quote:De serie toont ook de veranderingen van de sociale mores in de Verenigde Staten, en de reclamewereld in New York begin jaren 60. Het is een wereld waarin iedereen de hele dag drinkt, rookt en vreemdgaat. Waar mannen voor veel geld slogans en campagnes bedenken terwijl ongetrouwde vrouwen notuleren.
Ik ben halverwege seizoen 2quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:19 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoeveel seizoenen heb je al ondertussen al gezien?
Iets meer dan een week, maar ik zit nu al de 5e aflevering te kijken van vandaagquote:
Wowquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:21 schreef DeJori het volgende:
[..]
Iets meer dan een week, maar ik zit nu al de 5e aflevering te kijken van vandaag
Ik zei toch, ik ben verslaafdquote:
Kan je daar ook voor in een afkickkliniek?quote:
Geen idee. Serieverslaving zijn tijdelijk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kan je daar ook voor in een afkickkliniek?
Denk dat er ook wel mensen zullen zijn telkens dezelfde series opnieuw en opnieuw kijkenquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:27 schreef DeJori het volgende:
[..]
Geen idee. Serieverslaving zijn tijdelijk.
Dat heb ik alleen met scrubs gedaanquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Denk dat er ook wel mensen zullen zijn telkens dezelfde series opnieuw en opnieuw kijken
Nee hoor, BDH en ik kijken nog steeds wel eens afleveringenquote:
Ja maar ook andere series tochquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:35 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nee hoor, BDH en ik kijken nog steeds wel eens afleveringen
Andere series?quote:
Ja hoorquote:
Maar scurbs blijft de beste?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:38 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ja hoorDe lijst met series die ik kijk of heb gekeken is lang.
Wil je weten wat er voor de rest gebeurt?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Bijna laatste aflevering van seizoen 2 van GoT, dat is pas erg
De leukste, niet de beste.quote:
Nee dank u;)quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:49 schreef DeJori het volgende:
[..]
Wil je weten wat er voor de rest gebeurt?
Eindelijk iemand die de boeken ook gaat lezen. Ik heb niemand om er mee over te pratenquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nee dank u;)
Daarvoor heb ik d eboeken al in huis gehaald
quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:21 schreef BarrieButsers het volgende:
Net arbeidsvoorwaarden gesprek gehad, gewoon een auto geregeldMoest je zeker even onder het bureau komen daarvoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |