abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114321107
Het meisje in kwestie weet inmiddels van mijn aanbidderschap. Ze had het blijkbaar al door.
pi_114322117
Hoelang je dit al aan het doen bent, tegen beter weten in, is gewoon sado-masochistisch.
pi_114322293
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 16:56 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Hoelang je dit al aan het doen bent, tegen beter weten in, is gewoon sado-masochistisch.
haha
  dinsdag 17 juli 2012 @ 17:07:15 #129
11102 knep
Mountainfreak
pi_114322569
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 16:30 schreef casper1916 het volgende:
Het meisje in kwestie weet inmiddels van mijn aanbidderschap. Ze had het blijkbaar al door.
En nu?
  dinsdag 17 juli 2012 @ 17:16:55 #130
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_114322918
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 16:30 schreef casper1916 het volgende:
Meisjes hebben dit soort dingen vaak al in een vroeg stadium door, alleen zeggen ze er niks van omdat ze óf de aandacht wel zien zitten en/óf bang zijn dat de onderlinge sfeer ongemakkelijk wordt, wat op zich natuurlijk helemaal niet zo gek is.

Gewoon een leermomentje TS. En dan nu je aandacht richten op andere vrouwen.
pi_114324151
Vraag haar mee naar een cafetje in de stad/in het dorp. Als je denkt dat ze een smoes heeft om niet uit te gaan maar je weet het niet zeker dan sms je iets zoals "oké je kunt donderdag niet, maar je wilt dus wel mee wat te drinken?"

Misschien zegt ze nee, doe jezelf dan een plezier en ga gewoon weer met je broer doorspelen.

E: wat zei zij toen ze het wist van je aanbidderschap? Je was zo gedetailleerd de hele tijd, en nu opeens niet meer. :)

En oja, kap met die boeken en filmpjes, volgende keer gewoon sneller zijn.

[ Bericht 31% gewijzigd door BeyondTheGreen op 17-07-2012 18:26:56 ]
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 20:53:11 #132
108913 Godshand
guide4you
pi_114332484
Laat dat wijfie lekker los, ga lekker los in Spanje of Griekenland deze zomer (veel beter weer daar ook 8-) ) !
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 18 juli 2012 @ 13:27:59 #133
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_114358809
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:36 schreef HaerdenC het volgende:
of meld gewoon eens dat je het kotsbeu bent dat meisjeS (meervoud) je altijd als vriend zien en dan met de verkeerde jongens een relatie beginnen ;) kijk hoe ze reageerd ... wie weet heeft ze wel leuke vriendinnen, nichtjes, etc ... goed woordje hier, goed woordje daar ... je hebt goede naam, ondersteunt door haar, ETC ETC ETC

nja misschien tactisch maar ... geluk kan je soms ook in de hand werken toch ...
Pff, zoiets gaat echt neit werken, want dan ben je nog steeds het ideale broertje.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_114541214
Ik had het aan een collega verteld die haar ook goed kent en inmiddels ook verkering heeft met haar broer. We waren samen in een kroeg toen ze vroeg naar relaties enzo. Ik zag er niet echt kwaad in en heb toen verteld dat ik een oogje op het meisje in kwestie heb. Later die week, op een feestje heeft ze dat dus toch doorverteld. Terwijl ze had beloofd dat niet te doen.

Ze weet het nu dus alleen via haar...en...ik weet niet of zij weer weet dat ik dat weet.

Aan de ene kant wil ik heel graag een keer met haar praten en vragen of onze vriendschap er niet onder leidt. Ik wil echt geen gezeik, ze hoeft me ook niet te ontwijken nu dit 'officieel' bekend is.

Ik kan ook doen alsof m'n neus bloed en gewoon niet laten merken dat ik nu weet dat zij het weet. Aangezien ze verder toch niks meer wil.

Onze stedentrip is trouwens woensdag, ik voel toch een soort van spanning. Zal ik er toch over beginnen en gewoon alles op tafel gooien? Dan hebben we geen geheimen meer enzo.
Ik wil er ook weer niet zo'n scene van maken.
  zondag 22 juli 2012 @ 20:45:31 #135
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_114542351
Paniek in de tent :9
Doe toch gewoon eens een beetje relaxed joh
Zorg dat ze tijdens die stedentrip goed dronken wordt en maak dan misbruik van de situatie

Succes!
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_114543715
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 20:45 schreef L3viathan het volgende:
Paniek in de tent :9
Doe toch gewoon eens een beetje relaxed joh
Zorg dat ze tijdens die stedentrip goed dronken wordt en maak dan misbruik van de situatie

Gewoon in de bus ernaar toe vragen: "Mag ik even aan je tieten zitten?"
  zondag 22 juli 2012 @ 21:20:05 #137
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_114543920
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 21:15 schreef casper1916 het volgende:

[..]

Gewoon in de bus ernaar toe vragen: "Mag ik even aan je tieten zitten?"
Bijvoorbeeld, maar wel eerst dronken voeren!
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  zondag 22 juli 2012 @ 23:17:09 #138
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_114549451
heeft TS inmiddels aan haar gleufje mogen ruiken?
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  maandag 23 juli 2012 @ 00:31:59 #139
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_114553025
Hahah, sorry TS, maar je hebt alles zo onmogelijk stom aangepakt, ik hoop dat je er zelf om kunt lachen, ik wel iig :P
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  maandag 23 juli 2012 @ 01:22:21 #140
11102 knep
Mountainfreak
pi_114554650
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 20:18 schreef casper1916 het volgende:
Ik had het aan een collega verteld die haar ook goed kent en inmiddels ook verkering heeft met haar broer. We waren samen in een kroeg toen ze vroeg naar relaties enzo. Ik zag er niet echt kwaad in en heb toen verteld dat ik een oogje op het meisje in kwestie heb. Later die week, op een feestje heeft ze dat dus toch doorverteld. Terwijl ze had beloofd dat niet te doen.
Fijne collega ^O^.
  maandag 23 juli 2012 @ 18:31:34 #141
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_114572476
Zo is een tijdje geleden dat ik hier had gerageerd.

Wil allereerst beginnen met: het is nergens te laat voor/ alles kan.

Ik heb ondertussen ook zoiets meegemaakt, alleen is het verhaal bij mij iets anders maar zijn de dieptepunten/hoogtepunten hetzelfde.

Ik kan echt niet in de hoofd kijken van dat meisje en kijken of ze iets voor je voelt of niet.
Wat ik wel weet is dat de meeste meiden onzeker zijn en daardoor verlangen naar een sterke man.
Alleen hebben wij mannen natuurlijk ook gevoelens, waar jij duidelijk last van hebt als je met haar bent of alleen.

Efin creer wat zelfverzekerheid man en regel haar!
Die andere gast was je voor en het zou jammer zijn als bleek dat ze toch gevoelens voor je had en ze de hele tijd in haar hoofd op je wachte tot je een stap zou zetten.

Als je nu denkt, nadat ze alles weet dat ze er met jou over zal praten of iets anders dan, LOL! (guess again)
Mocht je afvragen waarom, lees de eerdere punten in mijn post.

P.s: let niet op het gemis van interpunctie en op de schrijffouten.
  woensdag 25 juli 2012 @ 10:08:20 #142
365722 huskey
Luister goed naar je hart !
pi_114634924
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:21 schreef Montelly het volgende:

[..]

Al die moeite die je al in hebt gestopt voor een beetje sexy time :') zelfs een fucking jostiband joinen..fuck sake!
OP quoten :')
pi_114640873
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 20:18 schreef casper1916 het volgende:

Ze weet het nu dus alyleen via haar...en...ik weet niet of zij weer weet dat ik dat weet.

Aan de ene kant wil ik heel graag een keer met haar praten en vragen of onze vriendschap er niet onder leidt. Ik wil echt geen gezeik, ze hoeft me ook niet te ontwijken nu dit 'officieel' bekend is.

Ik kan ook doen alsof m'n neus bloed en gewoon niet laten merken dat ik nu weet dat zij het weet. Aangezien ze verder toch niks meer wil.

Onze stedentrip is trouwens woensdag, ik voel toch een soort van spanning. Zal ik er toch over beginnen en gewoon alles op tafel gooien? Dan hebben we geen geheimen meer enzo.
Ik wil er ook weer niet zo'n scene van maken.
Je wil niet in de friendzone zitten, maar ook niet dat de vriendschap met haar er onder lijdt als zij weet dat jij haar leuk vindt :?

Dat is natuurlijk dom, die vriendschap gaat jou dan alsnog kwellen. Als zij je afwijst, moet je haar laten gaan. Niets vriendschap, je wil toch geen friendzone?! :(

Gewoon next ,er lopen meer meiden in NL rond...

Fijne vakantie...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 25 juli 2012 @ 18:09:13 #144
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_114650652
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 13:33 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je wil niet in de friendzone zitten, maar ook niet dat de vriendschap met haar er onder lijdt als zij weet dat jij haar leuk vindt :?

Dat is natuurlijk dom, die vriendschap gaat jou dan alsnog kwellen. Als zij je afwijst, moet je haar laten gaan. Niets vriendschap, je wil toch geen friendzone?! :(

Gewoon next ,er lopen meer meiden in NL rond...

Fijne vakantie...
TS gaat echt geen actie meer ondernemen, dus op naar de volgende idd. Ik hoop voor je dat je dan wel een setje ballen heb laten groeien :)
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_114709062
Vind je verhaal wat weg hebben van een Carry Slee boek. Een kleine tip voor de toekomst je kan beter in een vroeg stadium duidelijk maken wat je gevoelens zijn. Dan heb je nog niet heel veel over haar gefantaseerd dan is het makkelijker om uit deze sleur te komen.

Maar misschien heb je haar tijdens die city-trip wel geneukt wie zal het zeggen..
  maandag 30 juli 2012 @ 19:50:36 #146
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_114861593
Er bestaat geen friendzone, TS is gewoon lelijk..
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_114862519
Wat er ook gebeurt TS, je gaat hier veel van leren. Ik geef je 0.00000001% kans dat het wat wordt, maar dan kun je het ten minste afsluiten. Kwel jezelf niet met de friendzone, en hou langzaam maar zeker steeds meer afstand van haar. Vriendschap is geen troostprijs voor een mislukte liefdesrelatie. Het is het ene of het andere. Als ik ben afgewezen wil ik in geen geval vriendschap. Je maakt jezelf er alleen gek mee en je gevoel zal niet over gaan.

Ik vraag me af of jij er wel bewust van bent wat vrouwen doorgaans sexueel aantrekkelijk vinden, en wat maakt dat je niet meer dan een vriend zal worden. Je hebt jezelf totaal gefriendzoned. Geen schande hoor, ik heb het zelf ook gedaan

tip: hoe langer het duurt voor je je gevoel duidelijk maakt, hoe kleiner de kans dat je zult slagen. Vrouwen geven je onbewust heel snel een label " de lieve vriend " ofwel " potentiële minnaar ".
Als je niet onmiddellijk, na een paar dagen elkaar te kennen je intentie duidelijk maakt kun je het negen keer van de tien al vergeten
pi_114903139
Ik heb in Berlijn alles aan haar verteld. Eerst wat moed ingedronken en het kwam toevallig toch ter sprake met haar broer. Hij zei ook al: "je gaat dit niet leuk vinden, maar ze valt niet op je". Ik wist het natuurlijk al, maar ik had het nooit van haar direct gehoord. Net zoals zei nooit van mij had gehoord dat ik haar leuk vind.
Terug op de hotelkamer ging haar broer even weg. Toen ben ik er over begonnen. Ik wilde haar persoonlijk zeggen hoe het zat. Ik vertelde dat ik toen uit was geweest met die collega en dat ik haar had verteld over de hoed en de rand. En dat die collega dus weer aan mij had verteld dat ze het al wist....bla bla bla...
Ik zei: 'ik wil ff dat je het van mij weet, en dat je niet denkt dat ik mensen heb ingeschakeld om erachter te komen'.
Ze zei dus ook tegen mij dat ze me heel aardig vind en een lieve gast maar meer ook niet. Duidelijke taal. Ik moest trouwens wel moeite doen om haar aandacht vast te houden. Ze leek niet echt geïnteresseerd in mijn verhaal, waardoor ik me uiteindelijk niet echt opgelucht voelde. Maar, als het aan haar lag veranderd er verder niks aan onze omgang. Ook omdat ze dus al lang op de hoogte was. Het enige verschil is nu dat we het er over gehad hebben.

Toen ging ik nog lullen over die andere jongen die haar leuk vindt. Ik heb er achteraf spijt van. Dit was niet echt nodig en het kwam nogal jaloers over. Ik vroeg me af waarom ze zo close was met hem want ze had me eerder verteld dat ze helemaal niet op hem viel. Ik ben ook best jaloers op hem omdat ik me steeds afvraag waarom ik niet 'dichterbij' haar kan komen en hij wel. (Zie bijvoorbeeld bij elkaar in de tent slapen op een festival...dat zou ze met mij nooit doen)
Ze zei dat het met hem 'anders' is. Hij is gewoon een andere soort vriend. (knuffelbeertje) Ik begin het nu te begrijpen denk ik. Ze bevestigde zelf ook al, dat als je iemand leuk vind, alle positieve dingen als (verliefde) signalen opvat. Ik heb overal teveel achter gezocht.

Nu moet het slijten denk ik. Ik vind dat mijn verhaal in het hotel nogal rommelig was. Ik ben er nog niet gerust op. Ook omdat ze het tussendoor gewoon over andere dingen had en omdat ze zo cool reageerde. Ik vond het superlastig om erover te beginnen. Voor haar stelde het geen reet voor, of zoals ze een dag later nog zei: "ik geef er geen zak om"
  Moderator dinsdag 31 juli 2012 @ 17:35:21 #149
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114903781
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 17:18 schreef casper1916 het volgende:
Ik heb in Berlijn alles aan haar verteld. Eerst wat moed ingedronken en het kwam toevallig toch ter sprake met haar broer. Hij zei ook al: "je gaat dit niet leuk vinden, maar ze valt niet op je". Ik wist het natuurlijk al, maar ik had het nooit van haar direct gehoord. Net zoals zei nooit van mij had gehoord dat ik haar leuk vind.
Terug op de hotelkamer ging haar broer even weg. Toen ben ik er over begonnen. Ik wilde haar persoonlijk zeggen hoe het zat. Ik vertelde dat ik toen uit was geweest met die collega en dat ik haar had verteld over de hoed en de rand. En dat die collega dus weer aan mij had verteld dat ze het al wist....bla bla bla...
Ik zei: 'ik wil ff dat je het van mij weet, en dat je niet denkt dat ik mensen heb ingeschakeld om erachter te komen'.
Ze zei dus ook tegen mij dat ze me heel aardig vind en een lieve gast maar meer ook niet. Duidelijke taal. Ik moest trouwens wel moeite doen om haar aandacht vast te houden. Ze leek niet echt geïnteresseerd in mijn verhaal, waardoor ik me uiteindelijk niet echt opgelucht voelde. Maar, als het aan haar lag veranderd er verder niks aan onze omgang. Ook omdat ze dus al lang op de hoogte was. Het enige verschil is nu dat we het er over gehad hebben.

Toen ging ik nog lullen over die andere jongen die haar leuk vindt. Ik heb er achteraf spijt van. Dit was niet echt nodig en het kwam nogal jaloers over. Ik vroeg me af waarom ze zo close was met hem want ze had me eerder verteld dat ze helemaal niet op hem viel. Ik ben ook best jaloers op hem omdat ik me steeds afvraag waarom ik niet 'dichterbij' haar kan komen en hij wel. (Zie bijvoorbeeld bij elkaar in de tent slapen op een festival...dat zou ze met mij nooit doen)
Ze zei dat het met hem 'anders' is. Hij is gewoon een andere soort vriend. (knuffelbeertje) Ik begin het nu te begrijpen denk ik. Ze bevestigde zelf ook al, dat als je iemand leuk vind, alle positieve dingen als (verliefde) signalen opvat. Ik heb overal teveel achter gezocht.

Nu moet het slijten denk ik. Ik vind dat mijn verhaal in het hotel nogal rommelig was. Ik ben er nog niet gerust op. Ook omdat ze het tussendoor gewoon over andere dingen had en omdat ze zo cool reageerde. Ik vond het superlastig om erover te beginnen. Voor haar stelde het geen reet voor, of zoals ze een dag later nog zei: "ik geef er geen zak om"
Die hele uitleg en praat boeit haar inderdaad 0, dat is het verschil omdat jij haar leuk vindt en zij jou niet.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 31 juli 2012 @ 17:40:11 #150
11102 knep
Mountainfreak
pi_114903990
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 17:18 schreef casper1916 het volgende:

Contact afkappen of op z'n minst minimaliseren anders ga je jezelf alleen maar kwellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')