abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:49:41 #26
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_112170589
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:31 schreef casper1916 het volgende:
We hebben ook nog een stedentrip op de planning staan. haha. Ik ga met haar en haar broer naar Berlijn. Om een of andere reden wilde ze met mij. Zo zei ze het ook. 'we willen met jou'. Ik begrijp niet goed waarom ik daar dan wel interessant genoeg voor ben. Misschien omdat ze me niet ziet als bedreiging en ze dus niet bang hoeft te zijn dat ik met haar naar bed wil het hotel daar.
Misschien heeft het te maken met:

quote:
Verder ben ik ook altijd de goodguy. Geef vaak rondjes, breng haar naar huis als ze dronken is. Eigenlijk heeft ze mij in haar macht. Ik ben er altijd als ze er naar vraagt.
Ofwel een goedkope vakantie.... voor haar
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_112170613
umm stop met naar die rare filmpjes te kijken , dat maakt je juist nog krampachtiger
pi_112170678
Eerlijk gezegd werd ik van dat filmpje wel iets rustiger, omdat ik nu wist wat ik fout deed.
pi_112170791
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:50 schreef formerjellybean het volgende:
umm stop met naar die rare filmpjes te kijken , dat maakt je juist nog krampachtiger
Er zitten hele goede en minder goede tips tussen. Tips zoals: Ga afspreken met andere vrouwen.

Dus waarom oordeel je? Don't like those girls?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112170813
Ja maar je zit constant te focussen op dat je meer wil en daar word je niet echt rustiger van en het komt een tikje heel erg desperate over.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:54:52 #31
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_112170829
Kap met deze zinloze "vriendschap"
pi_112170838
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:54 schreef formerjellybean het volgende:
Ja maar je zit constant te focussen op dat je meer wil en daar word je niet echt rustiger van en het komt een tikje heel erg desperate over.
Elke gast die in the friendzone zit is desperate. Doh
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112170927
ja maa
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:55 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Elke gast die in the friendzone zit is desperate. Doh
ja maar dat is voor een boel vrouwen een hele erge afknapper.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:57:23 #34
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_112170949
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:52 schreef casper1916 het volgende:
Eerlijk gezegd werd ik van dat filmpje wel iets rustiger, omdat ik nu wist wat ik fout deed.
hmmm..not sure if.. }:|
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_112170956
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:49 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik vind je raar en volgens mij zit je met jezelf in de knoop.
dit weer :P
omdat ik niet achter die onzin sta is het niet goed met me?
Gelukkig staat de meerderheid van de wereldbevolking niet achtwr die onzin... maar goed we zijn dus allemaal niet in orde
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112171026
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:56 schreef formerjellybean het volgende:
ja maa

[..]

ja maar dat is voor een boel vrouwen een hele erge afknapper.
Daar is hij al lang achter
pi_112171044
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:57 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dit weer :P
omdat ik niet achter die onzin sta is het niet goed met me?
Gelukkig staat de meerderheid van de wereldbevolking niet achtwr die onzin... maar goed we zijn dus allemaal niet in orde
Je hebt het niet eens afgekeken wat voor tips ze gaven. Die vooroordelen altijd van je :/
pi_112171354
JA ik twijfelde ook toen ik die meiden zag omdat ze niet geheel authentiek overkwamen. Maar ik kon buiten mezelf kijken en zeggen: ik geef ze het voordeel van de twijfel. En toen hoorde ik daadwerkelijk wat dingen voorbij komen waar TS daadwerkelijk wat aan heeft. Zoals: een leven buiten haar om.

Druk niet overal een stempel op en wees meer objectief, in plaats van met die onzekere onderbuik gevoelens te reageren en huilie te gaan doen voordat je er uberhaubt naar hebt gekeken.
pi_112171599
Ik hoef ook die tellsell zooi niet te kijken om te weten dat die blender heus niet alles klein krijgt en die dweil niet magisch elke vlek weg krijgt :')
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 29 mei 2012 @ 16:21:03 #40
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_112172301
Als je vaker in de friendzone komt is het prima om je even te verdiepen in waarom je er telkens inkomt. Van het meisje zelf zal je hierover namelijk nooit feedback krijgen, waardoor deze situatie zich in de toekomst mogelijk vaker herhaalt. Een paar van die filmpjes kan voor TS best een prima eye-opener zijn.
Vaak komt dit alles neer op ruggengraatloos pleasend gedrag waardoor je het meisje op een voetstuk plaatst en jij jezelf hiermee ten opzichte van haar devalueert. Denk dat vele jongens in hun onervarenheid deze "fout" wel hebben gemaakt. Denk alleen wel dat nu je eenmaal als een vriend gezien wordt, je het met dit meisje wel kan shaken.
pi_112206719
Bedankt allemaal voor de reacties. Ik dacht laatst ook aan hoe ik op haar overkom. Ze zal inderdaad wel denken dat ik naast haar niet echt een leven heb of andere vrienden. Dit is waarschijnlijk het eerste dat ik wil veranderen. Gewoon veel met andere mensen omgaan.
De pest is dus wel dat ik moeilijker afstand kan nemen omdat ik ook veel met haar broer en vader te maken heb. Dan zie ik haar alsnog.

Misschien valt het uiteindelijk ook allemaal wel mee en heb ik mezelf vanalles wijs gemaakt. Dankzij facebook kun je jezelf helemaal gek maken heb ik wel gemerkt. Wellicht dat ze me helemaal niet zo ziet als ik dacht.

Voorlopig maar op een laag pitje zetten.

Ik dacht er ook aan om de situatie eens te peilen bij haar broer. Verder een hele nuchtere kerel en hij zal het denk ik wel begrijpen. Of wordt het dan teveel goede tijden, slechte tijden?
  woensdag 30 mei 2012 @ 15:35:32 #42
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_112218601
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:20 schreef Stink-ui het volgende:
neuk de moeder
Kan niet, want bij haar moeder zit hij ook in de friendszone. ;(

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:15 schreef casper1916 het volgende:
Ze is ook constant met haar smartphone in de weer om te checken of ze iets gemist heeft.
Irritant inderdaad, dat soort mensen. Blijf lekker in die friendszone joh, je wilt toch geen relatie met iemand die de hele dag dom met haar telefoon zit te spelen? Interessantdoenerij is het. Doen alsof ze zo'n gewéldig uitgebreid sociaal leven hebben.

Maar het is juist hartstikke ásociaal om in gezelschap constant met je telefoon te zitten spelen.
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_112220838
quote:
9s.gif [b]Op
Irritant inderdaad, dat soort mensen. Blijf lekker in die friendszone joh, je wilt toch geen relatie met iemand die de hele dag dom met haar telefoon zit te spelen? Interessantdoenerij is het. Doen alsof ze zo'n gewéldig uitgebreid sociaal leven hebben.

Maar het is juist hartstikke ásociaal om in gezelschap constant met je telefoon te zitten spelen.
Dit ja! Kennelijk is ze heel onzeker. Maar goed, dat ben jij ook, dus misschien passen jullie toch wel bij elkaar. :P

Maar serieus, dit gaat hem zo niet worden denk ik. Het zal even een tijdje duren, maar werk er echt actief aan om hier emotioneel afstand van te nemen ipv erin te blijven hangen, dan gaat het met de tijd beter. Kun je toch vrienden blijven met haar en haar familie.
pi_112224392
Dit is niet eens "vriendschap". Jij wilt haar neuken en zij is een aandachtshoer.. Alleen zij ziet haar behoeftes dus vervuld, lekkere "vriendschap" is dat dan.
  woensdag 30 mei 2012 @ 17:16:21 #45
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_112224442
quote:
9s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:35 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Wijze woorden.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_112242609
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:15 schreef casper1916 het volgende:
Ook omdat ik te voorzichtig ben en haar dus op een soort voetstuk plaats, hoewel dit de laatste keer eigenlijk heel goed ging.

Waarom in godesnaam, wat maakt haar beter dan iemand anders waardoor ze op een voetstuk geplaatst dient te worden.
  woensdag 30 mei 2012 @ 23:11:05 #47
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_112244452
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:40 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Waarom in godesnaam, wat maakt haar beter dan iemand anders waardoor ze op een voetstuk geplaatst dient te worden.
Het zal wel een leuke chick zijn he. Maar ehm TS, friendzone accepteren en doorgaan met je leven. Wie weet heeft ze wel een set leuke vriendinnen. Vriendinnen zijn echt retehandig om nieuwe vrouwen te ontmoeten.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  donderdag 31 mei 2012 @ 09:33:59 #48
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_112253286
Heb je uberhaupt ooit kenbaar tegenhaar gemaakt daadwerkelijk geintereseerd te zijn en flirtte je al vanaf het begin met haar of ben je altijd met haar vriendschappelijk om gegaan?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_112253667
Tip: Maak haar jaloers door leuke dingen te doen met andere vrouwen. Ze zal om je aandacht smeken.
  donderdag 31 mei 2012 @ 11:40:33 #50
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_112257034
Focus je toch eens niet zo op haar. Zij wordt kriegelig (denk ik) van jouw natte vrouwelijke gedrag, omdat je je gewoon niet als een vent gedraagt.

Zij schijt ook gewoon dampende keutels hoor, zo perfect is ze echt niet. Ga lekker leuke dingen doen, stap op andere vrouwen af, zorg dat je lekker in je vel zit. Dan ben je ook wat interessanter voor haar dan hoe je nu bent: toch een beetje een mietje. In deze situatie dan, verder ken ik je natuurlijk niet.
Gourmetten of steengrillen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')