quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:55 schreef Thezeurminator het volgende:
Pics met een naambordje waarop staat wij groeten FOK!
'zij die sterven gaan'quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:55 schreef Thezeurminator het volgende:
Pics met een naambordje waarop staat wij groeten FOK!
Het zou me werkelijk niet verbazen als ze dit echt doenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:55 schreef o.us het volgende:
Stuur mij jullie telefoonnummers in een PM, doe dit liever zo ipv een getypt bericht.[ afbeelding ]
Daar komt geen hond vergeleken met KLB.quote:
Ik ben een aardige jongeman, mijn charisma is ook stuitend.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:57 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Het zou me werkelijk niet verbazen als ze dit echt doen
Laten staan, wordt nog wel gezellig.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar komt geen hond vergeleken met KLB.
True, maar daar horen de contactadvertenties toch?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar komt geen hond vergeleken met KLB.
Ik mis alleen nog een Rosaliequote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:00 schreef LudoSanders het volgende:
Die namen ook. Elles, Liselot, Sophie en Renske. Zou 't echt!?
Laat maar, dikkertjes raak ik niet aan.quote:Wij willen ons niet zozeer onweerstaanbaar noemen maar we krijgen altijd genoeg aandacht in een kroeg of discotheek.
Wij hebben allemaal een slank, vrouwelijk postuur.
"en de dame waar het om gaat: Renske".quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:00 schreef LudoSanders het volgende:
Die namen ook. Elles, Liselot, Sophie en Renske. Zou 't echt!?
Hoe bedoel je trol? Als in aan het kutten of afzichtelijk?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:13 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
"en de dame waar het om gaat: Renske".
Aan die zin kan je aflezen dat het een trol is.
Aan het kutten.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoe bedoel je trol? Als in aan het kutten of afzichtelijk?
Gewoon terug slaanquote:
Pauperstadquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:15 schreef ikjijallebei het volgende:
HIer een account voor aanmaken en dan in KLB posten
Kan het nog doorzichtiger?
Woon zelf vlakbij Leiden dus had er wellicht op ingegaan hihihihihih
Wanneer kom je dan gvd eens bier drinken hier bij ons thuis?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:17 schreef Esses het volgende:
@LudoSanders, ik daag niet uit. Ken ER al wel langer dan vandaag...
ik mag er niets over zeggenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:34 schreef Mirjam het volgende:
zorg je d'r wel voor dat ze bij Minerva gaat?
de ontgroeningen daar schijnen episch te zijn. (heb ik van horen zeggen)
ik heb 't ook maar via via viaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:36 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
ik mag er niets over zeggen
Jij was die dikke links?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:36 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat was het volkslied voor het Wilhelmus inderdaad. Maar de tekst van het Wilhelmus met muziek was er veel eerder. Sterker nog er gaat een discussie wat nu het oudste volkslied is, dat van Japan, uit de 11de eeuw of dat van Nederland. Japan had alleen de muziek zonder de tekst, Nederland had beiden alleen wat later.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Yes or no??
Wilhelmus verruilen voor dit oude Volkslied? dat was het namelijk eens!
Die mag je toch ook niet filmen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:34 schreef Mirjam het volgende:
zorg je d'r wel voor dat ze bij Minerva gaat?
de ontgroeningen daar schijnen episch te zijn. (heb ik van horen zeggen)
vertel.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:36 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
cker zon dafpunk ofzoiets alto, kkdom ik knal ze altijd overhoop allemaal lelijkeerds. LOLquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:01 schreef RBWO het volgende:
Ik was klaar met lezen en dacht toen pas van "Dafuq".
je noemt mij een schande terwijl jij je schaamt dat als mensen zeggen dat Albanezen uit Albanie en Kosova een zijn. En kom die zeggen dat ik me kont moet verkopen aan grieken en chinezen terwijl jij net zo goed in servie kan gaan wonen omdat je meer van hun geschiedenis weet dan van onze echt SHQIPTARS. dus luister goed en kijk wie zicht gangster voelt kk hoerenzoon want op een dacht zal je verkeerde albanees tegenkomen die je kapot maakt om dingen die je beweert.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:02 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
cker zon dafpunk ofzoiets alto, kkdom ik knal ze altijd overhoop allemaal lelijkeerds. LOL
Nee mag nietquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die mag je toch ook niet filmen?__!
Ik zie de overeenkomst niet helemaal met mijn opmerking die ik plaatste?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:02 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
cker zon dafpunk ofzoiets alto, kkdom ik knal ze altijd overhoop allemaal lelijkeerds. LOL
Dat is een gebouw. Het wordt behoorlijk eng als een gebouw kan praten. Sterker nog: als een gebouw regels gaat opleggen. Dan heb je echt teveel paddo's op.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom die mensen direct bij die zogenaamd elitaire studieverenigingen gaan. Je geeft in wezen je vrije wil op; je moet je namelijk conformeren naar de regels van de sociëteit. Dat is al iets wat een autonoom weldenkend mens tegen het borst zou stuiten, of althans dat zou wel moeten. Daarbij worden de groentjes in het eerste jaar compleet vernederd door mensen die vroeger ook zijn vernederd en zich nu verlekkeren want ze kunnen het terug doen. En dit omdat je uiteindelijk dan een leuke groep met elkaar kunt worden, slaat helemaal nergens op.
Vaak zijn de opdrachten ook te flauw voor woorden en lopen ook steevast uit de hand doordat er twee factoren meespelen; als mensen macht hebben gaan ze steeds verder en daarbij speelt ook alcohol een grote rol. Nee, in mijn studententijd heb ik mij nooit verbonden aan een vereniging, had contacten zelf zat en aangezien ik niet contactgestoord ben heb ik geen vereniging nodig om die contacten voor mij te regelen. Nu ben ik momenteel zelf verbonden aan een universiteit en het is opvallend dat de studenten die het slechts presteren, uit iedere cohort, geen enkele uitzondering, de studenten zijn die bij verenigingen zitten (snelle uitvallers daargelaten natuurlijk). Ik praat over de studenten die de studie afmaken.
Zo, allemachtig. Dat is wel een hele slordige fout. En nee, kan het niet aan paddo's wijten helaas. Overigens kan het wel op een vereniging slaan hoor maar dat even terzijde.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:30 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is een gebouw. Het wordt behoorlijk eng als een gebouw kan praten. Sterker nog: als een gebouw regels gaat opleggen. Dan heb je echt teveel paddo's op.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:30 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is een gebouw. Het wordt behoorlijk eng als een gebouw kan praten. Sterker nog: als een gebouw regels gaat opleggen. Dan heb je echt teveel paddo's op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:40 schreef timaeusTestified het volgende:
De dame waar het om gaat: RenskePretvetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schijnt dat ze dan hun vader bellenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die mag je toch ook niet filmen?__!
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:40 schreef timaeusTestified het volgende:
De dame waar het om gaat: RenskeDie mag mijn auto anders weleens komen wassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Jezus man, schei toch uit. Ben je zo wanhopig dat je zelfs in dit soort ludieke acties trapt?quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom die mensen direct bij die zogenaamd elitaire studieverenigingen gaan. Je geeft in wezen je vrije wil op; je moet je namelijk conformeren naar de regels van de sociëteit. Dat is al iets wat een autonoom weldenkend mens tegen het borst zou stuiten, of althans dat zou wel moeten. Daarbij worden de groentjes in het eerste jaar compleet vernederd door mensen die vroeger ook zijn vernederd en zich nu verlekkeren want ze kunnen het terug doen. En dit omdat je uiteindelijk dan een leuke groep met elkaar kunt worden, slaat helemaal nergens op.
Vaak zijn de opdrachten ook te flauw voor woorden en lopen ook steevast uit de hand doordat er twee factoren meespelen; als mensen macht hebben gaan ze steeds verder en daarbij speelt ook alcohol een grote rol. Nee, in mijn studententijd heb ik mij nooit verbonden aan een vereniging, had contacten zelf zat en aangezien ik niet contactgestoord ben heb ik geen vereniging nodig om die contacten voor mij te regelen. Nu ben ik momenteel zelf verbonden aan een universiteit en het is opvallend dat de studenten die het slechts presteren, uit iedere cohort, geen enkele uitzondering, de studenten zijn die bij verenigingen zitten (snelle uitvallers daargelaten natuurlijk). Ik praat over de studenten die de studie afmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |