B-film bad guy?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:34 schreef bijdehand het volgende:
Dit geloof je toch niet? Ik kijk voor het eerst sinds twee weken weer een film, komt Ron Perlman er in voor
quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]![]()
Weet je wat goed helpt om uit je bed te komen?![]()
1. Wekker op je telefoon.
2. Als geluidje dit liedje selecteren:
3. Leg je telefoon vervolgens op een plek waarvoor je je bed uit moet en gegarandeerd: binnen 4 seconde ben je je bed uit![]()
Serieus, dat werkt!!
Jaquote:
Dankquote:
Dankquote:
Dat doet een of andere 30-jarige-vrouw al.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:29 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dank
Pas je wel een beetje op die arme BDH als ik weg ben?
Wtfquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat doet een of andere 30-jarige-vrouw al.
En DJ natuurlijk.
Nou-hou, ik zei nog niet happen.quote:
Dacht dat je je dm bedoeldequote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]![]()
Weet je wat goed helpt om uit je bed te komen?![]()
1. Wekker op je telefoon.
2. Als geluidje dit liedje selecteren:
3. Leg je telefoon vervolgens op een plek waarvoor je je bed uit moet en gegarandeerd: binnen 4 seconde ben je je bed uit![]()
Serieus, dat werkt!!
Wat zou dat een geweldige actie zijn. Hele sfeer uit het raam en een enorme bonerkiller, maar oh man, geniaal zou het wel zijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zou haar doen. Als ze maar niet gaat jodelen in bed.![]()
Nét voordat je klaarkomt gaat ze keihard jodelenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zou haar doen. Als ze maar niet gaat jodelen in bed.![]()
Huh, ik zie er niets raars aan?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:51 schreef bijdehand het volgende:
Haar ogen zijn fucking raarEn ik las jodenfamilie, vond het al gek want daar moet je in Duitsland niet mee te koop lopen
Ze verdient er haar geld mee, dus het zal wel meevallen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Huh, ik zie er niets raars aan?Ik vind het wel raar dat ze serieus een videoclip opneemt met haar familie, gegarandeerd dat ze zich daar in de toekomst enorm voor schaamt.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Huh, ik zie er niets raars aan?Ik vind het wel raar dat ze serieus een videoclip opneemt met haar familie, gegarandeerd dat ze zich daar in de toekomst enorm voor schaamt.
Misschien compenseert het geld haar schaamte.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ze verdient er haar geld mee, dus het zal wel meevallen.
Geld compenseert heel erg veel.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:57 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Misschien compenseert het geld haar schaamte.
Volgens mij kijkt ze gewoon in de zon/is het zonnig. Dan kijk ik ook altijd zo, alleen dan net iets minder overblij.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan niet lezen wat hier staat
Ze kijkt niet in de zon, op de achtergrond zie je een schaduw waaraan je kan zien dat ze zon niet in haar gezicht staatquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Volgens mij kijkt ze gewoon in de zon/is het zonnig. Dan kijk ik ook altijd zo, alleen dan net iets minder overblij.
Oké (quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze kijkt niet in de zon, op de achtergrond zie je een schaduw waaraan je kan zien dat ze zon niet in haar gezicht staatEn bij het kukujodel filmpje keek ze ook zo
Moet je eens voor de lol discussies onder youtube-filmpjes lezen als je je verveeltquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:05 schreef Kutstudent het volgende:
6 posts over dat kutfilmpje.Waar gaat het heen, dames en heren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |