Wat voor saaie nerd ben je danquote:Op zondag 24 juni 2012 15:04 schreef casper1916 het volgende:
Hij is natuurlijk veel beter in 'het spel'. Beetje flauwe opmerkingen maken hier en daar. Haar zonnebril afpakken. Ik heb vaak helemaal geen behoefte om daar in mee te gaan. Ik denk dan altijd "vindt ze dat nou leuk". Ik vind het vaak een beetje kinderachtig worden.
Klopt helemaal.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:17 schreef Uitstekelbaars het volgende:
Hij is bang dat dat verkeerd valt of dat het gemaakt overkomt denk ik. Je moet ook net de klik daarvoor hebben. Dat je ongestoord met een meisje kan flirten en toch jezelf kan zijn, niet hoeft te acteren. Als hij moet denken 'ohja zonnebril afpakken, en dr nu een beetje belachelijk maken' wordt het hoogstwaarschijnlijk heel lelijk om te zien. Zeker als de concurrent erbij is of laatst was. Dan valt het op dat TS die concurrent na probeert te doen.
Als je niet jezelf kan zijn bij een meisje, jezelf bewust moet verstoppen, dan kan het nooit wat worden. Of wou je doorgaan met faken als je haar eenmaal veroverd hebt met je 'meesterversierder' illusie? Nou dan...
Weet ik. Ben jarenlang hopeloos verliefd geweest op een meisje waardoor ik zo gruwelijk gefriendzoned was, dat het me achteraf bekeken nog meeviel dat we niet voor elke schooldag nagellak bij elkaar opdeden. Dus ik weet waar ik het over heb. En nu fix ik studentes zonder buitensporige moeite.quote:
1 vraag. Heb je haar nu al gezegd dat je haar leuk vindt? Neen! Je ziet haar een kus geven en je geeft het al op.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:04 schreef casper1916 het volgende:
MAAR!!!! godverdomme aan het einde, toen we bijna weg gingen. Stond ze weer omhelst met mijn concurrent en toen maakte hij een kusgebaar vlak bij haar mond en toen kuste ze hem. Het was dat ik al redelijk wat bier op had dat ik het niet zo voelde aankomen, maar dit was voor mij het einde.
Jammer genoeg, uit eigen ervaring. Jezelf blijven werkt helemaal niet! Een meid wil géén slappe lxl die géén body heeft en enkel meid voor haar speelt én dat is exact wat de TS is! (No offense het is gewoon zo .. en trust me hij is de enige niet, vroeger was ik eveneens een slappe lxl)quote:Op maandag 25 juni 2012 12:10 schreef Godshand het volgende:
Daar draait het idd om, jezelf zijn. Niet roepen tegen een knap christelijk meisje, dat je de bijbel uit je hoofd kent, terwijl dat niet zo isgewoon dus bij je eigen mening blijven..
Ik heb het nog niet opgegeven. Ik weet wel dat er nog vanalles mogelijk is. Aangezien ze mijn concurrent eerst ook totaal niet leuk vond. Maar dan moet ik het inderdaad wel eerst zeggen, zodat ze weet dat ik haar wil. En dan afstand nemen, andere meisjes daten...quote:Op maandag 25 juni 2012 12:14 schreef makila_avatar het volgende:
[..]
1 vraag. Heb je haar nu al gezegd dat je haar leuk vindt? Neen! Je ziet haar een kus geven en je geeft het al op.
Al is de kans één op één miljard. Je stapt op haar af en zegt gewoon wat je voelt. Anders ga je binnen een paar jaar spijt krijgen dat je nooit iets gezegd hebt. Je zal eeuwig met de vraag worstelen: Maar wat als ze toch ja had gezegd? Je kan nog zoveel aan kansberekening doen, je zal die vraag dan NOOIT met 100% zekerheid kunnen afsluiten.
Da's wel het beste idd! Maar vergt ook het meeste lef..quote:Op maandag 25 juni 2012 12:40 schreef Sjacq het volgende:
Pak haar tijdens een repetitie met zijn tweeën gewoon uit het niets op dr bek en accepteer wat er daarna gebeurt. Deze situatie is waardeloos.
Tuurlijk man, een neprelatie beginnen en de hele tijd akteren werkt om goed even te neuken, maar daarna val je toch wel door de mand, en verlaat ze je alsnog..quote:Op maandag 25 juni 2012 12:36 schreef makila_avatar het volgende:
[..]
Jammer genoeg, uit eigen ervaring. Jezelf blijven werkt helemaal niet! Een meid wil géén slappe lxl die géén body heeft en enkel meid voor haar speelt én dat is exact wat de TS is! (No offense het is gewoon zo .. en trust me hij is de enige niet, vroeger was ik eveneens een slappe lxl)
Wat TS wel kan doen is eraan werken en dat begint bij hemzelf. Tracht meer zelfvertrouwen op te doen. Krijg wat meer haar op de tanden en denk niet meteen: Ik heb toch géén kans! Dans ook niet te veel naar een meisje haar pijpen. Durf af en toe eens neen te zeggen enzovoorts ..
Een meisje veroveren begint namelijk eerst bij jezelf.
Jezelf zijn heeft TS ook niet veel aan, want als hij op deze manier doorgaat krijgt hij nooit een chickquote:Op maandag 25 juni 2012 18:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tuurlijk man, een neprelatie beginnen en de hele tijd akteren werkt om goed even te neuken, maar daarna val je toch wel door de mand, en verlaat ze je alsnog..
Dit is een advies waar dus TS helemaal niks aan heeft. Ja tenzij hij een player wil worden, dan wel...
Inderdaad.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:55 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Jezelf zijn heeft TS ook niet veel aan, want als hij op deze manier doorgaat krijgt hij nooit een chickIk heb de afgelopen jaren verschillende soorten gedrag ''uitgeprobeerd'' bij vrouwen, en ik zie dat sommige dingen wel werken, en sommige niet. Je kan zeggen dat ik die periode fake geweest ben, maar ik zie het als het ontwikkelen van jezelf.
Of just dont care wat die pik heeft gedaan, en ga er volledig op.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:47 schreef CaptainCookie het volgende:
TS, het enige advies dat hier nog werkt is, hou ermee op. Met dit meisje dan.
Leer hiervan, en gebruik dat bij het volgende meisje.
TS is helemaal zichzelf niet, zeg nou zelf. Als hij haar niet zo leuk had gevonden had ie die bezopen meid gewoon op de grond laten liggen...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:55 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Jezelf zijn heeft TS ook niet veel aan, want als hij op deze manier doorgaat krijgt hij nooit een chickIk heb de afgelopen jaren verschillende soorten gedrag ''uitgeprobeerd'' bij vrouwen, en ik zie dat sommige dingen wel werken, en sommige niet. Je kan zeggen dat ik die periode fake geweest ben, maar ik zie het als het ontwikkelen van jezelf.
Ja kan je doen, maar gaat niks opleveren.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:53 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Of just dont care wat die pik heeft gedaan, en ga er volledig op.
Ik had ook gelezen dat het soms wat teveel op de amerikaanse cultuur is gebaseerd en hier niet altijd van toepassing kan zijn. Ik heb wel jongens dingen zien doen en horen zeggen waarvan ik nu denk....hebben die dat boek soms ook gelezen? Daarom wil ik ook meerdere bronnen raadplegen, zodat ik niet vanuit 1 boek mijn conclusie hoef te trekken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:01 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Oh en TS, geloof niet te veel in dingen als The Game
Ooit gelezen. Het boek is voor mij voornamelijk een eye-opener geweest voor wat ik altijd verkeerd deed. Het geeft een stukje bewustwording van het versierproces en hoe je er op een gezonde manier tegenaan kan kijken. Met vooropgezette versierplannen heb ik echter niks. Het werkt verkrampend.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:14 schreef casper1916 het volgende:
[..]
Ik had ook gelezen dat het soms wat teveel op de amerikaanse cultuur is gebaseerd en hier niet altijd van toepassing kan zijn. Ik heb wel jongens dingen zien doen en horen zeggen waarvan ik nu denk....hebben die dat boek soms ook gelezen? Daarom wil ik ook meerdere bronnen raadplegen, zodat ik niet vanuit 1 boek mijn conclusie hoef te trekken.
Oftewel je bent inderdaad een saaie lul. Ik begin dit overigens echt fokking triest te vinden. Zelfs toen ik nog minder zeker over mijzelf was, kwam er wel een punt dat ik ging zoenen of daten..quote:Hij is natuurlijk veel beter in 'het spel'. Beetje flauwe opmerkingen maken hier en daar. Haar zonnebril afpakken. Ik heb vaak helemaal geen behoefte om daar in mee te gaan. Ik denk dan altijd "vindt ze dat nou leuk". Ik vind het vaak een beetje kinderachtig worden.
Precies mijn punt.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:44 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Oftewel je bent inderdaad een saaie lul. Ik begin dit overigens echt fokking triest te vinden. Zelfs toen ik nog minder zeker over mijzelf was, kwam er wel een punt dat ik ging zoenen of daten..
Focus je niet zo veel op boeken. Je leert het alleen door het zelf te doen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:14 schreef casper1916 het volgende:
[..]
Ik had ook gelezen dat het soms wat teveel op de amerikaanse cultuur is gebaseerd en hier niet altijd van toepassing kan zijn. Ik heb wel jongens dingen zien doen en horen zeggen waarvan ik nu denk....hebben die dat boek soms ook gelezen? Daarom wil ik ook meerdere bronnen raadplegen, zodat ik niet vanuit 1 boek mijn conclusie hoef te trekken.
Hahah, gast lekker bezig. Zelf heb ik ook ''introducing NLP'' van O'connor en seymour gelezen. Dat is ook goeie shit^^(niet zozeer pickup gerelateerd, maar wel goed om jezelf te ontwikkelen) Verder heb ik zelf niks gelezen, maar ong iedereen die in the game genoemd wordt heeft wel een boek geschreven. Volgens mij is RSD in nederland wel populair. Een tip als je je hier verder in gaat verdiepen. ALLES wat je leest/ziet proberen. En dan ook echt alles. Als je nog meer referenties wil, DM maar.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:14 schreef casper1916 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |