+1quote:Op maandag 28 mei 2012 23:36 schreef LaPeach het volgende:
![]()
Weissman, had ik al gezegd dat je geweldig was???
dusquote:Op maandag 28 mei 2012 23:36 schreef LaPeach het volgende:
![]()
Weissman, had ik al gezegd dat je geweldig bent???
Ja, dat is ook weer zoquote:Op maandag 28 mei 2012 23:42 schreef MsMessy het volgende:
Haha, zul je altijd zien. Plus dat er een aantal mensen al naar bed zijn
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:35 schreef Softlegend het volgende:
[..]
Welcome trouwens! Pics van je motor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door JK1982 op 29-05-2012 07:05:50 ]
Oja, tevens tip om aerial tal van kate bush te luisteren als je niet zo blij bent.quote:
Pracht ding. Zo wil ik er ook ooit wel eentje hebben maar ik moet het nu doen met mijn benzine slurpende wagenquote:
Nee mongool, het andere topic is GEEN SC.quote:
Ja, hallo! Daar refereerde ik helemaal niet naarquote:Op maandag 28 mei 2012 23:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee mongool, het andere topic is GEEN SC.
tfoe a zemmal, waz met jou ?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, hallo! Daar refereerde ik helemaal niet naar
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee mongool, het andere topic is GEEN SC.
Thanks! Is ook echt een aanrader, rijdt heerlijk, klinkt nog 10x beter (vind ik persoonlijk danquote:Op maandag 28 mei 2012 23:51 schreef Softlegend het volgende:
[..]
Pracht ding. Zo wil ik er ook ooit wel eentje hebben maar ik moet het nu doen met mijn benzine slurpende wagen
pic related!
[ afbeelding ]
Al is de mijne mooier dan deze pic qua velgen en en kleur.
Wot?! Zo'n ding kan dus niet alles?quote:
Stom! Ook as sinds vandaag?quote:
Normaal werkte het wel volgens mijquote:Op maandag 28 mei 2012 23:55 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Thanks! Is ook echt een aanrader, rijdt heerlijk, klinkt nog 10x beter (vind ik persoonlijk dan)
[..]
Wot?! Zo'n ding kan dus niet alles?![]()
Misschien is het tijd om PI's te gaan leren lezenquote:Op maandag 28 mei 2012 23:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En daar heb ik al antwoord op gegeven, slome -_-
Doe es normaal, jij manipulatief kutwijfquote:Op maandag 28 mei 2012 23:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Misschien is het tijd om PI's te gaan leren lezenen als je dan toch bezig bent... Leer meteen even normale smileys gebruiken
Bied je gratis ritjes aan bij de volgende meet?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:55 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Thanks! Is ook echt een aanrader, rijdt heerlijk, klinkt nog 10x beter (vind ik persoonlijk dan)
[..]
Wot?! Zo'n ding kan dus niet alles?![]()
Dan moet het aan Fok liggen, want bij iPadje is het ook sinds vandaag volgens mijquote:
Dat!quote:Op maandag 28 mei 2012 23:57 schreef Softlegend het volgende:
[..]
Bied je gratis ritjes aan bij de volgende meet?
Want ?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Leuk voor je, maar doe maar Nederlands
Oh, auw... Dat heeft nog nooit iemand tegen mij gezegd!quote:Op maandag 28 mei 2012 23:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doe es normaal, jij manipulatief kutwijf
Ach jeetje toch. Gaan we rellen?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, auw... Dat heeft nog nooit iemand tegen mij gezegd!
Nou, pers er eens een flame uit zou ik zeggen? Zin in.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach jeetje toch. Gaan we rellen?
Dat voel ik me wel heel erg een kermisattractie, hahaha!quote:Op maandag 28 mei 2012 23:57 schreef Softlegend het volgende:
[..]
Bied je gratis ritjes aan bij de volgende meet?
Same for you.. Als je maar niet in m'n oor gaat lopen schelden onderweg.quote:
Misschien morgenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nou, pers er eens een flame uit zou ik zeggen? Zin in.
HET IS PATAT !!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nou, pers er eens een flame uit zou ik zeggen? Zin in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij doet te makkelijk omnomnomquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach jeetje toch. Gaan we rellen?
Ik heb een helm en en motorjas, geen broek, maar zit bij m'n beste vriend ook altijd in spijkerbroek achterop.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat voel ik me wel heel erg een kermisattractie, hahaha!
Maargoed, iemand die zelf wat spul heeft om aan te trekken mag best es mee hoor.. (helm, kleding enz.) Ik heb geen reservespul liggen..
[..]
Same for you.. Als je maar niet in m'n oor gaat lopen schelden onderweg.
* JK1982 vind dat Pien best wel streng klinkt
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
HET IS PATAT !!Het is Pommes FritesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The cowardly way out. Jammer. Zo'n zin om weer eens een onderontwikkelde foetus de oren flink te schrobben.quote:
Ik ben dan ook makkelijk om mee om te gaanquote:
Probeer het elders dan, dat jij niet door had dat ik helemaal geen zin had om te rellen is jouw faal, niet de mijnequote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
The cowardly way out. Jammer. Zo'n zin om weer eens een onderontwikkelde foetus de oren flink te schrobben.
Denken dat Hungry_Joe kan falenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Probeer het elders dan, dat jij niet door had dat ik helemaal geen zin had om te rellen is jouw faal, niet de mijne
Dude, uiteraard kom je daar niet voor naar de meet dus beter dat je er niet aan begint voor mensen gaan rellen over wie er eerst magquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat voel ik me wel heel erg een kermisattractie, hahaha!
Maargoed, iemand die zelf wat spul heeft om aan te trekken mag best es mee hoor.. (helm, kleding enz.) Ik heb geen reservespul liggen..
Laat je niet gek maken door die gozers hier, het zijn officiële Trollkoningenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Probeer het elders dan, dat jij niet door had dat ik helemaal geen zin had om te rellen is jouw faal, niet de mijne
Ik heb helemaal geen zin om te rellen, laat ik in dit geval dan even HEEL duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Denken dat Hungry_Joe kan falen
oh god, the irony
Ja, dat dacht ik al. Ze zijn erg herkenbaar namelijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:08 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken door die gozers hier, het zijn officiële Trollkoningen
Nouja, wie weet.. hou het in de gaten zou ik zeggenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb een helm en en motorjas, geen broek, maar zit bij m'n beste vriend ook altijd in spijkerbroek achterop.
streng? Ik?![]()
Niet zo serieus joh, dan red je het nooit bij onsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al. Ze zijn erg herkenbaar namelijk
Er drinken veel meer mensen niet hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:08 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, wie weet.. hou het in de gaten zou ik zeggen![]()
Misschien dat ik wel een keer naar een meet kom op de motor, ligt eraan wat/waar/wanneer enz.
Wéér niks drinken dus..
Woei, motor!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:08 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, wie weet.. hou het in de gaten zou ik zeggen![]()
Misschien dat ik wel een keer naar een meet kom op de motor, ligt eraan wat/waar/wanneer enz.
Wéér niks drinken dus..
Ik kan best wel voor mezelf zorgen hoor, maar ik ben ontheemd!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:09 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Niet zo serieus joh, dan red je het nooit bij ons
Hoe ontheemd? Vertel!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan best wel voor mezelf zorgen hoor, maar ik ben ontheemd!
* JK1982 OP checkt..quote:
Oh, tis ook eigenlijk helemaal geen drama natuurlijk. Alleen ik lust wel een biertje natuurlijk, maar niet als ik op de motor of met de auto weg ben. Stel dat ik naar Utrecht kom, dan moet ik ook nog een uur naar huisquote:
Vorige keer hebben we gepooledquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 OP checkt..
Als er maar niet gebowld wordt, dat heb ik voorlopig wel effe gehad!
Kon mij niet uitleven kwa praten dus deed ik het lekker tijdens de game ha!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vorige keer hebben we gepooled
En softlegend is blijkbaar goed
Ik hoorde van de dames van de tegenpartij iig dat je goed wasquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:14 schreef Softlegend het volgende:
[..]
Kon mij niet uitleven kwa praten dus deed ik het lekker tijdens de game ha!
Drinkt bier.quote:
voor mij ook nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:17 schreef MsMessy het volgende:
Poolen is absoluut niet voor mij weggelegd, maar het was wel gezellig
Mensen ik ga naar bed, spreek jullie morgen weer![]()
Trap op, eerste deur links. Leg je kleren maar alvast op de piano.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:17 schreef MsMessy het volgende:
Poolen is absoluut niet voor mij weggelegd, maar het was wel gezellig
Mensen ik ga naar bed, spreek jullie morgen weer![]()
Slaap ze, ik ben ook weg voor ik mensen ga uitdagen voor online poolquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:17 schreef LaPeach het volgende:
[..]
voor mij ook niet![]()
![]()
Maar het was idd gezellig,
Slaap lekker
* Pien85 Gaat naakt in bed liggenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Trap op, eerste deur links. Leg je kleren maar alvast op de piano.
Kennen we jou?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:13 schreef system_overload het volgende:
luister door wat er gebeurd is durf ik niet meer naar een meet te gaan
misschien is het beter als ik me afmeld van facebook en dit topic
Denk verkeerde topicquote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:13 schreef system_overload het volgende:
luister door wat er gebeurd is durf ik niet meer naar een meet te gaan
misschien is het beter als ik me afmeld van facebook en dit topic
Jij ook alquote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:53 schreef Pien85 het volgende:
Ben nu wel erg nieuwsgierig wat er gebeurd is... en waar... en waarom... en wat facebook daarmee te maken heeft
Autoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:01 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen!!!
Speurneus automatic_ heeft even een paar DM's verstuurd
Alleen die bepaalde post gelezen, geen zin in al het gedoe eromheen te lezen.quote:
quote:
Goed idee.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:31 schreef Weissman het volgende:
Omdat het me teveel werd in dat vorige topic, het gaat over alles behalve meeten zelf.
Deze SC is een spin-off van deze reeks:
Goed water drinken he! Dat is goed voor je darmpjes!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:23 schreef sylvesterrr het volgende:
Dank je. Ik heb me na 5,5 jaar weer een keer moeten ziekmelden. Ik voel me gewoon zó beroerd dat ik niet eens kan thuiswerken.
Euj, Corry in tha house!quote:
Gianniquote:
Met mij bestquote:
ja hoor, prima weekendje gehad.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Met mij best
Met jou? Tijd niet in topics gezien.
Het echte maandagmorgen gevoel op dinsdag dus.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:34 schreef JK1982 het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Ik zit op m'n werk, de eerste dubbele espresso is inmiddels achter de kiezen..
Ik denk dat ik maar eens wat ga doen..![]()
*geen zin*
Yep, ik denk het. Alleen dat 'ik denk dat ik maar eens wat ga doen' kan ik niet thuisbrengen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:35 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Het echte maandagmorgen gevoel op dinsdag dus.
het scheelt dat de vrijdag wel alweer dichter in de buurt isquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:35 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Het echte maandagmorgen gevoel op dinsdag dus.
Ruilen? Ik wil best in plaats van jou werken, als jij in plaats van mij kan uitzieken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:34 schreef JK1982 het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Ik zit op m'n werk, de eerste dubbele espresso is inmiddels achter de kiezen..
Ik denk dat ik maar eens wat ga doen..![]()
*geen zin*
Ik zit nu al in Amsterdam, ben net ruim een uur onderweg geweest. Volgende keer moet je er even eerder bij zijn, dan zal ik je voorstel in overweging nemenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ruilen? Ik wil best in plaats van jou werken, als jij in plaats van mij kan uitzieken.
Strenge juf wezenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:14 schreef automatic_ het volgende:
Ooooo kinderen die niet mee willen werken... Grrr... Haha.
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:33 schreef Softlegend het volgende:
Is er trouwens een FB groep van de 25-35 jaar groep?
Ik heb mijn best gedaanquote:
Tssk... En morgen? Ik verwacht niet dat ik morgen ga werken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik zit nu al in Amsterdam, ben net ruim een uur onderweg geweest. Volgende keer moet je er even eerder bij zijn, dan zal ik je voorstel in overweging nemen
Edit: beterschap uiteraard
Regel een kinderverschrikker, wellicht dat de kinderen dan wel meewerken ("Of je werkt mee, of...").quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:01 schreef automatic_ het volgende:
Oh, dit gaat hem echt niet worden vandaag
Tempting.. Ze zijn alleen niet zo scheutig met koffie uitdelen hier hoor..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tssk... En morgen? Ik verwacht niet dat ik morgen ga werken.
Thnx.
Meer kan je niet doenquote:
Zo erg is hetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:01 schreef automatic_ het volgende:
Oh, dit gaat hem echt niet worden vandaag
Ik heb kind al terug naar de klas gestuurd en afgesproken dat hij woensdag heeeeeeeeel vroeg gaat slapen, zodat hij donderdag uitgeslapen is en dan braaf meewerkt. Dus ik wil geen smoesje horen dat hij moe is. En toen moest hij lachen; Ja juf, dat doe ik voor uquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Regel een kinderverschrikker, wellicht dat de kinderen dan wel meewerken ("Of je werkt mee, of...").
Hoe oud zijn de kids? Kinderen tot een jaartje of 4-5 krijg ik zo aan het huilen door hen in de ogen te kijken.
Ik ken het... Ik haal ook vaker koffie dan de rest. Er is 1 iemand die altijd een bekertje heet water (en een theezakje) en een bekertje koud water vraagt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tempting.. Ze zijn alleen niet zo scheutig met koffie uitdelen hier hoor..
Maar gelukkig heb ik hier nog een halve liter water staan. Eens zien wie het het langst volhoudt![]()
Het zijn verdorie altijd dezelfden die steeds halen, en degene die geen moer haalt bestelt altijd 'twee thee..' Trut..
Mwoah, meestal haal ik ook een paar keer op een dag, terwijl anderen niets halen. Maargoed, misschien ben ik vandaag een beetje in een dwarse bui, haha!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ken het... Ik haal ook vaker koffie dan de rest. Er is 1 iemand die altijd een bekertje heet water (en een theezakje) en een bekertje koud water vraagt.
Maar goed, er zijn ook dagen dat ik niets haal.
De enige vrouwelijke collega (technische afdeling hè) op kantoor is gelukkig geen profiteur. Als ik voor de zoveelste keer wat ben gaan halen zegt ze dat zij wel wat gaat halen, want ze voelt zich schuldig.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:08 schreef JK1982 het volgende:
Jeeeej! Er heeft er een de handdoek in de ring gegooid en ze is uiteindelijk maar koffie gaan halen!![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:11 schreef automatic_ het volgende:
Ik loop gewoon zelfen alleen voor mijzelf
Ik was het nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:14 schreef automatic_ het volgende:
Ik zit ook alleen in mijn kantoor hoor, haha.
Hmm, ik krijg nu een berichtje van iemand of ik op de Uni ben... Nee, maar wie ben jij?
Ik zit ook weleens in m'n eentje op kantoor. Dat vind ik een keer wel leuk, maar dat is 3 dagen achter elkaar niet meer leuk hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:14 schreef automatic_ het volgende:
Ik zit ook alleen in mijn kantoor hoor, haha.
Hmm, ik krijg nu een berichtje van iemand of ik op de Uni ben... Nee, maar wie ben jij?
Zou dat kind echt zo braaf zijn?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb kind al terug naar de klas gestuurd en afgesproken dat hij woensdag heeeeeeeeel vroeg gaat slapen, zodat hij donderdag uitgeslapen is en dan braaf meewerkt. Dus ik wil geen smoesje horen dat hij moe is. En toen moest hij lachen; Ja juf, dat doe ik voor u
Ik zit op een SBO (speciaal basis onderwijs), dus maximale leeftijd is 13
Maar jij hebt toch nog contact met kinderen? Ik staar op een gemiddelde dag gewoon de hele dag naar het scherm, vaak gecombineerd met een conference call.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:17 schreef automatic_ het volgende:
Ik eigenlijk altijdEr is altijd wel "geluid" om mij heen (gillende kinderen...) dus dat scheelt!
Zij jou?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zou dat kind echt zo braaf zijn?
Maximale leeftijd 13... Vanaf een jaar of 6 krijg ik ze niet meer aan het huilen hoor.
Nee, dat nog net niet. Ze kunnen mij wel goed wegpesten. Mijn neefjes en nichtjes komen regelmatig bij m'n ouders thuis, ik houd het daar op zo'n moment niet lang vol hoor. Al die krijsende en hyperactieve kinderen...quote:
Ja, somsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch nog contact met kinderen? Ik staar op een gemiddelde dag gewoon de hele dag naar het scherm, vaak gecombineerd met een conference call.
En op andere dagen loop ik van de ene meeting naar de andere, ook gezellig.
Ja, ik ken dat. We worden gewoon oud, geloof ik..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee, dat nog net niet. Ze kunnen mij wel goed wegpesten. Mijn neefjes en nichtjes komen regelmatig bij m'n ouders thuis, ik houd het daar op zo'n moment niet lang vol hoor. Al die krijsende en hyperactieve kinderen...
begin je weer?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, ik ken dat. We worden gewoon oud, geloof ik..
Tequote:
Dan ben ik dus toch een ouwe l*lquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:32 schreef LaPeach het volgende:
tja dat heb je met mannen he, en dan zeggen dat vrouwen zoveel zeiken.. maar zodra ze zelf de 25 over zijn, voelen ze zich al bejaard![]()
![]()
JK is een ouwe l*l
Je bent zo oud/jong als dat je je voeltquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Te
[..]
Dan ben ik dus toch een ouwe l*l
Dat geloof ik wel!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:32 schreef sylvesterrr het volgende:
Zou oud ben ik niet hoor... Toegegeven, ik word vaak wel wat ouder (+5-7 jaar) geschat dan ik ben.
En bedankt hè?quote:
Sorryquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En bedankt hè?
Nog tips om er wat jonger uit te zien?
Momenteel als een bejaardequote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:34 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Je bent zo oud/jong als dat je je voelt
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:36 schreef Solique het volgende:
Ik word ook altijd ouder geschat, ach zal ergens goed voor wezen.
[..]
Momenteel als een bejaarde
Ja, we komen op gang!quote:
Zwaar weekend achter de rug, dan mag dat.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:38 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
![]()
wat ben ik dan toch blij een vrouw te zijn
Je ziet er nog jong uit inderdaadquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:39 schreef automatic_ het volgende:
Mensen in mijn omgeving (lees: die mij al vanaf kleins af aan kennen) schatten mij altijd jonger, maar verder geen idee eigenlijk..
Altijdquote:
Dat scheelt een heleboel!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:42 schreef gianni61 het volgende:
zo, meeting viel korter uit dan gedacht
goedemorgen nog steeds
ja, nu kan ik fokkenkrijg ik nog wat werk gedaanquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, nu kan ik fokkenkrijg ik nog wat werk gedaan
Dat valt nogal meequote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:45 schreef sylvesterrr het volgende:
"146 unread mails"
* sylvesterrr moet stoppen met gluren in z'n werk-mailbox...
Heldquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:01 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen!!!
Speurneus automatic_ heeft even een paar DM's verstuurd
Op zich wel een goed ideequote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:33 schreef Softlegend het volgende:
Is er trouwens een FB groep van de 25-35 jaar groep?
321?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat valt nogal mee
Had er 321 vanmorgen
Onze andere vestigingen in de wereld waren niet op de hoogte dat wij gisteren dicht waren.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
321?![]()
Ik had na een vakantie op een gegeven moment meer dan 1000 ongelezen mails, heb toen alles weggegooid.
Gelukkig hoef je je niet te vervelen dan vandaagquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:52 schreef Solique het volgende:
[..]
Onze andere vestigingen in de wereld waren niet op de hoogte dat wij gisteren dicht waren.
Dus dan gaan ze gewoon rustig mailen.
en waarom is dat slecht?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:54 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Morgen![]()
De zon is vandaag niet mijn bed ingekropen
Beetje somber, troosteloos dagje vandaagquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:54 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Morgen![]()
Hier ook niet, het is zelfs natquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:54 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Morgen![]()
niet in het zonnige zuidenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:55 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Beetje somber, troosteloos dagje vandaag
Niet zeuren jijquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:55 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Nja, ik vond het idee dat het zomer is wel fijn. Het is nu bewolkt
De zon mag wel weg zijn, maar om er hier nu ook gelijk weer regen bij te hebben vind ik toch wat minder leuk.quote:
Heb er momenteel nog (maar) 80 overquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:54 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je je niet te vervelen dan vandaag
dit dusquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:57 schreef MsMessy het volgende:
[..]
De zon mag wel weg zijn, maar om er hier nu ook gelijk weer regen bij te hebben vind ik toch wat minder leuk.
Hier in Amsterdam ook al, verrassend.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:59 schreef JK1982 het volgende:
Hier in Amsterdam zit de lucht ook potdicht, en ik verwacht ergens nog wel een spatje regen straks..
men zegt dat het hier eind van de middag gaat regenen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:59 schreef JK1982 het volgende:
Hier in Amsterdam zit de lucht ook potdicht, en ik verwacht ergens nog wel een spatje regen straks..
Het is hier nog maar 15 graden sinds gisteravondquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
men zegt dat het hier eind van de middag gaat regenen.
van mij mag het. koelt het lekker een beetje af voor de nacht
Eens. Volgens buienradar.nl komen de wolken richting Utrecht.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:57 schreef MsMessy het volgende:
[..]
De zon mag wel weg zijn, maar om er hier nu ook gelijk weer regen bij te hebben vind ik toch wat minder leuk.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:00 schreef MsMessy het volgende:
Heb nu toch wel een wat vreemde brunch, maar het smaakt goeddie magnetrondingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:00 schreef MsMessy het volgende:
Heb nu toch wel een wat vreemde brunch, maar het smaakt goedHahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier nog in de 20 dacht ikquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:01 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Het is hier nog maar 15 graden sinds gisteravond
die had ik laatst ook, was wel lekker. maar een paar uur later niet meer zoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:02 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja zo een, had 'm meegenomen om met wat anders te combineren maar weet niet meer met wat
West-Brabant danquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:03 schreef Softlegend het volgende:
[..]
In Tilburg is het net grijs geworden boven mijn hoofd
Hahaha wil je mee?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:56 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Niet zeuren jij![]()
Je gaat dalijk 7 weken de zon opzoeken
Ik merk het wel, heb niet zo gauw ergens last van.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die had ik laatst ook, was wel lekker. maar een paar uur later niet meer zo
ik weet niet of het aan de doner lag, maar ik durf het risico niet meer te nemen
ik normaal ook niet, maar goed, kan ook van iets anders zijn geweestquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:04 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik merk het wel, heb niet zo gauw ergens last van.
Ik ben op stage, moet een verslag uitwerken, maar ik heb geen "zin". Zo even pauze houden en lunchen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:03 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Hahaha wil je mee?
Wat gaan jullie vandaag doen? Ik ben ong een half uur wakker. Dat slapen om 12 is slecht voor mij
Bij ons is er een tankstation waar een Doner tent in zitquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:06 schreef JK1982 het volgende:
Zeg, ga het even lekker over Döner hebben hier..
Krijg d'r (lekkere) trek van
Helaas geen lekkere dönertent in mijn woonplaats, anders had ik vanavond iets dergelijks gehaald misschien.. Ik heb zin in wat warms en pittigs..
* LaPeach koffer van zolder haalt, kast leeg.. zooo klaar.. kom maar opquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:03 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Hahaha wil je mee?
Wat gaan jullie vandaag doen? Ik ben ong een half uur wakker. Dat slapen om 12 is slecht voor mij
Jij bent bij mij in de buurtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:59 schreef JK1982 het volgende:
en jij ookquote:
Woeiii!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij bent bij mij in de buurt
[..]
en jij ook![]()
Dat hoop ik niet..quote:
Hmpfquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:09 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Woeiii!
Maar niet op de brommert vandaag
dan zijn jullie alle 3 ver wegquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij bent bij mij in de buurt
[..]
en jij ook![]()
Ja zeker.. daarom ook plaatsen..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lekker deprimerend...
Vandaag maar eens uitzieken.
Herkenbaar... Dus kan mij voorstellen dat het wel spannend is! En ja, uitgaan van het bestequote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:09 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet..
borstonderzoek.. maar zal wel meevallen
Amstelveenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Sorry..
Ik zit in Zuid-Oost trouwens, en jullie?
zuid oost nederlandquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Sorry..
Ik zit in Zuid-Oost trouwens, en jullie?
Da's een heel eind uit de richting joh!quote:
Sterkte..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:15 schreef MsMessy het volgende:
Getver, moet vandaag m'n bril weer op, omdat m'n ogen niet goed willen focussenHaat dat soort dagen, maar het zal moeten wil ik geen knallende koppijn krijgen. Grbrl
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Plaatje van de vakantiebestemming voor volgend jaar dan?
[ afbeelding ]
Kwartiertje met de bus johquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:18 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Da's een heel eind uit de richting joh!
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:22 schreef IHaveAmnesia het volgende:
La Peach,
Zal ik met je mee gaan naar het ZH? Mag je de helft van je boezems aan mij gevenI need some
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:22 schreef IHaveAmnesia het volgende:
La Peach,
Zal ik met je mee gaan naar het ZH? Mag je de helft van je boezems aan mij gevenI need some
Maleisië, ergens bij pangkor in de buurt als ik het me goed herinnerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:22 schreef LaPeach het volgende:
ziet er ook nice uit messy.. waar is dat??
quote:
Ziet er ook echt schitterend uitquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:30 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Maleisië, ergens bij pangkor in de buurt als ik het me goed herinner
In ongeveer 4 weken van Kuala Lumpur naar Langkawi met een aantal omzwervingen. Gesponsord door mijn schoonouders. Was de laatste grote reis met mijn schoonvader voor hij ziek werd. Dus zeker goeie herinneringen aanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:31 schreef LaPeach het volgende:
Ziet er ook echt schitterend uit![]()
Dat moet een geweldige vakantie geweest zijn
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:33 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Being such a good cook that even the fire alarm cheers you on...
Wat heb je gedaan??quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:33 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Being such a good cook that even the fire alarm cheers you on...
nee?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:42 schreef automatic_ het volgende:
Hebben jullie de nieuwe FAQ al gelezen?
Dan mag je helemaal niet posten staat er, eerst lezen dan postenquote:
nu heb ik hem gelezenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:44 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Dan mag je helemaal niet posten staat er, eerst lezen dan posten
Uit de Faq...quote:
Wat mooiquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:21 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of van waar we al zijn geweest, voor de goeie herinneringen
[ Bericht 75% gewijzigd door sylvesterrr op 29-05-2012 13:09:12 ]
Als ik uit me raam kijk zie ik ook 3 Idiotsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:03 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr is aan het genieten van 3 Idiots.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:03 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr is aan het genieten van 3 Idiots.
* sylvesterrr wil weer op vakantie na het zien van de mooie vakantiefoto's van MsMessy .Ik help mezelf ook niet door nu door de vakantiefoto's van keulen, parijs, wenen, rome, zuid-frankrijk, usa en maleisië heen te zitten bladeren, ben ook wel weer aan vakantie toe eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier nog 1quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:17 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik help mezelf ook niet door nu door de vakantiefoto's van keulen, parijs, wenen, rome, zuid-frankrijk, usa en maleisië heen te zitten bladeren, ben ook wel weer aan vakantie toe eigenlijk.
Classic!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:28 schreef MsMessy het volgende:
Zo even Children of Bodom in mijn oren laten blèren en daarna toch maar eens boodschappen gaan doen.
Da's nie leuk, beterschapquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:33 schreef Pien85 het volgende:
Blegh... Al sinds gisterenavond misselijk en vannacht maar iets van anderhalf uur geslapen... Ik voel me naar![]()
Jemie, het heerst! Beterschap!!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:33 schreef Pien85 het volgende:
Blegh... Al sinds gisterenavond misselijk en vannacht maar iets van anderhalf uur geslapen... Ik voel me naar![]()
Allemaal ziekenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:33 schreef Pien85 het volgende:
Ik zit er niet op te wachtenquote:
Ik nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:41 schreef JK1982 het volgende:
Hmmz, zal ik dan toch maar een ander SC-topic opzoeken..
Iedereen hier ziek, zwak en misselijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |