slechte invloed zou hebbenquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Opstandig is niet het goede woord, het juiste woord schiet me even niet te binnen, maar ik doelde op uitspraken als 'daar zul je het wel naar gemaakt hebben' en 'ga je schamen'. En ik heb op niemand een slechte invloed.
[..]
Jij blij dat je niet alleen op jongens valtquote:Jongens zijn altijd eng.
Meisjes zijn ook eng. Of zoals Barrie zou zeggen, hoewel dat over irritatie ging i.p.v. angst: 'mensen sowieso'. (Alhoewel mijn opmerking naar DJ dan nog minder grond heeft... Ik lul mezelf weer eens vast.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Lol nee, stel je voor dat jij een slechte invloed zou hebben
Maar ik zal me wel weer gedragen hoor, straks krijg ik nog een note met mijn opstandige gedrag
[..]
Jij blij dat je niet alleen op jongens valt
Om MohMi even te quotenquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Lol nee, stel je voor dat jij een slechte invloed zou hebben
Maar ik zal me wel weer gedragen hoor, straks krijg ik nog een note met mijn opstandige gedrag
[..]
Jij blij dat je niet alleen op jongens valt
Zeeeeer sterk argumentquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Om MohMi even te quoten:
[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik in deze topicreeks als geheel überhaupt zelden (goede) argumenten gebruikt.quote:
Ik heb volgens mij niet echt een mysterieuze persoonlijkheid. Maar goed, ik ben liever eng dan schattigquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Opstandig is niet het goede woord, het juiste woord schiet me even niet te binnen, maar ik doelde op uitspraken als 'daar zul je het wel naar gemaakt hebben' en 'ga je schamen'. En ik heb op niemand een slechte invloed.
[..]
Jongens zijn altijd eng.
Maar serieus, ik kan jou echt totaal niet inschatten en dat vind ik wel altijd vreemd om te merken. Alhoewel dat waarschijnlijk eerder aan mijn skills zal liggen dan aan jou.
Ga je dan maar (weer opnieuw) schamenquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:42 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik in deze topicreeks als geheel überhaupt zelden (goede) argumenten gebruikt.![]()
Vrouwen die ik ken vallen eerder op schatting dan eng, dus ik weet niet of dat nou zo'n goede keuze is.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:53 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij niet echt een mysterieuze persoonlijkheid. Maar goed, ik ben liever eng dan schattig
Maar jij bent dan ook de eerste vrouw die mij eng noemt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vrouwen die ik ken vallen eerder op schatting dan eng, dus ik weet niet of dat nou zo'n goede keuze is.
Ik ben de hele dag al rare dingen aan het zeggen, dus ik ga niet eens proberen om de context van die eerdere uitspraak toe te lichten, als je het niet erg vindt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:00 schreef DeJori het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook de eerste vrouw die mij eng noemt.
Hoeft ook nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:07 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag al rare dingen aan het zeggen, dus ik ga niet eens proberen om de context van die eerdere uitspraak toe te lichten, als je het niet erg vindt.
Je kan beter deze argumenten gebruiken:quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Om MohMi even te quoten:
[ afbeelding ]
Mooie definitie wel, van het woord 'argument'.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je kan beter deze argumenten gebruiken:
[lijst]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
DJ wel eng vinden maar mij nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En wtf/
quote:De serie toont ook de veranderingen van de sociale mores in de Verenigde Staten, en de reclamewereld in New York begin jaren 60. Het is een wereld waarin iedereen de hele dag drinkt, rookt en vreemdgaat. Waar mannen voor veel geld slogans en campagnes bedenken terwijl ongetrouwde vrouwen notuleren.
Ik ben halverwege seizoen 2quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:19 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoeveel seizoenen heb je al ondertussen al gezien?
Iets meer dan een week, maar ik zit nu al de 5e aflevering te kijken van vandaagquote:
Wowquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:21 schreef DeJori het volgende:
[..]
Iets meer dan een week, maar ik zit nu al de 5e aflevering te kijken van vandaag
Ik zei toch, ik ben verslaafdquote:
Kan je daar ook voor in een afkickkliniek?quote:
Geen idee. Serieverslaving zijn tijdelijk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kan je daar ook voor in een afkickkliniek?
Denk dat er ook wel mensen zullen zijn telkens dezelfde series opnieuw en opnieuw kijkenquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:27 schreef DeJori het volgende:
[..]
Geen idee. Serieverslaving zijn tijdelijk.
Dat heb ik alleen met scrubs gedaanquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Denk dat er ook wel mensen zullen zijn telkens dezelfde series opnieuw en opnieuw kijken
Nee hoor, BDH en ik kijken nog steeds wel eens afleveringenquote:
Ja maar ook andere series tochquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:35 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nee hoor, BDH en ik kijken nog steeds wel eens afleveringen
Andere series?quote:
Ja hoorquote:
Maar scurbs blijft de beste?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:38 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ja hoorDe lijst met series die ik kijk of heb gekeken is lang.
Wil je weten wat er voor de rest gebeurt?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Bijna laatste aflevering van seizoen 2 van GoT, dat is pas erg
De leukste, niet de beste.quote:
Nee dank u;)quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:49 schreef DeJori het volgende:
[..]
Wil je weten wat er voor de rest gebeurt?
Eindelijk iemand die de boeken ook gaat lezen. Ik heb niemand om er mee over te pratenquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nee dank u;)
Daarvoor heb ik d eboeken al in huis gehaald
quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:21 schreef BarrieButsers het volgende:
Net arbeidsvoorwaarden gesprek gehad, gewoon een auto geregeldMoest je zeker even onder het bureau komen daarvoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Zo heb jij zeker je bestuursjaar geregeld?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Moest je zeker even onder het bureau komen daarvoor.
Nope. Hard zuipen, manager worden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zo heb jij zeker je bestuursjaar geregeld?
Ja ik kan het op sommige punten niet uitstaan dat karakters slecht worden uitgewerkt. Wat natuurlijk logisch is omdat je maar een beperkte tijd hebt per aflevering. Maar ik merk nu al dat de boeken (ben pas halverwege boek 1) er veel beter op ingaan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:55 schreef DeJori het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die de boeken ook gaat lezen. Ik heb niemand om er mee over te praten
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zo heb jij zeker je bestuursjaar geregeld?
Wat een mottoquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nope. Hard zuipen, manager worden.
Boek 1 is wat dat betreft nog een introductie. Karakterontwikkeling is echt de drijfveer van de serie.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:19 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ja ik kan het op sommige punten niet uitstaan dat karakters slecht worden uitgewerkt. Wat natuurlijk logisch is omdat je maar een beperkte tijd hebt per aflevering. Maar ik merk nu al dat de boeken (ben pas halverwege boek 1) er veel beter op ingaan.
Gewoon proberen inderdaad!quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:23 schreef BarrieButsers het volgende:
Zojuist gereageerd op een benedenwoning vlakbij het centrum. Eigenlijk kansloos want ik sta kei kort ingeschreven maar toch, wie weet
Best wel, redelijk slecht geleerd namelijk, maar toch wel het idee dat mijn tentamen morgen goed gaat komen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:30 schreef BarrieButsers het volgende:
Alles kits achter de rits, raketje?
En op wat voor iets reageer je dan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:38 schreef DeJori het volgende:
Ik sta al meer dan 2 jaar ingeschreven bij de woningbouw en ik eindig nog steeds 50ste ofzo, dus niet te hard hopen...
Oh alleen maar mooi dat je verwacht dat tie makkelijk gaat wordenquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Best wel, redelijk slecht geleerd namelijk, maar toch wel het idee dat mijn tentamen morgen goed gaat komen.(Ook omdat het easy peasy is, maar goed.) En met jou?
Merkte trouwens op dat je goede stappen aan het nemen bent! Rijbewijs gehaald, serieuze baan, op zoek naar een woning...
Je twijfelt toch niet aan mij?quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dan heb je nog veel notes te gaan mijn beste mr Eastwood
Het is eng hoe schattig jij bentquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:53 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij niet echt een mysterieuze persoonlijkheid. Maar goed, ik ben liever eng dan schattig
Ik heb dat altijd nog extremerquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:21 schreef DeJori het volgende:
[..]
Iets meer dan een week, maar ik zit nu al de 5e aflevering te kijken van vandaag
Dat werkt bij dit tentamen wel zo, maar ik weet niet of ik hem écht heel goed ga maken. Dat laatste snap ik wel ja, maar er zijn ook mensen die het eeuwig uitstellen, dus ik blijf het goed vinden van je.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En op wat voor iets reageer je dan?
[..]
Oh alleen maar mooi dat je verwacht dat tie makkelijk gaat wordenHopelijk haal je er een dikke voldoende uit. Zou ook relaxed zijn om je gemiddelde toch omhoog te halen enzo? Of werkt dat bij dit tentamen niet?
Uhu maar dat zijn meer dingen die ik al jaren wil en nu pas kan/magGeen 12 meer zijn is fijn.
Ach komt vast goedquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat werkt bij dit tentamen wel zo, maar ik weet niet of ik hem écht heel goed ga maken. Dat laatste snap ik wel ja, maar er zijn ook mensen die het eeuwig uitstellen, dus ik blijf het goed vinden van je.
Dit valt ook nog wel mee, maar het was wel soggenquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je twijfelt toch niet aan mij?
[..]
Het is eng hoe schattig jij bent
[..]
Ik heb dat altijd nog extremer4 seizoenen Sons of Anarchy gekeken, in totaal 13+13+13+14 afleveringen van ongeveer 50 minuten. Deed ik 1,5 week over
Standaard equipment op je kamer als je nog thuis woont; waterkoker voor thee en oploskoffie (emergency oplossing maar fijn dat het toch tot je beschikking is) en een tosti ijzer. Weet je hoeveel dingen je lekker kunt maken door het te pletten in een tosti ijzer?quote:
It's over nine thousand!!quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:19 schreef bijdehand het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)ar-verkrijgbaar.html
Zou je ook powerlevels kunnen scannen met die brillen?
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |