quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:18 schreef HaerdenC het volgende:
op de man af vragen of ze intresse heeft, indien ja leuk, indien neen gewoon friends -> NEXT
Je mag niet over haar moeder heen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:15 schreef casper1916 het volgende:
Ik zit niet alleen bij haar in de friendzone, ZELF BIJ HAAR OUDERS!!!!!
Al die moeite die je al in hebt gestopt voor een beetje sexy timequote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:15 schreef casper1916 het volgende:
Waarschijnlijk het zoveelste topic over de 'friendzone'. Waarschijnlijk dat het voor mij onmogelijk is dit nog terug te keren. Het volgende doet zich voor:
Ik ben bevriend met een meisje dat ik heb leren kennen via haar broer. Ik speelde met haar broer in een band en zodoende kwam ik daar steeds vaker over de vloer. Uiteindelijk is zei ook een instrument gaan spelen en zijn haar broer en ik ook met haar muziek gaan maken. (nu kom ik daar nog vaker over de vloer). En als kers op de taart ben ik onlangs ook in een band gaan spelen met haar broer en haar vader. One happy family dus. Ik ben ondertussen zowat opgenomen in de familie. Ik wordt zelf uitgenodigd om te blijven eten. Ik zit niet alleen bij haar in de friendzone, ZELF BIJ HAAR OUDERS!!!!!
Ze is eigenlijk heel leuk, knap charmant enzo. Niet echt zoals andere vrouwen. Ze is wel iemand die iedereen te vriend wil houden en als ik er zo over nadenk lijdt ze denk ik ook aan FOMO. Fear of missing out. Google dit maar even als je er nog niet van gehoord hebt. Ze is ook constant met haar smartphone in de weer om te checken of ze iets gemist heeft.
Ondertussen ben ik hier zelf ook al ingetrapt omdat ik dus constant dingen aan het checken ben wat ze aan het doen is en met wie. (Er zijn meer kapers op de kust)
Even terug:
Haar broer heeft eigenlijk weinig tijd voor deze muzikale uitspattingen met als gevolg dat ik alleen met haar over ben gebleven. Laatst hebben we gewoon bij haar thuis wat dingen in de computer gezet enzo, allemaal leuk en aardig. Ik merk wel dat ik bij haar 'voorzichtiger' ben omdat ik bang ben iets te verpesten. Hier gaat het dus mis. Verder ben ik ook altijd de goodguy. Geef vaak rondjes, breng haar naar huis als ze dronken is. Eigenlijk heeft ze mij in haar macht. Ik ben er altijd als ze er naar vraagt.
Nu zouden we laatst weer zij elkaar komen om wat dingen uit te werken, maar ze moest ineens langer werken en ze had nog huiswerk. Dit is volgens mij een smoes. Ze ziet het denk ik niet zitten om met mij alleen te zijn. Nu ik langzaam begin te beseffen dat ik er niet toe doe en niet interessant genoeg ben voor haar heb ik al een tijdje last van hyperventilatie. Ze zei ook dat ze de volgende keer met een nieuw bandlid erbij wil oefenen. Ze voelt zich denk ik niet op haar gemak als ze alleen is met mij. Ook omdat ik te voorzichtig ben en haar dus op een soort voetstuk plaats, hoewel dit de laatste keer eigenlijk heel goed ging.
Er zijn nog wel meer dingen die ik wil vertellen maar dan wordt het zo'n lang verhaal. Ik voel me superkut door dit gezeik. Ik heb hier helemaal geen zin in. Ik wil boven de situatie staan.
Iemand ervaring met dit soort grappen?
...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vraag gewoon eens of ze met je uit eten wil. Bij ja dat is mooi want positief.. Bij nee weet je ook genoeg.
ow godquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:40 schreef casper1916 het volgende:
Heb trouwens ook al filmpjes zitten kijken, hoe ik uit de friendzone moet komen(triest, ik weet het).
Er zat wel een goede bij eigenlijk die mij ook duidelijk maakte dat ik eigenlijk alles fout doe.
Zie hier:
Aandacht.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:31 schreef casper1916 het volgende:
We hebben ook nog een stedentrip op de planning staan. haha. Ik ga met haar en haar broer naar Berlijn. Om een of andere reden wilde ze met mij. Zo zei ze het ook. 'we willen met jou'. Ik begrijp niet goed waarom ik daar dan wel interessant genoeg voor ben. Misschien omdat ze me niet ziet als bedreiging en ze dus niet bang hoeft te zijn dat ik met haar naar bed wil het hotel daar.
Ik vind je raar en volgens mij zit je met jezelf in de knoop.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow godik heb het niet gekeken maar dingen met HET WERKT ECHT!!!! ECHT!!! SERIEUS ECHT!!! HIER IS IEMAND DIE IK ECHT NIET KEN (ECHT NIET!!!) DIE OOK ZEGT DAT HET ECHT!!! WERKT werken volgens mij nooit
Ze probeert je te koppelen aan haar broer. Bromance!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:31 schreef casper1916 het volgende:
We hebben ook nog een stedentrip op de planning staan. haha. Ik ga met haar en haar broer naar Berlijn. Om een of andere reden wilde ze met mij. Zo zei ze het ook. 'we willen met jou'. Ik begrijp niet goed waarom ik daar dan wel interessant genoeg voor ben. Misschien omdat ze me niet ziet als bedreiging en ze dus niet bang hoeft te zijn dat ik met haar naar bed wil het hotel daar.
Misschien heeft het te maken met:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:31 schreef casper1916 het volgende:
Ofwel een goedkope vakantie.... voor haarquote:Verder ben ik ook altijd de goodguy. Geef vaak rondjes, breng haar naar huis als ze dronken is. Eigenlijk heeft ze mij in haar macht. Ik ben er altijd als ze er naar vraagt.
Er zitten hele goede en minder goede tips tussen. Tips zoals: Ga afspreken met andere vrouwen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:50 schreef formerjellybean het volgende:
umm stop met naar die rare filmpjes te kijken , dat maakt je juist nog krampachtiger
Elke gast die in the friendzone zit is desperate. Dohquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:54 schreef formerjellybean het volgende:
Ja maar je zit constant te focussen op dat je meer wil en daar word je niet echt rustiger van en het komt een tikje heel erg desperate over.
ja maar dat is voor een boel vrouwen een hele erge afknapper.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Elke gast die in the friendzone zit is desperate. Doh
hmmm..not sure if..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:52 schreef casper1916 het volgende:
Eerlijk gezegd werd ik van dat filmpje wel iets rustiger, omdat ik nu wist wat ik fout deed.
dit weerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik vind je raar en volgens mij zit je met jezelf in de knoop.
Daar is hij al lang achterquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:56 schreef formerjellybean het volgende:
ja maa
[..]
ja maar dat is voor een boel vrouwen een hele erge afknapper.
Je hebt het niet eens afgekeken wat voor tips ze gaven. Die vooroordelen altijd van je :/quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit weer
omdat ik niet achter die onzin sta is het niet goed met me?
Gelukkig staat de meerderheid van de wereldbevolking niet achtwr die onzin... maar goed we zijn dus allemaal niet in orde
Kan niet, want bij haar moeder zit hij ook in de friendszone.quote:
Irritant inderdaad, dat soort mensen. Blijf lekker in die friendszone joh, je wilt toch geen relatie met iemand die de hele dag dom met haar telefoon zit te spelen? Interessantdoenerij is het. Doen alsof ze zo'n gewéldig uitgebreid sociaal leven hebben.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:15 schreef casper1916 het volgende:
Ze is ook constant met haar smartphone in de weer om te checken of ze iets gemist heeft.
Dit ja! Kennelijk is ze heel onzeker. Maar goed, dat ben jij ook, dus misschien passen jullie toch wel bij elkaar.quote:[b]Op
Irritant inderdaad, dat soort mensen. Blijf lekker in die friendszone joh, je wilt toch geen relatie met iemand die de hele dag dom met haar telefoon zit te spelen? Interessantdoenerij is het. Doen alsof ze zo'n gewéldig uitgebreid sociaal leven hebben.
Maar het is juist hartstikke ásociaal om in gezelschap constant met je telefoon te zitten spelen.
Wijze woorden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:35 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Irritant inderdaad, dat soort mensen. Blijf lekker in die friendszone joh, je wilt toch geen relatie met iemand die de hele dag dom met haar telefoon zit te spelen? Interessantdoenerij is het. Doen alsof ze zo'n gewéldig uitgebreid sociaal leven hebben.
Maar het is juist hartstikke ásociaal om in gezelschap constant met je telefoon te zitten spelen.
Waarom in godesnaam, wat maakt haar beter dan iemand anders waardoor ze op een voetstuk geplaatst dient te worden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:15 schreef casper1916 het volgende:
Ook omdat ik te voorzichtig ben en haar dus op een soort voetstuk plaats, hoewel dit de laatste keer eigenlijk heel goed ging.
Het zal wel een leuke chick zijn he. Maar ehm TS, friendzone accepteren en doorgaan met je leven. Wie weet heeft ze wel een set leuke vriendinnen. Vriendinnen zijn echt retehandig om nieuwe vrouwen te ontmoeten.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom in godesnaam, wat maakt haar beter dan iemand anders waardoor ze op een voetstuk geplaatst dient te worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |