Och arme, ik vind het lullig. Zelfs The Perlman kon je niet helpenquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:13 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Meh, half uur eerder je bed uit, omdat de auto naar de garage gebracht moest worden.. VV naar het station gebracht en daarna nog met de andere auto naar Hilversum. Heb er al een halve dag op zitten voordat ik begin met werken
Had je je anders verslapen? Om half 12?quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:39 schreef MohMi het volgende:
MogguhIk had nog wel even kunnen slapen maar mijn lieve vader belde me gelukkig wakker; was ik bijna loeihard door zijn verjaardag heen geslapen terwijl ik had beloofd om om half 12 daar te zijn
Redding van de dag
Jaquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Had je je anders verslapen? Om half 12?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
JaHad mijn wekker 1x gehoord maar die kan ik 10x snoozen en dan nog op tijd zijn. Bleek dat ik de laatste keer heb meegekregen en die heb weggeduwd xD
Heb Needled 24/7 van Children of Bodom als wekker, hardquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]![]()
Weet je wat goed helpt om uit je bed te komen?![]()
1. Wekker op je telefoon.
2. Als geluidje dit liedje selecteren:
3. Leg je telefoon vervolgens op een plek waarvoor je je bed uit moet en gegarandeerd: binnen 4 seconde ben je je bed uit![]()
Serieus, dat werkt!!
Ja sorry daarvoor nog he. Ik dacht, ik zal eens gek doen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:17 schreef BarrieButsers het volgende:
Watskeburt bij de Noorderplas? Bootje van brandweer op het water, paar brandweerwagens
Tof! Waar ergens?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:24 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Vandaag met mevrouw Vulpes naar Ierland
Ah, Noord Ierland? Ben nog nooit in NI geweest, maar ik vind de UK altijd erg cool om naar toe te gaanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:38 schreef Augustus_Thijs het volgende:
We landen op Belfast, daar auto huren en dan een week lang kriskras over het eiland crossen
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:21 schreef DeJori het volgende:
Goedemorgen. Vandaag met dejori naar golden earring!
Nah, vooral Ierland zelf. Maar Belfast was waaay goedkoper om naartoe te vliegen. Daarna hoppen we gewoon de grens over (kleine bijbetaling voor de huurauto).quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:54 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ah, Noord Ierland? Ben nog nooit in NI geweest, maar ik vind de UK altijd erg cool om naar toe te gaan
Doe de groetjes aan The Sons of Anarchyquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nah, vooral Ierland zelf. Maar Belfast was waaay goedkoper om naartoe te vliegen. Daarna hoppen we gewoon de grens over (kleine bijbetaling voor de huurauto).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |