Nope. Hij had geen brace om te passen, en dacht ook dat een brace niet ging helpen. M.a.w, kut instellingquote:
Ow. Dus je moet erheen voor een brace, ze hebben geen brace en ze willen je geen brace geven.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:11 schreef Qwea het volgende:
Nope. Hij had geen brace om te passen, en dacht ook dat een brace niet ging helpen. M.a.w, kut instellingHij had ook amper tijd. Was om 10:50 aan de beurt en om 11:00 was ik weer buiten. Ben inmiddels ook alweer thuis
Dus ik vraag in Woerden wel of ze op de gipskamert nog iets hebben.
pretty much, yes. Maar dat zeg ik, ga wel in het zuwe kijken of ze op de gipskamert wat hebben. En anders moet ze me maar een verwijzing doen voor hun orthopedisch instrumenten makert.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ow. Dus je moet erheen voor een brace, ze hebben geen brace en ze willen je geen brace geven.
Lekker dan
Dat vroeg ik ookquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:38 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind het maar raar dat je een brace voorgeschreven krijgt en dat ze dan niks hebbenWat doe je daar dan?
niet hierop?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:39 schreef vamperotica het volgende:
Mooi kut Q!
En eenvoor Baloe... Maar niet op den anus
ik weet ook niet of ik het moet insmeren of toch nog een injectie moet halen. Ik heb ook geen idee of hij gepoept heeftquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:10 schreef Oognip het volgende:
Wat een smerige foto
Onze katten zijn blij dat f_r en Ean weer weg zijn
Een milkshake in een zoom-lens?quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
niet hierop?
NSFW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Neuj..Dank USPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
Ik weet niet, maar ik zou ff terug naar de dokter gaanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik weet ook niet of ik het moet insmeren of toch nog een injectie moet halen. Ik heb ook geen idee of hij gepoept heeftIk mag lijen dat het geen abces is
En de foto verwijderenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar ik zou ff terug naar de dokter gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |