Zo werkt het idd, fijn dat je daar nu achter bentquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:22 schreef casper1916 het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels ook achter inderdaad, dat het niet echt uitmaakt hoe je eruit ziet en wat je precies allemaal zegt. Het komt neer op bepaalde handelingen en zelfvertrouwen. Wel jammer dat ik daar nu pas achter begin te komen. Ik had graag al prepared willen zijn voordat ik haar kende.
Precies.. vrouwen geven niks om inhoud, het gaat om de verpakking van de boodschap!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:22 schreef casper1916 het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels ook achter inderdaad, dat het niet echt uitmaakt hoe je eruit ziet en wat je precies allemaal zegt. Het komt neer op bepaalde handelingen en zelfvertrouwen. Wel jammer dat ik daar nu pas achter begin te komen. Ik had graag al prepared willen zijn voordat ik haar kende.
Oppervlakkig, maar ondanks die enkele uitzonderingen is het zo. Al ben je maar een Toyota, verkoop jezelf als een Lamborghini en het werktquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:15 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Precies.. vrouwen geven niks om inhoud, het gaat om de verpakking van de boodschap!
Helemaal mee eens. En verder als tip. Als je datingadvies wilt, vraag het dan NOOIT aan een vrouw. Die zeggen je precies wat je NIET moet doen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 06:19 schreef GroenerDanGras het volgende:
Laat een tijdje niets van je horen en zeg af en toe een afspraak met haar af. Vrouwen houden er niet zo van als ze geen aandacht meer krijgen. Dan speel je een beetje hard to get, wat afstandelijker en je bent uit de friendzone. Als je haar over je gevoelens enzo gaat vertellen kun je het sowieso wel vergeten, vrouwen houden niet van onzekere types.
een Toyota is betrouwbaar ... het is maar wat je zoektquote:Op vrijdag 8 juni 2012 06:13 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Oppervlakkig, maar ondanks die enkele uitzonderingen is het zo. Al ben je maar een Toyota, verkoop jezelf als een Lamborghini en het werkt
Hahaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:52 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
een Toyota is betrouwbaar ... het is maar wat je zoekt
Hey, nee nog niet. Maar ik ben 'er mee bezig'. Nadat ik haar gister weer had gezien dacht: "shit, ik moet het binnekort echt gaan zeggen"quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:22 schreef Pope-of-Dope het volgende:
TS heb je nou al gezegd wat je van haar vind?!
Precies... misschien verteld haar moeder straks wel hoe goed en lekker je bent en wekt dat haar interessequote:
Ben nog een plan van aanpak aan het schrijvenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:28 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Lul! Er is al weer een bijna een maand voorbijLuister naar wickedman, hij is echt de baas van dit topic. GA ERVOOR!
Het zou zomaar zo kunnen zijn dat ze morgen iemand anders ontmoet. Pak je kans dus NU! Gewoon afspreken en zeggen ''ik vind je echt heel leuk blablabla.......... zullen we gaan daten?'' Wees gewoon eerlijk, niet bang zijn om te zeggen hoe je je voelt;)quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:34 schreef casper1916 het volgende:
[..]
Ben nog een plan van aanpak aan het schrijven
Vrouwen heb je in alle soorten en maten. Ik zou haar gewoon mee uitvragen, als ze geen interesse heeft zal je dat snel genoeg te weten komen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:58 schreef casper1916 het volgende:
Als ik het gewoon zeg, dat verklaard voor haar misschien ook een hoop van mijn gedrag. Vrouwen hebben dat toch meteen door als je ze leuk vindt?
1 manier om daar achter te komen. GO!quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:58 schreef casper1916 het volgende:
Als ik het gewoon zeg, dat verklaard voor haar misschien ook een hoop van mijn gedrag. Vrouwen hebben dat toch meteen door als je ze leuk vindt?
Je hebt 2 weken gehad om de adviezen uit dit topic(eensgezind DOEN) uit te voeren, en zelfs die dag voordat ze met die gast ging zoenen heb je nog een paar prima kansen gehad om het haar te vertellen. Ik ben niet goed in the game is dus eigenlijk het goedpraten van je lafheid om niet eerder actie te ondernemen.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:04 schreef casper1916 het volgende:
Gister was dus weer een flinke les. Net nu ik eigenlijk op het punt haar te zeggen hoe leuk ik haar vindt. Ik ben gewoon niet goed in het spelletje.
Ik vond zelf de meningen nogal verdeeld in dit topic. Alleen op het laatst waren er veel mensen die zeiden dat ik het gewoon moest zeggen. Lafheid is het wel, dat ben ik met je eens. Ik heb dan ook veel meer te verliezen dan mijn concurrent.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:58 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Je hebt 2 weken gehad om de adviezen uit dit topic(eensgezind DOEN) uit te voeren, en zelfs die dag voordat ze met die gast ging zoenen heb je nog een paar prima kansen gehad om het haar te vertellen. Ik ben niet goed in the game is dus eigenlijk het goedpraten van je lafheid om niet eerder actie te ondernemen.
De enige flinke les die je dus moet leren uit gisteren is dat als je de volgende keer (en dat gaat sowieso gebeuren) als je een chick leuk vind je ACTIE onderneemt!
Ik begrijp dat ook nooit.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:04 schreef casper1916 het volgende:
Hij is natuurlijk veel beter in 'het spel'. Beetje flauwe opmerkingen maken hier en daar. Haar zonnebril afpakken. Ik heb vaak helemaal geen behoefte om daar in mee te gaan. Ik denk dan altijd "vindt ze dat nou leuk". Ik vind het vaak een beetje kinderachtig worden.
Ik vind het vaak heel vervelend.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:55 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Oh, excuses, het is ook alweer een tijdje geledenGeloof me TS, ik was eerst (op m'n 16e) precies zoals jij. Een echte (beetje onzekere) niceguy.Ook goeie vriendin van me die ik leuk vond etc etc. En niks durven zeggen natuurlijk
Waar ik de afgelopen 3 jaar achter ben gekomen :
- zo speciaal is die ene chick niet
- Beetje plagen werkt beter dan altijd de niceguy zijn
- NOOIT needy zijn, dat is echt heel erg onaantrekkelijk.
Het grappige is, nu ik over haar heen ben en het me allemaal geen fuck meer interesseert wat ze van me denkt(genoeg andere leukere dames ten slotte), en soms ff lekker de klootzak uithang, voelt ze zich sexueel veel meer tot me aangetrokken. Zoals godshand al zegt, het zijn gewoon rare wezens
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |