abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113338943
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 15:04 schreef casper1916 het volgende:
Hij is natuurlijk veel beter in 'het spel'. Beetje flauwe opmerkingen maken hier en daar. Haar zonnebril afpakken. Ik heb vaak helemaal geen behoefte om daar in mee te gaan. Ik denk dan altijd "vindt ze dat nou leuk". Ik vind het vaak een beetje kinderachtig worden.
Wat voor saaie nerd ben je dan :')?

Nee, serieus. Je maakt toch wel een keer een plagerige opmerking of iets?
  zondag 24 juni 2012 @ 23:17:17 #102
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_113341631
Hij is bang dat dat verkeerd valt of dat het gemaakt overkomt denk ik. Je moet ook net de klik daarvoor hebben. Dat je ongestoord met een meisje kan flirten en toch jezelf kan zijn, niet hoeft te acteren. Als hij moet denken 'ohja zonnebril afpakken, en dr nu een beetje belachelijk maken' wordt het hoogstwaarschijnlijk heel lelijk om te zien. Zeker als de concurrent erbij is of laatst was. Dan valt het op dat TS die concurrent na probeert te doen.

Als je niet jezelf kan zijn bij een meisje, jezelf bewust moet verstoppen, dan kan het nooit wat worden. Of wou je doorgaan met faken als je haar eenmaal veroverd hebt met je 'meesterversierder' illusie? Nou dan... ;)
"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
pi_113341981
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 23:17 schreef Uitstekelbaars het volgende:
Hij is bang dat dat verkeerd valt of dat het gemaakt overkomt denk ik. Je moet ook net de klik daarvoor hebben. Dat je ongestoord met een meisje kan flirten en toch jezelf kan zijn, niet hoeft te acteren. Als hij moet denken 'ohja zonnebril afpakken, en dr nu een beetje belachelijk maken' wordt het hoogstwaarschijnlijk heel lelijk om te zien. Zeker als de concurrent erbij is of laatst was. Dan valt het op dat TS die concurrent na probeert te doen.

Als je niet jezelf kan zijn bij een meisje, jezelf bewust moet verstoppen, dan kan het nooit wat worden. Of wou je doorgaan met faken als je haar eenmaal veroverd hebt met je 'meesterversierder' illusie? Nou dan... ;)
Klopt helemaal.
  zondag 24 juni 2012 @ 23:30:36 #104
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_113343168
quote:
14s.gif Op zondag 24 juni 2012 23:20 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Klopt helemaal.
Weet ik. Ben jarenlang hopeloos verliefd geweest op een meisje waardoor ik zo gruwelijk gefriendzoned was, dat het me achteraf bekeken nog meeviel dat we niet voor elke schooldag nagellak bij elkaar opdeden. Dus ik weet waar ik het over heb. En nu fix ik studentes zonder buitensporige moeite.
"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
  maandag 25 juni 2012 @ 12:10:15 #105
108913 Godshand
guide4you
pi_113357296
Daar draait het idd om, jezelf zijn. Niet roepen tegen een knap christelijk meisje, dat je de bijbel uit je hoofd kent, terwijl dat niet zo is :) gewoon dus bij je eigen mening blijven..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_113357470
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 15:04 schreef casper1916 het volgende:
MAAR!!!! godverdomme aan het einde, toen we bijna weg gingen. Stond ze weer omhelst met mijn concurrent en toen maakte hij een kusgebaar vlak bij haar mond en toen kuste ze hem. Het was dat ik al redelijk wat bier op had dat ik het niet zo voelde aankomen, maar dit was voor mij het einde.
1 vraag. Heb je haar nu al gezegd dat je haar leuk vindt? Neen! Je ziet haar een kus geven en je geeft het al op.

Al is de kans één op één miljard. Je stapt op haar af en zegt gewoon wat je voelt. Anders ga je binnen een paar jaar spijt krijgen dat je nooit iets gezegd hebt. Je zal eeuwig met de vraag worstelen: Maar wat als ze toch ja had gezegd? Je kan nog zoveel aan kansberekening doen, je zal die vraag dan NOOIT met 100% zekerheid kunnen afsluiten.
pi_113358293
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:10 schreef Godshand het volgende:
Daar draait het idd om, jezelf zijn. Niet roepen tegen een knap christelijk meisje, dat je de bijbel uit je hoofd kent, terwijl dat niet zo is :) gewoon dus bij je eigen mening blijven..
Jammer genoeg, uit eigen ervaring. Jezelf blijven werkt helemaal niet! Een meid wil géén slappe lxl die géén body heeft en enkel meid voor haar speelt én dat is exact wat de TS is! (No offense het is gewoon zo .. en trust me hij is de enige niet, vroeger was ik eveneens een slappe lxl)

Wat TS wel kan doen is eraan werken en dat begint bij hemzelf. Tracht meer zelfvertrouwen op te doen. Krijg wat meer haar op de tanden en denk niet meteen: Ik heb toch géén kans! Dans ook niet te veel naar een meisje haar pijpen. Durf af en toe eens neen te zeggen enzovoorts ..

Een meisje veroveren begint namelijk eerst bij jezelf.
pi_113358403
Pak haar tijdens een repetitie met zijn tweeën gewoon uit het niets op dr bek en accepteer wat er daarna gebeurt. Deze situatie is waardeloos.
pi_113364555
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:14 schreef makila_avatar het volgende:

[..]

1 vraag. Heb je haar nu al gezegd dat je haar leuk vindt? Neen! Je ziet haar een kus geven en je geeft het al op.

Al is de kans één op één miljard. Je stapt op haar af en zegt gewoon wat je voelt. Anders ga je binnen een paar jaar spijt krijgen dat je nooit iets gezegd hebt. Je zal eeuwig met de vraag worstelen: Maar wat als ze toch ja had gezegd? Je kan nog zoveel aan kansberekening doen, je zal die vraag dan NOOIT met 100% zekerheid kunnen afsluiten.
Ik heb het nog niet opgegeven. Ik weet wel dat er nog vanalles mogelijk is. Aangezien ze mijn concurrent eerst ook totaal niet leuk vond. Maar dan moet ik het inderdaad wel eerst zeggen, zodat ze weet dat ik haar wil. En dan afstand nemen, andere meisjes daten...

Het helpt nu ook niet echt mee dat we veel dezelfde vrienden hebben. Als er dus iets te doen is heb ik niet echt een andere club gasten waar ik ook mee weg kan. Ik begin wel in te zien hoe het overkomt en wat ik eraan kan doen.
pi_113367283
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:40 schreef Sjacq het volgende:
Pak haar tijdens een repetitie met zijn tweeën gewoon uit het niets op dr bek en accepteer wat er daarna gebeurt. Deze situatie is waardeloos.
Da's wel het beste idd! Maar vergt ook het meeste lef..
  maandag 25 juni 2012 @ 18:26:21 #111
108913 Godshand
guide4you
pi_113375782
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:36 schreef makila_avatar het volgende:

[..]

Jammer genoeg, uit eigen ervaring. Jezelf blijven werkt helemaal niet! Een meid wil géén slappe lxl die géén body heeft en enkel meid voor haar speelt én dat is exact wat de TS is! (No offense het is gewoon zo .. en trust me hij is de enige niet, vroeger was ik eveneens een slappe lxl)

Wat TS wel kan doen is eraan werken en dat begint bij hemzelf. Tracht meer zelfvertrouwen op te doen. Krijg wat meer haar op de tanden en denk niet meteen: Ik heb toch géén kans! Dans ook niet te veel naar een meisje haar pijpen. Durf af en toe eens neen te zeggen enzovoorts ..

Een meisje veroveren begint namelijk eerst bij jezelf.
Tuurlijk man, een neprelatie beginnen en de hele tijd akteren werkt om goed even te neuken, maar daarna val je toch wel door de mand, en verlaat ze je alsnog..

Dit is een advies waar dus TS helemaal niks aan heeft. Ja tenzij hij een player wil worden, dan wel...
pi_113381802
Gewoon lekker standaard en ouderwets meevragen naar de film. (Zonder broer, vader, moeder, oma... enzovoort) Als de boodschap dan nog niet duidelijk is heb je in ieder geval een gezellige avond gehad zonder al te hard af te gaan.

En als ze nee zegt is dat kut maar dan weet je wel waar je aan toe bent.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 00:55:56 #113
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_113397036
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 18:26 schreef Godshand het volgende:

[..]

Tuurlijk man, een neprelatie beginnen en de hele tijd akteren werkt om goed even te neuken, maar daarna val je toch wel door de mand, en verlaat ze je alsnog..

Dit is een advies waar dus TS helemaal niks aan heeft. Ja tenzij hij een player wil worden, dan wel...
Jezelf zijn heeft TS ook niet veel aan, want als hij op deze manier doorgaat krijgt hij nooit een chick :P Ik heb de afgelopen jaren verschillende soorten gedrag ''uitgeprobeerd'' bij vrouwen, en ik zie dat sommige dingen wel werken, en sommige niet. Je kan zeggen dat ik die periode fake geweest ben, maar ik zie het als het ontwikkelen van jezelf.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:55:56 #114
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_113405137
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 00:55 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Jezelf zijn heeft TS ook niet veel aan, want als hij op deze manier doorgaat krijgt hij nooit een chick :P Ik heb de afgelopen jaren verschillende soorten gedrag ''uitgeprobeerd'' bij vrouwen, en ik zie dat sommige dingen wel werken, en sommige niet. Je kan zeggen dat ik die periode fake geweest ben, maar ik zie het als het ontwikkelen van jezelf.
Inderdaad.
Als het alleen om de seks gaat is het prima en als je toch doorgaat met een relatie, vroeg of laat ben je toch echt helemaal jezelf.
pi_113407495
TS, het enige advies dat hier nog werkt is, hou ermee op. Met dit meisje dan.

Leer hiervan, en gebruik dat bij het volgende meisje.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 12:53:23 #116
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_113407794
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 12:47 schreef CaptainCookie het volgende:
TS, het enige advies dat hier nog werkt is, hou ermee op. Met dit meisje dan.

Leer hiervan, en gebruik dat bij het volgende meisje.
Of just dont care wat die pik heeft gedaan, en ga er volledig op.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 14:02:12 #117
108913 Godshand
guide4you
pi_113410588
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 00:55 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

TS is helemaal zichzelf niet, zeg nou zelf. Als hij haar niet zo leuk had gevonden had ie die bezopen meid gewoon op de grond laten liggen...

Nu hoopt hij dat ze hem geil bespringt, maar ze is wel wijzer natuurlijk :p

Evenals dat hij nooit zegt hoe hij werkelijk over zaken denkt, misschien keurt hij alcoholgebruik af, maar dat zal je hem niet tegen haar horen zeggen...

Kortom, TS is zichzelf niet, en durft niet tegen haar te zeggen en te doen wat hij denkt, bang dat hij haar kwijt raakt. Bullshit natuurlijk..
pi_113597700
Inmiddels begonnen in "The Game" van Neil Strauss. Dat jullie me dat niet eerder hebben aangeraden. Er staan ook weer een hoop dingen in waarvan in nu weet dat ik die altijd fout heb gedaan.

Ik ga op zoek naar nog meer van dit soort boeken, iemand nog suggesties? Zijn er ook mensen die na het lezen van dit boek dingen hebben uitgeprobeerd?

groet.
pi_113597883
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 12:53 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Of just dont care wat die pik heeft gedaan, en ga er volledig op.
Ja kan je doen, maar gaat niks opleveren.

Oh en TS, geloof niet te veel in dingen als The Game :')
pi_113598380
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 17:01 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Oh en TS, geloof niet te veel in dingen als The Game :')
Ik had ook gelezen dat het soms wat teveel op de amerikaanse cultuur is gebaseerd en hier niet altijd van toepassing kan zijn. Ik heb wel jongens dingen zien doen en horen zeggen waarvan ik nu denk....hebben die dat boek soms ook gelezen? Daarom wil ik ook meerdere bronnen raadplegen, zodat ik niet vanuit 1 boek mijn conclusie hoef te trekken.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 17:39:24 #121
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_113599144
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 17:14 schreef casper1916 het volgende:

[..]

Ik had ook gelezen dat het soms wat teveel op de amerikaanse cultuur is gebaseerd en hier niet altijd van toepassing kan zijn. Ik heb wel jongens dingen zien doen en horen zeggen waarvan ik nu denk....hebben die dat boek soms ook gelezen? Daarom wil ik ook meerdere bronnen raadplegen, zodat ik niet vanuit 1 boek mijn conclusie hoef te trekken.
Ooit gelezen. Het boek is voor mij voornamelijk een eye-opener geweest voor wat ik altijd verkeerd deed. Het geeft een stukje bewustwording van het versierproces en hoe je er op een gezonde manier tegenaan kan kijken. Met vooropgezette versierplannen heb ik echter niks. Het werkt verkrampend.
pi_113599302
quote:
Hij is natuurlijk veel beter in 'het spel'. Beetje flauwe opmerkingen maken hier en daar. Haar zonnebril afpakken. Ik heb vaak helemaal geen behoefte om daar in mee te gaan. Ik denk dan altijd "vindt ze dat nou leuk". Ik vind het vaak een beetje kinderachtig worden.
Oftewel je bent inderdaad een saaie lul. Ik begin dit overigens echt fokking triest te vinden. Zelfs toen ik nog minder zeker over mijzelf was, kwam er wel een punt dat ik ging zoenen of daten..
pi_113600435
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 17:44 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Oftewel je bent inderdaad een saaie lul. Ik begin dit overigens echt fokking triest te vinden. Zelfs toen ik nog minder zeker over mijzelf was, kwam er wel een punt dat ik ging zoenen of daten..
Precies mijn punt.
pi_113600542
quote:

[..]

Focus je niet zo veel op boeken. Je leert het alleen door het zelf te doen.

Er is niet één manier. Elke vrouw reageert weer anders.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 19:09:38 #125
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_113601773
quote:

[..]

Hahah, gast lekker bezig. Zelf heb ik ook ''introducing NLP'' van O'connor en seymour gelezen. Dat is ook goeie shit^^(niet zozeer pickup gerelateerd, maar wel goed om jezelf te ontwikkelen) Verder heb ik zelf niks gelezen, maar ong iedereen die in the game genoemd wordt heeft wel een boek geschreven. Volgens mij is RSD in nederland wel populair. Een tip als je je hier verder in gaat verdiepen. ALLES wat je leest/ziet proberen. En dan ook echt alles. Als je nog meer referenties wil, DM maar.

Succes kerel!
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_114321107
Het meisje in kwestie weet inmiddels van mijn aanbidderschap. Ze had het blijkbaar al door.
pi_114322117
Hoelang je dit al aan het doen bent, tegen beter weten in, is gewoon sado-masochistisch.
pi_114322293
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 16:56 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Hoelang je dit al aan het doen bent, tegen beter weten in, is gewoon sado-masochistisch.
haha
  dinsdag 17 juli 2012 @ 17:07:15 #129
11102 knep
Mountainfreak
pi_114322569
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 16:30 schreef casper1916 het volgende:
Het meisje in kwestie weet inmiddels van mijn aanbidderschap. Ze had het blijkbaar al door.
En nu?
  dinsdag 17 juli 2012 @ 17:16:55 #130
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_114322918
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 16:30 schreef casper1916 het volgende:
Meisjes hebben dit soort dingen vaak al in een vroeg stadium door, alleen zeggen ze er niks van omdat ze óf de aandacht wel zien zitten en/óf bang zijn dat de onderlinge sfeer ongemakkelijk wordt, wat op zich natuurlijk helemaal niet zo gek is.

Gewoon een leermomentje TS. En dan nu je aandacht richten op andere vrouwen.
pi_114324151
Vraag haar mee naar een cafetje in de stad/in het dorp. Als je denkt dat ze een smoes heeft om niet uit te gaan maar je weet het niet zeker dan sms je iets zoals "oké je kunt donderdag niet, maar je wilt dus wel mee wat te drinken?"

Misschien zegt ze nee, doe jezelf dan een plezier en ga gewoon weer met je broer doorspelen.

E: wat zei zij toen ze het wist van je aanbidderschap? Je was zo gedetailleerd de hele tijd, en nu opeens niet meer. :)

En oja, kap met die boeken en filmpjes, volgende keer gewoon sneller zijn.

[ Bericht 31% gewijzigd door BeyondTheGreen op 17-07-2012 18:26:56 ]
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 20:53:11 #132
108913 Godshand
guide4you
pi_114332484
Laat dat wijfie lekker los, ga lekker los in Spanje of Griekenland deze zomer (veel beter weer daar ook 8-) ) !
  woensdag 18 juli 2012 @ 13:27:59 #133
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_114358809
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:36 schreef HaerdenC het volgende:
of meld gewoon eens dat je het kotsbeu bent dat meisjeS (meervoud) je altijd als vriend zien en dan met de verkeerde jongens een relatie beginnen ;) kijk hoe ze reageerd ... wie weet heeft ze wel leuke vriendinnen, nichtjes, etc ... goed woordje hier, goed woordje daar ... je hebt goede naam, ondersteunt door haar, ETC ETC ETC

nja misschien tactisch maar ... geluk kan je soms ook in de hand werken toch ...
Pff, zoiets gaat echt neit werken, want dan ben je nog steeds het ideale broertje.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_114541214
Ik had het aan een collega verteld die haar ook goed kent en inmiddels ook verkering heeft met haar broer. We waren samen in een kroeg toen ze vroeg naar relaties enzo. Ik zag er niet echt kwaad in en heb toen verteld dat ik een oogje op het meisje in kwestie heb. Later die week, op een feestje heeft ze dat dus toch doorverteld. Terwijl ze had beloofd dat niet te doen.

Ze weet het nu dus alleen via haar...en...ik weet niet of zij weer weet dat ik dat weet.

Aan de ene kant wil ik heel graag een keer met haar praten en vragen of onze vriendschap er niet onder leidt. Ik wil echt geen gezeik, ze hoeft me ook niet te ontwijken nu dit 'officieel' bekend is.

Ik kan ook doen alsof m'n neus bloed en gewoon niet laten merken dat ik nu weet dat zij het weet. Aangezien ze verder toch niks meer wil.

Onze stedentrip is trouwens woensdag, ik voel toch een soort van spanning. Zal ik er toch over beginnen en gewoon alles op tafel gooien? Dan hebben we geen geheimen meer enzo.
Ik wil er ook weer niet zo'n scene van maken.
  zondag 22 juli 2012 @ 20:45:31 #135
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_114542351
Paniek in de tent :9
Doe toch gewoon eens een beetje relaxed joh
Zorg dat ze tijdens die stedentrip goed dronken wordt en maak dan misbruik van de situatie

Succes!
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_114543715
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 20:45 schreef L3viathan het volgende:
Paniek in de tent :9
Doe toch gewoon eens een beetje relaxed joh
Zorg dat ze tijdens die stedentrip goed dronken wordt en maak dan misbruik van de situatie

Gewoon in de bus ernaar toe vragen: "Mag ik even aan je tieten zitten?"
  zondag 22 juli 2012 @ 21:20:05 #137
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_114543920
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 21:15 schreef casper1916 het volgende:

[..]

Gewoon in de bus ernaar toe vragen: "Mag ik even aan je tieten zitten?"
Bijvoorbeeld, maar wel eerst dronken voeren!
  zondag 22 juli 2012 @ 23:17:09 #138
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_114549451
heeft TS inmiddels aan haar gleufje mogen ruiken?
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  maandag 23 juli 2012 @ 00:31:59 #139
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_114553025
Hahah, sorry TS, maar je hebt alles zo onmogelijk stom aangepakt, ik hoop dat je er zelf om kunt lachen, ik wel iig :P
  maandag 23 juli 2012 @ 01:22:21 #140
11102 knep
Mountainfreak
pi_114554650
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 20:18 schreef casper1916 het volgende:
Ik had het aan een collega verteld die haar ook goed kent en inmiddels ook verkering heeft met haar broer. We waren samen in een kroeg toen ze vroeg naar relaties enzo. Ik zag er niet echt kwaad in en heb toen verteld dat ik een oogje op het meisje in kwestie heb. Later die week, op een feestje heeft ze dat dus toch doorverteld. Terwijl ze had beloofd dat niet te doen.
Fijne collega ^O^.
  maandag 23 juli 2012 @ 18:31:34 #141
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_114572476
Zo is een tijdje geleden dat ik hier had gerageerd.

Wil allereerst beginnen met: het is nergens te laat voor/ alles kan.

Ik heb ondertussen ook zoiets meegemaakt, alleen is het verhaal bij mij iets anders maar zijn de dieptepunten/hoogtepunten hetzelfde.

Ik kan echt niet in de hoofd kijken van dat meisje en kijken of ze iets voor je voelt of niet.
Wat ik wel weet is dat de meeste meiden onzeker zijn en daardoor verlangen naar een sterke man.
Alleen hebben wij mannen natuurlijk ook gevoelens, waar jij duidelijk last van hebt als je met haar bent of alleen.

Efin creer wat zelfverzekerheid man en regel haar!
Die andere gast was je voor en het zou jammer zijn als bleek dat ze toch gevoelens voor je had en ze de hele tijd in haar hoofd op je wachte tot je een stap zou zetten.

Als je nu denkt, nadat ze alles weet dat ze er met jou over zal praten of iets anders dan, LOL! (guess again)
Mocht je afvragen waarom, lees de eerdere punten in mijn post.

P.s: let niet op het gemis van interpunctie en op de schrijffouten.
  woensdag 25 juli 2012 @ 10:08:20 #142
365722 huskey
Luister goed naar je hart !
pi_114634924
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:21 schreef Montelly het volgende:

[..]

Al die moeite die je al in hebt gestopt voor een beetje sexy time :') zelfs een fucking jostiband joinen..fuck sake!
OP quoten :')
pi_114640873
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 20:18 schreef casper1916 het volgende:

Ze weet het nu dus alyleen via haar...en...ik weet niet of zij weer weet dat ik dat weet.

Aan de ene kant wil ik heel graag een keer met haar praten en vragen of onze vriendschap er niet onder leidt. Ik wil echt geen gezeik, ze hoeft me ook niet te ontwijken nu dit 'officieel' bekend is.

Ik kan ook doen alsof m'n neus bloed en gewoon niet laten merken dat ik nu weet dat zij het weet. Aangezien ze verder toch niks meer wil.

Onze stedentrip is trouwens woensdag, ik voel toch een soort van spanning. Zal ik er toch over beginnen en gewoon alles op tafel gooien? Dan hebben we geen geheimen meer enzo.
Ik wil er ook weer niet zo'n scene van maken.
Je wil niet in de friendzone zitten, maar ook niet dat de vriendschap met haar er onder lijdt als zij weet dat jij haar leuk vindt :?

Dat is natuurlijk dom, die vriendschap gaat jou dan alsnog kwellen. Als zij je afwijst, moet je haar laten gaan. Niets vriendschap, je wil toch geen friendzone?! :(

Gewoon next ,er lopen meer meiden in NL rond...

Fijne vakantie...
  woensdag 25 juli 2012 @ 18:09:13 #144
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_114650652
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 13:33 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je wil niet in de friendzone zitten, maar ook niet dat de vriendschap met haar er onder lijdt als zij weet dat jij haar leuk vindt :?

Dat is natuurlijk dom, die vriendschap gaat jou dan alsnog kwellen. Als zij je afwijst, moet je haar laten gaan. Niets vriendschap, je wil toch geen friendzone?! :(

Gewoon next ,er lopen meer meiden in NL rond...

Fijne vakantie...
TS gaat echt geen actie meer ondernemen, dus op naar de volgende idd. Ik hoop voor je dat je dan wel een setje ballen heb laten groeien :)
pi_114709062
Vind je verhaal wat weg hebben van een Carry Slee boek. Een kleine tip voor de toekomst je kan beter in een vroeg stadium duidelijk maken wat je gevoelens zijn. Dan heb je nog niet heel veel over haar gefantaseerd dan is het makkelijker om uit deze sleur te komen.

Maar misschien heb je haar tijdens die city-trip wel geneukt wie zal het zeggen..
  maandag 30 juli 2012 @ 19:50:36 #146
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_114861593
Er bestaat geen friendzone, TS is gewoon lelijk..
pi_114862519
Wat er ook gebeurt TS, je gaat hier veel van leren. Ik geef je 0.00000001% kans dat het wat wordt, maar dan kun je het ten minste afsluiten. Kwel jezelf niet met de friendzone, en hou langzaam maar zeker steeds meer afstand van haar. Vriendschap is geen troostprijs voor een mislukte liefdesrelatie. Het is het ene of het andere. Als ik ben afgewezen wil ik in geen geval vriendschap. Je maakt jezelf er alleen gek mee en je gevoel zal niet over gaan.

Ik vraag me af of jij er wel bewust van bent wat vrouwen doorgaans sexueel aantrekkelijk vinden, en wat maakt dat je niet meer dan een vriend zal worden. Je hebt jezelf totaal gefriendzoned. Geen schande hoor, ik heb het zelf ook gedaan

tip: hoe langer het duurt voor je je gevoel duidelijk maakt, hoe kleiner de kans dat je zult slagen. Vrouwen geven je onbewust heel snel een label " de lieve vriend " ofwel " potentiële minnaar ".
Als je niet onmiddellijk, na een paar dagen elkaar te kennen je intentie duidelijk maakt kun je het negen keer van de tien al vergeten
pi_114903139
Ik heb in Berlijn alles aan haar verteld. Eerst wat moed ingedronken en het kwam toevallig toch ter sprake met haar broer. Hij zei ook al: "je gaat dit niet leuk vinden, maar ze valt niet op je". Ik wist het natuurlijk al, maar ik had het nooit van haar direct gehoord. Net zoals zei nooit van mij had gehoord dat ik haar leuk vind.
Terug op de hotelkamer ging haar broer even weg. Toen ben ik er over begonnen. Ik wilde haar persoonlijk zeggen hoe het zat. Ik vertelde dat ik toen uit was geweest met die collega en dat ik haar had verteld over de hoed en de rand. En dat die collega dus weer aan mij had verteld dat ze het al wist....bla bla bla...
Ik zei: 'ik wil ff dat je het van mij weet, en dat je niet denkt dat ik mensen heb ingeschakeld om erachter te komen'.
Ze zei dus ook tegen mij dat ze me heel aardig vind en een lieve gast maar meer ook niet. Duidelijke taal. Ik moest trouwens wel moeite doen om haar aandacht vast te houden. Ze leek niet echt geïnteresseerd in mijn verhaal, waardoor ik me uiteindelijk niet echt opgelucht voelde. Maar, als het aan haar lag veranderd er verder niks aan onze omgang. Ook omdat ze dus al lang op de hoogte was. Het enige verschil is nu dat we het er over gehad hebben.

Toen ging ik nog lullen over die andere jongen die haar leuk vindt. Ik heb er achteraf spijt van. Dit was niet echt nodig en het kwam nogal jaloers over. Ik vroeg me af waarom ze zo close was met hem want ze had me eerder verteld dat ze helemaal niet op hem viel. Ik ben ook best jaloers op hem omdat ik me steeds afvraag waarom ik niet 'dichterbij' haar kan komen en hij wel. (Zie bijvoorbeeld bij elkaar in de tent slapen op een festival...dat zou ze met mij nooit doen)
Ze zei dat het met hem 'anders' is. Hij is gewoon een andere soort vriend. (knuffelbeertje) Ik begin het nu te begrijpen denk ik. Ze bevestigde zelf ook al, dat als je iemand leuk vind, alle positieve dingen als (verliefde) signalen opvat. Ik heb overal teveel achter gezocht.

Nu moet het slijten denk ik. Ik vind dat mijn verhaal in het hotel nogal rommelig was. Ik ben er nog niet gerust op. Ook omdat ze het tussendoor gewoon over andere dingen had en omdat ze zo cool reageerde. Ik vond het superlastig om erover te beginnen. Voor haar stelde het geen reet voor, of zoals ze een dag later nog zei: "ik geef er geen zak om"
  Moderator dinsdag 31 juli 2012 @ 17:35:21 #149
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114903781
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 17:18 schreef casper1916 het volgende:
Ik heb in Berlijn alles aan haar verteld. Eerst wat moed ingedronken en het kwam toevallig toch ter sprake met haar broer. Hij zei ook al: "je gaat dit niet leuk vinden, maar ze valt niet op je". Ik wist het natuurlijk al, maar ik had het nooit van haar direct gehoord. Net zoals zei nooit van mij had gehoord dat ik haar leuk vind.
Terug op de hotelkamer ging haar broer even weg. Toen ben ik er over begonnen. Ik wilde haar persoonlijk zeggen hoe het zat. Ik vertelde dat ik toen uit was geweest met die collega en dat ik haar had verteld over de hoed en de rand. En dat die collega dus weer aan mij had verteld dat ze het al wist....bla bla bla...
Ik zei: 'ik wil ff dat je het van mij weet, en dat je niet denkt dat ik mensen heb ingeschakeld om erachter te komen'.
Ze zei dus ook tegen mij dat ze me heel aardig vind en een lieve gast maar meer ook niet. Duidelijke taal. Ik moest trouwens wel moeite doen om haar aandacht vast te houden. Ze leek niet echt geïnteresseerd in mijn verhaal, waardoor ik me uiteindelijk niet echt opgelucht voelde. Maar, als het aan haar lag veranderd er verder niks aan onze omgang. Ook omdat ze dus al lang op de hoogte was. Het enige verschil is nu dat we het er over gehad hebben.

Toen ging ik nog lullen over die andere jongen die haar leuk vindt. Ik heb er achteraf spijt van. Dit was niet echt nodig en het kwam nogal jaloers over. Ik vroeg me af waarom ze zo close was met hem want ze had me eerder verteld dat ze helemaal niet op hem viel. Ik ben ook best jaloers op hem omdat ik me steeds afvraag waarom ik niet 'dichterbij' haar kan komen en hij wel. (Zie bijvoorbeeld bij elkaar in de tent slapen op een festival...dat zou ze met mij nooit doen)
Ze zei dat het met hem 'anders' is. Hij is gewoon een andere soort vriend. (knuffelbeertje) Ik begin het nu te begrijpen denk ik. Ze bevestigde zelf ook al, dat als je iemand leuk vind, alle positieve dingen als (verliefde) signalen opvat. Ik heb overal teveel achter gezocht.

Nu moet het slijten denk ik. Ik vind dat mijn verhaal in het hotel nogal rommelig was. Ik ben er nog niet gerust op. Ook omdat ze het tussendoor gewoon over andere dingen had en omdat ze zo cool reageerde. Ik vond het superlastig om erover te beginnen. Voor haar stelde het geen reet voor, of zoals ze een dag later nog zei: "ik geef er geen zak om"
Die hele uitleg en praat boeit haar inderdaad 0, dat is het verschil omdat jij haar leuk vindt en zij jou niet.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 31 juli 2012 @ 17:40:11 #150
11102 knep
Mountainfreak
pi_114903990
quote:

Contact afkappen of op z'n minst minimaliseren anders ga je jezelf alleen maar kwellen.
pi_114907486
quote:

Goed dat je het gezegd hebt. Afsluiten nu. Het heeft geen zin om er verder nog tijd en emotie in te steken
  dinsdag 31 juli 2012 @ 21:58:54 #152
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_114918083
TS hoest me de band verder, je was die speciaal voor haar gejoint? :D
pi_114920106
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 21:58 schreef Montelly het volgende:
TS hoest me de band verder, je was die speciaal voor haar gejoint? :D
Haha, gaat goed. Het is meer mijn project aangezien ik de meeste nummers heb geschreven. Binnekort weer eens rammelen
pi_114920957
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 17:35 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Die hele uitleg en praat boeit haar inderdaad 0, dat is het verschil omdat jij haar leuk vindt en zij jou niet.
Ik had eigenlijk nog wel een soort van medeleven verwacht. :P Ik had ook gezegd dat ik er een beetje mee zat. Maar tevergeefs...
  dinsdag 31 juli 2012 @ 22:57:39 #155
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_114921469
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 22:48 schreef casper1916 het volgende:

[..]

Ik had eigenlijk nog wel een soort van medeleven verwacht. :P Ik had ook gezegd dat ik er een beetje mee zat. Maar tevergeefs...
Ach, je hebt iig actie ondernomen! (al nam je er wel je tijd voor...) Volgende keer meteen weer doen dus. Geloof me, als ze zich niet een beetje in kan leven is ze echt niet zo speciaal als jij haar maakt. Er zijn heel veel vrouwen die veel cooler zijn dan haar, dus lekker boeie van deze. Waarschijnlijk zie je dat nu nog niet in, maar dat komt vanzelf :)
pi_114969134
Ik heb haar vandaag nog gezien op het strand. Het was eigenlijk niet de bedoeling. Ik had haar broer meegevraagd naar het strand, maar hij was al van plan om bij z'n zus en haar vriendin te gaan zitten. Ik dacht nog: 'zal ik dit wel doen' Misschien is het beter om elkaar even niet te zien enzo. Op de boulevard dacht ik nog een keer....'zal ik omdraaien'. Uiteindelijk toch gegaan.
Toen ik aan kwam lopen zag ik haar vriendin tegen haar roezemoessen, en daarna keek ze zo om richting mij. Het moet haast wel dat ze het over mij hadden. De sfeer was gelijk raar. Ik wist dat ze over me aan het lullen waren. En ik wist ook waarom. Ik groette ze en ging naast haar broer zitten. We hebben niet veel gepraat. Het was een rare sfeer. Ik kon gelijk merken dat ze beter af waren zonder mij. Ik voelde me zo klote. Weer een stukje omlaag gevallen.

Toen ik thuis kwam zag ik dat het meisje in kwestie een bericht had gestuurd met de boodschap of ik het goed vond als ze de foto's van de stedentrip op internet ging zetten en nog wat dingen.
Ik had eigenlijk geen contact van haar verwacht. Dit was dan weer een meevaller.

Wat zal ik nu doen....gewoon eens twee weken uit haar buurt blijven (minstens)??
  woensdag 1 augustus 2012 @ 23:40:20 #157
378019 Paskal
Real Madrid!
pi_114974666
Ik heb hetzelfde probleem... alleen dan andersom. Hoe kom ik in de friendzone terecht?
pi_114978234
@ ts: Ja lekker uit haar buurt blijven, je maakt t telkens erger voor jezelf! Omdat je je emoties niet onder controle hebt. Straks wilt ze helemaal geen contact meer met je omdat ze zich lastig gevallen voelt. Zoek afleiding! doe leuke dingen , ontmoet andere mensen. Dan voel je jezelf op gegeven moment beter en kun je de situatie beter overzien.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2012 00:51:58 ]
pi_114981253
Inderdaad, je maakt het voor jezelf wel lastig..
pi_115018668
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:10 schreef casper1916 het volgende:
Ik heb haar vandaag nog gezien op het strand. Het was eigenlijk niet de bedoeling. Ik had haar broer meegevraagd naar het strand, maar hij was al van plan om bij z'n zus en haar vriendin te gaan zitten. Ik dacht nog: 'zal ik dit wel doen' Misschien is het beter om elkaar even niet te zien enzo. Op de boulevard dacht ik nog een keer....'zal ik omdraaien'. Uiteindelijk toch gegaan.
Toen ik aan kwam lopen zag ik haar vriendin tegen haar roezemoessen, en daarna keek ze zo om richting mij. Het moet haast wel dat ze het over mij hadden. De sfeer was gelijk raar. Ik wist dat ze over me aan het lullen waren. En ik wist ook waarom. Ik groette ze en ging naast haar broer zitten. We hebben niet veel gepraat. Het was een rare sfeer. Ik kon gelijk merken dat ze beter af waren zonder mij. Ik voelde me zo klote. Weer een stukje omlaag gevallen.

Toen ik thuis kwam zag ik dat het meisje in kwestie een bericht had gestuurd met de boodschap of ik het goed vond als ze de foto's van de stedentrip op internet ging zetten en nog wat dingen.
Ik had eigenlijk geen contact van haar verwacht. Dit was dan weer een meevaller.

Wat zal ik nu doen....gewoon eens twee weken uit haar buurt blijven (minstens)??
Het was eigenlijk best een goede aktie :) gewoon blijven zitten, jezelf blijven,beleefd tegen dr blijven en met die broer over bands gaan lullen enzo. Als de meiden daarop ingaan ,prima, maar niet ze dan uitnodigen voor een concert.

Daarna na een uurtje doei zeggen. Dan laat je zien dat je leven door gaat, en je jezelf red.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:53:44 #161
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_115058176
Friendzone is nu over aan gaan naar stalkerzone TS.

Het schiet echt niet op als jij nu overal waar zij is "opduikt" en jezelf maar uitnodigt / opdringt. Het zal alleen maar meer awkward zijn.

Get over it and move on.
pi_115200950
en nog nieuwe ontwikkelingen?
pi_115211568
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 19:41 schreef madeliefff het volgende:
en nog nieuwe ontwikkelingen?
Niet echt. Sinds vorige keer op het strand maar besloten even wat afstand te nemen. Onder invloed van liefdesverdriet worden mijn acties er toch niet beter op. Ik ben dit weekend dus op andere plekken uit gegaan dan zij. Gister kreeg ik wel weer bericht van haar over wanneer ik deze week nog kon oefenen met de band...het kwam allemaal wel positief over. (voor zover dat kan via whatsapp) Ik was wel heel blij eigenlijk. Dit was het eerste contact (sinds het strand) en het kwam ook van haar kant. Ik had gedacht dat ze me misschien ook een tijdje beu zou zijn. Dit was voor mij een soort bevestiging dat we inderdaad nog gewoon vrienden zijn en dat er wat haar betreft niet echt iets veranderd is.
Ik denk nog wel iedere dag aan hoe ongelofelijk stom ik het heb aangepakt. Ik ben er echt niet trots op. Een wijze les voor de volgende keer.
pi_115213488
Dat is vervelend dat je met haar in een band zit,kan je dr ook niet ontlopen.
pi_115238280
Dit gaat nooit meer goedkomen natuurlijk.
Verban haar uit je leven, de enige die je er mee hebt ben je zelf.
Ik spreek helaas ook uit ervaring. (al is dat gelukkig al lang geleden)
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:34:50 #166
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_115238818
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:21 schreef mighty_myte het volgende:
Dit gaat nooit meer goedkomen natuurlijk.
Verban haar uit je leven, de enige die je er mee hebt ben je zelf.
Vriendschappen met chicks zijn de shit. Maak er gewoon gebruik van TS, zij heeft ook weer 100 vriendinnen aan wie ze jou voor kunt stellen. Als ze je tof vindt zal ze je mss zelfs helpen er eentje aan de haak te slaan.

En verder TS, je hebt iig iets geleerd, ik ben blij dat je inziet dat je het idd nogal stom hebt aangepakt :P Maar lekker boeie, we gaan allemaal op onze bek de eerste keer.
pi_115239517
Ik moet opeens denken aan een verhaal dat ik ooit las.
Een gast die vuistdiep in de friendzone zat ging na jaren voorbereiding eindelijk de liefde verklaren aan zijn chick.
Hij zocht haar op op haar vakantie in mexico.
Hij spendeerde de nacht op een matje op de gang terwijl zij zich liet palen door een gespierde domme gast.
Zijn gevoel moet bijna ondragelijk geweest zijn.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:55:41 #168
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115239570
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:54 schreef mighty_myte het volgende:

Hij spendeerde de nacht op een matje op de gang terwijl zij zich liet palen door een gespierde domme gast.
Dan vraag ik me toch af wie de domste van die twee gasten was ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_115239591
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Leef nou even meeeheee... :')
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:58:07 #170
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_115239657
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het vrouwtje, want die werd gepaald door een gespierde gast.

Want ik hoor altijd van die vetzakken dat vrouwen geen gespierde gasten moeten.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 15:00:50 #171
11102 knep
Mountainfreak
pi_115239757
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:21 schreef mighty_myte het volgende:
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:54 schreef mighty_myte het volgende:
Ik moet opeens denken aan een verhaal dat ik ooit las.
Een gast die vuistdiep in de friendzone zat ging na jaren voorbereiding eindelijk de liefde verklaren aan zijn chick.
Hij zocht haar op op haar vakantie in mexico.
Zijn gevoel moet bijna ondragelijk geweest zijn.
Jaja.
pi_115239814
quote:
12s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:00 schreef knep het volgende:

[..]

[..]

Jaja.
:') Hoax: ik ben nooit in Mexico geweest.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 15:03:31 #173
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115239845
Oeps. Sorry. Maar dan ben je ook wel letterlijk een deurmat.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_115241524
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:03 schreef Copycat het volgende:
Oeps. Sorry. Maar dan ben je ook wel letterlijk een deurmat.
Jaaa, triestig he!
pi_115243454
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:46 schreef mighty_myte het volgende:
Jaaa, triestig he!
En die gast liet haar zeker achter met opgedroogd zaad in haar haren, bevlekte lakens en een bevruchting, maar zonder ontbijt en telefoonnummer, waarna deurmat haar kon troosten? :')

triestig is het wel, maar volledig eigen schuld
pi_115248064
Waarschijnlijk vond hij ook nog dat zij hem wel seks verschuldigd was voor alle moeite die hij gedaan had.
pi_115330642
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:56 schreef Bombshell het volgende:
Dat is vervelend dat je met haar in een band zit,kan je dr ook niet ontlopen.
Ja aan de ene kant wel. Maar soms lees ik nog gesprekken terug van whatsapp of FB-messenger en dan denk ik..shit...we gingen eigenlijk zo leuk met elkaar om. Ik wou dat ik er nooit over was begonnen. Ik wil gewoon nog steeds die goede vriend zijn. Ik denk dat dat wat haar betreft ook gewoon kan. Maar het voelt nog steeds alsof ik het keihard verpest heb. Ik heb nu, bijna twee weken na ons gesprek nog steeds een knoop in m'n maag. De ene dag is het erger dan de andere. Ik heb al een paar dingen ontlopen omdat ik wist dat zij er ook zou zijn. Vrijdag zie ik haar dus weer..
  donderdag 9 augustus 2012 @ 12:26:42 #178
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_115330939
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 12:17 schreef casper1916 het volgende:

[..]

Ja aan de ene kant wel. Maar soms lees ik nog gesprekken terug van whatsapp of FB-messenger en dan denk ik..shit...we gingen eigenlijk zo leuk met elkaar om. Ik wou dat ik er nooit over was begonnen. Ik wil gewoon nog steeds die goede vriend zijn. Ik denk dat dat wat haar betreft ook gewoon kan. Maar het voelt nog steeds alsof ik het keihard verpest heb. Ik heb nu, bijna twee weken na ons gesprek nog steeds een knoop in m'n maag. De ene dag is het erger dan de andere. Ik heb al een paar dingen ontlopen omdat ik wist dat zij er ook zou zijn. Vrijdag zie ik haar dus weer..
Zorg ervoor dat die band van jullie een beetje begint te lopen.. dan kun je wellicht elke avond een gewillige groupie scoren
Kijk wel uit dat je nu niet helemaal zielig tegenover haar gaat doen.
pi_115331051
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 12:26 schreef L3viathan het volgende:

[..]

Zorg ervoor dat die band van jullie een beetje begint te lopen.. dan kun je wellicht elke avond een gewillige groupie scoren
Kijk wel uit dat je nu niet helemaal zielig tegenover haar gaat doen.
Die heb ik volgens mij al eerder gehoord :). Maar inderdaad, de volgende dat ik haar zie moet ik weer gewoon 'een man' zijn en niet doen alsof ik haar nodig heb. Maar ik blijf gewoon aardig doen. Als het goed is zijn we met z'n 3en dus dan gaat het misschien wat makkelijker.
pi_115340333
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 12:17 schreef casper1916 het volgende:

[..]

Als je nog gesprekken zit terug te lezen ben je echt nog helemaal verliefd. En daarom is het beter als je er niet ziet kan je er afstand van nemen. Anders ga je gekwetst worden.
pi_115342878
Kap gewoon met die band, gaat toch niks worden. Verder gaan met je leven en die slet vergeten.
pi_115406661
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 12:30 schreef casper1916 het volgende:

[..]

Die heb ik volgens mij al eerder gehoord :). Maar inderdaad, de volgende dat ik haar zie moet ik weer gewoon 'een man' zijn en niet doen alsof ik haar nodig heb. Maar ik blijf gewoon aardig doen. Als het goed is zijn we met z'n 3en dus dan gaat het misschien wat makkelijker.
Ik vraag me af waarom je jezelf zo nodeloos loopt te kwellen. Zelfs als zij níet zal begrijpen dat jij je rot voelt over de hele situatie (en gezien haar reactie op jouw 'bekentenis' zal dat waarschijnlijk het geval zijn) hoef jij daarover geen verantwoording af te leggen aan haar. Jij schiet er niks mee op om 'de man' te spelen, terwijl je je eigenlijk klote voelt. Daar draait het volgens mij de hele tijd een beetje om: je speelt een rol. Die voormalige 'concurrent' van je krijgt wel iets gedaan van haar, simpelweg omdat het hem veel minder interesseert. Hoe dan ook, het is allemaal al een keer gezegd hier. Het laatste wat je naar mijn mening nu zou moeten doen is je rollenspel voortzetten in de vorm van de man die het allemaal wel kan hebben, terwijl dat helemaal niet zo is. En zij zal dat feilloos doorzien.
pi_115406818
Oftewel, twintig keer luisteren en dan maar weer door.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')