abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115248064
Waarschijnlijk vond hij ook nog dat zij hem wel seks verschuldigd was voor alle moeite die hij gedaan had.
pi_115330642
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:56 schreef Bombshell het volgende:
Dat is vervelend dat je met haar in een band zit,kan je dr ook niet ontlopen.
Ja aan de ene kant wel. Maar soms lees ik nog gesprekken terug van whatsapp of FB-messenger en dan denk ik..shit...we gingen eigenlijk zo leuk met elkaar om. Ik wou dat ik er nooit over was begonnen. Ik wil gewoon nog steeds die goede vriend zijn. Ik denk dat dat wat haar betreft ook gewoon kan. Maar het voelt nog steeds alsof ik het keihard verpest heb. Ik heb nu, bijna twee weken na ons gesprek nog steeds een knoop in m'n maag. De ene dag is het erger dan de andere. Ik heb al een paar dingen ontlopen omdat ik wist dat zij er ook zou zijn. Vrijdag zie ik haar dus weer..
  donderdag 9 augustus 2012 @ 12:26:42 #178
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_115330939
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 12:17 schreef casper1916 het volgende:

[..]

Ja aan de ene kant wel. Maar soms lees ik nog gesprekken terug van whatsapp of FB-messenger en dan denk ik..shit...we gingen eigenlijk zo leuk met elkaar om. Ik wou dat ik er nooit over was begonnen. Ik wil gewoon nog steeds die goede vriend zijn. Ik denk dat dat wat haar betreft ook gewoon kan. Maar het voelt nog steeds alsof ik het keihard verpest heb. Ik heb nu, bijna twee weken na ons gesprek nog steeds een knoop in m'n maag. De ene dag is het erger dan de andere. Ik heb al een paar dingen ontlopen omdat ik wist dat zij er ook zou zijn. Vrijdag zie ik haar dus weer..
Zorg ervoor dat die band van jullie een beetje begint te lopen.. dan kun je wellicht elke avond een gewillige groupie scoren
Kijk wel uit dat je nu niet helemaal zielig tegenover haar gaat doen.
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_115331051
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 12:26 schreef L3viathan het volgende:

[..]

Zorg ervoor dat die band van jullie een beetje begint te lopen.. dan kun je wellicht elke avond een gewillige groupie scoren
Kijk wel uit dat je nu niet helemaal zielig tegenover haar gaat doen.
Die heb ik volgens mij al eerder gehoord :). Maar inderdaad, de volgende dat ik haar zie moet ik weer gewoon 'een man' zijn en niet doen alsof ik haar nodig heb. Maar ik blijf gewoon aardig doen. Als het goed is zijn we met z'n 3en dus dan gaat het misschien wat makkelijker.
pi_115340333
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 12:17 schreef casper1916 het volgende:

[..]

Als je nog gesprekken zit terug te lezen ben je echt nog helemaal verliefd. En daarom is het beter als je er niet ziet kan je er afstand van nemen. Anders ga je gekwetst worden.
pi_115342878
Kap gewoon met die band, gaat toch niks worden. Verder gaan met je leven en die slet vergeten.
pi_115406661
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 12:30 schreef casper1916 het volgende:

[..]

Die heb ik volgens mij al eerder gehoord :). Maar inderdaad, de volgende dat ik haar zie moet ik weer gewoon 'een man' zijn en niet doen alsof ik haar nodig heb. Maar ik blijf gewoon aardig doen. Als het goed is zijn we met z'n 3en dus dan gaat het misschien wat makkelijker.
Ik vraag me af waarom je jezelf zo nodeloos loopt te kwellen. Zelfs als zij níet zal begrijpen dat jij je rot voelt over de hele situatie (en gezien haar reactie op jouw 'bekentenis' zal dat waarschijnlijk het geval zijn) hoef jij daarover geen verantwoording af te leggen aan haar. Jij schiet er niks mee op om 'de man' te spelen, terwijl je je eigenlijk klote voelt. Daar draait het volgens mij de hele tijd een beetje om: je speelt een rol. Die voormalige 'concurrent' van je krijgt wel iets gedaan van haar, simpelweg omdat het hem veel minder interesseert. Hoe dan ook, het is allemaal al een keer gezegd hier. Het laatste wat je naar mijn mening nu zou moeten doen is je rollenspel voortzetten in de vorm van de man die het allemaal wel kan hebben, terwijl dat helemaal niet zo is. En zij zal dat feilloos doorzien.
pi_115406818
Oftewel, twintig keer luisteren en dan maar weer door.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')