abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112169236
Waarschijnlijk het zoveelste topic over de 'friendzone'. Waarschijnlijk dat het voor mij onmogelijk is dit nog terug te keren. Het volgende doet zich voor:

Ik ben bevriend met een meisje dat ik heb leren kennen via haar broer. Ik speelde met haar broer in een band en zodoende kwam ik daar steeds vaker over de vloer. Uiteindelijk is zei ook een instrument gaan spelen en zijn haar broer en ik ook met haar muziek gaan maken. (nu kom ik daar nog vaker over de vloer). En als kers op de taart ben ik onlangs ook in een band gaan spelen met haar broer en haar vader. One happy family dus. Ik ben ondertussen zowat opgenomen in de familie. Ik wordt zelf uitgenodigd om te blijven eten. Ik zit niet alleen bij haar in de friendzone, ZELF BIJ HAAR OUDERS!!!!!

Ze is eigenlijk heel leuk, knap charmant enzo. Niet echt zoals andere vrouwen. Ze is wel iemand die iedereen te vriend wil houden en als ik er zo over nadenk lijdt ze denk ik ook aan FOMO. Fear of missing out. Google dit maar even als je er nog niet van gehoord hebt. Ze is ook constant met haar smartphone in de weer om te checken of ze iets gemist heeft.
Ondertussen ben ik hier zelf ook al ingetrapt omdat ik dus constant dingen aan het checken ben wat ze aan het doen is en met wie. (Er zijn meer kapers op de kust)

Even terug:
Haar broer heeft eigenlijk weinig tijd voor deze muzikale uitspattingen met als gevolg dat ik alleen met haar over ben gebleven. Laatst hebben we gewoon bij haar thuis wat dingen in de computer gezet enzo, allemaal leuk en aardig. Ik merk wel dat ik bij haar 'voorzichtiger' ben omdat ik bang ben iets te verpesten. Hier gaat het dus mis. Verder ben ik ook altijd de goodguy. Geef vaak rondjes, breng haar naar huis als ze dronken is. Eigenlijk heeft ze mij in haar macht. Ik ben er altijd als ze er naar vraagt.
Nu zouden we laatst weer zij elkaar komen om wat dingen uit te werken, maar ze moest ineens langer werken en ze had nog huiswerk. Dit is volgens mij een smoes. Ze ziet het denk ik niet zitten om met mij alleen te zijn. Nu ik langzaam begin te beseffen dat ik er niet toe doe en niet interessant genoeg ben voor haar heb ik al een tijdje last van hyperventilatie. Ze zei ook dat ze de volgende keer met een nieuw bandlid erbij wil oefenen. Ze voelt zich denk ik niet op haar gemak als ze alleen is met mij. Ook omdat ik te voorzichtig ben en haar dus op een soort voetstuk plaats, hoewel dit de laatste keer eigenlijk heel goed ging.

Er zijn nog wel meer dingen die ik wil vertellen maar dan wordt het zo'n lang verhaal. Ik voel me superkut door dit gezeik. Ik heb hier helemaal geen zin in. Ik wil boven de situatie staan.

Iemand ervaring met dit soort grappen?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:18:56 #2
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_112169355
op de man af vragen of ze intresse heeft, indien ja leuk, indien neen gewoon friends -> NEXT
Minds are like parachutes, they work best when open!
pi_112169367
welcome to the friendzone :')
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_112169389
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:18 schreef HaerdenC het volgende:
op de man af vragen of ze intresse heeft, indien ja leuk, indien neen gewoon friends -> NEXT
^O^ goeien tip, zie het als een laatste poging voor je je neerlegt bij je lot als voetveeg en uithuilschouder :')
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_112169406
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:15 schreef casper1916 het volgende:
Ik zit niet alleen bij haar in de friendzone, ZELF BIJ HAAR OUDERS!!!!!
Je mag niet over haar moeder heen? :o ;(
pi_112169418
Uit de friendzone stappen en gewoon lekker aandacht op andere meiden richten, als ik het zo lees voelt ze er zelf niet zo prettig bij dus stap gewoon voor jezelf uit de situatie.
pi_112169432
Friendzone, you are in it.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:20:50 #8
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_112169436
neuk de moeder
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
pi_112169447
Ze denkt waarschijnlijk dat je gay bent.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:21:51 #10
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_112169479
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:15 schreef casper1916 het volgende:
Waarschijnlijk het zoveelste topic over de 'friendzone'. Waarschijnlijk dat het voor mij onmogelijk is dit nog terug te keren. Het volgende doet zich voor:

Ik ben bevriend met een meisje dat ik heb leren kennen via haar broer. Ik speelde met haar broer in een band en zodoende kwam ik daar steeds vaker over de vloer. Uiteindelijk is zei ook een instrument gaan spelen en zijn haar broer en ik ook met haar muziek gaan maken. (nu kom ik daar nog vaker over de vloer). En als kers op de taart ben ik onlangs ook in een band gaan spelen met haar broer en haar vader. One happy family dus. Ik ben ondertussen zowat opgenomen in de familie. Ik wordt zelf uitgenodigd om te blijven eten. Ik zit niet alleen bij haar in de friendzone, ZELF BIJ HAAR OUDERS!!!!!

Ze is eigenlijk heel leuk, knap charmant enzo. Niet echt zoals andere vrouwen. Ze is wel iemand die iedereen te vriend wil houden en als ik er zo over nadenk lijdt ze denk ik ook aan FOMO. Fear of missing out. Google dit maar even als je er nog niet van gehoord hebt. Ze is ook constant met haar smartphone in de weer om te checken of ze iets gemist heeft.
Ondertussen ben ik hier zelf ook al ingetrapt omdat ik dus constant dingen aan het checken ben wat ze aan het doen is en met wie. (Er zijn meer kapers op de kust)

Even terug:
Haar broer heeft eigenlijk weinig tijd voor deze muzikale uitspattingen met als gevolg dat ik alleen met haar over ben gebleven. Laatst hebben we gewoon bij haar thuis wat dingen in de computer gezet enzo, allemaal leuk en aardig. Ik merk wel dat ik bij haar 'voorzichtiger' ben omdat ik bang ben iets te verpesten. Hier gaat het dus mis. Verder ben ik ook altijd de goodguy. Geef vaak rondjes, breng haar naar huis als ze dronken is. Eigenlijk heeft ze mij in haar macht. Ik ben er altijd als ze er naar vraagt.
Nu zouden we laatst weer zij elkaar komen om wat dingen uit te werken, maar ze moest ineens langer werken en ze had nog huiswerk. Dit is volgens mij een smoes. Ze ziet het denk ik niet zitten om met mij alleen te zijn. Nu ik langzaam begin te beseffen dat ik er niet toe doe en niet interessant genoeg ben voor haar heb ik al een tijdje last van hyperventilatie. Ze zei ook dat ze de volgende keer met een nieuw bandlid erbij wil oefenen. Ze voelt zich denk ik niet op haar gemak als ze alleen is met mij. Ook omdat ik te voorzichtig ben en haar dus op een soort voetstuk plaats, hoewel dit de laatste keer eigenlijk heel goed ging.

Er zijn nog wel meer dingen die ik wil vertellen maar dan wordt het zo'n lang verhaal. Ik voel me superkut door dit gezeik. Ik heb hier helemaal geen zin in. Ik wil boven de situatie staan.

Iemand ervaring met dit soort grappen?
Al die moeite die je al in hebt gestopt voor een beetje sexy time :') zelfs een fucking jostiband joinen..fuck sake!
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_112169518
Zet haar uit je hoofd
ik zie alleen negatieve signalen en dit alles omdraaien is echt bijna niet te doen
als het nou echt awkward word tussen jullie ben je straks ook al die bandjes nog kwijt of word het daar op zijn minst kut

genoeg vrouwen waar je nog een schone lei hebt op aarde en zonder het risico je bandjes te verliezen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112169875
We hebben ook nog een stedentrip op de planning staan. haha. Ik ga met haar en haar broer naar Berlijn. Om een of andere reden wilde ze met mij. Zo zei ze het ook. 'we willen met jou'. Ik begrijp niet goed waarom ik daar dan wel interessant genoeg voor ben. Misschien omdat ze me niet ziet als bedreiging en ze dus niet bang hoeft te zijn dat ik met haar naar bed wil het hotel daar.
pi_112169966
Vraag gewoon eens of ze met je uit eten wil. Bij ja dat is mooi want positief.. Bij nee weet je ook genoeg.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:36:15 #14
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_112170061
of meld gewoon eens dat je het kotsbeu bent dat meisjeS (meervoud) je altijd als vriend zien en dan met de verkeerde jongens een relatie beginnen ;) kijk hoe ze reageerd ... wie weet heeft ze wel leuke vriendinnen, nichtjes, etc ... goed woordje hier, goed woordje daar ... je hebt goede naam, ondersteunt door haar, ETC ETC ETC

nja misschien tactisch maar ... geluk kan je soms ook in de hand werken toch ...
Minds are like parachutes, they work best when open!
pi_112170175
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vraag gewoon eens of ze met je uit eten wil. Bij ja dat is mooi want positief.. Bij nee weet je ook genoeg.
...

Alsof hij bij een etentje ineens gaat veranderen :P Gewoon kappen met dat indirecte bullshit
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:40:29 #16
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_112170226
arme ts :'(

Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_112170227
Heb trouwens ook al filmpjes zitten kijken, hoe ik uit de friendzone moet komen :P (triest, ik weet het).
Er zat wel een goede bij eigenlijk die mij ook duidelijk maakte dat ik eigenlijk alles fout doe.

Zie hier:
pi_112170347
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:40 schreef casper1916 het volgende:
Heb trouwens ook al filmpjes zitten kijken, hoe ik uit de friendzone moet komen :P (triest, ik weet het).
Er zat wel een goede bij eigenlijk die mij ook duidelijk maakte dat ik eigenlijk alles fout doe.

Zie hier:
ow god :') ik heb het niet gekeken maar dingen met HET WERKT ECHT!!!! ECHT!!! SERIEUS ECHT!!! HIER IS IEMAND DIE IK ECHT NIET KEN (ECHT NIET!!!) DIE OOK ZEGT DAT HET ECHT!!! WERKT werken volgens mij nooit :')
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112170356
Afstand.
pi_112170372
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:31 schreef casper1916 het volgende:
We hebben ook nog een stedentrip op de planning staan. haha. Ik ga met haar en haar broer naar Berlijn. Om een of andere reden wilde ze met mij. Zo zei ze het ook. 'we willen met jou'. Ik begrijp niet goed waarom ik daar dan wel interessant genoeg voor ben. Misschien omdat ze me niet ziet als bedreiging en ze dus niet bang hoeft te zijn dat ik met haar naar bed wil het hotel daar.
Aandacht.
pi_112170384
Ik, hij, zij.

De ik-vorm van worden is 'word'.

[ Bericht 62% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2012 15:47:19 ]
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:46:01 #22
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_112170432
Rustig blijven, en:
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:43 schreef zarGon het volgende:
Afstand.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:47:19 #23
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_112170493
Zorg dat die band een beetje succesvol wordt, dan kun je straks elke avond een andere groupie scoren! Wie weet draait ze dan wel bij en kun je haar te grazen nemen.
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_112170569
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:43 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ow god :') ik heb het niet gekeken maar dingen met HET WERKT ECHT!!!! ECHT!!! SERIEUS ECHT!!! HIER IS IEMAND DIE IK ECHT NIET KEN (ECHT NIET!!!) DIE OOK ZEGT DAT HET ECHT!!! WERKT werken volgens mij nooit :')
Ik vind je raar en volgens mij zit je met jezelf in de knoop.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112170572
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:31 schreef casper1916 het volgende:
Ze probeert je te koppelen aan haar broer. Bromance!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')