Goed dat je het gezegd hebt. Afsluiten nu. Het heeft geen zin om er verder nog tijd en emotie in te stekenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:18 schreef casper1916 het volgende:
Ik heb in Berlijn alles aan haar verteld. Eerst wat moed ingedronken en het kwam toevallig toch ter sprake met haar broer. Hij zei ook al: "je gaat dit niet leuk vinden, maar ze valt niet op je". Ik wist het natuurlijk al, maar ik had het nooit van haar direct gehoord. Net zoals zei nooit van mij had gehoord dat ik haar leuk vind.
Terug op de hotelkamer ging haar broer even weg. Toen ben ik er over begonnen. Ik wilde haar persoonlijk zeggen hoe het zat. Ik vertelde dat ik toen uit was geweest met die collega en dat ik haar had verteld over de hoed en de rand. En dat die collega dus weer aan mij had verteld dat ze het al wist....bla bla bla...
Ik zei: 'ik wil ff dat je het van mij weet, en dat je niet denkt dat ik mensen heb ingeschakeld om erachter te komen'.
Ze zei dus ook tegen mij dat ze me heel aardig vind en een lieve gast maar meer ook niet. Duidelijke taal. Ik moest trouwens wel moeite doen om haar aandacht vast te houden. Ze leek niet echt geďnteresseerd in mijn verhaal, waardoor ik me uiteindelijk niet echt opgelucht voelde. Maar, als het aan haar lag veranderd er verder niks aan onze omgang. Ook omdat ze dus al lang op de hoogte was. Het enige verschil is nu dat we het er over gehad hebben.
Toen ging ik nog lullen over die andere jongen die haar leuk vindt. Ik heb er achteraf spijt van. Dit was niet echt nodig en het kwam nogal jaloers over. Ik vroeg me af waarom ze zo close was met hem want ze had me eerder verteld dat ze helemaal niet op hem viel. Ik ben ook best jaloers op hem omdat ik me steeds afvraag waarom ik niet 'dichterbij' haar kan komen en hij wel. (Zie bijvoorbeeld bij elkaar in de tent slapen op een festival...dat zou ze met mij nooit doen)
Ze zei dat het met hem 'anders' is. Hij is gewoon een andere soort vriend. (knuffelbeertje) Ik begin het nu te begrijpen denk ik. Ze bevestigde zelf ook al, dat als je iemand leuk vind, alle positieve dingen als (verliefde) signalen opvat. Ik heb overal teveel achter gezocht.
Nu moet het slijten denk ik. Ik vind dat mijn verhaal in het hotel nogal rommelig was. Ik ben er nog niet gerust op. Ook omdat ze het tussendoor gewoon over andere dingen had en omdat ze zo cool reageerde. Ik vond het superlastig om erover te beginnen. Voor haar stelde het geen reet voor, of zoals ze een dag later nog zei: "ik geef er geen zak om"
Haha, gaat goed. Het is meer mijn project aangezien ik de meeste nummers heb geschreven. Binnekort weer eens rammelenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:58 schreef Montelly het volgende:
TS hoest me de band verder, je was die speciaal voor haar gejoint?
Ik had eigenlijk nog wel een soort van medeleven verwacht.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:35 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Die hele uitleg en praat boeit haar inderdaad 0, dat is het verschil omdat jij haar leuk vindt en zij jou niet.
Ach, je hebt iig actie ondernomen! (al nam je er wel je tijd voor...) Volgende keer meteen weer doen dus. Geloof me, als ze zich niet een beetje in kan leven is ze echt niet zo speciaal als jij haar maakt. Er zijn heel veel vrouwen die veel cooler zijn dan haar, dus lekker boeie van deze. Waarschijnlijk zie je dat nu nog niet in, maar dat komt vanzelfquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:48 schreef casper1916 het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk nog wel een soort van medeleven verwacht.Ik had ook gezegd dat ik er een beetje mee zat. Maar tevergeefs...
Het was eigenlijk best een goede aktiequote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:10 schreef casper1916 het volgende:
Ik heb haar vandaag nog gezien op het strand. Het was eigenlijk niet de bedoeling. Ik had haar broer meegevraagd naar het strand, maar hij was al van plan om bij z'n zus en haar vriendin te gaan zitten. Ik dacht nog: 'zal ik dit wel doen' Misschien is het beter om elkaar even niet te zien enzo. Op de boulevard dacht ik nog een keer....'zal ik omdraaien'. Uiteindelijk toch gegaan.
Toen ik aan kwam lopen zag ik haar vriendin tegen haar roezemoessen, en daarna keek ze zo om richting mij. Het moet haast wel dat ze het over mij hadden. De sfeer was gelijk raar. Ik wist dat ze over me aan het lullen waren. En ik wist ook waarom. Ik groette ze en ging naast haar broer zitten. We hebben niet veel gepraat. Het was een rare sfeer. Ik kon gelijk merken dat ze beter af waren zonder mij. Ik voelde me zo klote. Weer een stukje omlaag gevallen.
Toen ik thuis kwam zag ik dat het meisje in kwestie een bericht had gestuurd met de boodschap of ik het goed vond als ze de foto's van de stedentrip op internet ging zetten en nog wat dingen.
Ik had eigenlijk geen contact van haar verwacht. Dit was dan weer een meevaller.
Wat zal ik nu doen....gewoon eens twee weken uit haar buurt blijven (minstens)??
Niet echt. Sinds vorige keer op het strand maar besloten even wat afstand te nemen. Onder invloed van liefdesverdriet worden mijn acties er toch niet beter op. Ik ben dit weekend dus op andere plekken uit gegaan dan zij. Gister kreeg ik wel weer bericht van haar over wanneer ik deze week nog kon oefenen met de band...het kwam allemaal wel positief over. (voor zover dat kan via whatsapp) Ik was wel heel blij eigenlijk. Dit was het eerste contact (sinds het strand) en het kwam ook van haar kant. Ik had gedacht dat ze me misschien ook een tijdje beu zou zijn. Dit was voor mij een soort bevestiging dat we inderdaad nog gewoon vrienden zijn en dat er wat haar betreft niet echt iets veranderd is.quote:
Vriendschappen met chicks zijn de shit. Maak er gewoon gebruik van TS, zij heeft ook weer 100 vriendinnen aan wie ze jou voor kunt stellen. Als ze je tof vindt zal ze je mss zelfs helpen er eentje aan de haak te slaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:21 schreef mighty_myte het volgende:
Dit gaat nooit meer goedkomen natuurlijk.
Verban haar uit je leven, de enige die je er mee hebt ben je zelf.
Ik spreek helaas ook uit ervaring. (al is dat gelukkig al lang geleden)
Dan vraag ik me toch af wie de domste van die twee gasten was ...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:54 schreef mighty_myte het volgende:
Hij spendeerde de nacht op een matje op de gang terwijl zij zich liet palen door een gespierde domme gast.
Leef nou even meeeheee...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af wie de domste van die twee gasten was ...
Het vrouwtje, want die werd gepaald door een gespierde gast.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af wie de domste van die twee gasten was ...
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:21 schreef mighty_myte het volgende:
Ik spreek helaas ook uit ervaring. (al is dat gelukkig al lang geleden)
Jaja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:54 schreef mighty_myte het volgende:
Ik moet opeens denken aan een verhaal dat ik ooit las.
Een gast die vuistdiep in de friendzone zat ging na jaren voorbereiding eindelijk de liefde verklaren aan zijn chick.
Hij zocht haar op op haar vakantie in mexico.
Hij spendeerde de nacht op een matje op de gang terwijl zij zich liet palen door een gespierde domme gast.
Zijn gevoel moet bijna ondragelijk geweest zijn.
quote:
Jaaa, triestig he!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:03 schreef Copycat het volgende:
Oeps. Sorry. Maar dan ben je ook wel letterlijk een deurmat.
En die gast liet haar zeker achter met opgedroogd zaad in haar haren, bevlekte lakens en een bevruchting, maar zonder ontbijt en telefoonnummer, waarna deurmat haar kon troosten?quote:
Ja aan de ene kant wel. Maar soms lees ik nog gesprekken terug van whatsapp of FB-messenger en dan denk ik..shit...we gingen eigenlijk zo leuk met elkaar om. Ik wou dat ik er nooit over was begonnen. Ik wil gewoon nog steeds die goede vriend zijn. Ik denk dat dat wat haar betreft ook gewoon kan. Maar het voelt nog steeds alsof ik het keihard verpest heb. Ik heb nu, bijna twee weken na ons gesprek nog steeds een knoop in m'n maag. De ene dag is het erger dan de andere. Ik heb al een paar dingen ontlopen omdat ik wist dat zij er ook zou zijn. Vrijdag zie ik haar dus weer..quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:56 schreef Bombshell het volgende:
Dat is vervelend dat je met haar in een band zit,kan je dr ook niet ontlopen.
Zorg ervoor dat die band van jullie een beetje begint te lopen.. dan kun je wellicht elke avond een gewillige groupie scorenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:17 schreef casper1916 het volgende:
[..]
Ja aan de ene kant wel. Maar soms lees ik nog gesprekken terug van whatsapp of FB-messenger en dan denk ik..shit...we gingen eigenlijk zo leuk met elkaar om. Ik wou dat ik er nooit over was begonnen. Ik wil gewoon nog steeds die goede vriend zijn. Ik denk dat dat wat haar betreft ook gewoon kan. Maar het voelt nog steeds alsof ik het keihard verpest heb. Ik heb nu, bijna twee weken na ons gesprek nog steeds een knoop in m'n maag. De ene dag is het erger dan de andere. Ik heb al een paar dingen ontlopen omdat ik wist dat zij er ook zou zijn. Vrijdag zie ik haar dus weer..
Die heb ik volgens mij al eerder gehoordquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:26 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Zorg ervoor dat die band van jullie een beetje begint te lopen.. dan kun je wellicht elke avond een gewillige groupie scoren
Kijk wel uit dat je nu niet helemaal zielig tegenover haar gaat doen.
Als je nog gesprekken zit terug te lezen ben je echt nog helemaal verliefd. En daarom is het beter als je er niet ziet kan je er afstand van nemen. Anders ga je gekwetst worden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:17 schreef casper1916 het volgende:
[..]
Ja aan de ene kant wel. Maar soms lees ik nog gesprekken terug van whatsapp of FB-messenger en dan denk ik..shit...we gingen eigenlijk zo leuk met elkaar om. Ik wou dat ik er nooit over was begonnen. Ik wil gewoon nog steeds die goede vriend zijn. Ik denk dat dat wat haar betreft ook gewoon kan. Maar het voelt nog steeds alsof ik het keihard verpest heb. Ik heb nu, bijna twee weken na ons gesprek nog steeds een knoop in m'n maag. De ene dag is het erger dan de andere. Ik heb al een paar dingen ontlopen omdat ik wist dat zij er ook zou zijn. Vrijdag zie ik haar dus weer..
Ik vraag me af waarom je jezelf zo nodeloos loopt te kwellen. Zelfs als zij níet zal begrijpen dat jij je rot voelt over de hele situatie (en gezien haar reactie op jouw 'bekentenis' zal dat waarschijnlijk het geval zijn) hoef jij daarover geen verantwoording af te leggen aan haar. Jij schiet er niks mee op om 'de man' te spelen, terwijl je je eigenlijk klote voelt. Daar draait het volgens mij de hele tijd een beetje om: je speelt een rol. Die voormalige 'concurrent' van je krijgt wel iets gedaan van haar, simpelweg omdat het hem veel minder interesseert. Hoe dan ook, het is allemaal al een keer gezegd hier. Het laatste wat je naar mijn mening nu zou moeten doen is je rollenspel voortzetten in de vorm van de man die het allemaal wel kan hebben, terwijl dat helemaal niet zo is. En zij zal dat feilloos doorzien.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:30 schreef casper1916 het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij al eerder gehoord. Maar inderdaad, de volgende dat ik haar zie moet ik weer gewoon 'een man' zijn en niet doen alsof ik haar nodig heb. Maar ik blijf gewoon aardig doen. Als het goed is zijn we met z'n 3en dus dan gaat het misschien wat makkelijker.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |