hahaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:56 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Hoelang je dit al aan het doen bent, tegen beter weten in, is gewoon sado-masochistisch.
En nu?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:30 schreef casper1916 het volgende:
Het meisje in kwestie weet inmiddels van mijn aanbidderschap. Ze had het blijkbaar al door.
Meisjes hebben dit soort dingen vaak al in een vroeg stadium door, alleen zeggen ze er niks van omdat ze óf de aandacht wel zien zitten en/óf bang zijn dat de onderlinge sfeer ongemakkelijk wordt, wat op zich natuurlijk helemaal niet zo gek is.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:30 schreef casper1916 het volgende:
Het meisje in kwestie weet inmiddels van mijn aanbidderschap. Ze had het blijkbaar al door.
Pff, zoiets gaat echt neit werken, want dan ben je nog steeds het ideale broertje.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:36 schreef HaerdenC het volgende:
of meld gewoon eens dat je het kotsbeu bent dat meisjeS (meervoud) je altijd als vriend zien en dan met de verkeerde jongens een relatie beginnenkijk hoe ze reageerd ... wie weet heeft ze wel leuke vriendinnen, nichtjes, etc ... goed woordje hier, goed woordje daar ... je hebt goede naam, ondersteunt door haar, ETC ETC ETC
nja misschien tactisch maar ... geluk kan je soms ook in de hand werken toch ...
Gewoon in de bus ernaar toe vragen: "Mag ik even aan je tieten zitten?"quote:Op zondag 22 juli 2012 20:45 schreef L3viathan het volgende:
Paniek in de tent
Doe toch gewoon eens een beetje relaxed joh
Zorg dat ze tijdens die stedentrip goed dronken wordt en maak dan misbruik van de situatie
Bijvoorbeeld, maar wel eerst dronken voeren!quote:Op zondag 22 juli 2012 21:15 schreef casper1916 het volgende:
[..]
Gewoon in de bus ernaar toe vragen: "Mag ik even aan je tieten zitten?"
Fijne collegaquote:Op zondag 22 juli 2012 20:18 schreef casper1916 het volgende:
Ik had het aan een collega verteld die haar ook goed kent en inmiddels ook verkering heeft met haar broer. We waren samen in een kroeg toen ze vroeg naar relaties enzo. Ik zag er niet echt kwaad in en heb toen verteld dat ik een oogje op het meisje in kwestie heb. Later die week, op een feestje heeft ze dat dus toch doorverteld. Terwijl ze had beloofd dat niet te doen.
OP quotenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
Al die moeite die je al in hebt gestopt voor een beetje sexy timezelfs een fucking jostiband joinen..fuck sake!
Je wil niet in de friendzone zitten, maar ook niet dat de vriendschap met haar er onder lijdt als zij weet dat jij haar leuk vindtquote:Op zondag 22 juli 2012 20:18 schreef casper1916 het volgende:
Ik had het aan een collega verteld die haar ook goed kent en inmiddels ook verkering heeft met haar broer. We waren samen in een kroeg toen ze vroeg naar relaties enzo. Ik zag er niet echt kwaad in en heb toen verteld dat ik een oogje op het meisje in kwestie heb. Later die week, op een feestje heeft ze dat dus toch doorverteld. Terwijl ze had beloofd dat niet te doen.
Ze weet het nu dus alyleen via haar...en...ik weet niet of zij weer weet dat ik dat weet.
Aan de ene kant wil ik heel graag een keer met haar praten en vragen of onze vriendschap er niet onder leidt. Ik wil echt geen gezeik, ze hoeft me ook niet te ontwijken nu dit 'officieel' bekend is.
Ik kan ook doen alsof m'n neus bloed en gewoon niet laten merken dat ik nu weet dat zij het weet. Aangezien ze verder toch niks meer wil.
Onze stedentrip is trouwens woensdag, ik voel toch een soort van spanning. Zal ik er toch over beginnen en gewoon alles op tafel gooien? Dan hebben we geen geheimen meer enzo.
Ik wil er ook weer niet zo'n scene van maken.
TS gaat echt geen actie meer ondernemen, dus op naar de volgende idd. Ik hoop voor je dat je dan wel een setje ballen heb laten groeienquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je wil niet in de friendzone zitten, maar ook niet dat de vriendschap met haar er onder lijdt als zij weet dat jij haar leuk vindt
Dat is natuurlijk dom, die vriendschap gaat jou dan alsnog kwellen. Als zij je afwijst, moet je haar laten gaan. Niets vriendschap, je wil toch geen friendzone?!
Gewoon next ,er lopen meer meiden in NL rond...
Fijne vakantie...
Die hele uitleg en praat boeit haar inderdaad 0, dat is het verschil omdat jij haar leuk vindt en zij jou niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:18 schreef casper1916 het volgende:
Ik heb in Berlijn alles aan haar verteld. Eerst wat moed ingedronken en het kwam toevallig toch ter sprake met haar broer. Hij zei ook al: "je gaat dit niet leuk vinden, maar ze valt niet op je". Ik wist het natuurlijk al, maar ik had het nooit van haar direct gehoord. Net zoals zei nooit van mij had gehoord dat ik haar leuk vind.
Terug op de hotelkamer ging haar broer even weg. Toen ben ik er over begonnen. Ik wilde haar persoonlijk zeggen hoe het zat. Ik vertelde dat ik toen uit was geweest met die collega en dat ik haar had verteld over de hoed en de rand. En dat die collega dus weer aan mij had verteld dat ze het al wist....bla bla bla...
Ik zei: 'ik wil ff dat je het van mij weet, en dat je niet denkt dat ik mensen heb ingeschakeld om erachter te komen'.
Ze zei dus ook tegen mij dat ze me heel aardig vind en een lieve gast maar meer ook niet. Duidelijke taal. Ik moest trouwens wel moeite doen om haar aandacht vast te houden. Ze leek niet echt geïnteresseerd in mijn verhaal, waardoor ik me uiteindelijk niet echt opgelucht voelde. Maar, als het aan haar lag veranderd er verder niks aan onze omgang. Ook omdat ze dus al lang op de hoogte was. Het enige verschil is nu dat we het er over gehad hebben.
Toen ging ik nog lullen over die andere jongen die haar leuk vindt. Ik heb er achteraf spijt van. Dit was niet echt nodig en het kwam nogal jaloers over. Ik vroeg me af waarom ze zo close was met hem want ze had me eerder verteld dat ze helemaal niet op hem viel. Ik ben ook best jaloers op hem omdat ik me steeds afvraag waarom ik niet 'dichterbij' haar kan komen en hij wel. (Zie bijvoorbeeld bij elkaar in de tent slapen op een festival...dat zou ze met mij nooit doen)
Ze zei dat het met hem 'anders' is. Hij is gewoon een andere soort vriend. (knuffelbeertje) Ik begin het nu te begrijpen denk ik. Ze bevestigde zelf ook al, dat als je iemand leuk vind, alle positieve dingen als (verliefde) signalen opvat. Ik heb overal teveel achter gezocht.
Nu moet het slijten denk ik. Ik vind dat mijn verhaal in het hotel nogal rommelig was. Ik ben er nog niet gerust op. Ook omdat ze het tussendoor gewoon over andere dingen had en omdat ze zo cool reageerde. Ik vond het superlastig om erover te beginnen. Voor haar stelde het geen reet voor, of zoals ze een dag later nog zei: "ik geef er geen zak om"
Contact afkappen of op z'n minst minimaliseren anders ga je jezelf alleen maar kwellen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:18 schreef casper1916 het volgende:
Ik heb in Berlijn alles aan haar verteld. Eerst wat moed ingedronken en het kwam toevallig toch ter sprake met haar broer. Hij zei ook al: "je gaat dit niet leuk vinden, maar ze valt niet op je". Ik wist het natuurlijk al, maar ik had het nooit van haar direct gehoord. Net zoals zei nooit van mij had gehoord dat ik haar leuk vind.
Terug op de hotelkamer ging haar broer even weg. Toen ben ik er over begonnen. Ik wilde haar persoonlijk zeggen hoe het zat. Ik vertelde dat ik toen uit was geweest met die collega en dat ik haar had verteld over de hoed en de rand. En dat die collega dus weer aan mij had verteld dat ze het al wist....bla bla bla...
Ik zei: 'ik wil ff dat je het van mij weet, en dat je niet denkt dat ik mensen heb ingeschakeld om erachter te komen'.
Ze zei dus ook tegen mij dat ze me heel aardig vind en een lieve gast maar meer ook niet. Duidelijke taal. Ik moest trouwens wel moeite doen om haar aandacht vast te houden. Ze leek niet echt geïnteresseerd in mijn verhaal, waardoor ik me uiteindelijk niet echt opgelucht voelde. Maar, als het aan haar lag veranderd er verder niks aan onze omgang. Ook omdat ze dus al lang op de hoogte was. Het enige verschil is nu dat we het er over gehad hebben.
Toen ging ik nog lullen over die andere jongen die haar leuk vindt. Ik heb er achteraf spijt van. Dit was niet echt nodig en het kwam nogal jaloers over. Ik vroeg me af waarom ze zo close was met hem want ze had me eerder verteld dat ze helemaal niet op hem viel. Ik ben ook best jaloers op hem omdat ik me steeds afvraag waarom ik niet 'dichterbij' haar kan komen en hij wel. (Zie bijvoorbeeld bij elkaar in de tent slapen op een festival...dat zou ze met mij nooit doen)
Ze zei dat het met hem 'anders' is. Hij is gewoon een andere soort vriend. (knuffelbeertje) Ik begin het nu te begrijpen denk ik. Ze bevestigde zelf ook al, dat als je iemand leuk vind, alle positieve dingen als (verliefde) signalen opvat. Ik heb overal teveel achter gezocht.
Nu moet het slijten denk ik. Ik vind dat mijn verhaal in het hotel nogal rommelig was. Ik ben er nog niet gerust op. Ook omdat ze het tussendoor gewoon over andere dingen had en omdat ze zo cool reageerde. Ik vond het superlastig om erover te beginnen. Voor haar stelde het geen reet voor, of zoals ze een dag later nog zei: "ik geef er geen zak om"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |