Nope. Hij had geen brace om te passen, en dacht ook dat een brace niet ging helpen. M.a.w, kut instellingquote:
Ow. Dus je moet erheen voor een brace, ze hebben geen brace en ze willen je geen brace geven.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:11 schreef Qwea het volgende:
Nope. Hij had geen brace om te passen, en dacht ook dat een brace niet ging helpen. M.a.w, kut instellingHij had ook amper tijd. Was om 10:50 aan de beurt en om 11:00 was ik weer buiten. Ben inmiddels ook alweer thuis
Dus ik vraag in Woerden wel of ze op de gipskamert nog iets hebben.
pretty much, yes. Maar dat zeg ik, ga wel in het zuwe kijken of ze op de gipskamert wat hebben. En anders moet ze me maar een verwijzing doen voor hun orthopedisch instrumenten makert.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ow. Dus je moet erheen voor een brace, ze hebben geen brace en ze willen je geen brace geven.
Lekker dan
Dat vroeg ik ookquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:38 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind het maar raar dat je een brace voorgeschreven krijgt en dat ze dan niks hebbenWat doe je daar dan?
niet hierop?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:39 schreef vamperotica het volgende:
Mooi kut Q!
En eenvoor Baloe... Maar niet op den anus
ik weet ook niet of ik het moet insmeren of toch nog een injectie moet halen. Ik heb ook geen idee of hij gepoept heeftquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:10 schreef Oognip het volgende:
Wat een smerige foto
Onze katten zijn blij dat f_r en Ean weer weg zijn
Een milkshake in een zoom-lens?quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
niet hierop?
NSFW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Neuj..Dank USPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
Ik weet niet, maar ik zou ff terug naar de dokter gaanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik weet ook niet of ik het moet insmeren of toch nog een injectie moet halen. Ik heb ook geen idee of hij gepoept heeftIk mag lijen dat het geen abces is
En de foto verwijderenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar ik zou ff terug naar de dokter gaan
Zou jij dat willen doen? Zit mobielquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:08 schreef tombolafan het volgende:
Anders maak je er een linkje van Q
Voor de mensen met iets minder sterke magen
O hoe lief koetjeskittensquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:48 schreef senesta het volgende:
Ik zou ook terug gaan Qwea
Oh en ik kom nog even de kleinkids van ET showen, foto's even gepikt van de fokker![]()
[ afbeelding ]
above ; blue ( smoke ? ) bicolor girl
middle : blue (?) (smoke? ) harlekin boy
under : blue(?)(smoke?) / white girl
[ afbeelding ]
Koetjes
Vast welquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:54 schreef Oognip het volgende:
Ik ga zo denk ik maar hardlopenga gewon 8-10-8 proberen waar ik gebleven was. Eens zien of dat gaat lukken.
Ahhh wat een droppies!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:48 schreef senesta het volgende:
Oh en ik kom nog even de kleinkids van ET showen, foto's even gepikt van de fokker![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koetjes
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:48 schreef senesta het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koetjes
nou ja, ik heb er geen last van. Afgezien van de stankquote:
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:18 schreef Qwea het volgende:
nou ja, ik heb er geen last van. Afgezien van de stank
Goed zo!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:54 schreef Oognip het volgende:
Ik ga zo denk ik maar hardlopenga gewon 8-10-8 proberen waar ik gebleven was. Eens zien of dat gaat lukken.
quote:
Niet fijnquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Goed zo!
Yian heeft zojuist over me heen gekotst. Dus
nou dank je.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:10 schreef Oognip het volgende:
Wat een smerige foto
Onze katten zijn blij dat f_r en Ean weer weg zijn
Ja, ik zag het ookquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:22 schreef Oognip het volgende:
Q, ik zag een nudge van je op DS, maar volgens mij ben jij aan de beurt
En doe de mijne dan ook evenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik zag het ookTeken zo, mo moet ff helpen met die van DK
Ik raad zo nu en dan ook meequote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:39 schreef indaha het volgende:
Op mij moeten jullie even wachten want ik heb net mijn man naar de winkel gestuurd en ik weet nog niet hoe de tablet werkt en we doen lekker samen raden
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:58 schreef Oognip het volgende:
De kittens zijn zojuist begonnen met spelen!Echt zo leuk om te zien die kleine hummeltjes aan het spelen
O zo schattig en wat een leuk kapsel heeft dezequote:
Leuk kapsel?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:10 schreef indaha het volgende:
[..]
O zo schattig en wat een leuk kapsel heeft deze
Hoeveel weegt hij nu dan ?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:12 schreef Oognip het volgende:
Wij hebben trouwens net de DA weer gebeld over de blaasgruis van Pingoo. We vonden het toch raar dat een maand geleden niet duidelijk was te zien of hij nou blaasgruis had en dat het nu wel overduidelijk was terwijl hij alleen maar speciaal voer heeft gehad.
De DA vertelde dat er in het buisje veel gruis bij zat maar dat dat van het kattenbakgrit was. Onder de microscoop konden ze goed een verschil zien tussen het grit en het gruis. Het gruis bleek toch maar weinig, maar hij moet toch speciaal voer zolang hij overgewicht heeft. Als we zouden stoppen met speciaal voer zou hij weer gruis krijgen. Hij moet onder de 5 kilo zijn en dan mogen we proberen of hij het ook goed doet op ander voer.
Dat is een iets positiever vooruitzichtMaar 5 kilo vind ik eerlijk gezegd geen gezond gewicht voor Pingoo. Daar is hij te groot voor.
Het gaat goedquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:14 schreef indaha het volgende:
Nou wie weet , misschien een tip voor de meet![]()
Hoe gaat het met Muis trouwens, nog overgegeven ?
Hij is nu 5.6 kg. Vriend vindt hem wel te dik, maar ik vind het stiekem wel fijn als hij gewoon iets te zwaar is. Als ie dan ziek wordt kan ie net wat meer hebben.quote:
Heb jij mijn Sawyer dicht laten groeien?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:44 schreef tombolafan het volgende:
Sawyer is eindelijk een beetje aan t afvallen, ik hou wel van forse katten maar dik vind ik lelijk en stom
Uiteraard.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb jij mijn Sawyer dicht laten groeien?
Wat een rotnieuws weerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:21 schreef ferrari_rood het volgende:
blegh weer bij iemand in de familie kanker gevonden. (kant van mijn vriend) maar toch weer spannend de komende tijd
"sterkte" of "ik denk aan je" kaartjequote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier is het ook borstkanker op 2 plaatsen zelf en het zit erg diep. Nu gaan ze kijken of er nog uitzaaiïngen zijn. En i kweet niet wat op een kaartje moet zetten. En uberhaupt wat voor kaartje. Een beterschapskaartje is het niet helemaal naar mijn idee.
Niet zoveel mis met beterschap toch, juist een hele mooie wens? Maar als je helemaal geen tekst erop wil, kan je een neutraal kaartje kopen (Marjolein Bastin heeft hele mooie).quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier is het ook borstkanker op 2 plaatsen zelf en het zit erg diep. Nu gaan ze kijken of er nog uitzaaiïngen zijn. En i kweet niet wat op een kaartje moet zetten. En uberhaupt wat voor kaartje. Een beterschapskaartje is het niet helemaal naar mijn idee.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:26 schreef Ingetje79 het volgende:
4-5-5-4 en ik leef nog steeds
Ik zweet wel een beetje
Bijna thuis; eerst drinken dan douchen.:+quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]ik ben trots op je!
(als je gedoucht hebt
)
Wauw! Superquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zweet wel een beetje
Goed zoquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zweet wel een beetje
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zweet wel een beetje
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bijna thuis; eerst drinken dan douchen.:+
5 minuten achter elkaar hardlopen is lang! Dat is echt knap hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Tnx all
5 minuten klinkt zo verrekte kort, als in "nog 5 minuutjes" als de wekker gaat, maar dit duurt toch iets langer
Ging wel lekker, ben niet volledig stuk gegaan
Volgende keer ben ik over de helft met het schema
Zo ff teruglezen, ik zag zo snel weer akelige dingen voorbij komen, maar eerst nog douchen
Evy noemde het "meditaaaasie" vandaag.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
5 minuten achter elkaar hardlopen is lang! Dat is echt knap hoor
Klinkt goed dat je niet helemaal kapot was. Jouw schema schiet ook al echt op he?
Ja! Vanaf volgende week gaat het hardquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
En idd halverwege
Volgende week gaat ie ineens met 2 minuten omhoog zag ik.
Huuuu!
Op visite bij MB en Re en Spider en Kittyquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:26 schreef Laysa het volgende:
Jullie gaan toch lekker naar Amsterdam morgen?
Ja vastquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja! Vanaf volgende week gaat het hardJe loopt nu nog maar 2 weken achter mij dus over 2 weken loop jij ook met gemak 8-10-8
Gezelligquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op visite bij MB en Re en Spider en Kitty![]()
En als hoogtepunt mag ik in De Klomp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |