Lekker bezig MohMiquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
OKE DAN!xD
Ik had gister bedrijfsfeestje, was echt super gezellig.
En vanochtend werd ik wakker met een collega naast me waarvan ik al een paar jaar roep dat ie best leuk is, en een berg smsjes van collega's die aaaaaallemaal hebben gezien dat we samen zijn weggegaan
Shifto helemaal boos nuquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
OKE DAN!xD
Ik had gister bedrijfsfeestje, was echt super gezellig.
En vanochtend werd ik wakker met een collega naast me waarvan ik al een paar jaar roep dat ie best leuk is, en een berg smsjes van collega's die aaaaaallemaal hebben gezien dat we samen zijn weggegaan
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En hoe gaat het nu verder met jou en die collega? Is het eenmalig of...?
Niet echt neequote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Lekker bezig MohMi![]()
Jij denkt, ik ga bijna weg. Nu moet ik mijn slag slaan?
Shifto is het meest trots van iedereen!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Shifto helemaal boos nuOf nee, niet boos maar teleurgesteld.
![]()
En hoe gaat het nu verder met jou en die collega? Is het eenmalig of...?
Beetje wel hé xD Hahaha, ben helemaal niet van dat soort dingen, ben echt über braaf en preuts eigenlijkquote:
Doei!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:44 schreef bijdehand het volgende:
Wel tof hoor, MohMi. Maar ik ben ervan door, doeg
Ja daarom wel mooi toch. Zeker na zo'n tijd om elkaar heen draaien.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
Beetje wel hé xD Hahaha, ben helemaal niet van dat soort dingen, ben echt über braaf en preuts eigenlijkMaar op deze actie ben ik echt trots omdat hij gewoon leuk is
Mijn enige straf zijn mijn andere collega's die het helemaal geweldig vinden om me er ENORM mee te pestenEn dan maakt het geen drol uit dat ik vakantie heb
Ze hebben mijn telefoonnummer helaasquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja daarom wel mooi toch. Zeker na zo'n tijd om elkaar heen draaien.Balen voor jouw collega's dat jij nu vakantie hebt!
Ja anders was het in je gezicht. Dat zou natuurlijk veel leuker zijn geweestquote:
Das zeker waarquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja anders was het in je gezicht. Dat zou natuurlijk veel leuker zijn geweest
Geen stress, komt goeie MohMi.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
Das zeker waarErgens hoop ik dat ze het na mijn vakantie alweer vergeten zijn, maar ben bang dat die hoop ijdel blijkt te zijn xD
Ik las alleen je laatste zin, schrok, en las toen pas de link.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[SC]#1927 Waar Muis een anus kan snijden zonder knoeien.
Maar MR toch
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik las alleen je laatste zin, schrok, en las toen pas de link.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb je zeker wel lang voor onder het bureau gezeten?Ik zal jou over een paar weken eens lang onder het bureau laten zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Tactischquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zal jou over een paar weken eens lang onder het bureau laten zitten.
En subtiel.quote:
Honger?quote:
quote:
Mag hopen dat je niet zo bent als de rest die je daar ooit hebt neergezetquote:
Niemand zei dat het leuk zou worden he.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mag hopen dat je niet zo bent als de rest die je daar ooit hebt neergezet
Met kaas.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:08 schreef bijdehand het volgende:
1 bier is 2 boterhammen toch? Is dat met of zonder beleg?
Ja, lolquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:08 schreef Kutstudent het volgende:
Ken je dit nog Ron.![]()
Het enige wat ik "mis" aan dat rotkoor, de Mattheüs Passion.
Qua calorieën? Keine Ahnung, moest wel (serieusquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:08 schreef bijdehand het volgende:
1 bier is 2 boterhammen toch? Is dat met of zonder beleg?
Stel dat ik op een avond stappen 10 biertjes drink, 2 keer per week, dan drink ik dus 1040 biertjes per jaar. Dat zou betekenen dat ik elk jaar 1040 kilo aankom?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Qua calorieën? Keine Ahnung, moest wel (serieus) leren dat elke week 1 biertje te veel ervoor zorgt dat je in een jaar 1 kilo aankomt, maar dat is nogal dom omdat ze er dan vanuit gaan dat je nooit een keer extra sport.
Nee, het ging over 'te veel'. Dus echt over het aantal calorieën dat een persoon nodig heeft, en als je er elke dag zo-en-zoveel boven zit, dan zou je in één jaar 1 kg aankomen. Maar ik vond het dus een beetje wankel aangezien je extra sporten dan buiten beschouwing laat.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:25 schreef DeJori het volgende:
[..]
Stel dat ik op een avond stappen 10 biertjes drink, 2 keer per week, dan drink ik dus 1040 biertjes per jaar. Dat zou betekenen dat ik elk jaar 1040 kilo aankom?
Goedemorgen trouwens
Dat soort dingen zijn altijd wankel, omdat er veel te veel factoren zijn die je nooit allemaal kunt meerekenenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, het ging over 'te veel'. Dus echt over het aantal calorieën dat een persoon nodig heeft, en als je er elke dag zo-en-zoveel boven zit, dan zou je in één jaar 1 kg aankomen. Maar ik vond het dus een beetje wankel aangezien je extra sporten dan buiten beschouwing laat.
True, true.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:31 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn altijd wankel, omdat er veel te veel factoren zijn die je nooit allemaal kunt meerekenen
Doet Politiek 24 aan komedie?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:26 schreef DeJori het volgende:
Trouwens een tip voor wat pijnlijke televisie: vanaf 10 uur is de hele dag het partijcongres van de SP te volgen via Politiek 24
DJ en ik hebben gisteren besloten dat ons niks doetquote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, het ging over 'te veel'. Dus echt over het aantal calorieën dat een persoon nodig heeft, en als je er elke dag zo-en-zoveel boven zit, dan zou je in één jaar 1 kg aankomen. Maar ik vond het dus een beetje wankel aangezien je extra sporten dan buiten beschouwing laat.
Supertof warquote:
Jonge, wat is dat nou voor slechte concert review!quote:
Ik durf oprecht niet uit te rekenen hoeveel bier ik in een jaar drink. Volgens mij kom ik dan echt op een schandalige hoeveelheid uit.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:25 schreef DeJori het volgende:
[..]
Stel dat ik op een avond stappen 10 biertjes drink, 2 keer per week, dan drink ik dus 1040 biertjes per jaar. Dat zou betekenen dat ik elk jaar 1040 kilo aankom?
Goedemorgen trouwens
OB/GYN Kenobi.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:22 schreef DeJori het volgende:
Fucking awesome shirtshttp://www.tshirthell.com/hell.shtml
D'r zitten echt hilarische shirts tussenquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:33 schreef Kutstudent het volgende:
http://www.tshirthell.com(...)ers-face-last-night/
![]()
![]()
![]()
Dan moet je heel hard je best doenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:34 schreef BarrieButsers het volgende:
Weet een van jullie dit?Vanavond ga ik naar de oefenwedstrijd van Oranje, nu verwacht ik dat die wedstrijd 21:45 is afgelopen. Maar hoelang duurt het dan door de drukte dat je op het station kan staan.. Trein van 22:08, is dat wel te doen?
Waar zit je ergens?quote:
Weet het niet precies want ik heb ze niet besteld maar aan de prijs te zien vak 401, 402 of 425quote:
Mooi, dan ga ik gewoon rennen voor leven.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:49 schreef DeJori het volgende:
Dat is wel positief, want dat ik op de hoek van zuid. Dan zit je redelijk dicht bij het station
Centraal? Hoe ga je van Bijlmer naar centraal dan? Met de metro?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik ben dom, ipv Bijlmer Arena gewoon centraal kiezen. Nu komt die trein rond 20 over. Geen stress voor Barrie.![]()
Fijne dag allemaal
Ooooh zo, ik dacht dat je eerst via Bijlmer ging en nu via centraal ging.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:25 schreef BarrieButsers het volgende:
Gewoon bijlmer uit/instappen. Ik had van Amsterdam Centraal - Den Bosch gekozen._!
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:52 schreef Sophie94 het volgende:
Hallo studenten!
Wij, 3 meiden in de leeftijd 17,18,19, vragen om hulp!
Het zit namelijk zo;
onze vriendin (18) zit de hele dagen te praten over studenten en corpsballen etc. Ze is er helemaal idolaat van geworden en ziet zichzelf helemaal in het wereldje van het netwerken, hechte vriendschapsbanden etc.
Het is zelfs zo erg dat ze op internet site's afgaat van corporale verenigingen, ze zoekt een foto van de desbetreffende praeses op en laat die ons elke vrije minuut van de dag zien.
Jullie begrijpen wel een beetje dat wij hier gek van worden, in het begin vonden we het nog wel grappig maar ze slaat wel een beetje door. Dit is opzich nog niet zo erg omdat wij net examens hebben gedaan (vwo) en aankomend studiejaar beginnen met onze studie. (2WO 2HBO)
Ons vriendinnetje heeft zich ingeschreven in Leiden en is ook van plan daar bij het corps te gaan.
Zo, genoeg info uitgewisseld. :p
Wij zijn niet van plan om de hele vakantie studentgerelateerde verhalen aan te horen dus vragen wij jullie eigenlijk om een keer uit te gaan met ons. (liefst niet uit steden zoals; Nijmegen/Enschede aangezien ons dinnetje de studenten die daar studeren als 'knorren' aanduidt).
Jullie zullen nu wel denken dat dit 'uitje' het alleen maar erger maakt maar wij hebben het haar (jammergenoeg) beloofd na een avondje stappen...
Wat misschien nog belangrijk is om te vermelden;
Wij zijn 4 (ja, incl. ons gezellige dinnetje) gezellige, spontane meiden die wel van een feestje houden. 2 blondines en 2 brunettes.
Wij willen ons niet zozeer onweerstaanbaar noemen maar we krijgen altijd genoeg aandacht in een kroeg of discotheek.
Wij hebben allemaal een slank, vrouwelijk postuur.
Wij hopen dat er enkele leuke studenten ingaan op ons verzoek!
Onze vriendin doen we hier zeer veel plezier mee
xxx
Liefs en kusjes van Elles, Liselot, Sophie en natuurlijk de dame waar het allemaal om gaat; Renske!
Dit moet een troll zijn.quote:
Apart. En Barrie dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:07 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ga toch meestal voor oudere vrouwen.
Of jonger dan 13.![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:07 schreef Kutstudent het volgende:
Of jonger dan 13.![]()
Ik dacht dat jij meer van de "een gat is een gat en m'n lul heeft geen ogen"-policy was.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:07 schreef Kutstudent het volgende:
Of jonger dan 13.![]()
Ja wat een volkquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:09 schreef Muisraket het volgende:
Sowieso, vrouwen die het woord 'dinnetje' bezigen.
En_! idd @ jonger dan 13.
Borsten moeten boven de navel zitten.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:10 schreef Muisraket het volgende:
KK, nu we het er toch over hebben. Oudere vrouwen zeg je, waar zit je max.?
13 jaar verschil.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:10 schreef Muisraket het volgende:
KK, nu we het er toch over hebben. Oudere vrouwen zeg je, waar zit je max.?
Over seks met KK, dus ik zou niet te hard roepenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:15 schreef MohMi het volgende:
Hoorde ik iemand oude vrouwen roepen? * MohMi meldt zich
Tenminste, ligt eraan waar het over gaat
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:16 schreef DeJori het volgende:
[..]
Over seks met KK, dus ik zou niet te hard roepen
De mannen daar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |